abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138681040
Hoi! Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en hoe ik het duidelijk ga verwoorden, maar ik ga het proberen.

Mijn vriend en ik hebben al een poosje een relatie. Hij is de eerste persoon waar ik smoorverliefd op ben. Nou, zoals de meeste mensen wel weten geeft verliefdheid een super fijn gevoel. Helaas ben ik door mijn verliefdheid onzeker geworden.

Onzeker over mezelf was ik zelden. Nu heb ik heel veel twijfels. Mijn vriend is een persoon waar veel (leuke) vrouwen op vallen en dat weet hij heel goed. Hij flirt dan ook graag met andere vrouwen. Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.

Hij is mijn eerste serieuze vriend waar ik een langere relatie mee heb. Ik heb geen persoonlijke ervaringen op relatiegebied en heb geen idee of ik goed of fout heb gereageerd.

Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.

Het kwam voor mij heel onverwacht, maar het is vooral beledigend om te horen dat mijn eigen vriend van mening is dat ik saai ben en dat ik blijkbaar niet genoeg ben voor hem. Ik kan niet altijd spannend of interessant zijn. Juist nu we elkaar kennen en het heel vertrouwd tussen ons is, is het gewoonweg niet altijd meer spannend.

Toen ik dat benoemde, benoemde hij weer dat hij het (ook) vervelend vindt dat ik soms weleens onzeker kan zijn en ik door mijn onzekerheid op zo'n moment stuntelig kan zijn. Ik vind weer dat ik geen robot ben: ik kan geen perfect persoon zijn - al wil hij dat graag. En daarnaast ben ik echt heel weinig onzeker, maar soms kan het voorkomen.

Daarna kregen we ruzie en kwam er meer aan het licht. Uiteindelijk kwam het hierop neer: ik moet veranderen of hij maakt het uit. Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.

Ik ging boos weg, maar eenmaal thuis ben ik gaan nadenken. Ik wil best werken aan bepaald gedrag, maar hij vraagt (of eist) heel veel. En als ik hem dat niet wil geven, gaat hij naar een ander.

Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.

Het is mij een raadsel hoe het kan dat hij een afspraak vergeet. En al helemaal een belangrijke afspraak. Ik weet het dus even niet meer. Misschien moet ik het uitmaken omdat hij dus ineens heel raar doet, maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
pi_138681065
Ik zou m uitzwaaien, want hij wil gewoon met andere vrouwen naar bed....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:28:36 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138681087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
dit. En dat hij aangeeft dat hij iets mist geeft al aan dat dit niks gaat worden. Dat wat niet is kan nog komen is de grootste bullshit die er bestaat.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 april 2014 @ 09:28:56 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138681095
Iemand die wil dat je 3kg afvalt, terwijl je dit zelf niet wil is je niet waard. Buiten alle andere zooi om dan.
pi_138681104
Jullie zijn dus allebei onzeker (en jong waarschijnlijk). Hij heeft bevestiging nodig en is blijkbaar nog niet echt volwassen of toe aan een echte relatie. Anders zou hij niet zoveel met andere vrouwen bezig zijn.

Als je bij hem blijft zul je waarschijnlijk gekwetst worden als hij zijn sexuele driften niet meer kan inhouden. En je cijfert jezelf weg en probeert te perfect te leven - dus ben je niet jezelf.

Een relatie is ook jezelf kunnen zijn, geaccepteerd worden om wie je bent, met al je + en - punten.

Dus weg met die gast.
pi_138681110
quote:
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
pi_138681127
Veel mannen zijn pas na hun 40e een beetje volwassen. Ik weet het zelf.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:31:04 #8
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138681137
Misschien moet je even spannend doen en die gast lekker aan de kant zetten.

Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Ik ga naar huis.
pi_138681142
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Wordt wakker. Hij is jou nu bij voorbaat al de schuld aan het geven voor zijn toekomstige escapades. Dit gaat gewoon later als excuus tegen je gebruikt worden.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_138681151
Sjah, neem het van een onmogelijke meneer.... Dit gaat een lastige worden. Perfectionisten (echte perfectionisten dus) zijn geen mensen waar je een leuke relatie mee kunt hebben EN houden.

Er zal bij hem altijd een knagend gevoel aanwezig zijn en iemand zal het uiteindelijk moeten ontgelden. Dat zal hij zelf misschien zijn op sommige momenten, maar zeer zeker ook jij of anderen die niet voldoen aan de hoge verwachtingen. Want een perfectionist is zelden gelukkig. Perfectionisme is een gevolg en geen oorzaak.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_138681159
quote:

[..]

Als hij echt verliefd op je is zou hij niet met een belachelijk eisenpakket aankomen met dingen die jij MOET veranderen omdat hij het anders uitmaakt. Deze gozer komt niet over als een evenwichtig, aardig mens. Uitmaken. Voordat hij het doet of eerst vreemdgaat.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 9 april 2014 @ 09:32:05 #12
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_138681162
Je kunt vervelende eigenschappen best verminderen, maar alleen als je het zelf ook een vervelende eigenschap vind. Maar laat je niet vertellen dat je niet genoeg bent! Vooral gezien je aangeeft juist onzekerder bent geworden.
Fuck the EBU
pi_138681167
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:

Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Dat is ook zo. Pas als je jezelf bent, ben je zeker van jezelf en ben je aantrekkelijk. Voor sommigen dan, niet iedereen vind je aantrekkelijk, maar zoek iemand die jou wel de bom vindt.
pi_138681179
quote:

[..]

Je bent nooit te oud voor echt goeie seks.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_138681185
Een relatie komt van twee kanten, dus wanneer alleen jij veranderd is er wel weer wat anders waarover gevallen kan worden. Daarnaast is het best wel respectloos dat hij zoiets van je eist OF anders..... maakt hij het uit en wil hij met andere vrouwen naar bed. Wil je wel zo behandeld worden door je vriend TS?
pi_138681190
Ik denk eigenlijk dat je vriend nogal een eikel is.
Denk dat de enige verandering is dat je moet stoppen met hem. Jij hebt namelijk geen probleem hij praat je dat aan.
Ik zie namelijk iemand die eigenlijk liever vrijgezel is maar de ballen ontbreekt om het uit te maken en je schuldgevoel aan te praten.
Wat is de volgende stap vreemdgaan en dan zeggen dat het aan jou ligt?? Kies voor jezelf want iemand die zo met je omgaat daar word je niet gelukkig van.
pi_138681195
Dumpen die gast, je kan beter de tijd nemen om even over hem heen te komen ipv jezelf proberen te houden aan zijn onmogelijke eisen. Als jij die 3 kilo kwijt bent en spannender gaat worden komt het volgende minpuntje aan het licht en zal je voor eeuwig jezelf blijven veranderen voor die kneus. Laat hem lekker andere vrouwen neuken en erachter komen dat dat een leeg bestaan is. Kies voor jezelf :)
pi_138681214
Er lijkt redelijk consensus te zijn, TS :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_138681224
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Hij vindt zichzelf vele malen belangrijker dan jou en jullie relatie, daarnaast vindt hij jou veel minder leuk dan jij hem.

Hou de eer aan jezelf en neem afscheid van hem, het enige leuke wat je nog kan meemaken met hem is om te zien hoe zijn ego verschrompelt op het moment dat je hem voor bent.
pi_138681242
quote:

[..]

Je schrijft zelf dat ie graag flirt met anderen en jou niet spannend genoeg meer vindt.

1+1=2

Daarbij stelt ie sowieso rare eisen vind ik, ''want anders maakt ie het uit''
In dat geval zou ik de eer aan mezelf houden.
pi_138681244
Wat een hork van een vent :r hij loopt je gewoon te chanteren; "als jij niet 3kg (3! :')) afvalt, niet minder onzeker, niet spannender en niet minder saai wordt, zoek ik een ander". Ik zou héél hard wegrennen en iemand zoeken die jou wel waardeert. Je gaat nooit goed genoeg voor deze pannenkoek zijn.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:36:11 #22
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138681247
Wát een klootzak deze gast. Dumpen en op zoek naar iemand die jou wel kan waarderen is mijn enige advies - en die zijn er genoeg hoor! Het zijn de uitzonderingen die zo zijn als je vriend, en die zijn met niemand tevreden.
pi_138681262
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_138681266
Hij is iemand die alleen van zichzelf houd en zijn omgeving is ondergeschikt aan hem, hij is het niet waard.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:38:00 #25
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138681290
quote:
maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
O en om hier nog even heel duidelijk over te zijn: gooi die gedachte maar gelijk overboord, dit ligt écht niet aan jou.
pi_138681316
Lol 3 kilo verschil ik tussen 's ochtends en 's avonds.
pi_138681329
Nu is het 3 kilo afvallen, daarna komt het afscheid moeten nemen van die ene vriendin die hij niet mag, het oppompen van je tieten tot een dubbel D, extreme seksfeesten met zijn vrienden, een halsband en drie kinderen in Oilily kleding waarna je aan de kant wordt geschoven voor een jonger en strakker exemplaar..
pi_138681346
quote:
Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.
Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.

Dat je 3 kilo moet afvallen begrijp ik ook niet. Dit lijkt veel als je bijv 60 kg weegt met een lengte van 1,75m maar als je 80 kilo weegt met diezelfde lengte heb ik er meer begrip voor. Ben je toevallig aangekomen sinds je een relatie met hem hebt?

Wat is spannender? Wat vind hij saai? Hoeveel weeg je, en hoe lang ben je nu dan?

Dat hij andere vrouwen zou willen af en toe kan ik ergens best begrijpen, denk dat veel mannen zo zijn... als hij echt van je houdt doet hij het uiteindelijk niet. En als hij je gewoon niet kwijt wilt zal hij op een gegeven moment vreemdgaan.

Dat hij een afspraak vergeet is wel erg vervelend. Zou hij het echt zijn vergeten? Of boeide het hem gewoon niet? Lastig voor ons om te beoordelen.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:41:02 #29
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138681358
Zo'n figuur zou het trouwens ook nog weten te presteren om, wanneer TS het uitmaakt, te zeggen: ik bedoelde het niet zo en jij hebt het zelf overdreven opgevat. Om vervolgens als je het opnieuw probeert op exact dezelfde voet verder te gaan.
pi_138681385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef Deshain het volgende:
Nu is het 3 kilo afvallen, daarna komt het afscheid moeten nemen van die ene vriendin die hij niet mag, het oppompen van je tieten tot een dubbel D, extreme seksfeesten met zijn vrienden, een halsband en drie kinderen in Oilily kleding waarna je aan de kant wordt geschoven voor een jonger en strakker exemplaar..
Je klinkt als een ervaringsdeskundige
pi_138681408
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Je klinkt als een ervaringsdeskundige
Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...
pi_138681420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...
open er een KLB topic over
pi_138681427
quote:
12s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

open er een KLB topic over
Want?
  PR/Manusje van alles woensdag 9 april 2014 @ 09:43:49 #34
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_138681428
echt een leuke gozer. :Y :Y
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_138681487
Blijf bij jezelf, en als hij daar neit mee kan leven, dan heeft hij pech...
Juin uit Eigen Tuin!
  Forum Admin woensdag 9 april 2014 @ 09:48:11 #36
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_138681527
quote:

Helemaal dat. Kom op zeg, laat die kerel lekker opbokken met zijn eisen. Je bent wie je bent hoor.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:48:51 #37
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138681544
Dit doet me trouwens hier aan denken :')

http://www.drphil.com/shows/show/2179
  woensdag 9 april 2014 @ 09:51:15 #38
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_138681586
Snel weg bij die jongen. Als je nu aan zijn eisenpakket gaat proberen te voldoen gaat er 100% zeker volgende keer weer iets anders zijn. En dat gaat de relatie echt niet meer houden. Het zou echt zonde van de moeite zijn om jezelf nu proberen te veranderen.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:51:59 #39
423873 FuryOverkill
Go hard or go home.
pi_138681604
als je moet voldoen aan zijn eisenpatroon zoekt hij toch lekker een ander, hij moet van je houden hoe je bent anders kan die opbokken, als ik zoveel eisen zou stellen aan mijn vriendin hoef ik ook niet meer langs te komen, lijkt me nogal logisch, er zijn 16 miljoen nederlanders waarvan er pakweg nog minimaal 2 miljoen zijn die wel vrijgezel zijn, dus ook wel een die je goed genoeg vindt om hoe je bent en eruit ziet, dus nogmaals, weg ermee ^O^
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 april 2014 @ 09:53:48 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138681646
quote:

Goeie tip wel.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:01:16 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138681820
Lol wat? Dafuq did I just read? :') hebben ze jouw vriend vroeger een keer te hard laten vallen of wat?

1. Jouw vriend is op je uitgekeken.
2. Hij kan de kolere krijgen met z'n 3kg afvallen.
3. Hij was de afspraak niet vergeten, hij heeft er gewoon voor gekozen om niet te komen maar is er te laf voor om dat te zeggen. Het zou zelfs kunnen dat hij bij iemand anders was.

Mijn advies? Vertel 'm dat 'ie 't heen en weer kan krijgen, hou de eer aan jezelf en ga bij 'm weg. Je bent geen circus hond. Jij moet allerlei dingen doen, en als dat niet lukt of gaat dan maakt ie t uit en is t jouw schuld, want zo wordt t dan gebracht.

Persoonlijk had ik m keihard in z'n gezicht uitgelachen en hem de deur uitgezet. Echt, dat je je zo laat behandelen en ook nog aan het overwegen bent om hem z'n zin te krijgen.

Je bent meer dan goed genoeg zoals je bent en als hem dat niet zint dan moet ie opzouten. Daarnaast heeft ie eigenlijk gewoon 0 respect voor je. Hij heeft je min of meer verteld dat ie gewoon andere meiden wil. Prima, moet ie dat doen, maar hij verpakt het zo dat het straks jouw schuld is dat ie daadwerkelijk gedaan heeft.

Run like hell.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138681894
Misschien probeerde de vriend van TS met dit horkerige gedrag te testen of er nog een reactie met een beetje pit uit zou komen. Maar in plaats van boos te worden en voor zichzelf op te komen, wordt TS alleen maar onzeker :')
pi_138681896
Ik zou heel hard weglopen als ik jou was ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 10:14:12 #44
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138682129
quote:
Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Volgens mij moet 99% van de mensen in een relatie hier niet mee aan komen bij hun vriend of vriendin want dan is het meteen voorbij. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 9 april 2014 @ 10:20:26 #45
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138682271
Wat een kneus, wat is volgens hem spannend?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138682279
Ik zou het heel spannend uitmaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138682297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het heel spannend uitmaken.
Haha ja, hem opwachten in lingerie verleiden en dan net voordat het begint hem dumpen :D
pi_138682307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Haha ja, hem opwachten in lingerie verleiden en dan net voordat het begint hem dumpen :D
Ja en dan vragen of het spannend genoeg was :') .
pi_138682367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:40 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.

Dat je 3 kilo moet afvallen begrijp ik ook niet. Dit lijkt veel als je bijv 60 kg weegt met een lengte van 1,75m maar als je 80 kilo weegt met diezelfde lengte heb ik er meer begrip voor. Ben je toevallig aangekomen sinds je een relatie met hem hebt?

Wat is spannender? Wat vind hij saai? Hoeveel weeg je, en hoe lang ben je nu dan?

Dat hij andere vrouwen zou willen af en toe kan ik ergens best begrijpen, denk dat veel mannen zo zijn... als hij echt van je houdt doet hij het uiteindelijk niet. En als hij je gewoon niet kwijt wilt zal hij op een gegeven moment vreemdgaan.

Dat hij een afspraak vergeet is wel erg vervelend. Zou hij het echt zijn vergeten? Of boeide het hem gewoon niet? Lastig voor ons om te beoordelen.
Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?

Nee, ik ben niet aangekomen. Ik weeg 53 kilo, maar hij vindt dat áls ik 3 kilo ga afvallen, mijn lichaam beter wordt. Maar ik ben al best dun, ik ga niet nog dunner worden.

Precies, dat vraag ik me ook af. Hij heeft zijn excuses wel aangeboden, maar het is wel opmerkelijk. Hij is niet laf en durft wel te zeggen waar het op staat, dus ik vind het raar. Ik hoop dat hij het gewoon echt is vergeten vanwege drukte, zoals hij zegt.
pi_138682403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en dan vragen of het spannend genoeg was :') .
*G*
pi_138682413
Je bent er nog niet van overtuigd dat je het uit moet maken, TS?
pi_138682449
Wat een lul
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
  woensdag 9 april 2014 @ 10:32:18 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138682549
Dit is gewoon geen goede match.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138682557
TS laat zich gebruiken en vind het lekker.

Kies voor jezelf en ga weg bij die droeftoeter
pi_138682572
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef Phlogi2013 het volgende:
Sjah, neem het van een onmogelijke meneer.... Dit gaat een lastige worden. Perfectionisten (echte perfectionisten dus) zijn geen mensen waar je een leuke relatie mee kunt hebben EN houden.

Er zal bij hem altijd een knagend gevoel aanwezig zijn en iemand zal het uiteindelijk moeten ontgelden. Dat zal hij zelf misschien zijn op sommige momenten, maar zeer zeker ook jij of anderen die niet voldoen aan de hoge verwachtingen. Want een perfectionist is zelden gelukkig. Perfectionisme is een gevolg en geen oorzaak.
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.
pi_138682595
Run,TS! Run!
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_138682621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?

Nee, ik ben niet aangekomen. Ik weeg 53 kilo, maar hij vindt dat áls ik 3 kilo ga afvallen, mijn lichaam beter wordt. Maar ik ben al best dun, ik ga niet nog dunner worden.

Precies, dat vraag ik me ook af. Hij heeft zijn excuses wel aangeboden, maar het is wel opmerkelijk. Hij is niet laf en durft wel te zeggen waar het op staat, dus ik vind het raar. Ik hoop dat hij het gewoon echt is vergeten vanwege drukte, zoals hij zegt.
Geloof je dit nu echt, 53 kilo is totaal niet te dik en overigens als je voor een kerel 50 kilo moet wegen dan zit je straks tegen een eetstoornis aan......of ondergewicht . Is zo iemand dat nou echt waard??

Geloof me hij is het echt niet vergeten......... je zoekt excuses voor iemand waar je geen excuses voo moet zoeken
pi_138682653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien probeerde de vriend van TS met dit horkerige gedrag te testen of er nog een reactie met een beetje pit uit zou komen. Maar in plaats van boos te worden en voor zichzelf op te komen, wordt TS alleen maar onzeker :')
Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?
pi_138682655
quote:

[..]

Dat vergeet je echt niet zomaar hoor........

quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:32 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.
IEDEREEN is onzeker, is nou eenmaal menselijk.
De ene verbergt het alleen beter dan een ander.
pi_138682661
Misschien is het wel een straf van hem dat hij niet is op komen dagen. In de hoop dat je nu eens naar hem gaat luisteren en je perfect wordt.

:')
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:37:06 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_138682687
quote:

[..]

Meiske toch. Tijd om de oogkleppen af te doen en de werkelijkheid te zien. Je zoekt naar strohalmen maar deze relatie is al klaar, alleen heeft hij dat nog niet letterlijk uitgesproken.
pi_138682691
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand die wil dat je 3kg afvalt, terwijl je dit zelf niet wil is je niet waard. Buiten alle andere zooi om dan.
Wat hij zegt.

Wat een kl**tzak van een vriend heb je zeg. Snel weg van hem!
  woensdag 9 april 2014 @ 10:38:37 #63
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_138682723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Oognip het volgende:
Misschien is het wel een straf van hem dat hij niet is op komen dagen. In de hoop dat je nu eens naar hem gaat luisteren en je perfect wordt.

:')
pi_138682800
Je moet je afvragen of JIJ dat erg vind.
-3 kilo teveel
-af en toe onzeker gedrag
-soms stuntelig zijn

In mijn ogen is daar absoluut niets mis mee.

En dat je moet veranderen anders gaat hij bij je weg? Wie denkt hij wel dat ie is om zoiets te zeggen? Alsof hij meneer perfecto is (wat ie alles behalve is als ik het zo lees). Als hij weggaat, his loss :) Zulke types komen doorgaans met hangende pootjes terug en dan is het zaak om jouw poot stijf te houden.
pi_138682872
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Meiske toch. Tijd om de oogkleppen af te doen en de werkelijkheid te zien. Je zoekt naar strohalmen maar deze relatie is al klaar, alleen heeft hij dat nog niet letterlijk uitgesproken.
Precies, dit gaat nooit goed komen. Wat al gezegd is; hij zal altijd iets anders hebben om over te zeuren wat niet goed is.

Maak voor jezelf uit wat je belangrijk vind:

Een relatie met hem waarin hij jou onzeker (en misschien ongelukkig maakt)

Of geen relatie met hem waarbij je wel jezelf kan zijn...
  woensdag 9 april 2014 @ 10:44:40 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138682885
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?
Er loopt ergens een grens en volgens mij is die grens nu bereikt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138682900
quote:
Hoi! Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en hoe ik het duidelijk ga verwoorden, maar ik ga het proberen.

Mijn vriend en ik hebben al een poosje een relatie. Hij is de eerste persoon waar ik smoorverliefd op ben. Nou, zoals de meeste mensen wel weten geeft verliefdheid een super fijn gevoel. Helaas ben ik door mijn verliefdheid onzeker geworden.

Onzeker over mezelf was ik zelden. Nu heb ik heel veel twijfels. Mijn vriend is een persoon waar veel (leuke) vrouwen op vallen en dat weet hij heel goed. Hij flirt dan ook graag met andere vrouwen. Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.

Hij is mijn eerste serieuze vriend waar ik een langere relatie mee heb. Ik heb geen persoonlijke ervaringen op relatiegebied en heb geen idee of ik goed of fout heb gereageerd.

Het kwam voor mij heel onverwacht, maar het is vooral beledigend om te horen dat mijn eigen vriend van mening is dat ik saai ben en dat ik blijkbaar niet genoeg ben voor hem. Ik kan niet altijd spannend of interessant zijn. Juist nu we elkaar kennen en het heel vertrouwd tussen ons is, is het gewoonweg niet altijd meer spannend.

Toen ik dat benoemde, benoemde hij weer dat hij het (ook) vervelend vindt dat ik soms weleens onzeker kan zijn en ik door mijn onzekerheid op zo'n moment stuntelig kan zijn. Ik vind weer dat ik geen robot ben: ik kan geen perfect persoon zijn - al wil hij dat graag. En daarnaast ben ik echt heel weinig onzeker, maar soms kan het voorkomen.

Daarna kregen we ruzie en kwam er meer aan het licht. Uiteindelijk kwam het hierop neer: ik moet veranderen of hij maakt het uit. Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.

Ik ging boos weg, maar eenmaal thuis ben ik gaan nadenken. Ik wil best werken aan bepaald gedrag, maar hij vraagt (of eist) heel veel. En als ik hem dat niet wil geven, gaat hij naar een ander.

Het is mij een raadsel hoe het kan dat hij een afspraak vergeet. En al helemaal een belangrijke afspraak. Ik weet het dus even niet meer. Misschien moet ik het uitmaken omdat hij dus ineens heel raar doet, maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Iemand waar je gek op bent zou je niet dit gevoel moeten geven. Bescherm jezelf van deze persoon.
pi_138682902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
IEDEREEN is onzeker, is nou eenmaal menselijk.
De ene verbergt het alleen beter dan een ander.
Daarnaast is meneer zó kritisch naar zichzelf toe en wil perfect zijn; iemand die niet onperfect durft te zijn is in mijn ogen behóórlijk onzeker...

Sterker nog, hij heeft ook nog kritiek op jou stunteligheid waaruit ik concludeer dat hij daar onzeker van wordt... Wat ben je dan voor een persoon...
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:45:42 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_138682911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:43 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies, dit gaat nooit goed komen. Wat al gezegd is; hij zal altijd iets anders hebben om over te zeuren wat niet goed is.

Maak voor jezelf uit wat je belangrijk vind:

Een relatie met hem waarin hij jou onzeker (en misschien ongelukkig maakt)

Of geen relatie met hem waarbij je wel jezelf kan zijn...
Serieus, ook echt 3kg moeten afvallen van die opperjosti :') man man man wat ben je dan een ontzettende droeftoeter.
pi_138682922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:45 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Daarnaast is meneer zó kritisch naar zichzelf toe en wil perfect zijn; iemand die niet onperfect durft te zijn is in mijn ogen behóórlijk onzeker...

Sterker nog, hij heeft ook nog kritiek op jou stunteligheid waaruit ik concludeer dat hij daar onzeker van wordt... Wat ben je dan voor een persoon...
Goeie!
pi_138682953
quote:

[..]

Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben.
Gebed zonder eind.

Dit gaat jou heel erg veel pijn opleveren. En niet alleen dat, het zal - als jij nu met hem doorgaat - ook een negatief effect hebben op de relaties met anderen na hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 10:49:03 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 10:48:08 #72
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138682954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik denk eerlijk gezegd dat als je het nu niet zelf uitmaakt dat hij uiteindelijk wel een keer vreemdgaat (jou daar vervolgens de schuld van geef omdat je niet veranderd zou zijn :') ) en dan doet het veel en veel meer pijn. Hou de eer van jezelf.
pi_138682969
quote:

[..]

53 kilo....... :{ dat is echt fucking weinig. Blijf je wel goed eten? Je vriend is gestoord trouwens.

Kan me wel voorstellen dat als je gewend bent om rond te neuken het erg lastig is om trouw te blijven aan 1 persoon. Lust en liefde. Maar om nou te zeggen dat je van persoonlijkheid moet veranderen zonder specifiek te zijn en dat je ook nog moet afvallen met je 53 kilo......

Ik bedoel, je typt dit op fok en ik vraag me af of je wel leest wat er staat. Als je ook maar een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook dat dit gewoon gestoord is. Hier zit toch geen toekomst in? :')
  woensdag 9 april 2014 @ 10:49:47 #74
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138682995
quote:
Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.
Wat niet lukt. Hoe moeilijk is het om je aan een afspraak te houden?

quote:
Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Kortom, het is kennelijk jouw schuld dat hij vreemd gaat. Want zo te lezen doet 'ie dat al...

quote:
ik moet veranderen of hij maakt het uit.
Ik denk dat hij degene is die moet veranderen, met zo'n beeld over zichzelf en over vrouwen komt 'ie er niet

quote:
misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Nee. Gewoon nee.

Ik had ook ooit een vriendje die me saai vond, die vond dat het wel wat spannender mocht allemaal. Hij dacht dat als ik af en toe 's alleen een weekendje naar vrienden zou gaan, het spannender zou worden omdat we dan niet elke dag op elkaars lip zouden zitten.
Achteraf bleek (natuurlijk) dat hij een ander had.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138683001
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

53 kilo....... :{ dat is echt fucking weinig. Blijf je wel goed eten?
Hoe weet je nou of het veel of weinig is als je haar lengte niet weet? Voor iemand die 1,60 m is, is 53 kilo okay, voor iemand die 1,85 is, is 53 kilo te weinig.
pi_138683015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe weet je nou of het veel of weinig is als je haar lengte niet weet? Voor iemand die 1,60 m is, is 53 kilo okay, voor iemand die 1,85 is, is 53 kilo te weinig.
True.... ik baseerde het een beetje op gemiddelde lengte. Voor iemand van 1.85 is 53 kilo anorexia. Maar ze geeft zelf al aan slank te zijn. En als ze dan ook nog zegt dat ze 53 kilo weegt dan neem ik ook gewoon aan dat ze dun is en niet overdrijft verder.
pi_138683074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

True.... ik baseerde het een beetje op gemiddelde lengte. Voor iemand van 1.85 is 53 kilo anorexia. Maar ze geeft zelf al aan slank te zijn. En als je dan ook nog zegt dat je 53 kilo weegt dan neem ik ook gewoon aan dat ze dun is en niet overdrijft verder.
1.85 gemiddelde lengte voor een vrouw?
pi_138683080
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

1.85 gemiddelde lengte voor een vrouw?
Beter lezen sunshine.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:55:27 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138683156
Wat een lul die gozer zeg. Voelt een beetje alsof hij 'aanleiding' wil stichten om het uit te maken. Onredelijke eisen aan jou stellen, zodat je op den duur boos wordt en er ruzie ontstaat en kan hij het lekker uitmaken want reden.

Deze gozer moet je liever kwijt dan rijk zijn, wat een ongelooflijke mongool. Die zou echt chemisch gecastreerd moeten worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 9 april 2014 @ 10:55:34 #80
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_138683161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Lol 3 kilo verschil ik tussen 's ochtends en 's avonds.
Ik verschil dat al tussen 's ochtends en s' ochtends na de koffie :{w

Tevens, inderdaad dumpen die hap TS, of hij wil je in zijn macht krijgen, of hij zoekt naar een manier waarop hij zonder schuldgevoel in het rond kan batsen ofzo, hij is pas 24, dus ik neem aan dat dat wilde studentenleven niet zo lang terug is en ik denk dat het achterlaten van die levensstijl erg moeilijk is voor hem, wat hij dan ook mag zeggen.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:57:45 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138683221
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Ik verschil dat al tussen 's ochtends en s' ochtends na de koffie :{w

Tevens, inderdaad dumpen die hap TS, of hij wil je in zijn macht krijgen, of hij zoekt naar een manier waarop hij zonder schuldgevoel in het rond kan batsen ofzo, hij is pas 24, dus ik neem aan dat dat wilde studentenleven niet zo lang terug is en ik denk dat het achterlaten van die levensstijl erg moeilijk is voor hem, wat hij dan ook mag zeggen.
Ik verschil zoveel voor en na het fappen :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_138683239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Is de omgang met hem ook veranderd? Gingen jullie in het begin van de relatie veel uit en veel seks en nu vooral hangen op de bank?

Verder vind ik het goed dat je hem niet overal in tegemoet komt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138683302
Ik vind dat je 3 kilo en 200 gram moet afvallen, dan ben je niet saai meer.
pi_138683395
Deze relatie gaat niet meer werken. Dit is het begin van het einde.
pi_138683470
Maar wat doe jij om de sleur uit de relatie te halen? Je zegt dat je niet spannend(er) kan zijn. Heb je eigenlijk wel iets geprobeerd om het spannend te maken in jullie relatie? Bijvoorbeeld een sexy setje aandoen en hem opwachten in bed. Of hem spannende smsjes sturen als hij aan het werk is. Het een keer op een andere plek dan in bed of in huis doen.
pi_138683495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Deze relatie gaat niet meer werken. Dit is het begin van het einde.
Nou ja als TS doet wat haar vriend wil kan deze relatie nog best werken, of TS dat moet willen is een ander verhaal.
pi_138683510
3 kilo, lol. Die gozer is echt niet goed in z'n kop.. Stel, je was 100 kg en hij zei het eens voorzichtig dat je moet proberen wat af te vallen (voornamelijk voor je gezondheid), dan snapte ik het enigzins. Maar 50 kilo? Nog effe en hij breekt je, het is goed met 'm. Lul..
pi_138683585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

53 kilo....... :{ dat is echt fucking weinig. Blijf je wel goed eten? Je vriend is gestoord trouwens.

Kan me wel voorstellen dat als je gewend bent om rond te neuken het erg lastig is om trouw te blijven aan 1 persoon. Lust en liefde. Maar om nou te zeggen dat je van persoonlijkheid moet veranderen zonder specifiek te zijn en dat je ook nog moet afvallen met je 53 kilo......

Ik bedoel, je typt dit op fok en ik vraag me af of je wel leest wat er staat. Als je ook maar een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook dat dit gewoon gestoord is. Hier zit toch geen toekomst in? :')
Het klinkt weinig, maar voor mijn lengte is het prima. Ik eet genoeg en ik ga absoluut niet afvallen.

Ik begrijp ook dat het moeilijk kan zijn, inderdaad. Ik heb daar natuurlijk wel begrip voor en ik vind het niet erg als hij flirt met vrouwen. Maar ik vind het wel erg balen dat hij behoefte heeft aan meer dan flirten.

Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden.

Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten. Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
pi_138683632
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:

[..]

Het klinkt weinig, maar voor mijn lengte is het prima. Ik eet genoeg en ik ga absoluut niet afvallen.

Ik begrijp ook dat het moeilijk kan zijn, inderdaad. Ik heb daar natuurlijk wel begrip voor en ik vind het niet erg als hij flirt met vrouwen. Maar ik vind het wel erg balen dat hij behoefte heeft aan meer dan flirten.

Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden. Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.

Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Je relatie is echt ten dode opgeschreven. Bespaar je de ellende en steek er verder geen energie in.
pi_138683668
quote:

[..]

Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden.

Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten. Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Uiteindelijk ga je het licht wel zien. Is het niet vandaag, dan is het morgen wel. Maar pas er wel op dat hij je in die tijd niet gebroken heeft.
pi_138683670
quote:

[..]

Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden. Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.

Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Serieus wil je nu echt een toekomst hebben met iemand die zo met je omgaat ??
De jongen wil waarschijnlijk gewoon vrij zijn, en jij zit je blind te staren op het hebben van een relatie, deze jongen gaat je niet gelukkig maken.
Je kan beter alleen zijn dan met iemand die je een minderwaardigheidcomplex aanpraat en je ongelukkig maakt.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:13:02 #92
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138683729
quote:

[..]

Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.
Dit valt niet uit te praten; hij stelt deze onredelijke eisen omdat hij een reden zoekt om het uit te maken OF dat streven naar perfectionisme in alles en iedereen is z'n karakter en dat kan en gaat hij echt niet ineens veranderen, met als gevolg dat als je een keer meegaat in z'n eisen hij eisen gaat blijven stellen je bent immers nooit perfect.
pi_138683797
Zelfs al zal je al zijn eisen inwilligen, dan is het een kwestie van tijd dat hij je belazerd.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 11:15:56 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_138683843
TS is jong en verliefd. Je kunt het haar niet kwalijk nemen dat ze het niet acuut uitmaakt omdat een stel lui op internet dat roept. Verstandelijk weet ze w.s. wel dat we gelijk hebben, maar haar gevoel wil daar nog niet aan en haar gevoel is momenteel sterker.
pi_138683896
Is je vriend niet autistisch?
pi_138683897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
TS is jong en verliefd. Je kunt het haar niet kwalijk nemen dat ze het niet acuut uitmaakt omdat een stel lui op internet dat roept. Verstandelijk weet ze w.s. wel dat we gelijk hebben, maar haar gevoel wil daar nog niet aan en haar gevoel is momenteel sterker.
Maar het is gewoon een kwestie van tijd.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 11:19:12 #97
16180 crew  CoolGuy
pi_138683943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar daar moet TS zelf achter komen.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:20:27 #98
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138683986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat zien wij wel, maar TS nog niet want die zit zelf midden in de situatie.
pi_138684000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is de omgang met hem ook veranderd? Gingen jullie in het begin van de relatie veel uit en veel seks en nu vooral hangen op de bank?

Verder vind ik het goed dat je hem niet overal in tegemoet komt...
Geen idee. Ik heb de laatste twee/drie weken niet veel ondernomen vanwege tentamens, maar meestal doen we leuke dingen samen. Uitgaan (discotheken, feestjes) doe ik wel vaker met vriendinnen. Seks hebben we nog steeds best veel.
pi_138684008
meisje echt waarom zou je dit willen. Hij vind je niet goed genoeg. Maar jij bent toch gewoon jij. dat is wie je bent. Als hij dat niet goed genoeg vind is het toch gewoon een eersteklas arrogante lul.

Waarom zou je jezelf willen veranderen voor iemand? Als hij je niet kan nemen zoals je bent passen jullie gewoon niet bij elkaar.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')