quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Barca - Betis hing een speler letterlijk aan de scheidsrechter omdat hij het niet eens was. Twee armen om de schouders en maar hangen.... stelletje mietjes.
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Vasion het volgende:
OverigensGGMM vindt dit niet leuk en geeft je een note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij naarling!
Ok.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Reviews4all het volgende:
1 Goaltje voor Barca en we kunnen verlengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OverigensHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar ging wat fout![]()
Jouw NOS stream loopt voor op de TV?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Sooowwwwwwwwwwwww boem raak koekoek
1-1
[..]
Haha![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sfeer is bij clubs als Real en Barcelona ook belabberd hoor. Toevallig zijn ze bij Atletico aardig fanatiek. Schwalbes en gezeik op de scheids is daar echt het ergst van heel Europa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.
Soms leuk voetbal en dito sfeer, maar altijd dat overdreven gezeik, schwalbes en dergelijke.AFCA!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij ook. Daarom kijk ik nu Utd - Bayern, het is niet om aan te gluren, maar beter dan zo'n stel valse jammernichten kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.
Soms leuk voetbal en dito sfeer, maar altijd dat overdreven gezeik, schwalbes en dergelijke.know'm sayin?
word? word.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: