dit. En dat hij aangeeft dat hij iets mist geeft al aan dat dit niks gaat worden. Dat wat niet is kan nog komen is de grootste bullshit die er bestaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou m uitzwaaien, want hij wil gewoon met andere vrouwen naar bed....
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt wakker. Hij is jou nu bij voorbaat al de schuld aan het geven voor zijn toekomstige escapades. Dit gaat gewoon later als excuus tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Als hij echt verliefd op je is zou hij niet met een belachelijk eisenpakket aankomen met dingen die jij MOET veranderen omdat hij het anders uitmaakt. Deze gozer komt niet over als een evenwichtig, aardig mens. Uitmaken. Voordat hij het doet of eerst vreemdgaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Hij is 24 jaar en heeft een wild studentenleven gehad. Ik dacht juist dat hij daar klaar mee was en dat hij echt verliefd op mij is. Dat is wat hij benoemde dan.
Dat is ook zo. Pas als je jezelf bent, ben je zeker van jezelf en ben je aantrekkelijk. Voor sommigen dan, niet iedereen vind je aantrekkelijk, maar zoek iemand die jou wel de bom vindt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je even spannend doen en die gast lekker aan de kant zetten.
Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Je bent nooit te oud voor echt goeie seks.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vele malen belangrijker dan jou en jullie relatie, daarnaast vindt hij jou veel minder leuk dan jij hem.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Je schrijft zelf dat ie graag flirt met anderen en jou niet spannend genoeg meer vindt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
O en om hier nog even heel duidelijk over te zijn: gooi die gedachte maar gelijk overboord, dit ligt écht niet aan jou.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen. Ik ben slank en tevreden met mijn lichaam. Sterker nog: ik kom liever wat aan dan dat ik afval.
Je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef Deshain het volgende:
Nu is het 3 kilo afvallen, daarna komt het afscheid moeten nemen van die ene vriendin die hij niet mag, het oppompen van je tieten tot een dubbel D, extreme seksfeesten met zijn vrienden, een halsband en drie kinderen in Oilily kleding waarna je aan de kant wordt geschoven voor een jonger en strakker exemplaar..
Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...quote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervaringsdeskundige
open er een KLB topic overquote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja, ik ben (was) 1 van die 3 kinderen...
Helemaal dat. Kom op zeg, laat die kerel lekker opbokken met zijn eisen. Je bent wie je bent hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Wat dat betreft is daadwerkelijk gaan proberen te veranderen voor zo'n figuur het saaiste wat je kunt doen. Daarmee toon je meteen dat je geen ballen hebt.
Goeie tip wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij moet 99% van de mensen in een relatie hier niet mee aan komen bij hun vriend of vriendin want dan is het meteen voorbij.quote:Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Ja en dan vragen of het spannend genoeg wasquote:Op woensdag 9 april 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, hem opwachten in lingerie verleiden en dan net voordat het begint hem dumpen
Hij kon het niet exact benoemen. Misschien vindt hij me niet (meer) leuk genoeg. Omdat hij juist redelijk wat (seks)partners heeft gehad en nu moet wennen aan 1 persoon?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:40 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Je maakt niet duidelijk wat hij als "saai" bestempelt en wat je moet doen om "spannender" te worden.
Dat je 3 kilo moet afvallen begrijp ik ook niet. Dit lijkt veel als je bijv 60 kg weegt met een lengte van 1,75m maar als je 80 kilo weegt met diezelfde lengte heb ik er meer begrip voor. Ben je toevallig aangekomen sinds je een relatie met hem hebt?
Wat is spannender? Wat vind hij saai? Hoeveel weeg je, en hoe lang ben je nu dan?
Dat hij andere vrouwen zou willen af en toe kan ik ergens best begrijpen, denk dat veel mannen zo zijn... als hij echt van je houdt doet hij het uiteindelijk niet. En als hij je gewoon niet kwijt wilt zal hij op een gegeven moment vreemdgaan.
Dat hij een afspraak vergeet is wel erg vervelend. Zou hij het echt zijn vergeten? Of boeide het hem gewoon niet? Lastig voor ons om te beoordelen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dan vragen of het spannend genoeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |