Zo nam ik het ook niet op hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, geen afzeik mail. En je hebt helemaal gelijk, weg met die gast.
Hij duidelijk niet, ook al zou hij het druk hebben met zijn nieuwe baan dan nog had hij contact met je kunnen opnemen dat het wat later werd ofzo, als je zo'n afspraak maakt en je vind de relatie nog belangrijk dan vergeet je die afspraak niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Hij wil er niet over praten, hij wil gewoon dat jij doet wat hij wil.quote:Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Dan zijn ze saai op een spannende manier , maar niet saai saaiquote:Op woensdag 9 april 2014 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet van hem 3 kilo afvallen? Wat is dat nou voor een raar gedoe.
En sowieso snapt hij er niks van, want saaie vriendinnen zijn de beste vriendinnen
Nope. Zijn pik jeukt, jij bent niet meer interessant. Tijd dat je op zoek gaat naar wat beters.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Hij neemt jou en de relatie niet serieus.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.
Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.
Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Of ga gewoon vreemd, dat is ook spannend.
Ik heb een relatie gehad met een jongen die me dingen begon te verbieden. Als in ik wil niet dat je nog met die omgaat en ik vind met maar niks dat je iedere dinsdag gaat sporten. En als je vanavond naar haar toe ga maak ik het uit. daar heb ik toen niet lang over na hoeven te denken en heb er een punt achter gezet. Mijn huidige relatie loopt erg soepel. Wonen alweer wat jaren samen en dat gaat allemaal heel prettigquote:Op woensdag 9 april 2014 12:09 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Roept wel de vraag op of je het bij jezelf ook zo scherp ziet. En?
Nee?quote:
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?quote:
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?
Dat maakt het allemaal wel weer wat extra spannend natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?
Ja maar blijf mens dus soms duurt het langer dan je achteraf had gewild voor je dingen scherp ziet. Toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een jongen die me dingen begon te verbieden. Als in ik wil niet dat je nog met die omgaat en ik vind met maar niks dat je iedere dinsdag gaat sporten. En als je vanavond naar haar toe ga maak ik het uit. daar heb ik toen niet lang over na hoeven te denken en heb er een punt achter gezet. Mijn huidige relatie loopt erg soepel. Wonen alweer wat jaren samen en dat gaat allemaal heel prettig
En ben jij helder in een relatie?
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?
Dat is zo inderdaad, saai op een spannende manier. Of met een verborgen wilde kantquote:Op woensdag 9 april 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zijn ze saai op een spannende manier , maar niet saai saai![]()
Maar bon, sowieso zijn eigen vriendin saai noemen
Ervaring?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wel weer wat extra spannend natuurlijkmaar lijkt me ook niet echt de manier
Wilde kantjesquote:Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, saai op een spannende manier. Of met een verborgen wilde kant
Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?
Als ik rekening houd met dat laatste (vetgedrukt) dan is er geen overeenkomstquote:Op woensdag 9 april 2014 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 april 2014 12:15 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Ja maar blijf mens dus soms duurt het langer dan je achteraf had gewild voor je dingen scherp ziet. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |