nee hier niet... maar als ze met een vinger aan Estland, Letland, Litouwen of Polen komen dan moeten wij ook aan de bak.. Dat geldt ook voor Finland denk ik (hoewel geen NATO, wel EU)quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wij het niet gaan merken: in de zin van dat de kogels ons hier om de oren gaan vliegen.
''Wij'' zijn dan echt wel veilig, gaat Rusland apeshit dan komen ze eerst nog een stevig blok met Duitsers tegen, versterkt door Amerikanen en weet ik t allemaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook, maar ls het wel uit de hand loopt zijn de gevolgen niet te overzien.
Oke, daar heb je gelijk in. Dan gaan we het ook wel merken: kostenplaatje: 1 miljard -> bezuinigingen enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
nee hier niet... maar als ze met een vinger aan Estland, Letland, Litouwen of Polen komen dan moeten wij ook aan de bak.. Dat geldt ook voor Finland denk ik (hoewel geen NATO, wel EU)
China is geen "ally" van de Russen. Vooral niet gezien de economische belangen van China in de US.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
''Wij'' zijn dan echt wel veilig, gaat Rusland apeshit dan komen ze eerst nog een stevig blok met Duitsers tegen, versterkt door Amerikanen en weet ik t allemaal.
China (toch wel een ally van de Russen) gaat zich hier niet aan branden.
plus dan kunnen er militairen van ons daarheen..en als het echt lang duurt/groot wordt dan kunnen jij en ik ook nog aan de bak (als ze de opkomstplicht terug invoeren)quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Oke, daar heb je gelijk in. Dan gaan we het ook wel merken: kostenplaatje: 1 miljard -> bezuinigingen enzo.
Afwachten... Als het tot een gewapend treffen met de NAVO komt, in de zwarte zee bvb, dan hoop ik dat de Russische raketten zo effectief zijn als ze denken. Want als de NAVO er korte metten mee maakt zonder zelf noemenswaardige verliezen te lijden, dan is er geen weg terug meer voor de Russen, dan wordt het een kernoorlog.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wij het niet gaan merken: in de zin van dat de kogels ons hier om de oren gaan vliegen.
Kernoorlog, dat is echt zo 1983. Echt dat is niet denkbaar dat dat ervan komt in mijn ogen. Ik snap de angst wel maar kernoorlog nee, tactische atoombommen, misschien ( schade is dan minder ).quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Afwachten... Als het tot een gewapend treffen met de NAVO komt, in de zwarte zee bvb, dan hoop ik dat de Russische raketten zo effectief zijn als ze denken. Want als de NAVO er korte metten mee maakt zonder zelf noemenswaardige verliezen te lijden, dan is er geen weg terug meer voor de Russen, dan wordt het een kernoorlog.
Nee, met Chinaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kernoorlog, dat is echt zo 1983. Echt dat is niet denkbaar dat dat ervan komt in mijn ogen. Ik snap de angst wel maar kernoorlog nee, tactische atoombommen, misschien ( schade is dan minder ).
Al denk ik wel dat Noord-Korea ff lekker gek kan gaan doen, die zijn wel allys met de russen toch?
ik zie dat je van 1995 bent...dat wil zeggen dat je eerder mag dan ik als die opkomst plicht er weer komtquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kernoorlog, dat is echt zo 1983. Echt dat is niet denkbaar dat dat ervan komt in mijn ogen. Ik snap de angst wel maar kernoorlog nee, tactische atoombommen, misschien ( schade is dan minder ).
Al denk ik wel dat Noord-Korea ff lekker gek kan gaan doen, die zijn wel allys met de russen toch?
twitter:TomKleijnUSA twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 22:00:14NAVO gaat 3x zo veel luchtpatrouilles uitvoeren bij Baltische staten. @Reuters: http://t.co/so7oSKmsBL reageer retweet
twitter:KiritRadia twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:53:09ACADEMI (fmr Xe/Blackwater) tells @abc's @leeferran it has no affiliation w Greystone and doesn't have "any employees working in #Ukraine" reageer retweet
De Rotterdamse haven ligt dan wel plat (een strategisch doel).quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
''Wij'' zijn dan echt wel veilig, gaat Rusland apeshit dan komen ze eerst nog een stevig blok met Duitsers tegen, versterkt door Amerikanen en weet ik t allemaal.
Als het leidt tot WO3 dan wordt Rusland opgedeeld tussen China en het westen.quote:China (toch wel een ally van de Russen) gaat zich hier niet aan branden.
In een container in Nevada met drones te schietenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Zitten we straks met alle fokkers over een half jaartje aan de grens met Polen met een geweertje
In de laatste jaren zijn China, Rusland en nu waarschijnlijk ook India van hun No First Use policy afgestapt. Ze hebben gezien hoe makkelijk de VS in Irak alle luchtverdediging en radarinstallaties uitschakelde. Eens je geen radar niet meer hebt ben je blind, en een blind land is machteloos. Dus moet je toeslaan voordat zoiets gebeurt. Daar zit het gevaar, mensen lijken te denken dat de superieure wapens van het Westen ons veiliger maken, maar dat is niet zo, integendeel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Vragen we om een fok-bataljon...(moeten we hopen dat ze dan het drama met de pals batallions in de slag aan de Somme vergeten zijn)quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Zitten we straks met alle fokkers over een half jaartje aan de grens met Polen met een geweertje
Als rusland atoombommen zou afschieten zijn we in ieder geval wel fucked. 1tje was op utrecht gericht, 1 amsterdam, 1 leiden, 1 rotterdam, 1 arnhem enz.
laat ze nog lekker ff 12 jaar aanmodderen. Ben ik tenminste niet meer dienstplichtig. (Als het nog altijd 17-45 is tenminste)quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Als rusland atoombommen zou afschieten zijn we in ieder geval wel fucked. 1tje was op utrecht gericht, 1 amsterdam, 1 leiden, 1 rotterdam, 1 arnhem enz.
nee joh vanaf ons zolderkamertjequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
In een container in Nevada met drones te schieten
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Vragen we om een fok-bataljon...(moeten we hopen dat ze dan het drama met de pals batallions in de slag aan de Somme vergeten zijn)![]()
quote:Some pals battalions were trade/background linked rather than area linked, such as artists' battalions and sportsmen's battalions.
Zul je net zien dat Rusland opeens doorgestoomd is morgen ochtend tot het oosten van Polen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n vaart zal het wel niet lopen, mannen.
Hele voetbalclubs..hele fabrieken, die 1e juli 1916...en een paar dagen later de postbode die huilend en kokhalzend deur na deur in een willekeurige Engelse stad af moest om het gevreesde telegram te brengen... onvoorstelbaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |