Ik blijf nog kansloos hopen op een extra optreden in Nederland binnenkort...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:14 schreef MMUFC het volgende:
Nog 2 weken! en dan Huntenpop!! tevens een schaamteloze TVP
Ondanks dat ik naar Huntenpop ga blijf ik ook hopen op een normaal optreden hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik blijf nog kansloos hopen op een extra optreden in Nederland binnenkort...
10 augustus Barcelonaquote:1. Stuff Is Messed Up
2. Bad Habit
3. You're Gonna Go Far, Kid
4. Come Out And Play
5. Staring at the Sun
6. Gone Away
7. Kristy, Are You Doing Okay?
8. Half-Truism
9. Why Don't You Get a Job?
10. Americana
11. All I Want
12. Pretty Fly (for a White Guy)
13. (Can't Get My) Head Around You
14. The Kids Aren't Alright
Encore:
15. Hammerhead
16. Want You Bad
17. Self Esteem
12 augustus Colmar, Frankrijkquote:1. Stuff Is Messed Up
2. Bad Habit
4. Come Out and Play (Keep 'Em Separated)
5. Walla Walla
6. Have You Ever
7. Staring at the Sun
8. Americana
9. Gone Away (Piano Version)
10. Kristy, Are You Doing Okay?
11. Intermission
12. Hit That
13. Half-Truism
14. Why Don't You Get a Job?
15. All I Want
16. Pretty Fly (for a White Guy)
17. The Kids Aren't Alright
18. (Can't Get My) Head Around You
Encore:
19. Hammerhead
20. Want You Bad
21. Self Esteem
Ik hoop dat die van Barcelona de setlist in Ulft is.quote:1. Stuff Is Messed Up
2. Bad Habit
4. Have You Ever
5. Gone Away(Piano)
6. Kristy, Are You Doing Okay?
7. Why Don't You Get a Job?
8. Intermission
9. Hit That
10. The Kids Aren't Alright
11. Want You Bad
12. Self Esteem
De topictitel is ook nog deel 17. Zou ook deel 18 moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef Ixnay het volgende:
En dit is uiteraard deel 18. Even te snel met Ctrl+C Ctrl+V.
Dit is al een normaal optreden. Je moet er aparte kaarten voor kopen. Ze zullen gewoon een volledige set spelen neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik blijf nog kansloos hopen op een extra optreden in Nederland binnenkort...
Ja, ik weet het. Die OP had ik al gepost en toen kon ik het niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
De topictitel is ook nog deel 17. Zou ook deel 18 moeten zijn.
En in de OP staat een rare fout. Namelijk bij het plaatje van Ignition staat dat het album Splinter heet.
Om eerlijk te zeggen dacht ik dat ik The Offspring niks meer aan zou vinden op Pukkelpop door het noodweer ervoor, ik had het zo koud na het noodweer, maar damzzz wat heb ik genotenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik zit die videos nu even van Offspring op Pukkelpop 2009 te kijken, maar wat een verschil met 2004!!
Daar was ik toen wel bij, echt de enige matige show van The Offspring die ik gezien heb.
Hmm grappig want dat Splinter staat er dan volgens mij al een paar topics lang inquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Die OP had ik al gepost en toen kon ik het niet meer veranderen.
Dat Splinter zie ik nu pas.
I know, maar ik kom zaterdag pas terug uit Amerika, dus wordt lastig om erheen te gaan...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is al een normaal optreden. Je moet er aparte kaarten voor kopen. Ze zullen gewoon een volledige set spelen neem ik aan.
het duurt niet lang meerquote:
Ah mooi. Altijd handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:19 schreef Komakie het volgende:
http://www.huntenpop.nl/download/Huntenpop_Timetable_v1.pdf
Tijd tabelletje voor het festival. Weten we iig hoe laat we er moeten zijn
Ik stond vooraanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Gisteren The Offspring op Pukkelpop gezien in Hasselt, echt zo supertof!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |