quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik houden niet van gifs.
Die is smerig.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Je moet eens Doritos Sweet Chili Pepper proberen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RACISME?
Godverdommequote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
WILLEN WIJ MEER OF MINDER RACISMERECLAMES?
Sorry, papa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo te schelden.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Je moet eens Doritos Sweet Chili Pepper proberen![]()
![]()
MINDER MINDER MINDER!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
WILLEN WIJ MEER OF MINDER RACISMERECLAMES?
Oh oh oh, wat kan die ballen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alleen Johannes post? Paxie zit al onder de tafel
Sensational Salsa is ook gruwelijk lekker, maar die hebben ze hier in het dorp niet meerquote:
Je bent zelf smerigquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pinto geeft een bal weg
Gras is groen
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd hoelang Atletico dit vol kan houden...
Courtois.![]()
Atletico ontstnapt... ai ai ai
Courtois.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Courtois.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tyfus. Komt die kutclub weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dordrecht is ook zo fantastisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tyfus. Komt die kutclub weer terug.
Die hebben wel een hele goede keeper.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dordrecht is ook zo fantastisch inderdaad.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst 80% balbezit.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Barca maakt zo de 1-1 en direct erna de 1-2.
Ik denk eerst de 1-2 en dan de 1-1quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
#nostradamusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II gun ik meer dan Roda JC.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betalen ze daar goeie lonen dan, in Lonen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
Grueter
Mourinho wil Courtois juist terug naar Lonen halen.
Moet hij dan ook een helm op?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
Grueter
Mourinho wil Courtois juist terug naar Lonen halen.
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een kutmongool bent.
BOEM KNAL RAAKquote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een kutmongool bent.
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willem II gun ik meer dan Roda JC.
MVV? Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.
AFCA ASTERDAMquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Fanatieke Ajacieden +1 dat weet je toch. Ja toch niet dan.
Heracles weg willen hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.
Support your local.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Fanatieke Ajacieden +1 dat weet je toch. Ja toch niet dan.
TR gemaaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigthorsson is de beste spits van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |