Dat zakt wel weer weg, we sluiten in de regel niet zomaar een topic.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoi kan iemand even het topic van mij over muziek sluiten? Hartstikke bedankt
Heb jij toch al gedaan in dat topic? Niet zo zeiken dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Was van een geband iemand.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Waarom is het van baalen topic opeens verwijderd
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar blijft mijn 'Yvonne Awards Winnaar'-tag?
Je bent toch niet weer blut ?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.
Sorry man.
Zo praat je niet over HJ droevige droeftoeter dat je er bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiërenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom maar naar de SC. In VBL weet je die ook heel goed te vinden dus niet klagen
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiëren
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevonden
Het is trouwens wel weer in een SC verzand, maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens is de KLB SC gewoon matig.
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:25 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer is het eigenlijk fokdag? en waae kunnen fokkers dan hun kado ophalen?
ooquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke... kan het a.u.b stoppen dat ik een slet, hoer of iets in die trend word genoemt?
En dan met mede door deadprez, darkmond en Sadpanda![]()
Maar juffrouw, zij begonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke... kan het a.u.b stoppen dat ik een slet, hoer of iets in die trend word genoemt?
Ach, stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Vraag je ook verkapt om met je username, no offence..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Je weet dat dat niet kan mobiel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan een post gewoon reporten.
Moeilijk hč.
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag je ook verkapt om met je username, no offence..
Hier huilen terwijl je zelf loopt te spammen werkt iig niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kan mobiel?
Waar loop ik te spammen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier huilen terwijl je zelf loopt te spammen werkt iig niet.
Je kan wel een TR maken mobiel, naast "reageer in dit topic" staat een knopje "rapporteer", die kan je gebruiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kan mobiel?
Bij deze wil ik melden dat tot op heden niet bewezen is dat CookieSlikker een slet of hoer is. Gezien de huidige profilering en postgeschiedenis zou men hooguit kunnen spreken van de term aandachtsprostituee. Graag hier in het vervolg rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Hoi. Nou, check je pm zou ik zeggen, want hier heb ik je al antwoord op gegeven. Maar nog een keer: het is een overduidelijke lemming van een topic dat al twee keer eerder gesloten was. Niet meer doen, ajbquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef Schijf het volgende:
Waarom wordt dit topic:
KLB / Gore vrouwen met yogapants
gesloten?
Het is een serieuze post en ik heb het aangepast (een nieuw verhaal met duidelijkere uitleg) vergeleken met de andere twee topics die wat minder serieus waren ...
Komt omdat het de eerste keer erover ging dat er te weinig lekkere vrouwen waren met yoga pants, de laatste keer ging het echter over dikke vrouwen met yoga pants...quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hoi. Nou, check je pm zou ik zeggen, want hier heb ik je al antwoord op gegeven. Maar nog een keer: het is een overduidelijke lemming van een topic dat al twee keer eerder gesloten was. Niet meer doen, ajb
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Schijf het volgende:
ik mocht het posten als het niet gelijk was, en dat is het niet want het gaat over iets heel anders.
Fix'd zie ^^quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Edit: oh ja, ik weet het al weer, als het geen lemming was.
Dus topic mag weer open?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Edit: oh ja, ik weet het al weer, als het geen lemming was. Excuses, zat ergens anders aan te denken.
Als je een nieuwe opent waarin je niet suggereert dat ik yogabroeken draag, zal ik hem openlaten.quote:
Open er een topic overquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:15 schreef Yiha het volgende:
Puur discriminatieslotje. Extreem slecht gemod hoor.
Dus je geeft het toe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Open er een topic over
Nee geintje, niet doen hoor.
Sure. En nu ga ik weer even wat kittens martelen.quote:
Hoe?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Sure. En nu ga ik weer even wat kittens martelen.
Gewoon even tr'en als je iets ziet waarvan je vindt dat het dicht moet, dan kunnen we er naar kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer en onterecht slotje. Was terechte klacht. Raar dat dit gelijk gesloten word en dat alle bagger van bepaalde personen open blijft
QFTquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer en onterecht slotje. Was terechte klacht. Raar dat dit gelijk gesloten word en dat alle bagger van bepaalde personen open blijft
TR is voor snitchers.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gewoon even tr'en als je iets ziet waarvan je vindt dat het dicht moet, dan kunnen we er naar kijken.
Ik dm jou meestal persoonlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gewoon even tr'en als je iets ziet waarvan je vindt dat het dicht moet, dan kunnen we er naar kijken.
klikspanenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alleen kansloze straatnegers gebruiken dat woord
Ja maar juffrouw, hij begonquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, kappen maar weer, de meningen zijn duidelijk.
Still a better lovestory than Twilightquote:
Ja, op een forum waar de meerderheid van de users bestaat uit mannelijke zolderkamerautisten is een username met 'slikker' inderdaad 'gewoon een naam'.quote:
Die zouden het tenminste nog correct spellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alleen kansloze straatnegers gebruiken dat woord
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Graag dit soort achterlijk taalgebruik weghalen.
KLB / Motormuizen
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:09 schreef Copthorne het volgende:
Sinds wanneer maakt 2NutZ hier de dienst uit?!
Ok. Maar je kut topic is wel dichtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En dit is gewoon jouw bescheiden meninkje.
Je denkt serieus dat door mijn 'slotje' jouw poep topic dicht ging? en niet door jou zelf en je kut OP?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Precies, vandaar mijn vraag sinds wanneer jij hier de dienst uitmaakt.
Ik weet het niet zeker. Ik zit dit graag bevestigd of ontkracht worden door een moderator.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat door mijn 'slotje' jouw poep topic dicht ging? en niet door jou zelf en je kut OP?
Nou, als je je ogen open doet zie je dat ik geen blauwe naam heb, en dus geen dienst uit maak hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Ik zit dit graag bevestigd of ontkracht worden door een moderator.
Aan jou en aan jouw bescheiden meninkjes heb ik geen boodschap.
Laat dat kruikje maar zitten. Ik snap niet waarom hont en kad in Onzin moet blijven (terwijl het op KLB veelvuldig wordt gebruikt) en waarom een topic met als OP "woensdag as. wordt t 25 graden en warmer dus wie gaan er dan naar het zwembad lekkkear chikies kjijken" wel open blijft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, als je je ogen open doet zie je dat ik geen blauwe naam heb, en dus geen dienst uit maak hier.
Zal ik een kruikje voor je warm maken? of heb je nog geen buikpijn van het huilen?
Awwww de wereld is ook zo oneerlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Laat dat kruikje maar zitten. Ik snap niet waarom hont en kad in Onzin moet blijven (terwijl het op KLB veelvuldig wordt gebruikt) en waarom een topic met als OP "woensdag as. wordt t 25 graden en warmer dus wie gaan er dan naar het zwembad lekkkear chikies kjijken" wel open blijft.
Niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:09 schreef Copthorne het volgende:
Sinds wanneer maakt 2NutZ hier de dienst uit?!
Huldequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet.
Topics over dat soort onzinwoordjes sluit ik vrijwel altijd. Het is hier geen ONZ met je honten en kadden.
Holocaustontkenning is strafbaar enzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Joden overbeschermd
Waarom op slot, was een zeer verdiepende en boeiende discussie.
Niemand ontkende het, dat was het hele punt. Nuances en wedervragen daar ging het topic over.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Holocaustontkenning is strafbaar enzo.
Oh, ik heb eerlijk gezegd niet de hele discussie gevolgd, maar dat leek me de meest voor de hand liggende reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand ontkende het, dat was het hele punt. Nuances en wedervragen daar ging het topic over.
Achja, het typeert FOK! wel dat wanneer er de diepte in gegaan wordt er een slotje op komt. Maarja, volgende keer beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik heb eerlijk gezegd niet de hele discussie gevolgd, maar dat leek me de meest voor de hand liggende reden.
Nee. In Nederland is holocaustontkenning niet strafbaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Holocaustontkenning is strafbaar enzo.
Uh, jawel.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee. In Nederland is holocaustontkenning niet strafbaar.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. In Nederland is holocaustontkenning niet strafbaar.
Daarbij, zaken waarbij er wetten nodig zijn om te voorkomen dat ze in twijfel kunnen worden getrokken zullen wel niet op een stevig fundament rusten.
Euuh nee.quote:
Hm, nu twijfel ik ook. De bronnen die ik kan vinden spreken elkaar een beetje tegen.quote:
Ik zal het uitleggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm, nu twijfel ik ook. De bronnen die ik kan vinden spreken elkaar een beetje tegen.
Jij kenmerkt jezelf hier door het onvermogen het kaf van het koren te scheiden. Het was namelijk een zeer educatief topic die alle kanten van de zaak holocaust bescheen. Jammer.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag holocaustontkenning, daarom een slotje.
Kun je specifiek aangeven waar de ontkenning staat? of is het simpelweg in twijfel trekken van het aantal van 6 miljoen al voldoende? En als er iets strafbaars staat, waarom dan niet de post verwijderen, de user waarschuwen of bannen ipv het topic sluiten? Nu doe je precies waar het om gaat: kritische vragen tot taboe verklaren en iedereen de mond snoeren.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag holocaustontkenning, daarom een slotje.
Oké, duidelijk. Tsja, van de ene kant vind ik het ook nogal raar dat er zo spastisch gereageerd wordt op mensen die twijfelen aan het holocaustverhaal, maar ik snap ook dat het voor heel veel mensen een heel gevoelig onderwerp is.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen.
Het is niet strafbaar, in praktijk loop je wel risico gestraft te worden omdat 1 of andere onnozele rechter heeft bepaald dat holocaustontkenning groepsbelediging en/of discriminatie is. En dan wordt je dus niet veroordeeld voor holocaustontkenning maar voor groepsbelediging of discriminatie.
Absurd natuurlijk. Iemand overtuigen doe je met argumenten niet met wetgeving. Het is immers ook niet verboden de slavernij te ontkennen of te beweren dat de aarde plat is.
Waarom geldt dit voor iedere waarheid behalve voor de holocaust?
Dat iets gevoelig ligt mag nooit een reden zijn het tot taboe te verklaren. De armeense genocide ligt ook gevoelig, slavernij verleden ook, politionele acties in Indonesie ook etc.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Tsja, van de ene kant vind ik het ook nogal raar dat er zo spastisch gereageerd wordt op mensen die twijfelen aan het holocaustverhaal, maar ik snap ook dat het voor heel veel mensen een heel gevoelig onderwerp is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |