Dodo wat klink je verliefd!quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.
Het is het allemaal tiendubbel waard als je kleine er is!
Neem een goeie plastic bak mee!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:47 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd babbel en dodo!
Moet zo met mn schoonvader in de auto mee naar t werk. Word normaal gesproken al misselijk bij hem in de auto. Vanochtend met man en macht proberen over te geven, want misselijk, lukte niet... Fingers crossed. (En een vuilniszak mee voor t geval dat..)
Dodo geniet er lekker van en bubbel lekker in je coconnetje doorquote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal, ik voel me een beetje schuldig dat ik nog niet hier terug ben geweest sinds onze kleine bubba geboren is, maar zo'n eerste week is best wel een intense tijd.... Geen moment voor jezelf en allemaal best heftig, maar de mooiste tijd van mn leven! Ik zal zodra ik wat tijd heb proberen bij te lezen en weer reageren. Nu kruip ik weer even terug in mijn knuffelcoconnetje met manlief en 11 dagen oude baby.
quote:Op woensdag 9 april 2014 05:05 schreef dodoria het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |