Het klopt niet dat jij een vrouwelijke Fokster bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:46 schreef mapima het volgende:
de gemiddelde leeftijd van de eerste keer ongesteld worden ligt ergens tussen 12 en 13 jaar dus de ene helft wordt ervoor ongesteld de andere erna. en de richtlijn is als je op je 16de niet ongesteld bent moet je een arts opzoeken. dus de op klopt niet eens.
Die GPU was meer mijn smaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:50 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Maar je kan zeggen wat je wilt, ik maak wel redelijk goede tracks.
Dan komt deze van mij nog redelijk in de buurt qua 'opbouw' en drum patronen.quote:
Seks met kokerij vergelijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef ikhebgelijk het volgende:
Het maak geen kut uit dat het meisje 16 is! Het probleem is dat fokkers sex advies geven aan fokkers.
Als je wil weten hoe je het beste biefstuk kunt bakken vraag je dat aan de bakker toch?
Ik ben de nieuwe Fok!Legende 2.0quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Wat een matige en vermoeiende user is dit zeg
Nee, leer eerst het verschil tussen 'forum' en 'fora'.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:41 schreef GeenNaam1 het volgende:
Verdien ik al een reputatie als kwaliteitsmod op dit fora?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |