Sherlockquote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Reviews4all het volgende:
1 Goaltje voor Barca en we kunnen verlengen
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik hoop dat barca vandaag verliest en volgend jaar degradeert. . Wat een zielig clubje is dat zeg. Ga gewoon voetballen in plaats van overal om te huilen.. zelf over het gras gingen ze huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een spoiler aubquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mij ook. Daarom kijk ik nu Utd - Bayern, het is niet om aan te gluren, maar beter dan zo'n stel valse jammernichten kijken.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 09-04-2014 22:02:07 ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook te horen ja![]()
Start je whatsapp om het in te wrijven is het alweer 1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdt het dan ook in een spoiler
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 09-04-2014 22:02:16 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Hihahoquote:
Bij Real is nog wel redelijke sfeer. Bij Barcelona totaal niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sfeer is bij clubs als Real en Barcelona ook belabberd hoor. Toevallig zijn ze bij Atletico aardig fanatiek. Schwalbes en gezeik op de scheids is daar echt het ergst van heel Europa.
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HihahoIk ben blij dat ik de lachers aan mijn hand hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laggers.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de lachers aan mijn hand heb
Er was niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is een overtreding, hij rolt door, staat op en gaat verder. Hoezo is dat rollen dan erg. Is meer je val opvangen dan aanstellen.
*opquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* op je hand hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Atleti is wel echt een tering laf ploegje, met zijn allen verdedigen.
Het werkt dus nie mauwequote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Echte kijk erop jij..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Waarom heb jij geen offline/online icoontje?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Drewie het volgende:
[..]
Gek, voor je het weet speelt ie ze van tussen je benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |