Fokbabiesquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat onze frummel er niet als Fok-baby instaat! Maar het is er toch echt eentje. Zal eens aan m'n lief vragen of hij in de lijst wil
Mijn spelling is echt dramatisch sinds ik zwanger ben... Ik veras mensen ipv verras en vergeet soms gewoon hele woorden...quote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe niet-hormonaal ik ben voor wat betreft huilbuien en zo. Ik had dat altijd ontzettend net voor m'n menstruatie maar ik ben nu zo stabiel..
En dit...quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
het is geen garantie heDe een is nou eenmaal wat huileriger dan de ander
Heel verstandigquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben normaal juist wel een jankerd! Baard noemde het van de week ook al een keer, heel voorzichtig..
Ik ben net zo'n jankerd als anders maar omdat ik nog steeds erg moe ben is t allemaal wat dramatischer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo was ik ook heel bang dat ik negen maanden lang bizar slechte lessen zou gaan geven. Dat deed ik altijd één dag in de maand..
Aftellen naar de vakantie denk ik... Ze heeft er sowieso de zomervak tussen zitten, maar dat duurt idd ook nog wel ff..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je nu al moet aftellen en je hebt nog 28 weken voor de boeg dan wordt 't toch wel erg zwaar lijkt me? Kun je echt de positieve kanten niet meer zien?
Ik ben niet heel veel hormonaler, ik kan alleen iets minder tegen kritiek als ik moe ben nu.
En ik heb een keer gehuild om de kleine zeemeermin
Nee, werkdagen aftellenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je nu al moet aftellen en je hebt nog 28 weken voor de boeg dan wordt 't toch wel erg zwaar lijkt me? Kun je echt de positieve kanten niet meer zien?
Ik ben niet heel veel hormonaler, ik kan alleen iets minder tegen kritiek als ik moe ben nu.
En ik heb een keer gehuild om de kleine zeemeermin
Ik tel alleen werkdagen, wat dat betreft breken nu de good times aan qua lesvrije dagenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ok!
nog maar 41 dagen, dat klinkt wel hemels
Ik moet er nog. Eh. 100-110
oh, ik hoop niet dat ik je het gevoel geef dat ik het je niet gun ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh de week die ik in september nog moet tel ik niet mee. Dat is een soort reünie en verder moet ik kopiëren en kasten opruimen ofzo.
Ik denk maar zo: die lange vakanties heb ik het hele jaar vuur gewerkt in de avonden, vrije dagen en weekends. Moet nu eigenlijk ook nog een toets doen, maar dat wordt niks meer.
Gefeliciteerd babbel!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi! Ik meld me hier af met baby ♥ Onze dochter N.inte is afgelopen zaterdag geboren. Het was een heftige bevalling met een nog heftigere nasleep, maar dat maakt allemaal niet uit... ze is gezond en ze is er! Geen droombevalling, maar wel een droomdochter! ♥
Ik ben gewend me ervoor te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik hoop niet dat ik je het gevoel geef dat ik het je niet gun ofzoIntegendeel!
Ik kan me er alleen zelf zo weinig bij voorstellen. Verlof klinkt ook nog echt als 386527 jaar verder, mijn test is pas net droog
Dodo wat klink je verliefd!quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.
Het is het allemaal tiendubbel waard als je kleine er is!
Neem een goeie plastic bak mee!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:47 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd babbel en dodo!
Moet zo met mn schoonvader in de auto mee naar t werk. Word normaal gesproken al misselijk bij hem in de auto. Vanochtend met man en macht proberen over te geven, want misselijk, lukte niet... Fingers crossed. (En een vuilniszak mee voor t geval dat..)
Dodo geniet er lekker van en bubbel lekker in je coconnetje doorquote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.
quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Goede tip!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Neem een goeie plastic bak mee!
Spuugt wat 'prettiger' dan in een knisperzak
(ervaringsdeskundige)
Ïk voel me vandaag helemaal niet zo lekker, misselijk. Iets verkeerds gegeten ofzo.. Dus neem voor de zekerheid een emmer meequote:Op woensdag 9 april 2014 09:14 schreef AwayTL het volgende:want maak maar eens een mooie smoes om het meenemen van een emmer :p. Schoonvader weet nog niks!
Spannend!!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen
Oh, maar dan begint het pas hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oei, misschien had ik eerst even moeten vragen wat voor film het was voor ik de Gelukkige huisvrouw opzette. De bevallingsscene
Ik zie wel een meisje bij jouquote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen
Dat denk ik nou ook al de hele tijd!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie wel een meisje bij jou
Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..quote:
Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
We gaan het zien, bij Jack in Helmond
Ja, voor de variatiequote:Op woensdag 9 april 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?
Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor de variatie
Z'n echokamer zag er wel lekker camp uit
Oh, wil je die van mij ook via DM raden?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..
Ja daarom! Zowel deze als die in Westerhoven kwamen er heel goed uit, en dit is korter rijdenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |