dit. En dat hij aangeeft dat hij iets mist geeft al aan dat dit niks gaat worden. Dat wat niet is kan nog komen is de grootste bullshit die er bestaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou m uitzwaaien, want hij wil gewoon met andere vrouwen naar bed....
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt wakker. Hij is jou nu bij voorbaat al de schuld aan het geven voor zijn toekomstige escapades. Dit gaat gewoon later als excuus tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Als hij echt verliefd op je is zou hij niet met een belachelijk eisenpakket aankomen met dingen die jij MOET veranderen omdat hij het anders uitmaakt. Deze gozer komt niet over als een evenwichtig, aardig mens. Uitmaken. Voordat hij het doet of eerst vreemdgaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Dat is ook zo. Pas als je jezelf bent, ben je zeker van jezelf en ben je aantrekkelijk. Voor sommigen dan, niet iedereen vind je aantrekkelijk, maar zoek iemand die jou wel de bom vindt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je even spannend doen en die gast lekker aan de kant zetten.
Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Je bent nooit te oud voor echt goeie seks.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vele malen belangrijker dan jou en jullie relatie, daarnaast vindt hij jou veel minder leuk dan jij hem.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Je schrijft zelf dat ie graag flirt met anderen en jou niet spannend genoeg meer vindt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
O en om hier nog even heel duidelijk over te zijn: gooi die gedachte maar gelijk overboord, dit ligt écht niet aan jou.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.
Je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef Deshain het volgende:
Nu is het 3 kilo afvallen, daarna komt het afscheid moeten nemen van die ene vriendin die hij niet mag, het oppompen van je tieten tot een dubbel D, extreme seksfeesten met zijn vrienden, een halsband en drie kinderen in Oilily kleding waarna je aan de kant wordt geschoven voor een jonger en strakker exemplaar..
Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...quote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervaringsdeskundige
open er een KLB topic overquote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...
Helemaal dat. Kom op zeg, laat die kerel lekker opbokken met zijn eisen. Je bent wie je bent hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Goeie tip wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij moet 99% van de mensen in een relatie hier niet mee aan komen bij hun vriend of vriendin want dan is het meteen voorbij.quote:Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Ja en dan vragen of het spannend genoeg wasquote:Op woensdag 9 april 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, hem opwachten in lingerie verleiden en dan net voordat het begint hem dumpen
Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:40 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.
Dat je 3 kilo moet afvallen begrijp ik ook niet. Dit lijkt veel als je bijv 60 kg weegt met een lengte van 1,75m maar als je 80 kilo weegt met diezelfde lengte heb ik er meer begrip voor. Ben je toevallig aangekomen sinds je een relatie met hem hebt?
Wat is spannender? Wat vind hij saai? Hoeveel weeg je, en hoe lang ben je nu dan?
Dat hij andere vrouwen zou willen af en toe kan ik ergens best begrijpen, denk dat veel mannen zo zijn... als hij echt van je houdt doet hij het uiteindelijk niet. En als hij je gewoon niet kwijt wilt zal hij op een gegeven moment vreemdgaan.
Dat hij een afspraak vergeet is wel erg vervelend. Zou hij het echt zijn vergeten? Of boeide het hem gewoon niet? Lastig voor ons om te beoordelen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dan vragen of het spannend genoeg was.
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef Phlogi2013 het volgende:
Sjah, neem het van een onmogelijke meneer.... Dit gaat een lastige worden. Perfectionisten (echte perfectionisten dus) zijn geen mensen waar je een leuke relatie mee kunt hebben EN houden.
Er zal bij hem altijd een knagend gevoel aanwezig zijn en iemand zal het uiteindelijk moeten ontgelden. Dat zal hij zelf misschien zijn op sommige momenten, maar zeer zeker ook jij of anderen die niet voldoen aan de hoge verwachtingen. Want een perfectionist is zelden gelukkig. Perfectionisme is een gevolg en geen oorzaak.
Geloof je dit nu echt, 53 kilo is totaal niet te dik en overigens als je voor een kerel 50 kilo moet wegen dan zit je straks tegen een eetstoornis aan......of ondergewicht . Is zo iemand dat nou echt waard??quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?
Nee, ik ben niet aangekomen. Ik weeg 53 kilo, maar hij vindt dat áls ik 3 kilo ga afvallen, mijn lichaam beter wordt. Maar ik ben al best dun, ik ga niet nog dunner worden.
Precies, dat vraag ik me ook af. Hij heeft zijn excuses wel aangeboden, maar het is wel opmerkelijk. Hij is niet laf en durft wel te zeggen waar het op staat, dus ik vind het raar. Ik hoop dat hij het gewoon echt is vergeten vanwege drukte, zoals hij zegt.
Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien probeerde de vriend van TS met dit horkerige gedrag te testen of er nog een reactie met een beetje pit uit zou komen. Maar in plaats van boos te worden en voor zichzelf op te komen, wordt TS alleen maar onzeker
Dat vergeet je echt niet zomaar hoor........quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?
Nee, ik ben niet aangekomen. Ik weeg 53 kilo, maar hij vindt dat áls ik 3 kilo ga afvallen, mijn lichaam beter wordt. Maar ik ben al best dun, ik ga niet nog dunner worden.
Precies, dat vraag ik me ook af. Hij heeft zijn excuses wel aangeboden, maar het is wel opmerkelijk. Hij is niet laf en durft wel te zeggen waar het op staat, dus ik vind het raar. Ik hoop dat hij het gewoon echt is vergeten vanwege drukte, zoals hij zegt.
IEDEREEN is onzeker, is nou eenmaal menselijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:32 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.
Meiske toch. Tijd om de oogkleppen af te doen en de werkelijkheid te zien. Je zoekt naar strohalmen maar deze relatie is al klaar, alleen heeft hij dat nog niet letterlijk uitgesproken.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:32 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand die wil dat je 3kg afvalt, terwijl je dit zelf niet wil is je niet waard. Buiten alle andere zooi om dan.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Oognip het volgende:
Misschien is het wel een straf van hem dat hij niet is op komen dagen. In de hoop dat je nu eens naar hem gaat luisteren en je perfect wordt.
Precies, dit gaat nooit goed komen. Wat al gezegd is; hij zal altijd iets anders hebben om over te zeuren wat niet goed is.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Meiske toch. Tijd om de oogkleppen af te doen en de werkelijkheid te zien. Je zoekt naar strohalmen maar deze relatie is al klaar, alleen heeft hij dat nog niet letterlijk uitgesproken.
Er loopt ergens een grens en volgens mij is die grens nu bereikt.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?
Iemand waar je gek op bent zou je niet dit gevoel moeten geven. Bescherm jezelf van deze persoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Hoi! Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en hoe ik het duidelijk ga verwoorden, maar ik ga het proberen.
Mijn vriend en ik hebben al een poosje een relatie. Hij is de eerste persoon waar ik smoorverliefd op ben. Nou, zoals de meeste mensen wel weten geeft verliefdheid een super fijn gevoel. Helaas ben ik door mijn verliefdheid onzeker geworden.
Onzeker over mezelf was ik zelden. Nu heb ik heel veel twijfels. Mijn vriend is een persoon waar veel (leuke) vrouwen op vallen en dat weet hij heel goed. Hij flirt dan ook graag met andere vrouwen. Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.
Hij is mijn eerste serieuze vriend waar ik een langere relatie mee heb. Ik heb geen persoonlijke ervaringen op relatiegebied en heb geen idee of ik goed of fout heb gereageerd.
Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Het kwam voor mij heel onverwacht, maar het is vooral beledigend om te horen dat mijn eigen vriend van mening is dat ik saai ben en dat ik blijkbaar niet genoeg ben voor hem. Ik kan niet altijd spannend of interessant zijn. Juist nu we elkaar kennen en het heel vertrouwd tussen ons is, is het gewoonweg niet altijd meer spannend.
Toen ik dat benoemde, benoemde hij weer dat hij het (ook) vervelend vindt dat ik soms weleens onzeker kan zijn en ik door mijn onzekerheid op zo'n moment stuntelig kan zijn. Ik vind weer dat ik geen robot ben: ik kan geen perfect persoon zijn - al wil hij dat graag. En daarnaast ben ik echt heel weinig onzeker, maar soms kan het voorkomen.
Daarna kregen we ruzie en kwam er meer aan het licht. Uiteindelijk kwam het hierop neer: ik moet veranderen of hij maakt het uit. Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.
Ik ging boos weg, maar eenmaal thuis ben ik gaan nadenken. Ik wil best werken aan bepaald gedrag, maar hij vraagt (of eist) heel veel. En als ik hem dat niet wil geven, gaat hij naar een ander.
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Het is mij een raadsel hoe het kan dat hij een afspraak vergeet. En al helemaal een belangrijke afspraak. Ik weet het dus even niet meer. Misschien moet ik het uitmaken omdat hij dus ineens heel raar doet, maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Daarnaast is meneer zó kritisch naar zichzelf toe en wil perfect zijn; iemand die niet onperfect durft te zijn is in mijn ogen behóórlijk onzeker...quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
IEDEREEN is onzeker, is nou eenmaal menselijk.
De ene verbergt het alleen beter dan een ander.
Serieus, ook echt 3kg moeten afvallen van die opperjostiquote:Op woensdag 9 april 2014 10:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies, dit gaat nooit goed komen. Wat al gezegd is; hij zal altijd iets anders hebben om over te zeuren wat niet goed is.
Maak voor jezelf uit wat je belangrijk vind:
Een relatie met hem waarin hij jou onzeker (en misschien ongelukkig maakt)
Of geen relatie met hem waarbij je wel jezelf kan zijn...
Goeie!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daarnaast is meneer zó kritisch naar zichzelf toe en wil perfect zijn; iemand die niet onperfect durft te zijn is in mijn ogen behóórlijk onzeker...
Sterker nog, hij heeft ook nog kritiek op jou stunteligheid waaruit ik concludeer dat hij daar onzeker van wordt... Wat ben je dan voor een persoon...
Gebed zonder eind.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:32 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Meiske toch. Tijd om de oogkleppen af te doen en de werkelijkheid te zien. Je zoekt naar strohalmen maar deze relatie is al klaar, alleen heeft hij dat nog niet letterlijk uitgesproken.
53 kilo.......quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Wat niet lukt. Hoe moeilijk is het om je aan een afspraak te houden?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Hij is daarnaast heel perfectionistisch, kritisch en wil overal de beste in zijn.
Kortom, het is kennelijk jouw schuld dat hij vreemd gaat. Want zo te lezen doet 'ie dat al...quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Ik denk dat hij degene is die moet veranderen, met zo'n beeld over zichzelf en over vrouwen komt 'ie er nietquote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
ik moet veranderen of hij maakt het uit.
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Hoe weet je nou of het veel of weinig is als je haar lengte niet weet? Voor iemand die 1,60 m is, is 53 kilo okay, voor iemand die 1,85 is, is 53 kilo te weinig.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
53 kilo.......dat is echt fucking weinig. Blijf je wel goed eten?
True.... ik baseerde het een beetje op gemiddelde lengte. Voor iemand van 1.85 is 53 kilo anorexia. Maar ze geeft zelf al aan slank te zijn. En als ze dan ook nog zegt dat ze 53 kilo weegt dan neem ik ook gewoon aan dat ze dun is en niet overdrijft verder.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het veel of weinig is als je haar lengte niet weet? Voor iemand die 1,60 m is, is 53 kilo okay, voor iemand die 1,85 is, is 53 kilo te weinig.
1.85 gemiddelde lengte voor een vrouw?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
True.... ik baseerde het een beetje op gemiddelde lengte. Voor iemand van 1.85 is 53 kilo anorexia. Maar ze geeft zelf al aan slank te zijn. En als je dan ook nog zegt dat je 53 kilo weegt dan neem ik ook gewoon aan dat ze dun is en niet overdrijft verder.
Beter lezen sunshine.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
1.85 gemiddelde lengte voor een vrouw?
Ik verschil dat al tussen 's ochtends en s' ochtends na de koffiequote:Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Lol 3 kilo verschil ik tussen 's ochtends en 's avonds.
Ik verschil zoveel voor en na het fappenquote:Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik verschil dat al tussen 's ochtends en s' ochtends na de koffie![]()
Tevens, inderdaad dumpen die hap TS, of hij wil je in zijn macht krijgen, of hij zoekt naar een manier waarop hij zonder schuldgevoel in het rond kan batsen ofzo, hij is pas 24, dus ik neem aan dat dat wilde studentenleven niet zo lang terug is en ik denk dat het achterlaten van die levensstijl erg moeilijk is voor hem, wat hij dan ook mag zeggen.
Is de omgang met hem ook veranderd? Gingen jullie in het begin van de relatie veel uit en veel seks en nu vooral hangen op de bank?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?
Nou ja als TS doet wat haar vriend wil kan deze relatie nog best werken, of TS dat moet willen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Deze relatie gaat niet meer werken. Dit is het begin van het einde.
Het klinkt weinig, maar voor mijn lengte is het prima. Ik eet genoeg en ik ga absoluut niet afvallen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
53 kilo.......dat is echt fucking weinig. Blijf je wel goed eten? Je vriend is gestoord trouwens.
Kan me wel voorstellen dat als je gewend bent om rond te neuken het erg lastig is om trouw te blijven aan 1 persoon. Lust en liefde. Maar om nou te zeggen dat je van persoonlijkheid moet veranderen zonder specifiek te zijn en dat je ook nog moet afvallen met je 53 kilo......
Ik bedoel, je typt dit op fok en ik vraag me af of je wel leest wat er staat. Als je ook maar een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook dat dit gewoon gestoord is. Hier zit toch geen toekomst in?
Je relatie is echt ten dode opgeschreven. Bespaar je de ellende en steek er verder geen energie in.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het klinkt weinig, maar voor mijn lengte is het prima. Ik eet genoeg en ik ga absoluut niet afvallen.
Ik begrijp ook dat het moeilijk kan zijn, inderdaad. Ik heb daar natuurlijk wel begrip voor en ik vind het niet erg als hij flirt met vrouwen. Maar ik vind het wel erg balen dat hij behoefte heeft aan meer dan flirten.
Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden. Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.
Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Uiteindelijk ga je het licht wel zien. Is het niet vandaag, dan is het morgen wel. Maar pas er wel op dat hij je in die tijd niet gebroken heeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het klinkt weinig, maar voor mijn lengte is het prima. Ik eet genoeg en ik ga absoluut niet afvallen.
Ik begrijp ook dat het moeilijk kan zijn, inderdaad. Ik heb daar natuurlijk wel begrip voor en ik vind het niet erg als hij flirt met vrouwen. Maar ik vind het wel erg balen dat hij behoefte heeft aan meer dan flirten.
Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden.
Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten. Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Serieus wil je nu echt een toekomst hebben met iemand die zo met je omgaat ??quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden. Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.
Misschien ook niet en wordt het uiteindelijk inderdaad alleen maar erger.
Dit valt niet uit te praten; hij stelt deze onredelijke eisen omdat hij een reden zoekt om het uit te maken OF dat streven naar perfectionisme in alles en iedereen is z'n karakter en dat kan en gaat hij echt niet ineens veranderen, met als gevolg dat als je een keer meegaat in z'n eisen hij eisen gaat blijven stellen je bent immers nooit perfect.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Er is blijkbaar iets niet goed gegaan binnen onze relatie. Ik dacht altijd dat het goed ging tussen ons en dat we eerlijk communiceerden.
Noem me maar gek, maar misschien zit er wel een toekomst in. Als we dit kunnen uitpraten.
Maar het is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
TS is jong en verliefd. Je kunt het haar niet kwalijk nemen dat ze het niet acuut uitmaakt omdat een stel lui op internet dat roept. Verstandelijk weet ze w.s. wel dat we gelijk hebben, maar haar gevoel wil daar nog niet aan en haar gevoel is momenteel sterker.
Ja, dat klopt. Maar daar moet TS zelf achter komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een kwestie van tijd.
Ja dat zien wij wel, maar TS nog niet want die zit zelf midden in de situatie.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een kwestie van tijd.
Geen idee. Ik heb de laatste twee/drie weken niet veel ondernomen vanwege tentamens, maar meestal doen we leuke dingen samen. Uitgaan (discotheken, feestjes) doe ik wel vaker met vriendinnen. Seks hebben we nog steeds best veel.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is de omgang met hem ook veranderd? Gingen jullie in het begin van de relatie veel uit en veel seks en nu vooral hangen op de bank?
Verder vind ik het goed dat je hem niet overal in tegemoet komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |