Dat zeg ik al jaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die gast kan beter stoppen met Lucky TV.
Of zich alleen op Willy-Lucky's toeleggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die gast kan beter stoppen met Lucky TV.
De eerste drie daarvan waren wel leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of zich alleen op Willy-Lucky's toeleggen.
We merken het ja, je komt echt totaal niet gepikeerd over.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel blij met al die aandagt voor mijn taalchebruik.
Eerst was ik mad, zoals Gramulanion al zo fijntjes uitligtte, maar nu heb ik het gevoel dat jij een beetje jelly bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
We merken het ja, je komt echt totaal niet gepikeerd over.
Gisteren was er een negroïde vrouw die zich afvroeg hoe het was om blank te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
De social club is echt zo'n quasi-hip programma dat niemand eigenlijk wat boeit.
quote:4e college 'De Eerste Wereldoorlog' over Dieren: Peter Vandermeersch
De loopgraven, de uitgestrekte groene weides, bezaaid met ontelbare witte kruizen, de klaprozen: ze staan in ons collectief geheugen gegrift als symbool voor de Eerste Wereldoorlog die met name in Noord Frankrijk en België een spoor van vernietiging trok.
Dit jaar is het 100 jaar geleden dat de oorlog uitbrak, voor ons aanleiding voor een collegereeks met Peter Vandermeersch. In deze vierde editie laat hij zien dat niet alleen ontstellend veel mensen geleden hebben, maar dat ook veel, héél veel dieren slachtoffer zijn. De Eerste Wereldoorlog was de laatste grote oorlog waar paarden massaal werden ingezet, zij behoren dan ook tot de grootste slachtoffergroep. Maar ook honden, duiven en ‘mascottedieren’ vonden een roemloos einde op het slagveld. Aan tafel: Peter Vandermeersch.
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafelheer: Giel Beelen
Wat ook gewoon geript is van een frans programma die een hele familie negers blank schilderde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was er een negroïde vrouw die zich afvroeg hoe het was om blank te zijn.
Martin Garrixquote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef Qi1 het volgende:
Zit het grootste talent van het rijtje (Martin Garrix, nummer 1 hit in GB, voor 100.000 man draaien in VS) er niet bij omdat ie niet kon vanavond. Jammer.
Jett Rebbel![]()
quote:De dames An (72) en Ria (78) zijn te zien in een reclamefilmpje op YouTube waarin zij voor het eerst met het vliegtuig gaan. Het hartverwarmende filmpje ging viral en vandaag en gisteren ging het al snel de hele wereld over. Van de Huffington Post tot People Magazine, het filmpje was overal te zien. Vanavond zitten de dames bij ons aan tafel!
Giel met een stijfje aan tafel.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:31 schreef Specularium het volgende:
Gezellig weer 3FM in de anus neuken.
Nietes!quote:
De grootste eigenpijperij van het noordelijk halfrondquote:
Fred Teeven ook!quote:
Teeven toch?quote:
Inderdaad.quote:
Ik kijk later, ben nog te druk met slowdive luisteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef Bosbeetle het volgende:
jullie zijn allemaal veel te vroeg, ik kijk online
Okquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |