Wel een organisatie nog slechter dan Dordrecht volgens mij.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV is een prima club. Geen reserveduitsers.
Dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lekker belangrijk - als hij maar ballen tegenhoudt.
Gras is groen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Die Spanjaarden lopen alleen maar te zeiken bij de scheids, wat een wijven.
Bij Barca - Betis hing een speler letterlijk aan de scheidsrechter omdat hij het niet eens was. Twee armen om de schouders en maar hangen.... stelletje mietjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Die Spanjaarden lopen alleen maar te zeiken bij de scheids, wat een wijven.
Ik heb flink zitte scheldequote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van de Scheldeprijs vandaag?
kaputtquote:
34 lengtes. Zondag weer voor Fabian supporteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb flink zitte schelde
nee niets gezien helaas, wel mooi dat de KITT hem won
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Barca - Betis hing een speler letterlijk aan de scheidsrechter omdat hij het niet eens was. Twee armen om de schouders en maar hangen.... stelletje mietjes.
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Vasion het volgende:
OverigensGGMM vindt dit niet leuk en geeft je een note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij naarling!
Ok.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Reviews4all het volgende:
1 Goaltje voor Barca en we kunnen verlengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OverigensHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar ging wat fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |