Je hoort het mensen. De eerste succesvolle Single Stage to Orbit was een standaard uitgeruste Boeing 777.quote:
Waarom ze niet precies kunnen bepalen waar het signaal vandaan komt is helder, alleen die 3.2 km blijft onduidelijk. Óf er zijn meerdere type signalen óf die 3.2 km reikwijdte klopt niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:07 schreef matthijst het volgende:
Ik vind zelf dat ze die 3.2 km noemen vager moet ik zeggen
Waarom precies zoveel km ontvangst? Als het buiten waait dan hoor je soms ook geluiden van kilometers weg. Onder water zul je vast een zeevariant van zoiets hebben. Dus nee, ik vind het niet heel vreemd dat ze die geluiden verder van elkaar opvangen.
Edit:
Hydrophones picking up the sounds can’t determine what direction they’re coming from, said Fish of Bourne, Massachusetts-based American Underwater Search & Survey. Typically, a ship would tow the hydrophone back and forth over the search zone, ruling out areas without a signal and listening for when the signal is strongest, Fish said.
It may still take days to get a more precise location, he said. The hydrophone, which is pulled by a cable miles behind the boat, can swing back and forth with currents and can be difficult to control, he said.
Many factors can interfere with the signal and make it harder to detect, Fish said. Temperature inversion layers known as thermoclines can bend or reflect sound waves. In one case, his team wasn’t able to hear a crashed helicopter’s pinger beyond one-quarter mile because it had fallen beneath one of the craft’s rotor blades.
Het zou wel een stunt zijn toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hoort het mensen. De eerste succesvolle Single Stage to Orbit was een standaard uitgeruste Boeing 777.
Mits de piloten de zwarte doos niet uit hebben gezet.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De data recorder zal rond de 25 uur hebben opgenomen en ook door het goed bekijken van de data kunnen ze een boel terug vinden...
[..]
Bron
En de eerste turbofan werkend in spacequote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hoort het mensen. De eerste succesvolle Single Stage to Orbit was een standaard uitgeruste Boeing 777.
Je gaat niet vanzelf met 200+ passagiers en nog crew aan de haal.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Re het volgende:
als de passagiers niet knock out zijn gebracht lijkt me dat het wel een complete chaos is geworden aan boord, op een gegeven moment heb je wel door dat je niet meer boven land vliegt en zo
wat de beweegredenen zijn van de (co)piloot en of mogelijke kapers is niet echt duidelijk, wie weet dachten ze het te kunnen maken tot aan Australië of wilde ze bewust zo ver mogelijk weg van de beschaafde wereld ... of wilde ze Lost nabootsenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat niet vanzelf met 200+ passagiers en nog crew aan de haal.
In plaats van zuurstof gebruik je natuurlijk magische elfjesstof en eenhoorn poep. Dat schep je zo de jet intake in.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:42 schreef EJ403 het volgende:
[..]
En de eerste turbofan werkend in space
Ik denk steeds meer dat laatste.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:44 schreef Re het volgende:
[..]
wat de beweegredenen zijn van de (co)piloot en of mogelijke kapers is niet echt duidelijk, wie weet dachten ze het te kunnen maken tot aan Australië of wilde ze bewust zo ver mogelijk weg van de beschaafde wereld ... of wilde ze Lost nabootsen
Verdwijningsmantel van Harry Potter erover en klaar ben je !!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In plaats van zuurstof gebruik je natuurlijk magische elfjesstof en eenhoorn poep. Dat schep je de jet intake in.
eenhoorn's poepen nietquote:Op woensdag 9 april 2014 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In plaats van zuurstof gebruik je natuurlijk magische elfjesstof en eenhoorn poep. Dat schep je zo de jet intake in.
Hier, in dit topic voel je je waarschijnlijk beter thuis:quote:Op woensdag 9 april 2014 09:52 schreef sig000 het volgende:
Of er zijn geen wrakstukken en zit ie in baan om de aarde
Hoe oud ben jij? 9 of 10 ofzo? Snap jij uberhaupt iets van vliegtuigen?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef sig000 het volgende:
Ineens naar grote hoogte gaat iedereen out behalve degene die het wist.
C, lijkt me niet zo heel stug? Ofwel moedwillig gecrasht, of gevlogen tot tank leeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Maar het feit dat er niks is gevonden hé, waar aan wijten jullie dat?
A) Het vliegtuig is helemaal niet neergestort in de Indische Oceaan
B) 26 landen houden bewust informatie achter (maar gaan opeens wel houvast bieden op momenten dat niemand ergens meer op rekent)
Of misschien wel, heel vergezocht:
C) Het vliegtuig is met volle vaart met een nosedive de meest onherbergzame oceaan in gedoken waardoor de romp vrij intact het water instortte, enkel de vleugels en staartstukken afbraken die vervolgens 2 dagen later ook zijn gezonken.
Een vliegtuig kan stijgen en kan dalen, dat snapt elk kind van 3 jaar oud.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? 9 of 10 ofzo? Snap jij uberhaupt iets van vliegtuigen?
Nee hoor, heeft alles te maken met mensen die geen enkel probleem hebben de grootste bagger hier neer te pleuren, totaal niet weten waar ze het over hebben, zich niet inlezen, niet eens logisch nadenkenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:00 schreef sig000 het volgende:
Dat krijg als een vliegtuig zo lang zoek is.
Was het maar een incident. Jouw posts hebben gewoon een hoog bnw gehalte en ik denk oprecht dat je daar meer op je plek bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:51 schreef sig000 het volgende:
Ik maakte even een garpje, om me dan gelijk naar die Aluhoedjes door te verwijzen, vind ik niet aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |