Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij had die zelfde kerel ook een filmpje waarin hij zegt dat het vliegtuig nu in Israel is.
Een mogelijk motief zou gevaarlijke lading of gevaarlijke passagiers uitschakelen kunnen zijn, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige ben
GTA satijlquote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.
De man die geinterviewd werd had ook een theorie
Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
http://www.bbc.com/news/world-asia-26902127quote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.
De man die geinterviewd werd had ook een theorie
Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
Het krijgt weer een leuke draaiquote:Dan is er ineens het verhaal van gisteren, dat voluit over het internet wordt gedeeld en waar je al op veel websites over hebt kunnen lezen. Waar gaat het over? De stukjes van deze bizarre puzzel beginnen op hun plek te vallen.. En wat die puzzel voor beeld gaat laten zien, dát weet nog geen mens..
“Ik word gegijzeld door onbekend militair personeel, nádat mijn vlucht werd gekaapt (geblinddoekt). Ik werk voor IBM en ben erin geslaagd om mijn mobiele telefoon in mijn kont mee te smokkelen tijdens de kaping. Ik ben gescheiden van de andere passagiers en in een cel beland. Mijn naam is Philip Wood. Ik geloof dat ik ook nog verdoofd ben en kan niet helder nadenken’…
De digitale foto, die hij dus doorgestuurd zou hebben, blijkt geografische kenmerken in zich te dragen, die niet écht overeenkomen met de officiële berichten over de mogelijke verblijfplaats van het toestel van Malaysia Airways… De foto blijkt namelijk te komen van een plaats in de buurt (straal 3 km) van de strategische luchtmachtbasis Diego Garçia.
natuurlijk.quote:In de aftermath van de Krim-spanningen, staan Rusland en China geostrategisch tegenover de VS en andere westerse landen. Het blijkt voor iedereen duidelijk dat hij/zij de Westerse criminele nieuwsverslaggeving dient te blijven beproeven. Zeker wanneer je deze nieuwsmedia afzet tegen het door Rusland gesteunde multi-mediakanaal ‘Russia Today’.
Zoals zo vaak gebeurd is bij mysterieuze ongelukken, blijkt ook de ongewone verdwijning van Malaysia Airlines Flight 370, volledig onbevredigend te worden verslagen en onderwerp te zijn van de meest wilde en verwarrende speculaties.
‘Russia Today’ doet inhoudelijk verslag van een bijzonder patent voor een half-geleider, of in het Engels, een semiconductor. Een patent dat blijkt goedgekeurd te zijn door het ‘US Patent Office’. En terwijl de westerse media wereldwijd gevuld lijken met verhalen over sancties die de VS en de EU willen opleggen aan het Rusland van Vladimir Putin, speelt er waarschijnlijk een heel ander kwestie…
Wat is er zo bijzonder aan dit patent? Het patent van deze half-geleider is toegekend aan 5 houders, die ieder 20% eigendom hebben gekregen in het patent. Deze partijen zijn ‘Freescale Semiconductor Company’, gevestigd in Austin, Texas, en de andere 4 zijn grote Chinese bedrijven, ingeschakeld door dit Texaanse bedrijf, allemaal werkzaam vanuit de Chinese stad Suzhou. Wat nu blijkt, is dat ÁLLE CHINESE AANDEELHOUDERS aan boord van dit vliegtuig waren, samen met 16 andere werknemers van ditzelfde bedrijf.
[..]
Het is bovendien uiterst interessant in dit verband, dat van de 239 passagiers, er 20 werkzaam zijn bij het Pentagon, bovenop het feit dat ook nog eens van 4 passagiers de exacte nationaliteit niet kan worden vastgesteld, omdat ze in het bezit zijn van ‘dubieuze paspoorten’.. Het is, bovenop het normale zoeken naar antwoorden, relevant, dat deze 20 Pentagon-medewerkers experts zijn in het vak van ‘electronic warfare’, electronische oorlogsvoering dus, zoals bijvoorbeeld het onzichtbaar zijn voor militaire radar-systemen.
bron
donequote:Op zondag 6 april 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
Mag de OP geupdate worden met de link naar het laatste NWS-topic aub?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #38
Kwestie van weekje wachten en dan zat het complete bedrijf aan boord :pquote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef APK het volgende:
Oeh, inmiddels 70 mensen van hetzelfde bedrijf
ongelooflijk,quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Zoekschip pikt weer signaal op in Indische Oceaan
Het Australische marineschip Ocean Shield heeft zondagmorgen een akoestisch signaal opgevangen dat mogelijk afkomstig is van de zwarte doos van de verdwenen Maleisische Boeing 777.
Een Chinees schip ving zaterdag een soortgelijk signaal op, waarvan de frequentie overeen komt met dat wat de zwarte doos van het vermiste vliegtuig uitzendt.
Ook de frequentie van het signaal dat is opgevangen door het Australische schip komt overeen met die frequentie.
Het Australische schip en het Britse marineschip HMS Echo beschikken over technologie waarmee ze onder water signalen van zwarte dozen kunnen opvangen, aldus de BBC zondag.
Het Britse en Australische schip arriveren naar verwachting maandagmorgen in het gebied waar de signalen door het Chinese schip zijn opgevangen. Ze gaan proberen te achterhalen of de signalen afkomstig zijn van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines.
http://www.nu.nl/buitenla(...)indische-oceaan.html
dus.... het wachten is nu op superman?quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Lambiekje het volgende:
... en weer is een false flag vooraf verkondigd in films
Hoe zit het dan met erfenis.....quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
You Can't Handle The Truth! Boeing's Secret Patent
Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.quote:Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef Pavement het volgende:
Wat ik niet snap is dat normale zwarte dozen dozen een signaal afgeven tot 6km diepte en maar 30 dagen signaal uitzenden, terwijl de wetenschap toch wel een heel stuk verder is. De zwarte doos is ook nog eens een zeer belangrijk onderdeel van het vliegtuig.
Daar heb je idd een goed punt, maar de puls kracht moet toch veel sterker kunnen zijn dan 6km ?quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.
Kijk maar naar je mobiele telefoon, een smartphone houd het net een dag vol met een accu, terwijl een cheap ass phone het zo'n 30 dagen volhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |