quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef Ixnay het volgende:Ik vind het nieuwe nummer niet zo veel aan, maar ik hoop nog steeds dat het volgende album wat meer klinkt als de muziek waarmee ze groot geworden zijn.
De intro is bijna identiek aan Stuff Is Messed Up.
Lijkt er wel op inderdaad.
Of ze dit album de muziek van vroeger maken roep jij al jaren (en de hele fanbase zo ongeveer) maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik.
Toch proberen ze een beetje aan hun roots vast te houden in sommige nummers, maar zoals het was zal het nooit meer worden. Ontwikkeling is a bitch.
quote:
Offspring live zit ik niet meer zo op te wachten. Ik vond de Smash show op Groezrock niet zo denderend. Beetje saai, vooral Dexter is niet meer zo overtuigend als hij ooit was.
Als er een Ixnay anniversary tour in 2017 komt ga ik denk ik toch wel kijken. Ook al zal het hetzelfde worden als met Smash.

Ligt er een beetje aan.
Als ze komen ga ik. Gewoon omdat ik het altijd leuk vindt om ze live te zien.
Maar ik heb wel mijn voorkeuren. Vorig kaar op Rock am Ring vond ik ze bijvoorbeeld niet geweldig. Dit had er ook mee te maken dat het overdag was en er veel wind stond waardoor de muziek een beetje "weg waaide"
De show in de Melkweg vond ik dan wel weer super vet. Veel oude nummers in een kleine intense setting met alleen maar fans. Zo'n goed optreden had ik al lang niet meer van ze gezien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"