Van harte gefeliciteerd!
 Van harte gefeliciteerd!  Prachtige naam!
 Prachtige naam! 

Dodo wat klink je verliefd!quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.
Het is het allemaal tiendubbel waard als je kleine er is!
 Lekker genieten!
 Lekker genieten! 

. Vanochtend met man en macht proberen over te geven, want misselijk, lukte niet... Fingers crossed. (En een vuilniszak mee voor t geval dat..)
. Vanochtend met man en macht proberen over te geven, want misselijk, lukte niet... Fingers crossed. (En een vuilniszak mee voor t geval dat..)

Neem een goeie plastic bak mee!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:47 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd babbel en dodo!
Moet zo met mn schoonvader in de auto mee naar t werk. Word normaal gesproken al misselijk bij hem in de auto. Vanochtend met man en macht proberen over te geven, want misselijk, lukte niet... Fingers crossed. (En een vuilniszak mee voor t geval dat..)
 )
 )

Dodo geniet er lekker van en bubbel lekker in je coconnetje doorquote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.

met jullie meissie! Hopelijk voel je je alweer iets sterker intussen
 met jullie meissie! Hopelijk voel je je alweer iets sterker intussen  

Fijn dat je herstel goed gaat
  Fijn dat je herstel goed gaat   

(na vandaag dan) Het zal wel mentaal zijn maar ik kom echt steeds moeilijker m'n bed uit 's ochtends... om over motivatie maar te zwijgen
  (na vandaag dan) Het zal wel mentaal zijn maar ik kom echt steeds moeilijker m'n bed uit 's ochtends... om over motivatie maar te zwijgen   

Ben dan ook echt niets gewend dat er iets aan mijn lichaam gebeurd, dus dat gaat sowieso nog een heel avontuur met me worden.
 Ben dan ook echt niets gewend dat er iets aan mijn lichaam gebeurd, dus dat gaat sowieso nog een heel avontuur met me worden.  

Mooie naam
 Mooie naam 
quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:

Goede tip!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Neem een goeie plastic bak mee!
Spuugt wat 'prettiger' dan in een knisperzak
(ervaringsdeskundige)
 .
. 

Ïk voel me vandaag helemaal niet zo lekker, misselijk. Iets verkeerds gegeten ofzo.. Dus neem voor de zekerheid een emmer meequote:Op woensdag 9 april 2014 09:14 schreef AwayTL het volgende:want maak maar eens een mooie smoes om het meenemen van een emmer :p. Schoonvader weet nog niks!
 "
 "

lekker tijd besteden aan je verse baby en nieuwe gezinnetje!
 lekker tijd besteden aan je verse baby en nieuwe gezinnetje!  

Spannend!!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen

Oh, maar dan begint het pas hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oei, misschien had ik eerst even moeten vragen wat voor film het was voor ik de Gelukkige huisvrouw opzette. De bevallingsscene

nou ja, we gaan het zien
 nou ja, we gaan het zien  

Ik zie wel een meisje bij jouquote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen

Dat denk ik nou ook al de hele tijd!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie wel een meisje bij jou

) Ik weet niet, 90-95% zekerheid vind ik toch raarder dan het niet weten ofzo. Dus geheel tegen eigen plan in heb ik net een geslachtsbepaling geboekt op 19 april
 ) Ik weet niet, 90-95% zekerheid vind ik toch raarder dan het niet weten ofzo. Dus geheel tegen eigen plan in heb ik net een geslachtsbepaling geboekt op 19 april 

ik ben erg benieuwd!
  ik ben erg benieuwd!  
  ben benieuwd wat eruit komt, ik herken wel je gevoel van meer onrust oid.
 ben benieuwd wat eruit komt, ik herken wel je gevoel van meer onrust oid.  

Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..quote:

Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
We gaan het zien, bij Jack in Helmond

Ja, voor de variatiequote:Op woensdag 9 april 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?

Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor de variatie
Z'n echokamer zag er wel lekker camp uit

Oh, wil je die van mij ook via DM raden?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..

Ja daarom! Zowel deze als die in Westerhoven kwamen er heel goed uit, en dit is korter rijdenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |