abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:37:24 #181
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_140227136
Een bericht in die richting heb ik dus ook naar mijn vader gestuurd
  maandag 26 mei 2014 @ 10:25:27 #182
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_140377549
Kan aan de TT van KLB / Fleur Agema heeft een neukertje ", incl. soep/paint" toegevoegd worden?
Alvast bedankt! ^O^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 26 mei 2014 @ 15:15:30 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140386914
Joden overbeschermd

Waarom op slot, was een zeer verdiepende en boeiende discussie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 26 mei 2014 @ 15:16:04 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_140386937
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Joden overbeschermd

Waarom op slot, was een zeer verdiepende en boeiende discussie.
Holocaustontkenning is strafbaar enzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:16:56 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140386973
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niemand ontkende het, dat was het hele punt. Nuances en wedervragen daar ging het topic over.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 26 mei 2014 @ 15:18:28 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_140387035
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niemand ontkende het, dat was het hele punt. Nuances en wedervragen daar ging het topic over.
Oh, ik heb eerlijk gezegd niet de hele discussie gevolgd, maar dat leek me de meest voor de hand liggende reden.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:20:02 #187
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140387088
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh, ik heb eerlijk gezegd niet de hele discussie gevolgd, maar dat leek me de meest voor de hand liggende reden.
Achja, het typeert FOK! wel dat wanneer er de diepte in gegaan wordt er een slotje op komt. Maarja, volgende keer beter.
pi_140387224
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee. In Nederland is holocaustontkenning niet strafbaar.

Daarbij, zaken waarbij er wetten nodig zijn om te voorkomen dat ze in twijfel kunnen worden getrokken zullen wel niet op een stevig fundament rusten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 26 mei 2014 @ 15:26:16 #189
395200 deadprez
One more rail
pi_140387304
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Uh, jawel.
Stop the violence
Down with the hate
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 15:27:31 #190
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_140387349
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daarbij, zaken waarbij er wetten nodig zijn om te voorkomen dat ze in twijfel kunnen worden getrokken zullen wel niet op een stevig fundament rusten.
:')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140387381
"Joden worden overbeschermd => waarom?"

Kan iemand mij uitleggen waarom er een slotje op dit topic komt? Er wordt naar KLB begrippen nu eindelijk eens fatsoenlijk gediscusieerd en dan schiet er weer een mod in zijn “jodenbeschermingskramp” en sluit het topic.

Als diezelfde ijver zou bestaan in topics waar marokkanen, turken, negers, christenen en moslims worden gebasht zou het erg stil worden op fok, want dan zou alles gesloten worden. Het trieste is dat Drizzt (of zoiets) met zijn actie exact bewijst waar het topic om is gestart: voor joden gelden andere regels dan voor andere mensen, ook op fok. (of misschien zelfs vooral op fok).

Er zal ook geen fatsoenlijke reactie en onderbouwing gegeven worden. Let maar op.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140387400
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef deadprez het volgende:

[..]

Uh, jawel.
Euuh nee.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:31:06 #193
395200 deadprez
One more rail
pi_140387463
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Euuh nee.
Hm, nu twijfel ik ook. De bronnen die ik kan vinden spreken elkaar een beetje tegen.
Stop the violence
Down with the hate
  Moderator / Redactie FP maandag 26 mei 2014 @ 15:33:25 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140387543
Ik zag holocaustontkenning, daarom een slotje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140387574
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hm, nu twijfel ik ook. De bronnen die ik kan vinden spreken elkaar een beetje tegen.
Ik zal het uitleggen.

Het is niet strafbaar, in praktijk loop je wel risico gestraft te worden omdat 1 of andere onnozele rechter heeft bepaald dat holocaustontkenning groepsbelediging en/of discriminatie is. En dan wordt je dus niet veroordeeld voor holocaustontkenning maar voor groepsbelediging of discriminatie.

Absurd natuurlijk. Iemand overtuigen doe je met argumenten niet met wetgeving. Het is immers ook niet verboden de slavernij te ontkennen of te beweren dat de aarde plat is.

Waarom geldt dit voor iedere waarheid behalve voor de holocaust?
  maandag 26 mei 2014 @ 15:35:19 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140387602
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij kenmerkt jezelf hier door het onvermogen het kaf van het koren te scheiden. Het was namelijk een zeer educatief topic die alle kanten van de zaak holocaust bescheen. Jammer.
pi_140387628
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je specifiek aangeven waar de ontkenning staat? of is het simpelweg in twijfel trekken van het aantal van 6 miljoen al voldoende? En als er iets strafbaars staat, waarom dan niet de post verwijderen, de user waarschuwen of bannen ipv het topic sluiten? Nu doe je precies waar het om gaat: kritische vragen tot taboe verklaren en iedereen de mond snoeren.

Waarom ben je niet zo ijverig bij de vele beledigingen en verwensingen ten aanzien van mensen met een andere kleur of geloof die dagelijks voorbij komen wanneer die mensen geen jood zijn?
  maandag 26 mei 2014 @ 15:40:39 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_140387802
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zal het uitleggen.

Het is niet strafbaar, in praktijk loop je wel risico gestraft te worden omdat 1 of andere onnozele rechter heeft bepaald dat holocaustontkenning groepsbelediging en/of discriminatie is. En dan wordt je dus niet veroordeeld voor holocaustontkenning maar voor groepsbelediging of discriminatie.

Absurd natuurlijk. Iemand overtuigen doe je met argumenten niet met wetgeving. Het is immers ook niet verboden de slavernij te ontkennen of te beweren dat de aarde plat is.

Waarom geldt dit voor iedere waarheid behalve voor de holocaust?
Oké, duidelijk. Tsja, van de ene kant vind ik het ook nogal raar dat er zo spastisch gereageerd wordt op mensen die twijfelen aan het holocaustverhaal, maar ik snap ook dat het voor heel veel mensen een heel gevoelig onderwerp is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_140387864
Terecht slotje.
pi_140388085
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oké, duidelijk. Tsja, van de ene kant vind ik het ook nogal raar dat er zo spastisch gereageerd wordt op mensen die twijfelen aan het holocaustverhaal, maar ik snap ook dat het voor heel veel mensen een heel gevoelig onderwerp is.
Dat iets gevoelig ligt mag nooit een reden zijn het tot taboe te verklaren. De armeense genocide ligt ook gevoelig, slavernij verleden ook, politionele acties in Indonesie ook etc.

Toch is het niet strafbaar om te stellen dat de armeense genocide nooit heeft plaatsgevonden, de slavernij niets meer was dan een vrijwillige cruise en dat de politionele acties zelfverdediging was.

Kortom, het interesseert me geen hol voor wie het gevoelig was, het gaat om de waarheid. Ik ontken de holocaust zeker niet, het officiele verhaal rammelt alleen aan teveel kanten om klakkeloos aan te nemen voor waarheid. En dan stel ik kritische vragen ja, vragen waar ik zelden tot nooit een antwoord op krijg, bijvoorbeeld omdat een panische mod snel de discussie sluit.
pi_140390352
Ik raak helemaal door de war door dat topic. :')
  maandag 26 mei 2014 @ 16:48:47 #202
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140390383
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
Ik raak helemaal door de war door dat topic. :')
in de war
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140392558
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat iets gevoelig ligt mag nooit een reden zijn het tot taboe te verklaren. De armeense genocide ligt ook gevoelig, slavernij verleden ook, politionele acties in Indonesie ook etc.

Toch is het niet strafbaar om te stellen dat de armeense genocide nooit heeft plaatsgevonden, de slavernij niets meer was dan een vrijwillige cruise en dat de politionele acties zelfverdediging was.

Kortom, het interesseert me geen hol voor wie het gevoelig was, het gaat om de waarheid. Ik ontken de holocaust zeker niet, het officiele verhaal rammelt alleen aan teveel kanten om klakkeloos aan te nemen voor waarheid. En dan stel ik kritische vragen ja, vragen waar ik zelden tot nooit een antwoord op krijg, bijvoorbeeld omdat een panische mod snel de discussie sluit.
Gast, jij erkent zyklon b nog niet eens als dodelijk. Discussiëren met jou us dus volkomen zinloos.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:25:03 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140393346
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gast, jij erkent zyklon b nog niet eens als dodelijk. Discussiëren met jou us dus volkomen zinloos.
Zyklon b is 'gewoon' gebruikt door de duitsers om tyfushoudende luizen uit te roeien. Dit was immers ook een potentieel dodelijk gevaar voor onze Ssers. De ironie :')
pi_140393436
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zyklon b is 'gewoon' gebruikt door de duitsers om tyfushoudende luizen uit te roeien. Dit was immers ook een potentieel dodelijk gevaar voor onze Ssers. De ironie :')
Ik zal er maar verder niet op ingaan...
pi_140394291
Hoewel ik goed begrijp dat dit topic niet bedoeld is om inhoudelijk op andere topics in te gaan heb ik toch de behoefte om hierin nog mijn zegje te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Joh, je moet niet zo onnozel doen. Je stelt de doden onder burgers en soldaten in de SU gelijk aan het stelselmatig vernietigen van mensen, je stelt dat de Joden initieel de nazi's aanvielen door Duitse producten te boycotten en vergeet daarbij te melden dat het een reactie was op het anti-Joods sentiment dat destijds in Duitsland heerste. Vervolgens noem je daar toevallig de enige bron bij waar gesproken wordt over een oorlogsverklaring van de Joden tegen Duitsland, terwijl je dondersgoed weet dat de Daily Express de Engelse equivalent is van de Telegraaf. Vervolgens stel je ook nog dat het niet eens zo vreemd was dat de Joden vervolgd werden. En als klap op de vuurpijl kom je aan kakken met dat achterlijke zwembad dat enkel toegankelijk was voor gevangen die "hoog in de hiërarchie" stonden zoals brandweerlui en niet voor de 1.100.000 overige gevangenen die daar vergast zijn.

Wat je dus doet is feiten naar je hand zetten. Je trekt hier volgens een hele rare, historisch incorrecte, conclusie uit. Dat is verder prima, ik voel mij niet persoonlijk of moreel aangevallen als iemand de holocaust bagatelliseren maar dat is wel exact wat je doet.

quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind dit maar een gevaarlijke gedachte die geen historische grondslag heeft. Ik denk te weten waar je deze ideeën vandaan haalt, maar plaatjes die op stormfront gepost worden van muren die Pruisisch blauw kleuren zijn geen goed alternatief voor daadwerkelijke naslag werken over dit onderwerp. Dus ik vraag je, lees je wat beter in en roep geen domme dingen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140396087
Waarom ging mijn topic over overbescherming van Joden dicht?

Ik snapbhet echt niet, was een keurig topic. Ik heb het gevoel dat dit ook taboe op FOK! is :') ;(
pi_140396112
Oh ik zal even lezen :')_____!
pi_140396260
Het zou van goede moderatie betuigen mochten jullie mijn topic opnieuw openen. Waseen volwassen discussie en interessant om te volgen, helemaal geen Jodenbash topic :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 02:41:12 #210
108913 Godshand
guide4you
pi_140413943
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Joh, je moet niet zo onnozel doen. Je stelt de doden onder burgers en soldaten in de SU gelijk aan het stelselmatig vernietigen van mensen, je stelt dat de Joden initieel de nazi's aanvielen door Duitse producten te boycotten en vergeet daarbij te melden dat het een reactie was op het anti-Joods sentiment dat destijds in Duitsland heerste. Vervolgens noem je daar toevallig de enige bron bij waar gesproken wordt over een oorlogsverklaring van de Joden tegen Duitsland, terwijl je dondersgoed weet dat de Daily Express de Engelse equivalent is van de Telegraaf. Vervolgens stel je ook nog dat het niet eens zo vreemd was dat de Joden vervolgd werden. En als klap op de vuurpijl kom je aan kakken met dat achterlijke zwembad dat enkel toegankelijk was voor gevangen die "hoog in de hiërarchie" stonden zoals brandweerlui en niet voor de 1.100.000 overige gevangenen die daar vergast zijn.

Wat je dus doet is feiten naar je hand zetten. Je trekt hier volgens een hele rare, historisch incorrecte, conclusie uit.
Ik vind dit maar een gevaarlijke gedachte die geen historische grondslag heeft. Ik denk te weten waar je deze ideeën vandaan haalt, maar plaatjes die op stormfront gepost worden van muren die Pruisisch blauw kleuren zijn geen goed alternatief voor daadwerkelijke naslag werken over dit onderwerp. Dus ik vraag je, lees je wat beter in en roep geen domme dingen.
Dit.

En daarbij blijft Holocaust ontkenning in dit land verboden:

quote:
In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht.
Het is ook zeer kwetsend voor de overlevenden van de Holocaust, om te ontkennen dat zij niet geleden hebben en familie vergast hebben zien worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140414645
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

ik heb NERGENS gezegd dat het niet dodelijk is. Het is een pesticide dus als de dosering hoog genoeg is dodelijk.

Als je niet kunt lezen en zelf zaken gaat verzinnen is discussie idd zinloos maaar dat ligt dan aan jou.

Zyklon B is ontwikkeld als ontluizingsmiddel, is door verschillende landen gebruikt als ontluizingsmiddel....zoals het ontwikkeld is.
pi_140414713
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik heb NERGENS gezegd dat het niet dodelijk is. Het is een pesticide dus als de dosering hoog genoeg is dodelijk.

Als je niet kunt lezen en zelf zaken gaat verzinnen is discussie idd zinloos maaar dat ligt dan aan jou.

Zyklon B is ontwikkeld als ontluizingsmiddel, is door verschillende landen gebruikt als ontluizingsmiddel....zoals het ontwikkeld is.
Ja, leuk dat je vermeldt dat het niet specifiek voor de holocaust ontwikkeld is. Dus dan kun je ook meteen de holocaust bagatelliseren? De machete ook niet specifiek ontwikkeld om tutsi's af te maken, maar dat is toch ook geen om de genocide in Rwanda als theekransje af te doen?

Jij hebt echt een verknipte geest
  Forum Admin dinsdag 27 mei 2014 @ 08:06:24 #213
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_140414959
Gewoon weer FB hier. De inhoudelijke discussie voeren jullie maar elders, misschien in dat topic, misschien bij de klaagmuur. En aangezien de holocaustontkenning per wet verboden is in Nederland zijn we ook genoodzaakt ons allemaal hier aan te houden, dus dat soort fratsen zijn niet alleen in FOK!termen straf/banbaar maar je kan ook nog eens justitie achter je aan krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_140420082
Wanneer mag ik weer DM'n/ PM'n :o
pi_140422596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:06 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon weer FB hier. De inhoudelijke discussie voeren jullie maar elders, misschien in dat topic, misschien bij de klaagmuur. En aangezien de holocaustontkenning per wet verboden is in Nederland zijn we ook genoodzaakt ons allemaal hier aan te houden, dus dat soort fratsen zijn niet alleen in FOK!termen straf/banbaar maar je kan ook nog eens justitie achter je aan krijgen.
ik wil graag verder discussiëren maar het desbetreffende topic is om vage redenen gesloten door je collega. ..
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:51:58 #216
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140422727
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik wil graag verder discussiëren maar het desbetreffende topic is om vage redenen gesloten door je collega. ..
Het is alweer eventjes open, we hebben het besloten te heropenen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_140422893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het is alweer eventjes open, we hebben het besloten te heropenen.
Oeps, niet gezien. Bedankt!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:58 #218
338880 haan33
Studerende Boy
pi_140423527

[ Bericht 100% gewijzigd door Pharkus op 27-05-2014 15:33:08 (flikkert een eind op uit FB.) ]
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_140503484
Kan er eens iets gedaan worden aan Geennaam1 en zijn irritante spam?
Ga weg
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:29:12 #220
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140504799
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan Geennaam1 en zijn irritante spam?
Daar mag inderdaad weleens een rem op nu.
pi_140519090
_O_
pi_140536342
Het slotje is vervangen door de deleteknop?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:19:13 #223
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140536383
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het slotje is vervangen door de deleteknop?
Bij die mafketel wel ja.
pi_140536403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Bij die mafketel wel ja.
Heeft inmiddels een ban denk ik, of niet?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:24:25 #225
198231 Nikmans
Hee daar
pi_140538521
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Daar mag inderdaad weleens een rem op nu.
Nou dan begin hier maar, want hij zit na tien posts ofzo alweer zijn rotzooi te spammen

KLB / 16 jarige meisjes die posten in subfora sex.
Ga weg
pi_140541943
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:41 schreef LethalNinja het volgende:
Wanneer mag ik weer DM'n/ PM'n :o
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:29:13 #227
395200 deadprez
One more rail
pi_140541992
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik geloof dat je daar een mail voor moet sturen.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:09:52 #228
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140548254
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Wat deadprez zegt, ik denk dat je het beste even een mailtje kan sturen.
pi_140548297
Naar wie?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:12:05 #230
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140548339
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:11 schreef LethalNinja het volgende:
Naar wie?
Forum@fok.nl
pi_140581919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Forum@fok.nl
mailtje gestuurd :)
  zondag 1 juni 2014 @ 14:30:52 #232
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_140597223
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:03 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

mailtje gestuurd :)
Ontvangen, dankjewel. Unaniem besloten dat je nooit meer kan dm/pmen.

grgr FOK! commissie.
En altijd het laatste woord.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:38:07 #233
198231 Nikmans
Hee daar
pi_140597449
KLB / Het Nederlandse voetbal gaat nu écht kapot

Eerste 10 reacties ofzo bestaan weer uit voetbal :') enzulks, misschien aanpakken? Best een prima topic dat weer om zeep wordt geholpen
Ga weg
  zondag 1 juni 2014 @ 14:43:00 #234
371833 BlauweTijger
pi_140597578
quote:
13s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:38 schreef Nikmans het volgende:
KLB / Het Nederlandse voetbal gaat nu écht kapot

Eerste 10 reacties ofzo bestaan weer uit voetbal :') enzulks, misschien aanpakken? Best een prima topic dat weer om zeep wordt geholpen
Of lekker schoppen naar VBL :)
pi_140597725
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Of lekker schoppen naar VBL :)
Nee, want dan kunnen al die fake hosselverhalen van mongooltjes naar UVT, janktopics naar R&P, schooltopics naar SES en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hoop dat je nu inziet dat als we daar aan gaan beginnen KLB opgeheven kan worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:51:40 #236
371833 BlauweTijger
pi_140597798
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nee, want dan kunnen al die fake hosselverhalen van mongooltjes naar UVT, janktopics naar R&P, schooltopics naar SES en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hmm naja het gaat in VBL alleen over voetbal en in R&P niet alleen over jankdingen :) Maar ik snap je punt..

Verder vond ik ''schoppen naar VBL'' leuk om te zeggen :Y
pi_140597834
Kinderachtig gedoe inderdaad
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 1 juni 2014 @ 15:24:40 #238
198231 Nikmans
Hee daar
pi_140598480
Vooral omdat in de TT gewoon heel duidelijk staat dat het over voetbal gaat, maar al die kneusjes toch even hun seconde aandacht willen pakken
Ga weg
  zondag 1 juni 2014 @ 23:50:00 #239
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_140617878
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:24 schreef Nikmans het volgende:
Vooral omdat in de TT gewoon heel duidelijk staat dat het over voetbal gaat, maar al die kneusjes toch even hun seconde aandacht willen pakken
Het zit je wel diep hè
  maandag 2 juni 2014 @ 00:17:46 #240
198231 Nikmans
Hee daar
pi_140618671
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:50 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Het zit je wel diep hè
Pak je momentje
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo