Goede tip!quote:Op woensdag 9 april 2014 07:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Neem een goeie plastic bak mee!
Spuugt wat 'prettiger' dan in een knisperzak
(ervaringsdeskundige)
Ïk voel me vandaag helemaal niet zo lekker, misselijk. Iets verkeerds gegeten ofzo.. Dus neem voor de zekerheid een emmer meequote:Op woensdag 9 april 2014 09:14 schreef AwayTL het volgende:want maak maar eens een mooie smoes om het meenemen van een emmer :p. Schoonvader weet nog niks!
Spannend!!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen
Oh, maar dan begint het pas hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oei, misschien had ik eerst even moeten vragen wat voor film het was voor ik de Gelukkige huisvrouw opzette. De bevallingsscene
Ik zie wel een meisje bij jouquote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je je beter voelt Hilmo.
Zo, ik heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling op 1 mei
Ik heb gisteren al met wat mensen over de nub zitten broeden, ben benieuwd of de nub gelijk gaat krijgen
Dat denk ik nou ook al de hele tijd!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie wel een meisje bij jou
Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..quote:
Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
We gaan het zien, bij Jack in Helmond
Ja, voor de variatiequote:Op woensdag 9 april 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Och, gadegij naar ons jackske van kèk nou?
Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor de variatie
Z'n echokamer zag er wel lekker camp uit
Oh, wil je die van mij ook via DM raden?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Mijn meisje had een vrij onduidelijke nub (vond ik) en toch had ik het goed. Dus toen vond ik mijzelf dé nub-expert. ik faalde alleen jammerlijk bij Skips en bij Angelatje..
Ja daarom! Zowel deze als die in Westerhoven kwamen er heel goed uit, en dit is korter rijdenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb er wel positieve verhalen over gehoord hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |