Ik tel alleen werkdagen, wat dat betreft breken nu de good times aan qua lesvrije dagenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ok!
nog maar 41 dagen, dat klinkt wel hemels
Ik moet er nog. Eh. 100-110
oh, ik hoop niet dat ik je het gevoel geef dat ik het je niet gun ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh de week die ik in september nog moet tel ik niet mee. Dat is een soort reünie en verder moet ik kopiëren en kasten opruimen ofzo.
Ik denk maar zo: die lange vakanties heb ik het hele jaar vuur gewerkt in de avonden, vrije dagen en weekends. Moet nu eigenlijk ook nog een toets doen, maar dat wordt niks meer.
Gefeliciteerd babbel!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi! Ik meld me hier af met baby ♥ Onze dochter N.inte is afgelopen zaterdag geboren. Het was een heftige bevalling met een nog heftigere nasleep, maar dat maakt allemaal niet uit... ze is gezond en ze is er! Geen droombevalling, maar wel een droomdochter! ♥
Ik ben gewend me ervoor te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik hoop niet dat ik je het gevoel geef dat ik het je niet gun ofzoIntegendeel!
Ik kan me er alleen zelf zo weinig bij voorstellen. Verlof klinkt ook nog echt als 386527 jaar verder, mijn test is pas net droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |