Bovendien kun je niet eens veranderen voor iemand. Ja tijdelijk, maar uiteindelijk ben je altijd jezelf. En blijkbaar is dat niet goed genoeg voor meneer.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
meisje echt waarom zou je dit willen. Hij vind je niet goed genoeg. Maar jij bent toch gewoon jij. dat is wie je bent. Als hij dat niet goed genoeg vind is het toch gewoon een eersteklas arrogante lul.
Waarom zou je jezelf willen veranderen voor iemand? Als hij je niet kan nemen zoals je bent passen jullie gewoon niet bij elkaar.
Geloof dat ik dit nog even gemist heb. maar dat getuigd toch wel van 0 respect.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Chewie het volgende:
Dat hij je laat zitten bij een uitpraat etentje zegt toch ook wel genoeg?
Luister naar je FOK! vriendjesquote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef Flawlesssss het volgende:
Geen idee. Ik heb de laatste twee/drie weken niet veel ondernomen vanwege tentamens, maar meestal doen we leuke dingen samen. Uitgaan (discotheken, feestjes) doe ik wel vaker met vriendinnen. Seks hebben we nog steeds best veel.
Dat is gewoon het gedrag van een jongen die te laf is om het uit te maken, ik denk dat hij steeds raardere dingen gaat doen, zodat ze het uiteindelijk wel uit moet makenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geloof dat ik dit nog even gemist heb. maar dat getuigd toch wel van 0 respect.
Jup. Als ik TS was.. en ja het is heel moeilijk zou ik die onzin voor zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is gewoon het gedrag van een jongen die te laf is om het uit te maken, ik denk dat hij steeds raardere dingen gaat doen, zodat ze het uiteindelijk wel uit moet maken
Nou ik moet zeggen, ik heb volgens mij nog nóóit een topic gezien waarin letterlijk iedereen hier dezelfde mening had. Dus dat zegt toch wel wat.quote:
Je hebt niet door dat er geen einde is aan 'perfectie' en dat jij nooit zal voldoen aan wat hij van je verwacht? Mensen die constant perfectie willen hebben nooit genoeg. Zolang jullie van nature niet goed op elkaar aansluiten, zal je dit nooit kunnen volhouden en sloopt dit jou alleen maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten. Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Je kunt nu al raden dat hij op een soort open relatie gaat aansturen waarbij alleen hij het met anderen mag doen, want TS is niet spannend genoeg en hij wel, dus zij heeft geen andere mannen nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Wordt nog leuk als hij omslaat, dus straks iets anders van je wil. Dat je op seksueel gebied niet spannend bent en dat hij zijn grenzen wil verleggen, om maar iets te noemen. Blijf je daarin meegaan?
Weet niet of je het van mij gaat aannemen, maar weg met die gast.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Hoi! Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en hoe ik het duidelijk ga verwoorden, maar ik ga het proberen.
Mijn vriend en ik hebben al een poosje een relatie. Hij is de eerste persoon waar ik smoorverliefd op ben. Nou, zoals de meeste mensen wel weten geeft verliefdheid een super fijn gevoel. Helaas ben ik door mijn verliefdheid onzeker geworden.
Onzeker over mezelf was ik zelden. Nu heb ik heel veel twijfels. Mijn vriend is een persoon waar veel (leuke) vrouwen op vallen en dat weet hij heel goed. Hij flirt dan ook graag met andere vrouwen. Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.
Hij is mijn eerste serieuze vriend waar ik een langere relatie mee heb. Ik heb geen persoonlijke ervaringen op relatiegebied en heb geen idee of ik goed of fout heb gereageerd.
Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Het kwam voor mij heel onverwacht, maar het is vooral beledigend om te horen dat mijn eigen vriend van mening is dat ik saai ben en dat ik blijkbaar niet genoeg ben voor hem. Ik kan niet altijd spannend of interessant zijn. Juist nu we elkaar kennen en het heel vertrouwd tussen ons is, is het gewoonweg niet altijd meer spannend.
Toen ik dat benoemde, benoemde hij weer dat hij het (ook) vervelend vindt dat ik soms weleens onzeker kan zijn en ik door mijn onzekerheid op zo'n moment stuntelig kan zijn. Ik vind weer dat ik geen robot ben: ik kan geen perfect persoon zijn - al wil hij dat graag. En daarnaast ben ik echt heel weinig onzeker, maar soms kan het voorkomen.
Daarna kregen we ruzie en kwam er meer aan het licht. Uiteindelijk kwam het hierop neer: ik moet veranderen of hij maakt het uit. Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.
Ik ging boos weg, maar eenmaal thuis ben ik gaan nadenken. Ik wil best werken aan bepaald gedrag, maar hij vraagt (of eist) heel veel. En als ik hem dat niet wil geven, gaat hij naar een ander.
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Het is mij een raadsel hoe het kan dat hij een afspraak vergeet. En al helemaal een belangrijke afspraak. Ik weet het dus even niet meer. Misschien moet ik het uitmaken omdat hij dus ineens heel raar doet, maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Hoe voorspelbaar een perfectionist kan zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef CherryOnTop het volgende:
Je kunt nu al raden dat hij op een soort open relatie gaat aansturen waarbij alleen hij het met anderen mag doen, want TS is niet spannend genoeg en hij wel, dus zij heeft geen andere mannen nodig.
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is gewoon het gedrag van een jongen die te laf is om het uit te maken, ik denk dat hij steeds raardere dingen gaat doen, zodat ze het uiteindelijk wel uit moet maken
Oke, nu wordt de vraag wel een klein beetje wat je nou precies wil met dit topic dan? Want iedereen hier geeft dezelfde reactie maar jij wil daar niet aan. Nu snap ik dat laatste wel want je hebt oogkleppen op, maar dan snap ik niet exact wat het doel van je topic is?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.
Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.
Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Awel je komt er in dat geval vanzelf wel een keer achter denk ik. Je partner behoort je niet onzeker te maken. En je hebt al aangegeven dat je met hem wilt praten. En toen was hij je vergeten. Je kunt zelf wel nagaan waar ijn prioriteiten liggen he. Duidelijk niet bij jou.. nog niet bijna.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij is niet laf. Als hij geen relatie meer wil, dan maakt hij het echt wel uit. Ik denk echt dat hij het is vergeten, anders heb ik er geen verklaring voor. Hij heeft (sinds kort) een hele drukke baan en hij zei dat het daaraan lag.
Verder is het natuurlijk best raar, maar hij is echt heel kritisch en perfectionistisch. Op alle gebieden. Hij wil niets minder dan het beste. En hij doet niet alsof. Hij is echt zo.
Hij vindt bij iedereen wel iets waar hij kritiek op heeft - als het moet. Maar dat neemt niet weg dat het soms de waarheid niet kan zijn of dat we er niet aan kunnen werken.
Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, zeker niet. Maar we hebben een leuke relatie en ik kan niet zeggen dat ik het meteen om deze redenen uit ga maken. Ik denk dat ik erover wil praten.
Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Precies. Is wel lekker makkelijk te zien he, bij anderenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Awel je komt er in dat geval vanzelf wel een keer achter denk ik. Je partner behoort je niet onzeker te maken. En je hebt al aangegeven dat je met hem wilt praten. En toen was hij je vergeten. Je kunt zelf wel nagaan waar ijn prioriteiten liggen he. Duidelijk niet bij jou.. nog niet bijna.
De blik van een buitenstaander is vaak een stuk helderder dan als je er zelf middenin zitquote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Precies. Is wel lekker makkelijk te zien he, bij anderen
Dan is het gewoon een lulquote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de laatste twee/drie weken niet veel ondernomen vanwege tentamens, maar meestal doen we leuke dingen samen. Uitgaan (discotheken, feestjes) doe ik wel vaker met vriendinnen. Seks hebben we nog steeds best veel.
dat bedoelde ik ook, geen afzeik mail. En je hebt helemaal gelijk, weg met die gast.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De blik van een buitenstaander is vaak een stuk helderder dan als je er zelf middenin zit
Is dit niet de rode lijn binnen alle terrorrelaties?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
TS is jong en verliefd. Je kunt het haar niet kwalijk nemen dat ze het niet acuut uitmaakt omdat een stel lui op internet dat roept. Verstandelijk weet ze w.s. wel dat we gelijk hebben, maar haar gevoel wil daar nog niet aan en haar gevoel is momenteel sterker.
Zo nam ik het ook niet op hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, geen afzeik mail. En je hebt helemaal gelijk, weg met die gast.
Hij duidelijk niet, ook al zou hij het druk hebben met zijn nieuwe baan dan nog had hij contact met je kunnen opnemen dat het wat later werd ofzo, als je zo'n afspraak maakt en je vind de relatie nog belangrijk dan vergeet je die afspraak niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
Hij wil er niet over praten, hij wil gewoon dat jij doet wat hij wil.quote:Maar aan de andere kant: hij maakt mij wel onzeker en dat geeft een vervelend gevoel.
Dan zijn ze saai op een spannende manier , maar niet saai saaiquote:Op woensdag 9 april 2014 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet van hem 3 kilo afvallen? Wat is dat nou voor een raar gedoe.
En sowieso snapt hij er niks van, want saaie vriendinnen zijn de beste vriendinnen
Nope. Zijn pik jeukt, jij bent niet meer interessant. Tijd dat je op zoek gaat naar wat beters.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Hij neemt jou en de relatie niet serieus.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Of ga gewoon vreemd, dat is ook spannend.
Ik heb een relatie gehad met een jongen die me dingen begon te verbieden. Als in ik wil niet dat je nog met die omgaat en ik vind met maar niks dat je iedere dinsdag gaat sporten. En als je vanavond naar haar toe ga maak ik het uit. daar heb ik toen niet lang over na hoeven te denken en heb er een punt achter gezet. Mijn huidige relatie loopt erg soepel. Wonen alweer wat jaren samen en dat gaat allemaal heel prettigquote:Op woensdag 9 april 2014 12:09 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Roept wel de vraag op of je het bij jezelf ook zo scherp ziet. En?
Nee?quote:
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?quote:
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?
Dat maakt het allemaal wel weer wat extra spannend natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien vertond ik u verkeerd. Maar je geeft haar "advies" om vreemd te gaan?
Ja maar blijf mens dus soms duurt het langer dan je achteraf had gewild voor je dingen scherp ziet. Toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een jongen die me dingen begon te verbieden. Als in ik wil niet dat je nog met die omgaat en ik vind met maar niks dat je iedere dinsdag gaat sporten. En als je vanavond naar haar toe ga maak ik het uit. daar heb ik toen niet lang over na hoeven te denken en heb er een punt achter gezet. Mijn huidige relatie loopt erg soepel. Wonen alweer wat jaren samen en dat gaat allemaal heel prettig
En ben jij helder in een relatie?
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?
Dat is zo inderdaad, saai op een spannende manier. Of met een verborgen wilde kantquote:Op woensdag 9 april 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zijn ze saai op een spannende manier , maar niet saai saai![]()
Maar bon, sowieso zijn eigen vriendin saai noemen
Ervaring?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wel weer wat extra spannend natuurlijkmaar lijkt me ook niet echt de manier
Wilde kantjesquote:Op woensdag 9 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, saai op een spannende manier. Of met een verborgen wilde kant
Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Niet spannend genoeg?
Als ik rekening houd met dat laatste (vetgedrukt) dan is er geen overeenkomstquote:Op woensdag 9 april 2014 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spannend is het wel. Alleen ook niet helemaal moreel juist. Aan de andere kant, als je beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen kan je zoiets best lang volhouden denk, zonder dat de partners erachter komen.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 april 2014 12:15 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Ja maar blijf mens dus soms duurt het langer dan je achteraf had gewild voor je dingen scherp ziet. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |