abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138685760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee dat dan weer niet :P
Dat dacht ik al :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138685772
quote:
6s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat dacht ik al :P
Ik zei er immers al bij dat het me niet helemaal de manier lijkt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138685786
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zei er immers al bij dat het me niet helemaal de manier lijkt.
Ja hoor ik begrijp u ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 12:25:12 #154
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_138685811
het klinkt voor mij een beetje aan alsof hij niet tevreden is met jou. Hij wil opwerken tot een parade paardje zoals hij het graag zou zien.

Mocht dat niet lukken (door middel van zowat dwang waar het op lijkt) schuift hij je aan de kant. Hij is zoals ik het lees voornamelijk met zichzelf bezig. Hier is opzich niets mis mee, maar dan moet hij gewoon een echte vent zijn (zoals hij zichzelf waarschijnlijk ziet) en eerlijk tegen jou zijn en er een punt achter zetten.

Maarja... dan heeft hij geen vrouwjte meer waar hij terecht kan wanneer hij wil. Het moment dat er een andere vrouw in het spel is ben ik bang dat het heel snel berg af gaat voor jou. Je kunt beter zelf assertief actie ondernemen door hem op de getuigenstoel te plempen en hem eens flink de waarheid vertellen. Dit vergt waarschijnlijk enige moed en misschien wat woede, maar anders zal hij waarschijnlijk verbaal zo over je heen walsen.
To doom or not to doom
pi_138686257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee dat dan weer niet :P
Echt niet? Of leest er iemand mee?
pi_138686275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:46 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Echt niet? Of leest er iemand mee?
Echt niet :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 april 2014 @ 12:47:32 #157
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138686285
Dit gaat zo lopen als bij al dit soort relaties:
- TS gaat aan een dood paard proberen te trekken door toch maar een beetje mee te gaan in zijn eisen want ze wil hem en de goede relatie niet kwijt.
- Haar vriend vindt dat ze niet goed genoeg haar best doet en hij gaat vreemd.
- Hij zegt dat het TS d'r schuld is, want zij is immers niet leuk en spannend genoeg.
- TS wil eigenlijk bij 'm weg maar laat zit toch ompraten want ja ze hadden eerder zo'n goede relatie.
- Haar vriend gaat weer vreemd.
- TS is er klaar mee en maakt het uit.
- Een jaar later is ze er weer bovenop, en ziet ze in wat voor klootzak het eigenlijk was.
  woensdag 9 april 2014 @ 12:48:59 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138686323
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.
Ik vind jou ook wel spannend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 april 2014 @ 12:49:24 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138686336
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.

Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.

Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.

Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.

Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Jij moet eens stoppen met excuses voor hem maken.
Jullie hebben geen leuke relatie, als jullie ene leuke relatie zouden hebben zou hij niet met deze achterlijke eisen komen en zou hij ook niet jullie afspraakje vergeten.
Hij is jouw eerste relatie dus je hebt nog geen vergelijkingsmateriaal, maar geloof me, dit is alles behalve een leuke relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138686351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind jou ook wel spannend.
Ik zie een overeenkomst aan de horizon verschijnen.
pi_138686528
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit gaat zo lopen als bij al dit soort relaties:
- TS gaat aan een dood paard proberen te trekken door toch maar een beetje mee te gaan in zijn eisen want ze wil hem en de goede relatie niet kwijt.
- Haar vriend vindt dat ze niet goed genoeg haar best doet en hij gaat vreemd.
- Hij zegt dat het TS d'r schuld is, want zij is immers niet leuk en spannend genoeg.
- TS wil eigenlijk bij 'm weg maar laat zit toch ompraten want ja ze hadden eerder zo'n goede relatie.
- Haar vriend gaat weer vreemd.
- TS is er klaar mee en maakt het uit.
- Een jaar later is ze er weer bovenop, en ziet ze in wat voor klootzak het eigenlijk was.
Dat denk ik wel ja.
pi_138686679
Misschien ben je ook saai voor hem. Ja daar valt weinig aan te doen als je er zelf wel tevreden mee bent met wat je bent.
pi_138686802
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef complicate het volgende:

[..]

:o Wooow

Vreemd gaan kan toch nooit een optie zijn ? Toch genoeg andere manieren om spanning in relatie te houden? of bedoel je dat je ooit bent vreemd gegaan en dat uw vriend daar happy van was :P
Wauw, ik mag toch hopen dat je dit niet echt zo serieus neemt?
pi_138686830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Wauw, ik mag toch hopen dat je dit niet echt zo serieus neemt?
Wauw :{w
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 april 2014 @ 13:05:31 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138686854
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.

Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.

Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.

Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.

Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Waarom open je dan een topic, hamlapje...
  woensdag 9 april 2014 @ 13:05:57 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138686869
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef complicate het volgende:

[..]

:o Wooow

Vreemd gaan kan toch nooit een optie zijn ? Toch genoeg andere manieren om spanning in relatie te houden? of bedoel je dat je ooit bent vreemd gegaan en dat uw vriend daar happy van was :P
Vreemdgaan wordt pas een probleem als de ander er achter komt...
pi_138686894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouw naar mijn hart.
pi_138686904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan bij iemand als je graag neukt met een ander? Oh ja spanning _O-
pi_138687196
Volgens mij hoeven we geen moeite meer te doen TS te overtuigen dat ze bij die gast weg moet. Ze doet het toch niet.
pi_138687221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij hoeven we geen moeite meer te doen TS te overtuigen dat ze bij die gast weg moet. Ze doet het toch niet.
True. Is wel vaker zo bij R&P. Maken ze een topic aan, vervolgens doen ze het omgekeerde van wat er geadviseerd word. :N
  woensdag 9 april 2014 @ 13:17:25 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138687222
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef Oognip het volgende:
Over een maand zien we TS terug, gebroken. Hoe heeft dit haar kunnen overkomen. Het was de perfecte relatie, jadajadajada..
  woensdag 9 april 2014 @ 13:18:38 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138687257
Ik zou het juist raar vinden als ze vandaag nog zou zeggen: jullie hebben gelijk, ik maak het uit.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 9 april 2014 @ 13:20:19 #173
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138687327
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het juist raar vinden als ze vandaag nog zou zeggen: jullie hebben gelijk, ik maak het uit.
Is ook zo. Maar toch hoop je altijd de TS te kunnen behoeden voor onnodige pijn.
pi_138687349
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Dat is ook weer zo, maar tot nu toe lees ik alleen maar excuses voor haar vriend. Niet dat haar ogen open gaan of zo.
pi_138687413
Ach ja TS gaat het niet uitmaken dat weet iedereen ondertussen wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')