Dat dacht ik alquote:
Ik zei er immers al bij dat het me niet helemaal de manier lijkt.quote:
Ja hoor ik begrijp uquote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zei er immers al bij dat het me niet helemaal de manier lijkt.
Echt nietquote:Op woensdag 9 april 2014 12:46 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Echt niet? Of leest er iemand mee?
Ik vind jou ook wel spannend.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.
Jij moet eens stoppen met excuses voor hem maken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.
Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.
Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Dat denk ik wel ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit gaat zo lopen als bij al dit soort relaties:
- TS gaat aan een dood paard proberen te trekken door toch maar een beetje mee te gaan in zijn eisen want ze wil hem en de goede relatie niet kwijt.
- Haar vriend vindt dat ze niet goed genoeg haar best doet en hij gaat vreemd.
- Hij zegt dat het TS d'r schuld is, want zij is immers niet leuk en spannend genoeg.
- TS wil eigenlijk bij 'm weg maar laat zit toch ompraten want ja ze hadden eerder zo'n goede relatie.
- Haar vriend gaat weer vreemd.
- TS is er klaar mee en maakt het uit.
- Een jaar later is ze er weer bovenop, en ziet ze in wat voor klootzak het eigenlijk was.
Wauw, ik mag toch hopen dat je dit niet echt zo serieus neemt?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef complicate het volgende:
[..]Wooow
Vreemd gaan kan toch nooit een optie zijn ? Toch genoeg andere manieren om spanning in relatie te houden? of bedoel je dat je ooit bent vreemd gegaan en dat uw vriend daar happy van was
Wauwquote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Wauw, ik mag toch hopen dat je dit niet echt zo serieus neemt?
Waarom open je dan een topic, hamlapje...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.
Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.
Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Vreemdgaan wordt pas een probleem als de ander er achter komt...quote:Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef complicate het volgende:
[..]Wooow
Vreemd gaan kan toch nooit een optie zijn ? Toch genoeg andere manieren om spanning in relatie te houden? of bedoel je dat je ooit bent vreemd gegaan en dat uw vriend daar happy van was
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vreemdgaan wordt pas een probleem als de ander er achter komt...
Waarom blijf je dan bij iemand als je graag neukt met een ander? Oh ja spanningquote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
True. Is wel vaker zo bij R&P. Maken ze een topic aan, vervolgens doen ze het omgekeerde van wat er geadviseerd word.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij hoeven we geen moeite meer te doen TS te overtuigen dat ze bij die gast weg moet. Ze doet het toch niet.
Over een maand zien we TS terug, gebroken. Hoe heeft dit haar kunnen overkomen. Het was de perfecte relatie, jadajadajada..quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij hoeven we geen moeite meer te doen TS te overtuigen dat ze bij die gast weg moet. Ze doet het toch niet.
Is ook zo. Maar toch hoop je altijd de TS te kunnen behoeden voor onnodige pijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het juist raar vinden als ze vandaag nog zou zeggen: jullie hebben gelijk, ik maak het uit.
Dat is ook weer zo, maar tot nu toe lees ik alleen maar excuses voor haar vriend. Niet dat haar ogen open gaan of zo.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het juist raar vinden als ze vandaag nog zou zeggen: jullie hebben gelijk, ik maak het uit.
Dat zal wel even duren. Waarschijnlijk moet er eerst weer iets gebeuren voordat ze begint in te zien dat de adviezen en opmerkingen hier eigenlijk toch niet zo gek waren.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar tot nu toe lees ik alleen maar excuses voor haar vriend. Niet dat haar ogen open gaan of zo.
Niet helemaal waar de manier waarop hij het wil gaan spelen is dat die uiteindelijk geen respect meer voor haar heeft , het vreemdgaan ook niet wil verbergen en haar de schuld geeft want ze is te saai........quote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap je PI niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
slotje ?
ts blijft bij vriend hangen en past zichzelf volledig naar hem aan!
valt daarnaast 3 kilo af en vriendlief neukt ondertussen zijn pik blauw bij andere vrouwen!
en uiteindelijk als ts is veranderd en flink is afgevallen vind die haar te schraal en helemaal niet meer spannend en maakt het uit met de mededeling een andere dame te hebben gevonden!
Waarom zou hij het uitmaken? Hij komt gewoon langs als 'ie zin heeft. En als hij die avond alsnog iets anders regelt komt hij gewoon niet. Vergeten enzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
slotje ?
ts blijft bij vriend hangen en past zichzelf volledig naar hem aan!
valt daarnaast 3 kilo af en vriendlief neukt ondertussen zijn pik blauw bij andere vrouwen!
en uiteindelijk als ts is veranderd en flink is afgevallen vind die haar te schraal en helemaal niet meer spannend en maakt het uit met de mededeling een andere dame te hebben gevonden!
DAAROM juistquote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Dit ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand die wil dat je 3kg afvalt, terwijl je dit zelf niet wil is je niet waard. Buiten alle andere zooi om dan.
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Behalve gisteravond.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom zou hij het uitmaken? Hij komt gewoon langs als 'ie zin heeft. En als hij die avond alsnog iets anders regelt komt hij gewoon niet. Vergeten enzo.
Waarom open je een topic als je toch niet van plan bent hem te verlaten?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:47 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Behalve gisteravond.
Ik heb mijn vriend vandaag gezien en het is nu goed tussen ons. Hij heeft sorry gezegd en uitgelegd waarom hij al deze dingen zo plotseling heeft gezegd.
Iedereen die een topic opent over een relatieprobleem, verbreekt meteen de relatie als iedereen op internet dat als de oplossing ziet?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom open je een topic als je toch niet van plan bent hem te verlaten?
Ik kan me werkelijk geen enkele reden bedenken dat een excuus is voor die uitspraken.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:47 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Behalve gisteravond.
Ik heb mijn vriend vandaag gezien en het is nu goed tussen ons. Hij heeft sorry gezegd en uitgelegd waarom hij al deze dingen zo plotseling heeft gezegd.
Als jij jouw verhaal uitlegt en iedereen heeft daar zo'n beetje dezelfde mening over, zou mij dat in ieder geval aan het nadenken zetten.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:54 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Iedereen die een topic opent over een relatieprobleem, verbreekt meteen de relatie als iedereen op internet dat als de oplossing ziet?
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2014 18:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk geen enkele reden bedenken dat een excuus is voor die uitspraken.
Het is jammer dat TS nog geen vergelijkingsmateriaal heeft uit een eerdere relatie en daardoor geen idee heeft dat dit gewoonweg idioot gedrag is dat je niet moet accepteren. Dat ie het zegt alleen al, en dan met een excuus komen ervoor waar TS blijkbaar genoegen mee neemt (volgens mij had ik het al voorspeld in het begin van dit topic)quote:Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als jij jouw verhaal uitlegt en iedereen heeft daar zo'n beetje dezelfde mening over, zou mij dat in ieder geval aan het nadenken zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |