xD xDquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, die van mij was een .gif maar bewoog niet.
Geen helder licht.quote:
GGMM is er maar druk meequote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef JanCees het volgende:
De moderatie is vliegensvlug vandaag.
Mijn complimenten.
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
Even wat kutposts verwijderd.
Opbokken nou.
Was het een Alba gifje?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
En jullie maar wachten.
post nog eens dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
En jullie maar wachten.
KNGGMMBquote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.
[ afbeelding ]
Ja, omdat er nu 130 achter elkaar gepost worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb net een weekban gehad voor het verwijderen van al mijn notes - Ik hou nu graag de 0.
Jij begon.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat er nu 130 achter elkaar gepost worden.
Heb je daar een ban voor gehad?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb net een weekban gehad voor het verwijderen van al mijn notes - Ik hou nu graag de 0.
Ik dacht dat yvonne zei dat ze die nog gewoon kon lezen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze teruggezet werden, maar ze zijn er niet hoor. Yvonne is aan het luchtfietsen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat yvonne zei dat ze die nog gewoon kon lezen?
Na minuut 120' hebben ze zelf in de hand hoeveel ze er mogen nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn serieuze spoiler ging overigens over de strijd om koppositie in de Jupiler League.
Omdat stoere boys enzoquote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
Waarom plaatst iedereen steeds van die grappige plaatjes xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |