abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138654965
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 08-04-2014 17:47:03 ]
pi_138655437
Tja lekkernijen heb maar 1 tip.. Niet kopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138655545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Werkt bij mij ook het beste :Y
pi_138655889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Werkt bij mij ook het beste :Y
Jup dan is de verleiding weg en dat maakt het allemaal zoveel makkelijker. Al ligt er nog wel wat hier. Maar taal er niet zo naar. Gisteren wel wat pepermuntjes op. 5 ofzo. Dat was een oops. Pepermunt is wel echt mijn grootste zwakte trouwens.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:59:44 #5
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138655895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep :')

Die halve chocolade paashaas die ik nog had staan, is gister ook opgegaan. :@ Ik moet gewoon voorlopig even geen koek/chocolade in huis halen. Mijn man geeft er niet echt om, dus hij zal het niet missen. En wat niet in de kast ligt, eet ik niet op. We hebben heel veel chips liggen, maar daar kan ik wel goed vanaf blijven gelukkig. En dat ligt in een kast waarvoor ik een trapje nodig heb, dus ik zie het ook niet 'per ongeluk' liggen als ik naar iets anders op zoek ben :P
pi_138655999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jep :')

Die halve chocolade paashaas die ik nog had staan, is gister ook opgegaan. :@ Ik moet gewoon voorlopig even geen koek/chocolade in huis halen. Mijn man geeft er niet echt om, dus hij zal het niet missen. En wat niet in de kast ligt, eet ik niet op. We hebben heel veel chips liggen, maar daar kan ik wel goed vanaf blijven gelukkig. En dat ligt in een kast waarvoor ik een trapje nodig heb, dus ik zie het ook niet 'per ongeluk' liggen als ik naar iets anders op zoek ben :P
Doe maar niet meer in huis halen dan nee ^^ ik moet wel zeggen dat ik het geluk heb dat mijn vriend met mij meedoet wat een gezondere levensstijl ontwikkelen betreft. Ik snap dat het een stuk lastiger is als vriend/vriendin wel vanalles naar binnen aan het schuiven is.
pi_138656001
Als ik eenmaal weer goed in het ritme zit kan ik het wel weer in huis halen.
Maar dat is nu dus nog lang niet.
pi_138656050
Oh ja ik ben tegelijkertijd dat ik begonnen ben met afvallen ook gestopt met roken. Die combinatie vind ik wel rete zwaar. Als ik zin in een sigaret heb mag ik dat niet dus wil ik iets te eten.. Dat mag ik ook weer niet dus wil ik weer een sigaret. Die momenten zijn er gelukkig wel steeds minder en minder.
pi_138656086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja ik ben tegelijkertijd dat ik begonnen ben met afvallen ook gestopt met roken. Die combinatie vind ik wel rete zwaar. Als ik zin in een sigaret heb mag ik dat niet dus wil ik iets te eten.. Dat mag ik ook weer niet dus wil ik weer een sigaret. Die momenten zijn er gelukkig wel steeds minder en minder.
Wow dat is wel knap ^O^
Goed bezig *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:05:21 #10
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656111
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe maar niet meer in huis halen dan nee ^^ ik moet wel zeggen dat ik het geluk heb dat mijn vriend met mij meedoet wat een gezondere levensstijl ontwikkelen betreft. Ik snap dat het een stuk lastiger is als vriend/vriendin wel vanalles naar binnen aan het schuiven is.
Mijn man was een hele tijd goed bezig en ook fanatiek aan het hardlopen. In die periode vorig jaar zijn wij allebei flink afgevallen en dat voelde goed! Alleen kan hij sinds een operatie afgelopen december nog steeds niet voluit sporten (hij is het hardlopen nu weer rustig aan het oppakken) en uit frustratie is hij weer wat meer gaan snacken. En sinds ik werkloos thuiszit, heb ik geen fijn ritme meer en vind ik het ook lastig om vooral gezond te kiezen. En als je dan allebei een beetje 'mwaaaaahh' doet, dan helpt dat niet echt nee :P
Maar ik geloof dat bij manlief de knop weer een beetje de goede kant op aan het draaien is, sinds hij weer wekelijks een les Evy kan doen. Nu de mijne ook ff goed zetten...
pi_138656149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat is wel knap ^O^
Goed bezig *O*
Tja knap.. Ik vind het eerlijk gezegd voornamelijk stom dat ik er ooit aan begonnen ben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn man was een hele tijd goed bezig en ook fanatiek aan het hardlopen. In die periode vorig jaar zijn wij allebei flink afgevallen en dat voelde goed! Alleen kan hij sinds een operatie afgelopen december nog steeds niet voluit sporten (hij is het hardlopen nu weer rustig aan het oppakken) en uit frustratie is hij weer wat meer gaan snacken. En sinds ik werkloos thuiszit, heb ik geen fijn ritme meer en vind ik het ook lastig om vooral gezond te kiezen. En als je dan allebei een beetje 'mwaaaaahh' doet, dan helpt dat niet echt nee :P
Maar ik geloof dat bij manlief de knop weer een beetje de goede kant op aan het draaien is, sinds hij weer wekelijks een les Evy kan doen. Nu de mijne ook ff goed zetten...
Ik hoop dat de knop snel weer omslaat bij jou en partner en dan komt het vast wel goed. In ieder geval fijn dat hij weer een lesje kan lopen :) en thuiszitten is wel balen ja. Ik werk vanuit huis dus ik ken je struikelblok wel denk ik. Maar keep up the good work! Dan gaat het helemaal goedkomen *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:06:27 #12
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656150
quote:
Goed bezig!! *O*

Stoppen met roken is kut, je krijgt er ineens een hoop hongergevoel bij. Erg fijn in combinatie met afvallen ja :X
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:06:40 #13
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja knap.. Ik vind het eerlijk gezegd voornamelijk stom dat ik er ooit aan begonnen ben.
Hehe, klinkt herkenbaar :')
pi_138656242
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je was toen vast jong ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:09:54 #15
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656267
Ik heb honger. En geen zin om te koken. En heel erg veel zin in paaseitjes en paashazen dankzij dit topic. Fijnnnnn.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138656313
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik heb honger. En geen zin om te koken. En heel erg veel zin in paaseitjes en paashazen dankzij dit topic. Fijnnnnn.

;)

hup koken!
pi_138656324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Goed bezig!! *O*

Stoppen met roken is kut, je krijgt er ineens een hoop hongergevoel bij. Erg fijn in combinatie met afvallen ja :X
Ja van die heerlijke vreet aanvallen. Dat is ook de reden dat ik van mezelf in het weekend dus wel gewoon lekkerst mag enzo. Anders houd ik dat echt echt echt niet vol. Zolang ik tegen mezelf kan zeggen van het weekend mag je weer wat. Is het doordeweeks allemaal wel goed te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hehe, klinkt herkenbaar :')
Ja stom he..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je was toen vast jong ;)
Jup.. En ontzettend naïef.. (Als ik wil dan stop ik meteen... Jaja :N ) ben nu ook pas 24 daar niet van :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:13:42 #18
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;)

hup koken!
Pro ana party slammah *O*

Koken it is ;(
pi_138656413
Wat eten jullie vandaag? Wij tartaartje, sperziebonen en gekookte aardappelen en toetje natuurlijk.. Het belangrijkste onderdeel van heel de maaltijd ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:20:41 #20
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656661
Sperziboontjes, rode kriel uit de oven en zigeuner schnitzel want die moet op.
Ik zit een beetje hoog kwa kcal dankzij mijn mueslibol met gerookte makreel maar het zij zo.
pi_138656704
Zelfgemaakte vegan bonenburger, wokgroente en gebakken gekruide aardappelpartjes. Misschien met klein beetje zelfgemaakte vegannaise. Ca. 450 kcal.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:23:17 #22
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656742
Roerbakmie met wokgroenten, zoet-zure woksaus en kipfilet. Gisteren expres veel van gemaakt, zodat ik vandaag het restant op kan warmen want mijn man eet niet thuis :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:24:53 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138656798
quote:
Super!
Dat heb ik ook gedaan, van 50 sigaretten per dag naar 0, al bijna 6 jaar geleden.
Van 90 kg naar zo'n 55 kg gegaan in 3 jaar ofzo daarna.

En niet kopen van lekkers of (ja heel zonde) maar echt een klein hapje proeven en daarna weggooien met afwasmiddel erover ofzo.
Daarna is het ook gewoon uit je hoofd en dan hoeft het ook gewoon niet meer.

Genieten van een klein stukje is bevredigender dan je hoofd volproppen totdat het op is, dan geniet je ook helemaal niet.
/makkelijker gezegd dan gedaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:25:31 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656821
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Jup.. En ontzettend naïef.. (Als ik wil dan stop ik meteen... Jaja :N ) ben nu ook pas 24 daar niet van :P
Ik had altijd gedacht dat het stoppen moeilijker was. Als ik van tevoren had geweten dat het me zo mee zou vallen, had ik het gewoon veel eerder moeten doen. Ik was ook 24 toen ik stopte. Inmiddels de 30 gepasseerd en nooit meer naar een sigaret gepakt :D
pi_138656876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Super!
Dat heb ik ook gedaan, van 50 sigaretten per dag naar 0, al bijna 6 jaar geleden.

En niet kopen van lekkers of (ja heel zonde) maar echt een klein hapje proeven en daarna weggooien met afwasmiddel erover ofzo.

Genieten van een klein stukje is bevredigender dan je hoofd volproppen totdat het op is, dan geniet je ook helemaal niet.
Oh het zit wel goed op. Maar is met momenten heel moeilijk. Maar dan denk ik maar weer. Van het weekend dan mag er weer wat lekkers :) maar knap hoor zoveel afgevallen en gestopt met roken ^O^
pi_138656879
Eten weggooien vind ik te erg, dan koop ik echt liever overpriced eenpersoons porties of iets los bij een bakker. ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:27:08 #27
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Super!

Een hele verpakking van iets open maken met de bedoeling om het merendeel weg te gooien, kan ik echt niet :N In zo'n geval hoop ik dat anderen het nog willen eten (soms vraag ik het gewoon van tevoren :') ). Maar ik vind het weggooien van eten zo zonde...
pi_138656901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een hele verpakking van iets open maken met de bedoeling om het merendeel weg te gooien, kan ik echt niet :N In zo'n geval hoop ik dat anderen het nog willen eten (soms vraag ik het gewoon van tevoren :') ). Maar ik vind het weggooien van eten zo zonde...
ik ook, maar het werkt wel inderdaad
maar ik kan het niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138656941
Ik eet groentensoep en daarna een broodje vegaburger met gegrilde groenten trouwens

owja en ik ga weer aan de pil (lang verhaal over waarom ik er af was maar goed)
zou je dan weer aankomen? ook al is het dezelfde als die je jaren lang al slikte?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:28:50 #30
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook, maar het werkt wel inderdaad
maar ik kan het niet
Als ik zin heb in een afbakbroodje en we hebben een verpakking met 4 pistolets, dan maak ik hem niet open. Alleen als mijn man ook mee eet, want dan gaan ze op. Hij vindt het stom dat ik dan niet iets pak waar ik zin in heb en ik vind het stom om 2 broodjes weg te mikken :')
pi_138656970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik had altijd gedacht dat het stoppen moeilijker was. Als ik van tevoren had geweten dat het me zo mee zou vallen, had ik het gewoon veel eerder moeten doen. Ik was ook 24 toen ik stopte. Inmiddels de 30 gepasseerd en nooit meer naar een sigaret gepakt :D
Ik wist dat stoppen an sich niet zo heel moeilijk is. Ik ben al eerder gestopt geweest. Alleen door nogal een rotte ervaring in een opwelling een opgestoken en toen was het hek van de dam... Niet meer doen dus...

Ik vind het stoppen met roken en niet mogen snaaien wel moeilijk. Vond moet ik eigenlijk zeggen. Want vind het nu heel af en roe nog maar moeilijk.
pi_138656988
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Wij tartaartje, sperziebonen en gekookte aardappelen en toetje natuurlijk.. Het belangrijkste onderdeel van heel de maaltijd ;)
Volkoren spaghetti met een sausje van spinazie, geitenkaas en creme fraiche
pi_138657040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:31:42 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138657074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet helemaal. Dan moet je een grote verpakking niet open maken als je al weet dat je het niet bij een klein beetje kan houden.
Zodra je dan alles op MOET eten dan weggooien, dan is het uit je systeem en dan is de drang weg.
Stom is dat he? dan moet het echt op en dan kan je niet stoppen totdat het op is.
Heel vervelend.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138657146
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!
Is de eerste keer dat ik het maak dus ben benieuwd :D
pi_138657161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:9
pi_138657197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is de eerste keer dat ik het maak dus ben benieuwd :D
Ben benieuwd
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:36:44 #38
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet helemaal. Dan moet je een grote verpakking niet open maken als je al weet dat je het niet bij een klein beetje kan houden.
Zodra je dan alles op MOET eten dan weggooien, dan is het uit je systeem en dan is de drang weg.
Stom is dat he? dan moet het echt op en dan kan je niet stoppen totdat het op is.
Heel vervelend.
Het is niet per se zo dat ik een verpakking meteen leeg moet eten als hij open is, gelukkig! Maar ik heb dan wel in mijn hoofd zitten dat ik het niet wil verspillen. En sommige dingen blijven na openen maar een paar dagen goed. Dus dan 'moet' ik de komende dagen dus ook van die koekjes/whatever eten. En soms vind ik dat ok, dan kies ik er bewust voor. Maar meestal vind ik 1 koek dan heel lekker en voel ik me bij voorbaat al schuldig over de rest van het pak want weggooien wil ik gewoon niet :@
Mijn man wil altijd een pak koeken op voorraad hebben, voor het geval er ineens visite is. Inmiddels heb ik dus maar een soort gekozen met een lange houdbaarheidsdatum en die ik niet zo interessant vind, dan blijft het tenminste liggen. :')
pi_138657410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn man wil altijd een pak koeken op voorraad hebben, voor het geval er ineens visite is. Inmiddels heb ik dus maar een soort gekozen met een lange houdbaarheidsdatum en die ik niet zo interessant vind, dan blijft het tenminste liggen. :')
Gewoon boter, bloem en suiker in huis hebben. Als er onverwachts iets binnenkomt heb je binnen een half uur verse koekjes staan. Desnoods maak je het deeg van te voren en leg je dat gewoon in de vriezer. Als je ze nodig hebt haal je alleen eruit wat je nodig hebt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit iets in huis heb, en koeken echt niet mis als er mensen over de vloer komen. Ik heb dan ook nooit drinken in huis. Koffie, thee en soms limonadesiroop.
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:43:54 #40
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657502
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon boter, bloem en suiker in huis hebben. Als er onverwachts iets binnenkomt heb je binnen een half uur verse koekjes staan. Desnoods maak je het deeg van te voren en leg je dat gewoon in de vriezer. Als je ze nodig hebt haal je alleen eruit wat je nodig hebt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit iets in huis heb, en koeken echt niet mis als er mensen over de vloer komen. Ik heb dan ook nooit drinken in huis. Koffie, thee en soms limonadesiroop.
Dit inderdaad. Ik heb verder echt geen koekjes oid in huis voor het geval dat.
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:44:16 #41
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657520
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boter, bloem en suiker heb ik standaard in huis, dus dat is misschien wel een idee :D
Ik mis de koeken zelf ook niet als er visite is, maar mijn man wil mensen altijd iets aan kunnen bieden. En qua drinken hebben wij hier ook alleen datgene in huis wat we zelf altijd drinken. Ik heb van mijn verjaardag een tijd terug nog wat flessen fris staan en die gaan dus binnenkort allemaal over de datum want wij pakken er niet naar :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:44:55 #42
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657540
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:43 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik heb verder echt geen koekjes oid in huis voor het geval dat.
Toen ze laatst op waren, had ik ook niks gezegd omdat ik het ook onzin vind. Maar toen was het hem na een paar weken ineens opgevallen, dus toen nam hij ze weer mee :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:45:32 #43
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Toen ze laatst op waren, had ik ook niks gezegd omdat ik het ook onzin vind. Maar toen was het hem na een paar weken ineens opgevallen, dus toen nam hij ze weer mee :')
Ker0ls :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:47:06 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657603
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:45 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Ker0ls :')
Jah :')
Het is ook al wel een paar keer gebeurd dat we heul geen onverwachte visite kregen en de koeken dus bijna over de datum gingen. Toen kon ik ze mee naar werk nemen (ik was bezig met afvallen), en dan kocht hij weer een nieuw pak voor thuis, waar dan uiteindelijk weer hetzelfde mee gebeurde 8)7
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:48:02 #45
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jah :')
Het is ook al wel een paar keer gebeurd dat we heul geen onverwachte visite kregen en de koeken dus bijna over de datum gingen. Toen kon ik ze mee naar werk nemen (ik was bezig met afvallen), en dan kocht hij weer een nieuw pak voor thuis, waar dan uiteindelijk weer hetzelfde mee gebeurde 8)7
Haha. Gelukkig is mijn O+ een gier en hoef ik me daar niet druk om te maken (want weggooien is zonde en dan beland het in mijn mik :') )
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:18:53 #46
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138658668
Ik heb mijn ker0l geloof ik verpest door 'm zelfgebakken zooi te voeren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138659042
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De keuze van m'n vriend vandaag: wraps met shoarma vlees. En ik heel bad ass zonder groente. }) M'n vriend had sla erbij.

Gister gebakken aardappel stukjes, stoofpeertjes en een boomstammetje.

Onze kookkunsten gaan nog niet zo ver en aangezien we maar 2 dagen hier eten (we passen 3 dagen op een huis) kunnen we ook niet van alles qua ingrediënten gaan kopen dus het moet wel op gaan. :P
pi_138659533
Ik had Stiltonsoep gemaakt als voorafje, maar na 2 kommen had ik wel genoeg en heb verder niets meer gekookt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138660858
Net even een uurtje thuis BodyPump gedaan. Ik dacht wat ik in de sportschool kan, kan ik thuis ook, gewoon een Spotify playlist van gemaakt. Tijdje geleden had ik al een barbell gekocht, dus geen excuus om niet te sporten. Zelfs niet als het zo hard regent als nu. ;-)

Donderdag weer gewoon in de sportschool, maar nu ivm tijdgebrek geen behoefte aan al dat gedoe van reistijd en omkleden en zo. :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is niet per se zo dat ik een verpakking meteen leeg moet eten als hij open is, gelukkig! Maar ik heb dan wel in mijn hoofd zitten dat ik het niet wil verspillen. En sommige dingen blijven na openen maar een paar dagen goed. Dus dan 'moet' ik de komende dagen dus ook van die koekjes/whatever eten. En soms vind ik dat ok, dan kies ik er bewust voor. Maar meestal vind ik 1 koek dan heel lekker en voel ik me bij voorbaat al schuldig over de rest van het pak want weggooien wil ik gewoon niet :@
Meestal als je iets in huis haalt voor de visite dan hebben ze of zelf ook wat meegenomen of ze zijn ook op dieet. :+
pi_138660994
Brownie pudding van Mona is echt zo lekker :9
pi_138661126
Ik heb me ingeschreven bij de sportschool. 1 maand om te proberen voor maar 5 euro. Vrijdag begin ik. :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:28:22 #52
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138661397
Oh! Hebben jullie nog lekkere verantwoorde zelfbak receptjes die ik kan gebruiken bij de paasbrunch bij mijn moeder? Die bij mijn schoonouders zal alles behalve verantwoord zijn, dus ik wil dag twee graag iets verantwoorder aan de slag :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:31:23 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138661580
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Oh! Hebben jullie nog lekkere verantwoorde zelfbak receptjes die ik kan gebruiken bij de paasbrunch bij mijn moeder? Die bij mijn schoonouders zal alles behalve verantwoord zijn, dus ik wil dag twee graag iets verantwoorder aan de slag :)
Goeie quiche maken :) veeeel groente en ei, weinig deeg en room.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138661615
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, verantwoord bakken is niet mijn specialiteit. :') :@

Al zouden de ei-muffins natuurlijk kunnen.
pi_138661819
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138662049
:D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138662107
Doet het niet bij mij
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:44:07 #58
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138662268
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
SPOILER
Mwehehehe :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:53:20 #59
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138662768
quote:
SPOILER
:D

Oke
- Quiche (Die ga ik eerst maar eens oefenen, geen keukenprinses hier :') )
- Eimuffins

Wie weet nog meer? Haha!
pi_138664629
Uurtje sportschool kan nog op de lijst erbij :D
pi_138664673
Hmmm ik heb nu een zelfgemaakte mango ananas smoothie

Ik ben alleen allergisch voor ananas :') maar het is zo lekker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138664769
quote:
SPOILER
_O-
pi_138665318
quote:
SPOILER
Nu zie ik hem wel

Story of my life :')
pi_138665966
Ik heb nog 1 briljant mager recept nodig voor mijn weekmenu volgende week, iemand een idee?
owja vega please en geen paddo's :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138666224
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog 1 briljant mager recept nodig voor mijn weekmenu volgende week, iemand een idee?
Tja wat is mager....mijn diner was vega maar wel 600kcal.
pi_138666348
quote:
Iets met gegrilde groene asperges? O+ Heb je al aardappeltjes uit de oven in je weekplanning? :9

Ik ga vanaf morgen vegan eten. Gaat even wennen zijn voor me. Het vlees overigens niet echt, ik at al regelmatig vegetarisch. Maar ook geen zuivel is wel lastig.
pi_138666504
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Myraela het volgende:

Iets met gegrilde groene asperges? O+ Heb je al aardappeltjes uit de oven in je weekplanning? :9

Ik ga vanaf morgen vegan eten. Gaat even wennen zijn voor me. Het vlees overigens niet echt, ik at al regelmatig vegetarisch. Maar ook geen zuivel is wel lastig.
Toevallig gisteren een vegetarisch gerecht met groene asperges gehad, maar dat was niet veganistisch want er zat feta in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138666566
Oops veganistisch dan vergeet mijn diner maar :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:00:23 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138666648
quote:
Moussaka met laagjes aubergine, valessssssstukjes, ui+knof, slankie-kaas, tomaten en een laagje paneermeel-met-boter?

Oh das wel vega maar niet vegan. Moest het vegan, dan?
Prrrrr
pi_138667302
Nee het hoeft niet vegan
tnx iedereen

Waarom ga jij vegan Myraela?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138667824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nee het hoeft niet vegan
tnx iedereen

Waarom ga jij vegan Myraela?
Ik vond het een goede basis voor mijn dieet, verder ben ik tegen het gebruik van dieren in de massaproductie van voedsel, vind ik het achterlijk hoeveel voedingstoffen er in de productie van vlees gaan en hoe weinig je er vervolgens maar uithaalt. En vind het gewoon een leuke uitdaging in de keuken. O+
pi_138667829
quote:
Zoiets misschien? Vond het zelf wel geslaagd.
http://veganchallenge.nl/auberginestoofpotje-met-peer/

De meeste vegan gerechten zijn sowieso mager, want geen room/kaas/etc. natuurlijk, tenzij er een pond noten of fake-kaas in zit. Veganchallenge.nl en plantaardigmaandag.nl zijn daarom wel aanraders als je toch al vega eet.

Of op ah.nl zoeken op slank en vega, moet ook genoeg opleveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door LadyOracle op 08-04-2014 21:28:12 ]
pi_138668346
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:22 schreef appelsap het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij de sportschool. 1 maand om te proberen voor maar 5 euro. Vrijdag begin ik. :D
Succes! Ga je gewoon op eigen houtje iets doen of groepslessen?

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vond het een goede basis voor mijn dieet, verder ben ik tegen het gebruik van dieren in de massaproductie van voedsel, vind ik het achterlijk hoeveel voedingstoffen er in de productie van vlees gaan en hoe weinig je er vervolgens maar uithaalt. En vind het gewoon een leuke uitdaging in de keuken. O+
Ik ben wel een stuk creatiever geworden in de keuken. :Y
En je leert alles zo makkelijk vervangen na een tijdje. Met dingen die je anders nooit zou eten eigenlijk.

Gisteren bijvoorbeeld voor het eerst vegan mayonaise gemaakt, supersimpel: sojamelk, lepeltje agavesiroop, lepeltje mosterd, blender erin en dan langzaam zonnebloemolie erbij gieten. Smaakte dus echt beter dan alles wat ik uit een potje heb geprobeerd - mijn non-vegan meneer vond het ook lekker - en het was drie minuten werk. Heb ik mezelf daarvoor twee jaar mayonaise ontzegd, terwijl het zo makkelijk was. Had ik eerder moeten weten. :') Of niet natuurlijk. :P

En fijn dat ik niet meer de enige ben hier. Voel me af en toe best een beetje een buitenbeentje. :@
pi_138669481
Totaal van vandaag rond de 1700 kcal. Meer dan ik had gewild (weinig bewogen), maar gaat de goede kant op.
pi_138669785
Ik zou echt nooit zonder kaas kunnen. Knap dat jullie het kunnen, maar geloof niet dat ik het zou willen. Al maakt het afvallen wel makkelijker als je heel veel dingen gewoon écht niet meer mag van jezelf.
pi_138669910
Hai! Vanavond salsales gehad met lief en het begint gewoon ergens op te lijken *;
En gister vakantie geboekt, dus gelijk een goede reden om een nwe bikini te bestellen :D

Vond deze wel leuk :)

http://tablet.hm.com/nl/product/21883?article=21883-E

Broekje maar in twee maten gedaan, want welke maat ik nu heb in welke winkel is nog steeds nee mysterie :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:59:18 #77
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138670130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
Hai! Vanavond salsales gehad met lief en het begint gewoon ergens op te lijken *;
En gister vakantie geboekt, dus gelijk een goede reden om een nwe bikini te bestellen :D

Broekje maar in twee maten gedaan, want welke maat ik nu heb in welke winkel is nog steeds nee mysterie :+
Wat een leuke! O+
pi_138671822
Ik zou heel moeilijk zonder kwark kunnen. En eieren.

Melk zijn goede vervangers voor. Vlees idem. Dat zou ik dus niet zo missen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:37:27 #79
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138672540
Vegetarisch eten, het zou zoveel makkelijker zijn als het een optie voor me was. :')

Veganistisch overweeg ik niet eens, want kaas. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138673826
Heb mijn rondje weer gelopen. Wel hinder aan mijn voet. Op het laatst ook pijnlijk. Maar we hebben het weer gedaan :-)
pi_138674301
Pfff ik had vandaag een beetje veel avondeten (zilvervliesrijst, asperges, kerriesausje en een schnitzel) en toen ik ging hockeyen kwam het steeds een beetje omhoog en nu ben ik misselijk (want ook veel water gedronken). Denk zelf dat dat kerriesausje de boosdoener is.

En over een week ben ik jarig en dan krijg ik deze puppies!!
http://static.webshopapp.(...)kates-dames-2014.jpg

Happy :D
My salvation lies in your love..
pi_138674522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef BananaPancake het volgende:
Pfff ik had vandaag een beetje veel avondeten (zilvervliesrijst, asperges, kerriesausje en een schnitzel) en toen ik ging hockeyen kwam het steeds een beetje omhoog en nu ben ik misselijk (want ook veel water gedronken). Denk zelf dat dat kerriesausje de boosdoener is.

En over een week ben ik jarig en dan krijg ik deze puppies!!
http://static.webshopapp.(...)kates-dames-2014.jpg

Happy :D
En ik maar denken dat het om echte puppy's ging :')
pi_138674892
:9 Dat auberginestoofpotje ga ik onthouden!

Voor het sporten vanavond was ik nog even langs de voedingsadviseur van de sportschool gegaan. Ze vond me goed bezig, alleen wat veel ei/vlees/vleesvervangers -O- .

(En te veel bier in het weekend. }:| -O- }:| -O- )

Maar nog 4 kg eraf voor de zomer zou prima te doen moeten zijn.
pi_138674989
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het om echte puppy's ging :')
Haha ja dan valt het wel een beetje tegen kan ik me voorstellen :')
pi_138675611
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Haha ja dan valt het wel een beetje tegen kan ik me voorstellen :')
Ja haha maar skeelers zijn ook leuk.
pi_138678549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:52 schreef Zeester het volgende:
Ik zou echt nooit zonder kaas kunnen. Knap dat jullie het kunnen, maar geloof niet dat ik het zou willen. Al maakt het afvallen wel makkelijker als je heel veel dingen gewoon écht niet meer mag van jezelf.
Ik dacht vroeger ook dat ik niet zonder kaas kon, maar op een gegeven moment at ik het nadat ik het een tijd niet op had en toen realiseerde ik me dat het alleen maar vet en zout is en naar plastic smaakt in de meeste gevallen. Nu mis ik het nog zelden, alleen als iemand mijn favoriete kaas voor mijn neus gaat zitten eten.

Met afvallen merk ik er niets van. Er is zoveel lekkers te koop dat vegan is, je kunt eigenlijk alles gewoon eten maar dan van een ander merk en soms moet je het in een andere winkel halen. Pas zelfs gewoon bij de Spar vegan nasischijven gekocht en de Plus heeft shoarma en kroketten en de Appie schijnt een groentevariant op vissticks te hebben. Punselie stroopkoekjes, Oreo's, Ritter Sport marsepein, Verkade met zeezout en amandel, bonbons van Booja Booja, koekjes van Billy's Farm, Lu Chocolate Chip Cookies, waterijsjes, Professor Grunschnabel ijs, etc. :9~ En dan duik je nog niet eens het alternatieve circuit in met de rauwveganistische suikervrije glutenvrije bonbons, koekjes en taarten. :+ Appeltaart met gojibessen van Gimsel in Rotterdam. :9~ :X

Ik praat echt te graag over eten. Sorry. :@ Daarom word ik dus nooit slank. Ik wil alleen maar eten. :'(
  woensdag 9 april 2014 @ 07:02:54 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138679513
quote:
SPOILER
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 april 2014 @ 07:31:03 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138679644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Vegetarisch eten, het zou zoveel makkelijker zijn als het een optie voor me was. :')

ik vind het geen optie, beide niet... En ben al creatief genoeg in de keuken.

Overigens, spul (uit de snoepkast) weggooien dat over datum is, daar heb ik echt geen probleem mee :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138679680
Ik snap veganisme niet. Ik vind het het leven onnodig moeilijk maken. En geen tiramisu.
  woensdag 9 april 2014 @ 07:38:42 #90
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138679696
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik hou te veel van vlees om vegetarisch te eten. Ik probeer wel te minderen met gehakt/kip in een gerecht want met een beetje minder is het nog steeds lekker. Zo nu en dan hebben we eens een vegetarisch gerecht, maar dat is echt een uitzondering want manlief wil. gewoon. altijd. vlees.

En veganistisch wil ik niet eens aan denken... Melk :9 Kaas :9 Maar vooral eieren :9 :9
pi_138679699
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap veganisme niet. Ik vind het het leven onnodig moeilijk maken. En geen tiramisu.
EN HET IS AL ZO MOEILUK! :( :(

Sprak ik me verslikkend in een snickers.

:W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_138679726
Ik vrees dat ik een stukje vlees echt te lekker vind op te laten staan. Maar ik probeer vlees wel zo veel mogelijk via mijn ouders te kopen. Die kopen bij een hobby boer. Gelukkige beestjes op mijn bord vind ik dan wel weer fijn.
  woensdag 9 april 2014 @ 07:57:26 #93
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138679844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:55 schreef _aurum_ het volgende:

Mooi!

Lijstje voor vandaag trouwens:
O: brinta met beetje basterdsuiker
T: appel
L: 3 volkoren, 2 kipfilet en 1 pindakaas met nootjes; stuk komkommer; kopje champignonsoep
T1: peer
T2: banaan
D: aardappels/broccoli/zigeunerschnitzel
pi_138680263
Zojuist les 12 gelopen van Evy en dat ging erg lekker en soepel.
pi_138680274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef appelsap het volgende:
Zojuist les 13 gelopen van Evy en dat ging erg lekker en soepel.
Goed bezig ^O^ die heb ik gisteren ook gelopen... Voor de derde keer }:|

Vertel wat is het les 12 of 13 ;)
pi_138680324
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^ die heb ik gisteren ook gelopen... Voor de derde keer }:|

Vertel wat is het les 12 of 13 ;)
12. :@ Ik was iets te enthousiast.
pi_138680341
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:40 schreef appelsap het volgende:

[..]

12. :@ Ik was iets te enthousiast.
Volgende keer 13 dan :p
pi_138680358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

EN HET IS AL ZO MOEILUK! :( :(

Sprak ik me verslikkend in een snickers.

Niet doen, als je zo'n pinda in je longen terecht komt ga je doot.

pi_138680410
Snickers! :9~
pi_138680430
Eh bah snickers
pi_138680458
Zoooo, dat was een omelet. :Y)

Lange dag voor de boeg met aansluitend een feestje en niet echt tijd om te eten. Ik heb wel een bakje zelf zojuist in elkaar geflanste bietensalade in mijn tas voor tussendoor. En gelukkig is er geen snickersautomaat op mijn werk of zo. :D
  woensdag 9 april 2014 @ 08:50:25 #102
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138680481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:48 schreef Ruby88 het volgende:
Zoooo, dat was een omelet. :Y)

Lange dag voor de boeg met aansluitend een feestje en niet echt tijd om te eten. Ik heb wel een bakje zelf zojuist in elkaar geflanste bietensalade in mijn tas voor tussendoor. En gelukkig is er geen snickersautomaat op mijn werk of zo. :D
*O*

Ik ben echt superslaperig :O
Nu ging de wekker ook wel om half 6, maar ik heb wel 6 uur geslapen verder. Ik denk dat het aan de ibuprofen ligt, maar die moet ik volgens de huisarts dus nog 2 weken nemen. Ik hoop echt dat ik dan niet 2 weken lang een zombie ben :')
pi_138680490
6 uur zou voor mij sowieso echt veel te kort zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 9 april 2014 @ 08:52:32 #104
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138680507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef rhubarbje het volgende:
6 uur zou voor mij sowieso echt veel te kort zijn
Voor mij meestal ook hoor. Maar de dagen ervoor had ik wel gewoon 8 uur per nacht, dus dan is een keer 6 uur niet zo erg meestal. Alleen vandaag wil het gewoon echt ff niet, alles komt net wat later binnen dan anders lijkt het wel.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:13:06 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138680809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het geen optie, beide niet... En ben al creatief genoeg in de keuken.

Overigens, spul (uit de snoepkast) weggooien dat over datum is, daar heb ik echt geen probleem mee :P
Naja, met vegavriendje zou het wel makkelijk zijn als ik de gebruikelijke vervanging gewoon mee kon eten, maar noten en peulen zijn een no-go. Da's best jammer op zich. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138681019
Morning :W

Bezig met de kasten en manden op te ruimen. Sommige dingen heb ik sinds we verhuisd zijn (1,5 jaar geleden) niet meer gebruikt, die mogen nu dan mooi weg.
pi_138681177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:24 schreef Sarabi het volgende:

Bezig met de kasten en manden op te ruimen. Sommige dingen heb ik sinds we verhuisd zijn (1,5 jaar geleden) niet meer gebruikt, die mogen nu dan mooi weg.
Doet me er aan denken. Weer vergeten een zak napoleon's mee te geven aan een vriend van me. Ik eet het niet.. En dan blijft het hier maar liggen.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:37:08 #108
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138681265
quote:

De kans dat je die dan binnenkort nog gaat gebruiken is niet erg groot nee...

Dat was bij mijn ouders thuis ook zo grappig, dat eens in de zoveel tijd de kelderkast eens uitgemest werd en dat er dan allemaal dingen uit kwamen die al (jaren :@ ) over de datum waren. Veelal dingen die vanuit een kerstpakket ooit eens achterin gepleurd waren om vervolgens te vergeten :')
pi_138681293
quote:

Dat moet ik ook eens doen. Ik heb allemaal potjes groenten staan. Maar dat eet ik dus echt nooit.
pi_138681359
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, meestal is het een principe kwestie he. Ik snap het wel, als je nagaat wat voor leed er schuilgaat achter de melkindustrie bijvoorbeeld. Maar ik ben niet gemotiveerd genoeg om het te doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vrees dat ik een stukje vlees echt te lekker vind op te laten staan. Maar ik probeer vlees wel zo veel mogelijk via mijn ouders te kopen. Die kopen bij een hobby boer. Gelukkige beestjes op mijn bord vind ik dan wel weer fijn.
Dat is wel mooi. :) Ook minder volgepompt met hormonen misschien.
pi_138681364
1.5 kilo aan vocht is er alweer af 2 dagen later. O+
pi_138681822
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, meestal is het een principe kwestie he. Ik snap het wel, als je nagaat wat voor leed er schuilgaat achter de melkindustrie bijvoorbeeld. Maar ik ben niet gemotiveerd genoeg om het te doen.

[..]

Dat is wel mooi. :) Ook minder volgepompt met hormonen misschien.
ja klopt. beesten lopen gewoon wat rond. Mijn opa en oma deden dat vroeger ook. hadden ook altijd wat spul rondlopen en dat werd dan vervolgens geslacht. Zo'n beestje heeft gewoon een goed leven gehad en dan vind ik het ook niet zo erg. Als ik bijv. kip uit de supermarkt haal probeer ik wel biologische te halen enzo. ook niet zaligmakend maar nog altijd beter dan de kiloknaller.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:52:20 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138683066
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 02:07 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger ook dat ik niet zonder kaas kon, maar op een gegeven moment at ik het nadat ik het een tijd niet op had en toen realiseerde ik me dat het alleen maar vet en zout is en naar plastic smaakt in de meeste gevallen. Nu mis ik het nog zelden, alleen als iemand mijn favoriete kaas voor mijn neus gaat zitten eten.

Met afvallen merk ik er niets van. Er is zoveel lekkers te koop dat vegan is, je kunt eigenlijk alles gewoon eten maar dan van een ander merk en soms moet je het in een andere winkel halen. Pas zelfs gewoon bij de Spar vegan nasischijven gekocht en de Plus heeft shoarma en kroketten en de Appie schijnt een groentevariant op vissticks te hebben. Punselie stroopkoekjes, Oreo's, Ritter Sport marsepein, Verkade met zeezout en amandel, bonbons van Booja Booja, koekjes van Billy's Farm, Lu Chocolate Chip Cookies, waterijsjes, Professor Grunschnabel ijs, etc. :9~ En dan duik je nog niet eens het alternatieve circuit in met de rauwveganistische suikervrije glutenvrije bonbons, koekjes en taarten. :+ Appeltaart met gojibessen van Gimsel in Rotterdam. :9~ :X

Ik praat echt te graag over eten. Sorry. :@ Daarom word ik dus nooit slank. Ik wil alleen maar eten. :'(
Verkade met zeezout en amandelen is vegan? Dan issie ook lactosevrij...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138683571
Nou ik word echt gek

Net mijn zomer jas weer voor het eerst aan gehad en die is ruim een maat te groot. Terwijl hij vorig jaar eigenlijk net iets te strak was ;?
En dat terwijl ik mijn slechte dieet jaar sinds 1997 er op heb zitten
Dus mijn vriend zei: misschien is alles wat strakker?
Maar ik heb sinds de zomer nog niet 5 keer de sportschool van binnen gezien ;?
Op de weegschaal ben ik ook nog geen kilo lichter dan precies deze datum een jaar geleden

En ik heb mij sinds mijn puberteit niet meer zo ellendig, dik en onaantrekkelijk gevoelt als de afgelopen weken ;(
Terwijl ik mezelf normaal echt een lekker wijf vind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138683608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik word echt gek

Net mijn zomer jas weer voor het eerst aan gehad en die is ruim een maat te groot. Terwijl hij vorig jaar eigenlijk net iets te strak was ;?
Op de weegschaal ben ik ook nog geen kilo lichter dan precies deze datum een jaar geleden

En ik heb mij sinds mijn puberteit niet meer zo ellendig, dik en onaantrekkelijk gevoelt als de afgelopen weken ;(
Tja kleding liegt niet denk ik :)
pi_138688978
o haiz! Pff, lekker weer als je in het zonnetje zit en in de schaduw sterf je duizend doden :X :+

Lijstje voor vandaag:

T: eiwitmuffins
L: tomatensalade met kip
T: choco smoothie
T: snickers
S: fitness
D: geroosterde groenten en een stukje vis en een beetje rijst
T: bak kwark

Ik ben lid van de chocoholic club.*hand opsteekt* Trek in chocola :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138688997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Pff, lekker weer als je in het zonnetje zit en in de schaduw sterf je duizend doden :X :+

Lijstje voor vandaag:

L: tomatensalade met kip
T: choco smoothie
T: snickers
D: geroosterde groenten en een stukje vis en een beetje rijst

Ik ben lid van de chocoholic club.*hand opsteekt* Trek in chocola :P
Lol ik zag jouw berichtje live veranderen :P
  woensdag 9 april 2014 @ 14:20:54 #119
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138689194
quote:
Nou ik word echt gek

Herkenbaar! Ben nu bezig met de allerlaatste 10kg eraf te krijgen en ben nog niet eens op de helft. Toch heb ik al 2 maten kleiner van broek en zie geen verschil in de spiegel. :')
pi_138689228
Ik had nog geitenkaas over van het diner van gisteren dus net lekker cracekers met geitenkaas en honing op :9
pi_138689538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:20 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ben nu bezig met de allerlaatste 10kg eraf te krijgen en ben nog niet eens op de helft. Toch heb ik al 2 maten kleiner van broek en zie geen verschil in de spiegel. :')
Heb je foto's van toen?Dan zie je het verschil wel denk ik :)
pi_138690506
quote:
Nou ik word echt gek

Mijn ervaring is dat vet zich na het afvallen nog gaat herverdelen over je lichaam. Dat was bij mij de afgelopen 2 jaar wel toen ik stabiel bleef.
Misschien ligt het daaraan?
pi_138690549
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:00 schreef appelsap het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat vet zich na het afvallen nog gaat herverdelen over je lichaam. Dat was bij mij de afgelopen 2 jaar wel toen ik stabiel bleef.
Misschien ligt het daaraan?
Dat is ook mijn ervaring :Y
pi_138691791
hmmm misschien is dat het dan

jammer dat ik me dan wel zo lelijk voel ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138692209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm misschien is dat het dan

jammer dat ik me dan wel zo lelijk voel ;(
-O-
Kan je inderdaad niet foto's vergelijken? Misschien dat je het dan wel ziet.
Of focussen op wat je wel mooi vind aan je lichaam.
pi_138692251
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
Kan je inderdaad niet foto's vergelijken? Misschien dat je het dan wel ziet.
Of focussen op wat je wel mooi vind aan je lichaam.
Maar ik zie het wel, van het geheel van de afgelopen 2 jaar
maar niet van de afgelopen maanden

en ik vind mezelf nu opeens een lelijke dikke blob
terwijl ik dat niet vond terwijl ik dikker was
als je snapt wat ik bedoel?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138692301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kijk eens wat vaker naar die foto's en kijk dan naar hoe je nu bent. Kop op ^O^
pi_138692312
quote:

[..]

+1.
Dit heb ik de afgelopen paar dagen ook.

Het lijkt of m'n kop wel 2 keer zo dik is en m'n buik meer flubberd en dikker is dan normaal.
pi_138692340
quote:

[..]

Helaas snap ik het heel goed :Y
Weet ook niet echt wat je er aan kan doen.....behalve ons vaak laten zeggen dat je niet dik & lelijk bent ;)
pi_138692419
quote:
Dat heb ik erg vaak hele periodes. Afgewisseld met periodes waarin ik mezelf helemaal prima vind en niet meer wil afvallen.
pi_138692501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kijk eens wat vaker naar die foto's en kijk dan naar hoe je nu bent. Kop op ^O^
dan spiraal ik helemaal in een depressie :')
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas snap ik het heel goed :Y
Weet ook niet echt wat je er aan kan doen.....behalve ons vaak laten zeggen dat je niet dik & lelijk bent ;)
maar jullie kennen mij niet eens :D

zelfs als mensen die ik ken het zeggen ga ik alleen maar van 'nee ik ben een dikke, lelijke blubber'
Ik probeer mezelf echt aan te leren om voortaan gewoon dankjewel te zeggen :')
terwijl ik daar eerst nooit moeite mee had :P Eerst was ik echt van: 'kom maar door met de complimentjes! huh maar 1? fuck dat, ik heb toevallig ook heel mooie dit, dat zus, zo. Noem tenminste 3 dingen luilak!'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138692535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan spiraal ik helemaal in een depressie :')

ja maar dan zie je toch wat je bereikt hebt enzo :)
pi_138692575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja maar dan zie je toch wat je bereikt hebt enzo :)
Ja en dan? dan ben ik nog een dikke blob en was ik dus een veel dikkere blob :P

Ik moet gewoon hier mee ophouden maar op dit moment kan ik alles de grond in praten hoor...
Zelfs al zou ik 45 kilo wegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 9 april 2014 @ 15:57:40 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138692597
Ik herken het wel hoor. Toen ik niet probeerde gezond te zijn, faalde ik ook nooit, dus voelde ik me prima.

Nu ik het wel belangrijk vind en het soms even niet lukt, voel ik me dan een falende loser, terwijl ik er nog steeds beter aan toe ben dan vroeger.

Stom hoof }:|
pi_138693568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja en dan? dan ben ik nog een dikke blob en was ik dus een veel dikkere blob :P

Ik moet gewoon hier mee ophouden maar op dit moment kan ik alles de grond in praten hoor...
Zelfs al zou ik 45 kilo wegen
Denk er nog maar eens een keer over na ;) toen was je een dikke blob en nu ben je iemand die ontzettend goed op weg is ^O^
pi_138693852
quote:

[..]

Dat heb ik ook...

Komt ook omdat je zelf veel kritischer bent dan je eerst was. Dat is wel een nadeel soms.
pi_138693939
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dat heb ik ook...

Komt ook omdat je zelf veel kritischer bent dan je eerst was. Dat is wel een nadeel soms.
dat is het niet hoor
ik was altijd kritisch en realistisch

het is ook niet dat ik mij nu alleen kut voel als ik een slechte dieetdag heb gehad of zo

naja, ik kan het niet goed uitleggen. Ik weet zelf ook niet wat ik voel en waarom ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 april 2014 @ 17:28:07 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138695618
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, met vegavriendje zou het wel makkelijk zijn als ik de gebruikelijke vervanging gewoon mee kon eten, maar noten en peulen zijn een no-go. Da's best jammer op zich. :')
Begrijp ik :)
Maar ook een vegavriendje zou voor mijn geen optie zijn ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 18:00:04 #139
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138696678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je foto's van toen?Dan zie je het verschil wel denk ik :)
Ja, klopt. Ik vind een onverwachte foto nu ook geen probleem meer :P vroeger wel. Maar het blijft een mindfuck, te grote dingen pakken in de kledingwinkels, buik altijd inhouden en als je zit kijken of je truitje wel goed valt om je vetrol te verbergen. Het is allemaal niet meer nodig en toch in mijn hoofd wel.

Ik kom trouwens van een bmi 34.4 naar nu 25.6.
pi_138696858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik vind een onverwachte foto nu ook geen probleem meer :P vroeger wel. Maar het blijft een mindfuck, te grote dingen pakken in de kledingwinkels, buik altijd inhouden en als je zit kijken of je truitje wel goed valt om je vetrol te verbergen. Het is allemaal niet meer nodig en toch in mijn hoofd wel.

Ik kom trouwens van een bmi 34.4 naar nu 25.6.
Komt vanzelf wel denk ik :) Je hoofd heeft ook even nodig om te wennen haha.
pi_138697047
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:28 schreef Sjeen het volgende:

Ik ben ooit een beetje afgeknapt op iemand die plots zei vega te zijn geworden - om vrouwen aan te trekken (hij zei dat het werkte).

Vandaag aan lijstje 100-dagen-niet-eten toegevoegd: elke mayonaise in de winkel (dat wordt dus zelf maken als ik mayo wil), gerookte zalm en beschuit. Waarom zit er suiker in gerookte zalm :') Qua afvallen is het niet zo nuttig als ik vervolgens een bakje pinda's leeg eet :X
  woensdag 9 april 2014 @ 18:21:24 #142
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138697251
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Eh, verder ben ik wel blij met 'm. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 april 2014 @ 18:58:16 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138698314
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eh, verder ben ik wel blij met 'm. O+
Daarom is het ook jouw vriendje :Y
pi_138704448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ooit een beetje afgeknapt op iemand die plots zei vega te zijn geworden - om vrouwen aan te trekken (hij zei dat het werkte).

Vandaag aan lijstje 100-dagen-niet-eten toegevoegd: elke mayonaise in de winkel (dat wordt dus zelf maken als ik mayo wil), gerookte zalm en beschuit. Waarom zit er suiker in gerookte zalm :') Qua afvallen is het niet zo nuttig als ik vervolgens een bakje pinda's leeg eet :X
Omdat gerookt spul gepekeld moet worden vóór het roken. Pekelen is in zout (water) leggen. Daarvan wordt vis (en vlees) onaangenaam hard. Als je een schep suiker door de pekel doet, wordt de vis/het vlees niet hard van de pekel.

Daarom :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 april 2014 @ 21:11:11 #145
22592 crew  Ole
pi_138704508
Ik ging even een etentje bespreken net :')

tja...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 april 2014 @ 21:21:26 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138705058
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat gerookt spul gepekeld moet worden vóór het roken. Pekelen is in zout (water) leggen. Daarvan wordt vis (en vlees) onaangenaam hard. Als je een schep suiker door de pekel doet, wordt de vis/het vlees niet hard van de pekel.

Leerzaam. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138705950
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef sigme het volgende:

Oh dank je voor deze verheldering! ^O^
  woensdag 9 april 2014 @ 22:05:29 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138707654
Zo! Etenstijd! :')
Ik wilde net met een bord eten onderuit op de bank toen de klink van de deur tussen de woonkamer en de gang het begaf. En wij stonden met zijn vieren op de gang. :') Met al ons gereedschap onbereikbaar. :')

Dus met behulp van een buurman en nog een buurman (A je to!) een raam uit de bijkeuken gehaald, toen met een slijptol de deur open gemaakt en toen de kinderen in bed geslingerd en toen was het dus bijna 2 uur verder. :o :X

Maar.... Ik ben wel even heel vet trots op mijn avondeten. Want mijn lunch-en-T-en-nog-een-T bestond uit veel witbrood met hagelslag, schuddebuikjes en pindakaas. :@ En voor het avondeten had ik niet echt een plan. De kinderen kregen leftover pannekoeken, F. nam een zak wokgroente en een kipfiletje want die zou nog naar de sportschool en ik twijfelde ernstig over nog meer witbrood.
Maar het werd een uitje, een bol-courgette een paprika en een half blikje kikkererwten een lik tikka masala paste (bevat ook suiker btw :X) en wat zure room. *)
En nu het 2 uur heeft staan trekken is het extra lekker. :Y :D :9

Oh, en ik vanmiddag nog eens extra -O- want weinig bewogen, dacht ik. Kijk ik net, zit ik over de 10km vandaag. :D Valt alleszins mee dus. Ik zal geen kcal tekort hebben. Maar ik ben er ook niet met 1000-en overheen gegaan. :s)
pi_138709092
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nu wil ik ook een vegavriendje. O+
pi_138710471
Goezzo BE.

Hier sinds weken weer een zelf gekookt. Risotto met spinzie, tuinerwtjes en kipfilet. Te grote portie gegeten, maar goddome, wat is risotto lekker.

In een volgend leven wil ik terug komen als oude Italiaanse oma.
pi_138715838
Zelf koken is sowieso ontzettend goed. :)

Pfff... hier keurig tussen de bedrijven door mijn bietensalade naar binnen gewerkt, dus gedurende de dag een keurig verantwoord lijstje. Maar daarna dus + 1000 bier en snacks... -O-

Zo (met over het algemeen normaal eten en geen pakken koekjes en zakken chips meer aanvallen) gaat het al een jaar lang best prima, en val ik langzaam af. Maar met dit soort verlokkingen tussendoor gaat onder de 75 voor de zomer ook niet echt lukken. }:|
  donderdag 10 april 2014 @ 10:15:56 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138718770
:') Ging het ineens wonderwel goed met de Pms was het gisteren en vanmorgen ineens misser dan mis. Nu zit ik hier met kleine ogen en knallende koppijn van een jankbui gezellig te zijn op mijn werk.
Ik trek de deur zo maar dicht en ga me eens een dagje hard op mijn werk storten. Des te sneller is hij om en kan ik weer naar bed. :D

De weegschaal was vanmorgen wel heel aardig voor deze tijd van de maand zeg maar. :Y

Lijstje:
O: Brinta
L: 2 boterhammen m kalkoenfilet, 1 bh m pindakaas
T: rauwkost m tonijn en lik yoghonaise
D: salade m roquefort en mss wel nog wat geroerbakte groente met wat currypasta erdoor. :9
pi_138719010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
:') Ging het ineens wonderwel goed met de Pms was het gisteren en vanmorgen ineens misser dan mis. Nu zit ik hier met kleine ogen en knallende koppijn van een jankbui gezellig te zijn op mijn werk.
Ik trek de deur zo maar dicht en ga me eens een dagje hard op mijn werk storten. Des te sneller is hij om en kan ik weer naar bed. :D

De weegschaal was vanmorgen wel heel aardig voor deze tijd van de maand zeg maar. :Y

Lijstje:
O: Brinta
L: 2 boterhammen m kalkoenfilet, 1 bh m pindakaas
T: rauwkost m tonijn en lik yoghonaise
D: salade m roquefort en mss wel nog wat geroerbakte groente met wat currypasta erdoor. :9
:*
pi_138719080

Hier gaat het echt heel goed, helaas is het niet terug te zien op de weegschaal -O-
Nouja volhouden enzo.
pi_138719385
Ik heb besloten geen kcal te tellen, omdat ik eigenlijk niet echt op dieet ben, dus zou me er niet zo druk over moeten maken. Maar stiekem vind ik het wel lastig. Meestal kon ik het nog een beetje inschatten omdat ik veel uit mijn hoofd weet. Maar gisteren zowel als lunch als avondeten een zelfgemaakte soep op en totaal geen idee hoe goed/slecht die is. :')

Anyhow, zo maar eens boodschappen doen, ik heb een berg groenten nodig. En noten.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:46:16 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138721239
Vanavond asperges :D Met ham, rozevalaardappeltjes, een beetje (nep-)boter en een gekookt eitje. Nomnomnom!

Daarna de auto van vriendjelief ophalen en lekker de stad nog even in voor wat cadeautjes enzo. Heeeerlijk. Nog een kwartier werken en dan eerst even naar de markt voor aardbeien, lekker lunchen met een tosti of een salade ofzo en dan even helemaal niks. Na 4 dagen niet lekker zijn, vind ik dat ik echt even niks nuttigs hoef te doen, namelijk. Voor de lol ga ik misschien nog even schoffelen in de tuin ofzo, maar dat is dan ook echt alleen maar omdat ik daar zin in heb.
pi_138721377
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb besloten geen kcal te tellen, omdat ik eigenlijk niet echt op dieet ben, dus zou me er niet zo druk over moeten maken. Maar stiekem vind ik het wel lastig. Meestal kon ik het nog een beetje inschatten omdat ik veel uit mijn hoofd weet. Maar gisteren zowel als lunch als avondeten een zelfgemaakte soep op en totaal geen idee hoe goed/slecht die is. :')

Anyhow, zo maar eens boodschappen doen, ik heb een berg groenten nodig. En noten.
Misschien proberen om je oordeel over goed/slecht eten los te laten staan van het aantal kcal. Je hebt de soep zelf gemaakt, dus je weet precies wat je er aan gezonde dingen in hebt gedaan. Let op voedingsstoffen, niet kcal.

Ik weet hoe moeilijk het is, want ik ben ook echt een teller. Maar als ik iets gezonds eet waar toevallig veel kcal in zitten, voel ik me daar niet meer schuldig over. Mijn lichaam is blij met die stofjes. Het is goed voor je haar, huid, alles. :)
pi_138721991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:46 schreef Tink89 het volgende:
Vanavond asperges :D Met ham, rozevalaardappeltjes, een beetje (nep-)boter en een gekookt eitje. Nomnomnom!

Daarna de auto van vriendjelief ophalen en lekker de stad nog even in voor wat cadeautjes enzo. Heeeerlijk. Nog een kwartier werken en dan eerst even naar de markt voor aardbeien, lekker lunchen met een tosti of een salade ofzo en dan even helemaal niks. Na 4 dagen niet lekker zijn, vind ik dat ik echt even niks nuttigs hoef te doen, namelijk. Voor de lol ga ik misschien nog even schoffelen in de tuin ofzo, maar dat is dan ook echt alleen maar omdat ik daar zin in heb.
Wij hadden gisteren asperges, gewikkeld in katenspek :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138728436
Vandaag weer wezen hardlopen. Zondag lekker in het bos en rond het vliegveld heb er zin in.
pi_138729943
Sterkte BE! Heb je nog steeds zoveel last van PMS? Ik herinner me uit een ver verleden dat je er iets voor nam, werk dat niet meer?

Ik heb gister gesquat en kwam vanmorgen als een oude vrouw mijn bed uit :D Ik moet er weer aan wennen. Straks lekker O+ deadliften O+

Lijstje voor vandaag:

L: salade met sla,komkommer,ui,olijfjes en kip
T: chocoshake met cacao, eiwitpoeder, maca en lijnzaad
T: snack -snickers
D: pasta met gehaktballetjes, courgette en passata
  donderdag 10 april 2014 @ 16:19:26 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138730684
Nope, en het gaat echt nare vormen met nare gedachtes aannemen. Ik was dat al van plan maar kreeg vanmorgene en PM van een mede fokster met dezelfde problemen en daaruit vond ik een link naar een goed artikel waarmee ik bij de huisarts langs wil en toch eens naar een wat steviger aanpak wil gaan kijken.
Maar goed, het grote voordeel is dan ook wel dat als het eenmaal doorgebroken is ik het ook echt letterlijk weer uit me voel trekken dus ik voel me nu al weer 10 kilo lichter dan vanmorgen om 8 uur.
Alleen wil de spiegel daar nog niet echt aan mee werken. ;) :+
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 16:20:50 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138730728
BE :*
  donderdag 10 april 2014 @ 16:34:04 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138731202
BE, het klinkt enorm naar... :* Lijkt me idd verstandig om er eens mee naar je huisarts te gaan.

Ik ben tuinplannen aan het maken met boodschappenlijstjes enzo. Nuttig, maar ook relaxed en leuk :D Heb zo'n zin in pasen nou!
  donderdag 10 april 2014 @ 17:05:43 #164
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138732364
Pf. Na een kilometershoge stapel nakijkwerk eindelijk naar huis.
Eten gaat de hele week prima, nu de weegschaal nog
pi_138732553
Hier gaat het kut qua eten. Weet niet precies wat er is, maar krijg de knop gewoon niet om. Het is niet alsof ik kilos chocola enzo eet, maar het gaat gewoon ook niet goed en dat is frustrerend. Voor mezelf koken is vooral een beetje een issue nu, heel irritant. Maar kan mezelf er dan gewoon niet toe zetten, ook niet om iets makkelijks te maken, ook niet als het en lekker, en makkelijk is. Terwijl ik dat normaal geen punt vind.
pi_138732596
Wat eet je dan?
pi_138732930
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
Wat eet je dan?
Soep uit zak/blik, of een snelle salade van vanalles. Of zoals gisteren, gehakt en boontjes omdat ik te lui was om pasta te koken. Geen rampzalige keuzes, maar ook niet heel goed.
pi_138733209
Brr soep uit blik.
pi_138733373
Stiekem vind ik erwtensoep uit blik in de winter soms best lekker. Tomatensoep ook, en er zijn ook lekkere soep-in-zak-varianten.

Maar meestal eet ik zelfgemaakte soep, die ik in grote hoeveelheden maak en dan in kleine bakjes invries. Is dat niet iets, Zeester? Dan hoef je niet vanwege het gemak voor blik te gaan.
pi_138733424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef Ruby88 het volgende:
Maar meestal eet ik zelfgemaakte soep, die ik in grote hoeveelheden maak en dan in kleine bakjes invries. Is dat niet iets, Zeester? Dan hoef je niet vanwege het gemak voor blik te gaan.
Doe ik idd ook. Net als pastasaus, stamppot enzo dat maak ik ook altijd in grote hoeveelheden :Y
pi_138733560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:22 schreef Zeester het volgende:

[..]

Soep uit zak/blik, of een snelle salade van vanalles. Of zoals gisteren, gehakt en boontjes omdat ik te lui was om pasta te koken. Geen rampzalige keuzes, maar ook niet heel goed.
Ach, vind ik nog best goed eigenlijk. Zit je voor de rest wel lekker in je vel, los van het eten? Dat kan er veel invloed op hebben natuurlijk.
pi_138733624
Hebben jullie dat ook, dat als die knop net weer helemaal lekker om is. Dat je een paar dagen later in de spiegel kijkt en jezelf echt 10 keer slanker en 20 keer mooier voelt dan een week geleden? :') :D

En dat terwijl ik ziekjes en ongesteld ben. :')
pi_138733972
Zit niet heel top in m'n vel. Deze week net als BE beetje pmsig, dus dat helpt niet. En een beetje onrustig gewoon. En veel werken, en dan ook lange dagen waarna ik moe thuiskom.

Zelf soepmaken en invriezen is wel een optie, doe ik ook weleens, maar heb alleen een vriesvak en dus kan ik nooit zoveel maken. En ik vind dat het altijd zo intens lang duurt voor het een beetje ontdooid is, en als je het dan al bevroren in een pannetje opwarmt brandt het aan.

Gelukkig ga ik vanavond bij een vriendinnetje eten die heel lekker en altijd behoorlijk dieet verantwoord kookt.
pi_138734048
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als die knop net weer helemaal lekker om is. Dat je een paar dagen later in de spiegel kijkt en jezelf echt 10 keer slanker en 20 keer mooier voelt dan een week geleden? :') :D

Yep :Y
heb het idee dat shirtjes beter zitten en in de spiegel ziet het er ook beter uit
nu nog wachten op de weegschaal
pi_138734132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:
Zit niet heel top in m'n vel. Deze week net als BE beetje pmsig, dus dat helpt niet. En een beetje onrustig gewoon. En veel werken, en dan ook lange dagen waarna ik moe thuiskom.

Zelf soepmaken en invriezen is wel een optie, doe ik ook weleens, maar heb alleen een vriesvak en dus kan ik nooit zoveel maken. En ik vind dat het altijd zo intens lang duurt voor het een beetje ontdooid is, en als je het dan al bevroren in een pannetje opwarmt brandt het aan.

Gelukkig ga ik vanavond bij een vriendinnetje eten die heel lekker en altijd behoorlijk dieet verantwoord kookt.
Het de avond van te voren of ik de ochtend er alvast uithalen is geen optie? Dat doe ik altijd is het tegen de tijd dat ik het klaar moet maken ontdooid :)
pi_138734159
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:

En nee helaas ik zie nog steeds een fatso als ik in de spiegel kijk.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:01:43 #177
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138734194
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En nee helaas ik zie nog steeds een fatso als ik in de spiegel kijk.
Let's shake hands
pi_138734235
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:01 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Let's shake hands
Haaij :W
pi_138734255
Ik vind mezelf naakt in de spiegel eigenlijk altijd wel mooi *O* Alleen met kleren aan, of nog erger - naast iemand anders die wel slank is, vind ik mezelf dik.
pi_138734320
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het de avond van te voren of ik de ochtend er alvast uithalen is geen optie? Dat doe ik altijd is het tegen de tijd dat ik het klaar moet maken ontdooid :)
Maar meestal begint de dag vol goede plannen om te koken. En eindigt het met een zak soep omdat die plannen niet werden uitgevoerd ;). Als ik plan om soep te eten maak ik het ook graag zelf. Wat bijna nooit is omdat ik al best regelmatig soep uit een zak eet dus ;)
pi_138734339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mezelf naakt in de spiegel eigenlijk altijd wel mooi *O* Alleen met kleren aan, of nog erger - naast iemand anders die wel slank is, vind ik mezelf dik.
Oh, ik vind mezelf met kleren aan sowieso juist slanker. :D
pi_138734348
quote:
Ik heb het omgekeerd, naakt in de spiegel vind ik het drie x niets, met vlekken, putjes, strepen en flubber, maar met kleren aan vind ik het best prima. Vergelijken met een ander probeer ik zo min mogelijk te doen.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:21:16 #183
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138734665
Kakzooi. Nu is mijn connector van mijn telefoon defect en heb niet eens geld voor een nieuwe ah 40 euro :') Lekker tot de 24e onbereikbaar zijn. Zoveelste ding wat stuk gaat deze week. Ben er klaar mee.
pi_138734731
quote:
Ik heb het precies andersom.
pi_138734973
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:06 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar meestal begint de dag vol goede plannen om te koken. En eindigt het met een zak soep omdat die plannen niet werden uitgevoerd ;). Als ik plan om soep te eten maak ik het ook graag zelf. Wat bijna nooit is omdat ik al best regelmatig soep uit een zak eet dus ;)
Als je kookt en het is iets wat je in kan vriezen maak dan iig extra veel. Ik doe dat ook altijd scheelt me op dagen dat ik het druk heb gewoon een bak tijd, maar heb dan wel goed eten op tafel staan :-)
pi_138735052
Dat geen puf hebben om te koken heb ik vooral in de winter. Dat betekent of rijstewafels met pindakaas of in de weekenden maaltijden preppen. Dan maak ik 4 verschillende stoof schotels en die Vries ik in porties in.

Ontdooien is zo gebeurt, worst case is rijst erbij eten en met 15 mins heb je een gezonde avondmaaltijd.

Vooruitzien is regeren.
pi_138735093
En ik vind mezelf eigenlijk altijd mooi :@ zelfs net uit bed :D
pi_138735300
Mijn vriend had kersenflappen meegekregen van zijn werk dus ik heb er een op als toetje. Goed compromis wel :9
pi_138735561
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
En ik vind mezelf eigenlijk altijd mooi :@ zelfs net uit bed :D
*O* Da's mooi O+
  donderdag 10 april 2014 @ 19:19:12 #190
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138736572
quote:
Dit.
Prrrrr
  donderdag 10 april 2014 @ 19:42:14 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138737459
Ik ben trouwens blij dat die gekke bui aan het wegtrekken is want morgen heb ik een soort van gesprek naar aanleiding van een soort van open sollicitatie.
Twee weken terug dacht ik nog dat ik de hele wereld aan kon en heb toen spontaan een soort van sollicitatie gedaan, hoewel het meer was 'goh, als ik nou zelf een vestiging zou willen openen, hoe zou dat dan gaan?'.
Waarop ik de uitnodiging kreeg eens van gedachten te komen wisselen. :o
En dat is dus morgen. :o :X :o
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en vind het ergens doodeng, maar ook zo tof! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-04-2014 19:47:34 ]
pi_138737709
Net 10 minuten gedanst en echt helemaal kapot. Drumsolo's zijn killing.
pi_138737729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trouwens blij dat die gekke bui aan het wegtrekken is want morgen heb ik een soort van gesprek naar aanleiding van een soort van open sollicitatie.
Twee weken terug dacht ik nog dat ik de hele wereld aan kon en heb toen spontaan een soort van sollicitatie gedaan, hoewel het meer was 'goh, als ik nou zelf een vestiging zou willen openen, hoe zou dat dan gaan?'.
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en vind het ergens doodeng, maar ook zo tof! O+

Dat is supertof!
Succes *O*
  donderdag 10 april 2014 @ 19:50:09 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138737753
quote:

Wat superspannend! Ik duim voor je morgen!
Prrrrr
pi_138738029
Be! Goed zo! Ben benieuwd of het iets oplevert..

En ik vind mezelf 3 weken mooi.. En dan 1 week lelijk.. Ach... Ik weet dan ook wel weer dat het over gaat..

Nu. Vriendje komt vanavond terug van zakenries.. Vind het fijn datie terug is dus wil eigenlijk iets speciaals doen... Maaaaaaaaar.. Nu gezond! Iemand ideeen?
En.. Morgen gaan we een dagje zeilen op de kaag.. Ik wil soort van picknick mee nemen.. Nog meer ideeen? :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_138738107
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:56 schreef Barretje80 het volgende:

En ik vind mezelf 3 weken mooi.. En dan 1 week lelijk.. Ach... Ik weet dan ook wel weer dat het over gaat..

Nu. Vriendje komt vanavond terug van zakenries.. Vind het fijn datie terug is dus wil eigenlijk iets speciaals doen... Maaaaaaaaar.. Nu gezond! Iemand ideeen?
En.. Morgen gaan we een dagje zeilen op de kaag.. Ik wil soort van picknick mee nemen.. Nog meer ideeen? :)
Ik zal het wel niet mogen zeggen maar seks?

ga naar de film? bowlen? gewoon even wat drinken in een leuk kroegje, eventueel met een spelletje er bij? samen in bad?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 april 2014 @ 20:02:19 #197
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138738297
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:56 schreef Barretje80 het volgende:

Met paaldansen schijn je veel calorieën te verbranden. En dan mag je dat paaldansen op je eigen manier uitleggen.
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 20:03:21 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138738348
quote:

Ik zit nog steeds in een 'kan elk moment om niks compleet in tranen uitbarsten'-bui... Maar gelukkig is het 'alles irriteert, zout op, laat me me rust, waarom begrijpt niemand me nou' wel weggetrokken.

Succes morgen *O* Je kunt het :Y
pi_138738353
Spannend BE!
Kwak
pi_138738414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Met paaldansen schijn je veel calorieën te verbranden. En dan mag je dat paaldansen op je eigen manier uitleggen.
pi_138738514
quote:

Succes morgen ^O^
  donderdag 10 april 2014 @ 20:08:34 #202
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138738559
quote:

Succes!

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

pi_138738954
Ghehe.. "De schaar"

Anyway.. Afgezien van de obvious?
"Normaal gesproken" wordt het wijn met toast en kaasjes..
Maar ik wil liever iets gezonders..
(Plus hij land pas om 23.00hrs...)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_138740220
Aan mijn lijstje mag 50g maiskorrels omgetoverd tot popcorn toegevoegd worden.

O+popcorn O+

BE, ik gebruik 5 htp al een paar jaar, bij mij helpt het goed :Y misschien heb je er wat aan. Tof van je open sollicitiatie! Fake it till you make it :7

Bar, ik heb geen idee. De mijne zou ik een bak kwark geven en 'm mee naar bed nemen :D
pi_138740229
Succes BE! :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 20:54:55 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138740573
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef _aurum_ het volgende:
Aan mijn lijstje mag 50g maiskorrels omgetoverd tot popcorn toegevoegd worden.

O+popcorn O+

BE, ik gebruik 5 htp al een paar jaar, bij mij helpt het goed :Y misschien heb je er wat aan. Tof van je open sollicitiatie! Fake it till you make it :7

Bar, ik heb geen idee. De mijne zou ik een bak kwark geven en 'm mee naar bed nemen :D
Mag je dat voor langere tijd gebruiken? Ik las allerlei dingen over gewend raken aan enzo.
pi_138740898
Ik weet niet wat je bedoelt met langere tijd gebruiken.

Ik gebruik 'm vanaf dag 20 van mijn cyclus tot ik ongesteld word. Serotonine daalt aan het eind van je cyclus, ik word er soms kribbig, ben eerder moe en ik heb meer trek in rommel. 5 htp helpt bij mij.
pi_138741258
waar haal je die shizzle?
en na hoelang merk je verschil?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 april 2014 @ 21:12:47 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138741577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef _aurum_ het volgende:

Ik gebruik 'm vanaf dag 20 van mijn cyclus tot ik ongesteld word. Serotonine daalt aan het eind van je cyclus, ik word er soms kribbig, ben eerder moe en ik heb meer trek in rommel. 5 htp helpt bij mij.
ik las idd vanmiddag ook iets over tryptofaan. Ik ga het allemaal aan de ha voorleggen vlgde week. Mss is dit idd voldoende, maar ik wil nu even niet meer zelf sleutelen.
pi_138742357
Ik ga mij de komende dagen eens precies houden aan mijn kcal aantal.
O:3 speltcrackers, 2X kipfilet 1x oude kaas
T: 1appel, 450 gr roeryoghurt
L: 3 meergranen, 1X filet americain, 1 kroket
T: banaan
D: groenteburger, zilvervliesrijst, broccoli
pi_138742739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
waar haal je die shizzle?
en na hoelang merk je verschil?
De tuinen
Direct
pi_138742762
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
Ghehe.. "De schaar"

Anyway.. Afgezien van de obvious?
"Normaal gesproken" wordt het wijn met toast en kaasjes..
Maar ik wil liever iets gezonders..
(Plus hij land pas om 23.00hrs...)
Je zal het nu niet allemaal in huis hebben, maar misschien voor een volgende keer. Lekkere verse spring rolls. O+

pi_138742958
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je zal het nu niet allemaal in huis hebben, maar misschien voor een volgende keer. Lekkere verse spring rolls. O+

[ afbeelding ]
Ik haat m'n hersenen.

Eerste gedachte was "Heuj, gevulde condooms".
pi_138743240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik haat m'n hersenen.

Eerste gedachte was "Heuj, gevulde condooms".
Wat de fuck. :') hahaha. Fout.
pi_138744251
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mjum
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 22:16:26 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138745393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef _aurum_ het volgende:

sorry, ik ben niet helemaal duidelijk. Ik las dat je het niet voor langere tijd aan een stuk mocht gebruiken. In jouw geval is dat niet aan de orde omdat je het een dag of acht(?) gebruikt per maand.
Overigens is 'soms kribbig' niet echt de omschrijving die bij mij past, een regelrecht kutwijf dat niks kan verdragen is een gepastere omschrijving helaas :') Maandagmorgen bij de huisarts, kijken wat het brengt.
pi_138748675
Ik ben de dag voor mijn menstruatie echt een emotioneel wrak.. Jank om alles.. echt alles is me teveel en ik ben op zijn zachts gezegd niet erg aardig. Toen ik nog aan de pil was had ik dat iedere dag van de maand dus er is heel wat verbetert.

Maar lijkt me echt lastig hoor. Tenminste ik vond het toen ik aan de pil was en zo'n last had van de hormonen al zo enorm lastig.
pi_138749277
Pfew, als ik deze verhalen zo hoor, ben ik echt blij dat mij (behalve wat buikpijn en gaarheid) verder maandelijks ongemak bespaard blijft...

Zet 'm op morgen, BE!
pi_138753727
BE, je droom! Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben waar ook nog eens iets uit komt _O_

Vanmorgen op de weegschaal al meer dan 2 kilo lichter dan maandag 8)7 Vocht, Isa, vocht.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:11:19 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138753807
Tx allen!
Het is trws niet mijn droom, iets heel anders, die droom komt hierna dan wel, als de jongens nog wat ouder zijn. ;)

En die twee kilo is vocht (en sh*t), dat kan echt niet anders, anders zou je tussen toen en 14.000 kcal te veel hebben moeten eten. :*
pi_138754190
Dmn, die hormonale perikelen lijken me echt vervelend. Ik vind het vooral vervelend dat ik last heb van kramp down under, dat duurt een dagje maar des te kouder het is, des te pijnlijker het aanvoelt.

Ik het mijn eiwtmuffins gepimpt met bosbessen en ik moet zeggen dat ik het een verbering vind :Y

L: komkommer, tomaat en huttenkase
T: 1/2 bak kwark
D: eten bij vriendin, geen idee wat :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:52:49 #222
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138754284
Dat klinkt inderdaad lekker aurum, misschien ook eens proberen :)
pi_138754478
Gisteren geen goede dag gehad, dus een van de weekenddagen maar iets meer opletten.
pi_138754646
Vandaag de dag goed begonnen met een dansje :D
Doe mee met de 90 day belly dance challenge, tot nu toe deze week 4 uur gedanst *O*
pi_138754654
Gisteren uiteten geweest, maar ondanks dat toch een best goede dag gehad. Ik zat alleen toen we vertrokken ineens enorm te trillen, doe toen heb ik snel wat crackers met pindakaas gegeten. :') Dacht dat het kwam omdat ik te weinig had gegeten, maar vandaag ben ik gewoon ziek, dus denk dat het daar gewoon door kwam.

Wel vlees gegeten. :@ Ze hadden als vegetarische optie alleen een bladerdeegtaartje met brie. Dat is nog steeds niet veganistisch en wel extreem veel kcal. Dus ik heb gewoon een biefstukje op, vond ik toch verstandiger. Kan na twee dagen veganistisch eten niet ineens zeggen dat ik vies ben van een biefstukje. :@
pi_138756916
ik snap niet waarom mensen het zichzelf zo moeilijk moeten maken :+

als jij 90% van je tijd geen vlees wil eten prima of veganistisch of whatever.

Dan is er toch niks mis met af en toe een biefstukje of een andere lap vlees?

Waarom in extremen denken? Je maakt het imo jezelf alleen maar moeilijk.

Da's net zoiets als een taartje eten terwijl je afvalt en voelen dat je gefaald hebt. Nee, vind een werkbare modus -> zorg dat je rekening houdt met de kcals van het taartje. Eet het taartje. Geniet.
Etc.

extremen werken op langere duur gewoon niet /my2cents.

En sorry voor de typo's vanmorgen, had nog geen koffie op :+
pi_138757008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef _aurum_ het volgende:

Da's net zoiets als een taartje eten terwijl je afvalt en voelen dat je gefaald hebt. Nee, vind een werkbare modus -> zorg dat je rekening houdt met de kcals van het taartje. Eet het taartje. Geniet.
Etc.

Ik ben het hier wel mee eens moet ik zeggen :)
Had gisteren ook een kersenflap. En dat kan prima hoor maar heb wel mijn toetje laten staan.

Maar mensen die op dieet zijn kijken me altijd heel vreemd aan als ik dat zeg.. -O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:51:35 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138757021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef _aurum_ het volgende:

Etc.

_O_

Gesprek was leuk! :Y Alleen veel stof tot nadenken, er komt veel politiek bij kijken oa en ik moet iig bedenken of ik mezelf dat zie doen. En dan zijn er nog tig hordes hoor, maar god wat is het alleen al heerlijk om in mijn hoofd even met iets nieuws bezig te houden. Dan blijkt ineens dat mijn brein toch nog wel functioneert! :Y
pi_138757072
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

_O_

Gesprek was leuk! :Y Alleen veel stof tot nadenken, er komt veel politiek bij kijken oa en ik moet iig bedenken of ik mezelf dat zie doen. En dan zijn er nog tig hordes hoor, maar god wat is het alleen al heerlijk om in mijn hoofd even met iets nieuws bezig te houden. Dan blijkt ineens dat mijn brein toch nog wel functioneert! :Y
Leuk, ik heb geen idee voor wat voor iets je aan het solliciteren bent. Maar dingen uitzoeken is altijd leuk :)
pi_138757087
En toch werken extremen op sommige vlakken wel voor mij
Soms is het makkelijker als je iets helemaal niet mag.
pi_138757817
Ik ga altijd vanzelf in extreme, dat zit nou eenmaal in me. Ik wil niet van te voren al denken dat ik best uitzonderingen mag maken, want dan maak ik veel te veel uitzonderingen. Ik haal juist duidelijkheid uit het streng zijn.

Overigens ben ik wel blij met de keuze die ik heb gemaakt. Dus het is niet alsof ik mezelf achteraf haat.

Ik heb hierin gewoon een keuze gemaakt, dat is hetzelfde als het taartje inrekenen. Daar voel ik me niet slecht over. Ik voel me pas slecht als ik ineens een random vreetbui krijg.

Ik zou het voor mezelf pas lastig maken als ik wel dagelijks één blokje chocolade of whatever mag. Daar kan ik niet mee omgaan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:30:21 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138758127
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Myraela het volgende:
Gisteren uiteten geweest, maar ondanks dat toch een best goede dag gehad. Ik zat alleen toen we vertrokken ineens enorm te trillen, doe toen heb ik snel wat crackers met pindakaas gegeten. :') Dacht dat het kwam omdat ik te weinig had gegeten, maar vandaag ben ik gewoon ziek, dus denk dat het daar gewoon door kwam.

Wel vlees gegeten. :@ Ze hadden als vegetarische optie alleen een bladerdeegtaartje met brie. Dat is nog steeds niet veganistisch en wel extreem veel kcal. Dus ik heb gewoon een biefstukje op, vond ik toch verstandiger. Kan na twee dagen veganistisch eten niet ineens zeggen dat ik vies ben van een biefstukje. :@
Boefje :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138758291
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Boefje :@
Hoe gaat het met jouw buikje jongeman? Bedoel, twi en ik zijn de volgende meet gewoon slanke goden natuurlijk. What else is new.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:45:37 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138758564
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw buikje jongeman? Bedoel, twi en ik zijn de volgende meet gewoon slanke goden natuurlijk. What else is new.
Het ging wel goed een tijd lang. Alles was platter en strakker. Maar ik had de godganse dag honger, dus ik ben iets meer gaan eten. Nu zitten mijn broeken weer iets strakker. Helaas.Ik ga straks weer lekker een uurtje lopen en vanavond ook een stuk lopen. Want mijn conditie is ook een beetje in de goot beland.
pi_138761177
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het ging wel goed een tijd lang. Alles was platter en strakker. Maar ik had de godganse dag honger, dus ik ben iets meer gaan eten. Nu zitten mijn broeken weer iets strakker. Helaas.Ik ga straks weer lekker een uurtje lopen en vanavond ook een stuk lopen. Want mijn conditie is ook een beetje in de goot beland.
Bij jou hoeft er niet heel veel meer af toch?
pi_138761639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Sarabi het volgende:
En toch werken extremen op sommige vlakken wel voor mij
Soms is het makkelijker als je iets helemaal niet mag.
Herkenbaar :Y 'helemaal geen suiker' werkt tot nu toe beter dan 'ik wil minder snoepen'.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:06:07 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138763241
Lieverds... ik heb zo'n rare dag vandaag. Het is mooi weer en ik wil naar buiten, maar zit met frisse tegenzin overdrachtsdocumenten te schrijven. Blegh :(

Aan de andere kant heb ik dan wel weer een prima eetlijstje!

O: 3 volkoren. 2 met aardbeien en 1 tl suiker, 1 met lv smeerkaas. 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T; Pakje sesamcrackertjes.
L1: 2 volkoren met lv smeerkaas, 1/3 komkommer.
L2: 2 volkoren met pindakaas.

T: Een appel.
D: Leftover spaghetti van de Italiaan gisteren of asperges met ham, rozevalaardappeltjes en een gekookt eitje.

S: Uur paardjehobbelen.

Shoot!
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:30:39 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138764027
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij jou hoeft er niet heel veel meer af toch?
Tussen de 5 en 10 kilo nog.
pi_138764329
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tussen de 5 en 10 kilo nog.
Tik 'm aan.
pi_138764469
Ik hoop dat de weegschaal zondag net zo lief is als vanochtend.
pi_138772244
Ziekjes, dus ik kreeg de hele dag niet meer weg dan één droge cracker en één met pindakaas. :') Net een halve bak cashewnoten gegeten. En straks nog wat aardappeltjes denk ik.

Hopelijk voel ik me morgen weer beter. O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:40:30 #242
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138778435
Vandaag is het weekend, dus mag ik normaal eten. Pizza (zelf belegd met veel groente) en twee glaasjes wijn. Zit rond de 2200. Morgen balansdag, komt wel weer goed.

Rest vna de week ging goed. Al ruim een halve kilo kwijt.
pi_138778676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef LadyOracle het volgende:
Vandaag is het weekend, dus mag ik normaal eten. Pizza (zelf belegd met veel groente) en twee glaasjes wijn. Zit rond de 2200. Morgen balansdag, komt wel weer goed.

Rest vna de week ging goed. Al ruim een halve kilo kwijt.
Je moet altijd normaal eten. Alleen de extra's laten staan ;)

Wel lekker zelfgemaakte pizza :9
pi_138791196
Gister pannenkoeken gehad, eergister ook. Maar toch vandaag een ATL. O+

Laat maar weer eens zien dat ongezond eten best kan, als je binnen kcal grenzen blijft.
pi_138791644
Even een bleh momentje -O-
En meer kan ik er helaas niet over zeggen
pi_138791921
Gisteravond in het casino van 60 euro 132 gemaakt, dan is het verleidelijk om dat vanavond in een of andere restaurant weg te eten, maar dat is niet het plan :D

Verder 8 ons lichter dan vorige week. Bijna 5kg down, iets meer dan 8kg to go.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 12-04-2014 12:22:58 ]
pi_138792867
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteravond in het casino van 60 euro 132 gemaakt, dan inboet verleidelijk om dat vanavond in een of andere restaurant weg te eten, maar dat is niet het plan :D

Verder 8 ons lichter dan vorige week. Bijna 5kg down, iets meer dan 8kg to go.
Goed bezig! Zowel in het casino als met het afvallen :)
pi_138793327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig! Zowel in het casino als met het afvallen :)
Ja, was wel een leuk bedrag :D Hoewel ik me dan wel lullig voel als ik aan een roulettetafel zit en ik leg er 3 fiches ofzo op, terwijl iedereen die hele tafel volpompt :')

Jij trouwens sterkte met je bleh-momentje! Als ik er eentje heb is mijn "oplossing" steevast heul veel eten. Heb wel vaker periodes gehad dat ik me niet zo lekker in m'n vel voelde zitten. Ook wel eens als m'n ouders op vakantie waren en ik alleen thuis zat. Dat is het laatste beetje controle (en degene die voor me kookt :Y) ) ook weg en kom ik zó 5 kilo aan in die anderhalve week dat ze er niet zijn.....

Maar goed, voor mij is dat de laatste tijd niet echt aan de orde meer gelukkig. Denk dat ik daarom ook zo lekker aan het afvallen ben. Bij mij gaat dat alleen als ik redelijk zorgeloos ben.
pi_138793445
Thanks.
Het helpt dat ik dit bleh moment niet gehad had als ik 30 kilo minder had gewogen dus ik ga in ieder geval niet eten nu :D
pi_138794126
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Thanks.
Het helpt dat ik dit bleh moment niet gehad had als ik 30 kilo minder had gewogen dus ik ga in ieder geval niet eten nu :D
^O^ Met die instelling zul je een aardig eind richting die -30 komen.

Ik ga zo naar de markt voor veel groenten, o.a. voor linzensoep. :)
pi_138794374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

^O^ Met die instelling zul je een aardig eind richting die -30 komen.

Ik ga zo naar de markt voor veel groenten, o.a. voor linzensoep. :)
Een heel eind misschien maar ik weet ook dat een gewicht van 55kilo niet iets is dat ooit gaat lukken.
Dus leg ik het naast mij neer.
pi_138795483
Hier ruim een kilo eraf. Zit nu op -4! Nog 8 te gaan. :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:02:28 #253
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138796979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een heel eind misschien maar ik weet ook dat een gewicht van 55kilo niet iets is dat ooit gaat lukken.
Dus leg ik het naast mij neer.
Ach, 55 kilo is niet zaligmakend. Heb het gewogen, na mijn tweede kind gekregen, hem 7 maanden zelf gevoed, een zomer lang verbouwd én mijn echtgenoot naar de crisis gebracht te hebben. Voelde me er niet gelukkig door, hoor.

Hoe is het met de negentigdagendansen?
Prrrrr
pi_138797010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ach, 55 kilo is niet zaligmakend. Heb het gewogen, na mijn tweede kind gekregen, hem 7 maanden zelf gevoed, een zomer lang verbouwd én mijn echtgenoot naar de crisis gebracht te hebben. Voelde me er niet gelukkig door, hoor.

Hoe is het met de negentigdagendansen?
Daar heb je ook gelijk in :Y
Gaat goed *O* kleine moeite maar goed voor mijn gezondheid maar ook voor mijn kwaliteiten als danseres.
  zondag 13 april 2014 @ 00:02:03 #255
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138811650
De eerste week zit erop. Sinds zondag anderhalve kilo kwijt. Gezien mijn hormonale cyclus is dat ongetwijfeld ook vocht, maar je hoort me niet klagen. Gisteren dus rond de 2200 gegeten en nu rond de 1500. Hoger dan MFP zegt dat ik moet eten, maar het moet ook niet té snel gaan.

Verder hou ik het redelijk makkelijk vol. Als ik honger heb neem ik een wortel of een droge cracker (wasa met rozemarijn, erg lekker) en bij zoete trek een stukje ontbijtkoek met chocola (2x deze week) of was yofu limoen.

Aan het eind van de dag neem ik meestal een Solero Mojito, met 55 kcal een prima toetje. ;)

Een standaard dag is havermoutpap als ontbijt, 's middags yofu met wat fruit, crackers en groente als tussendoortje en' s avonds veel groente met wat rijst of aardappels oid en vaak iets van tofu of peulvruchten.

Vrijdag blijft pizzadag en in het weekend mag ik een of twee glazen wijn van mezelf. Dat doe ik al maanden zo en dat hoort gewoon bij het weekend voor mij.
pi_138815978
Daarnet toch weer overstag gegaan en veel te veel bier gezopen :@

Maar niet na afloop een shoarmazaak binnen gegaan oid, dus het is bij dat bier gebleven.
pi_138816818
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 03:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet toch weer overstag gegaan en veel te veel bier gezopen :@

Maar niet na afloop een shoarmazaak binnen gegaan oid, dus het is bij dat bier gebleven.
Oei, welkom katerkwadraat vandaag dan :r
  zondag 13 april 2014 @ 06:24:59 #258
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_138816819
-Knip-
Verkeerde topic
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_138816955
Gisteren een belachelijke craving naar zoet/suiker 8)7 Dus heb ik maar twee glazen sinas gedronken en dat hielp. Maar blij was ik er niet mee. Hele week nergens last van gehad en gisteren dus plots dat nare hunkerende gevoel :{
  zondag 13 april 2014 @ 08:16:47 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817017
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren een belachelijke craving naar zoet/suiker 8)7 Dus heb ik maar twee glazen sinas gedronken en dat hielp. Maar blij was ik er niet mee. Hele week nergens last van gehad en gisteren dus plots dat nare hunkerende gevoel :{
Ah joh, soms doet je lijf dat soort rare dingen. Prima als je het bij twee glazen sinas kunt houden, maar wel rot dat je die cravings hebt...

Ik ga vandaag mijn kledingkast eens helemaal leeggooien. Iemand in het Brabanste met maat 42-44-46 die zin heeft in een grote stapel basics en wat leuke jurkjes en broeken?
  zondag 13 april 2014 @ 08:22:05 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817046
Ik zit niet in brabant maar heb wel een auto en heb ook wel interesse in iig de 46 en evt 44 shirtjes. :@
Ik heb ernstige kledingkast crisis maar krijg mezelf er niet toe gezet te shoppen omdat ik mezelf stom vind. :')
  zondag 13 april 2014 @ 08:23:05 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817055
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit niet in brabant maar heb wel een auto en heb ook wel interesse in iig de 46 en evt 44 shirtjes. :@
Ik heb ernstige kledingkast crisis maar krijg mezelf er niet toe gezet te shoppen omdat ik mezelf stom vind. :')
Oke, zin om vandaag te komen uitzoeken?
  zondag 13 april 2014 @ 08:24:38 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817067
Ik moet heel even overleggen, maar ik denk het wel.
Kinders zijn er niet dus die moeten gehaald, maar dat gaat F doen als het goed is. En ik wil heel graag nog een rondje hardlopen iig.
  zondag 13 april 2014 @ 08:25:38 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817074
Ik heb je even gePMd.
  zondag 13 april 2014 @ 08:26:16 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817079
Ow, haha, ik dm'de jou net :D Komt goed...!
  zondag 13 april 2014 @ 08:53:55 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817317
Oke, Brighteyes haakt af.

Iemand anders interesse?
  zondag 13 april 2014 @ 08:55:41 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817330
:@ Sorry nogmaals, maar mijn hoofd loopt al dagen over en eig moet ik gewoon even lekker hier thuis rommelen. :*
  zondag 13 april 2014 @ 09:11:59 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817464
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
:@ Sorry nogmaals, maar mijn hoofd loopt al dagen over en eig moet ik gewoon even lekker hier thuis rommelen. :*
Geeft niks, ik snap het wel :*
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2014 @ 09:19:23 #269
22592 crew  Ole
pi_138817533
Ik ben al trots dat ik me in een maatje 50 kan proppen soms :P
  zondag 13 april 2014 @ 09:40:32 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817776
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:19 schreef Ole het volgende:
En die gooi jij over een tijdje ook je kast uit :Y
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2014 @ 09:45:38 #271
22592 crew  Ole
pi_138817854
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En die gooi jij over een tijdje ook je kast uit :Y
*O*
Ga ik wel vanuit ! Ik ga niet snel maar wel steady!
  zondag 13 april 2014 @ 09:50:32 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138817924
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2014 09:45 schreef Ole het volgende:

[..]

*O*
Ga ik wel vanuit ! Ik ga niet snel maar wel steady!
Prima toch :D

Overigens wordt het iets meer dan ik dacht... zal zo even een rijtje foto's maken. Er zitten dingen in die gratis weg mogen, maar ook honderden euro's aan dure jurkjes... Oeps, geen idee dat er zo veel te groot zou zijn.
pi_138817940
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:19 schreef Ole het volgende:
Ik had soortgelijke opmerkingen in gedachten :+ Maatje 44 lijkt me fantastisch O+
  zondag 13 april 2014 @ 09:58:50 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138818058
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik had soortgelijke opmerkingen in gedachten :+ Maatje 44 lijkt me fantastisch O+
Vergis je niet he? Ik zou ook ooit een moord gedaan hebben voor maat 44. De broeken in maat 50 zijn in de vorige ronde vergeven, maar dat wil niet zeggen dat ik ze nooit aangehad heb...
pi_138818096
Mogguh! Crappy geslapen zeg, het is als ik ga slapen te koud dus ik gooi mijn winterdekbed nog over me heen om vervolgens midden in de nacht mijn bed uit te zweten -O-

Klinkt alsof Tink binnenkort kan gaan shoppen :+

Lijstje voor vandaag:
O: 4 rijstewafels: pindakaas, cervelaat, pure hagelslag
B: kettlebell swings thuis
L: rijst, broccoli, stukje vis
T: 2 eiwitmuffins
T: smoothie met lijnzaad & framboos en eiwitpoeder
D: ?
T:Bak kwark

Gister was craptastic:

O: 2 eiwitmuffins
Daarna heel de dag slipcursus om vervolgens wagenziek te worden door het ronddraaien en achterin zitten :')
T: pakje sultana- in de hoop dat dit zou helpen....dat deed het niet :X
L: 1/2 pistoletje ham/oude kaas, 1/2 pistoletje jam, boterham met cervelaat en oude kaas, boterham met kroket en mosterd.
D: portie kibbeling met saus, gok zo'n 200 gr.
T: blokjes kaas
T: popcorn 1/2 zak
T: 1/2 bak kwark met pindakaas

Na de kroket was de wagenziekte wel over :? Meer vette bagger eten dus :D :P
pi_138818106
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vergis je niet he? Ik zou ook ooit een moord gedaan hebben voor maat 44. De broeken in maat 50 zijn in de vorige ronde vergeven, maar dat wil niet zeggen dat ik ze nooit aangehad heb...
Oeh, het was geen kritiek, Tink! Integendeel, ik vind het superstoer van je dat je zover bent gekomen. Voorlopig raak ik zelf nog regelmatig het spoor bijster dus ik kan er alleen maar bewondering voir hebben. Neem svp geen aanstoot aan m'n opmerking want zo was het niet bedoeld :*
  zondag 13 april 2014 @ 10:02:10 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138818117
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oeh, het was geen kritiek, Tink! Integendeel, ik vind het superstoer van je dat je zover bent gekomen. Voorlopig raak ik zelf nog regelmatig het spoor bijster dus ik kan er alleen maar bewondering voir hebben. Neem svp geen aanstoot aan m'n opmerking want zo was het niet bedoeld :*
Ik nam geen aanstoot hoor, wilde alleen even inspireren :)
pi_138818138
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dan is het goed en mijn overgewicht is zo fors ( :') ) dat maat 44 voorlopig niet haalbaar is :P
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2014 @ 10:04:11 #279
22592 crew  Ole
pi_138818147
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

gelukt :Y
  zondag 13 april 2014 @ 10:05:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138818159
Ik heb besloten het maar over een andere boeg te gooien. Het lukt me niet om helemaal netjes te eten en dus moet ik dan maar zorgen dat ik heel veel verbrand. Flink bewegen dus maar. *O* Nu hardlopen, straks een stuk fietsen ofzo.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2014 @ 10:05:05 #281
22592 crew  Ole
pi_138818163
quote:
10s.gif Op zondag 13 april 2014 10:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dan is het goed en mijn overgewicht is zo fors ( :') ) dat maat 44 voorlopig niet haalbaar is :P
en dat. Maat we komen er ooit wel hoor!
  zondag 13 april 2014 @ 10:06:10 #282
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138818186
Zometeen weer BodyCombat. Dahaag, 600 kcal!
pi_138818200
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:05 schreef Ole het volgende:

[..]

en dat. Maat we komen er ooit wel hoor!
We gaan er gewoon voor! ^O^

En deze week gaat het gelukkig goed, ben benieuwd naar de weegschaal morgen. Vorige week maandag viel nogal tegen :X
pi_138818215
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:06 schreef LadyOracle het volgende:
Zometeen weer BodyCombat. Dahaag, 600 kcal!
:D O+

Zet 'm op!
  zondag 13 april 2014 @ 10:08:02 #285
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_138818219
Ik sta stil, ondanks de 4 a 5 keer trainen per week ;(
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 13 april 2014 @ 10:17:40 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138818391
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik sta stil, ondanks de 4 a 5 keer trainen per week ;(
Doe eens een lijstje? Misschien eet je te weinig? En trek eens een broek uit de kast die voorheen heeeeel strak zat of niet paste en check dan of die al beter zit. Misschien zijn er wel cm's af :)
pi_138818397
In 6 dagen tijd -3 kilo. Hield blijkbaar echt veel vocht vast.

pi_138818607
Hoelang ben jij? :@

Ik wil ook 73 wegen. ;(
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2014 @ 10:29:28 #289
22592 crew  Ole
pi_138818623
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef Myraela het volgende:

Ik wil ook 73 wegen. ;(
:Y
pi_138818630
Okay, dat is dus ondertussen 3 kilo lichter. Grafieken aflezen is niet mijn specialiteit.
pi_138818650
Als je overigens dat ene puntje weg zou denken, dan is het gewoon een nette lijn naar beneden. Dus je zult inderdaad even een paar dagen vocht vastgehouden hebben.
pi_138818656
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 10:29 schreef Myraela het volgende:
Okay, dat is dus ondertussen 3 kilo lichter. Grafieken aflezen is niet mijn specialiteit.
Staat er ook boven. O+

quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef Myraela het volgende:

Ik wil ook 73 wegen. ;(
Minder lang dan jij. 1.68 :P
pi_138818690
Wat is je streef? Ik zag je foto's een keer voorbij komen in het " wat draag jij vandaag" topic en dat zag er al goed uit!
pi_138818881
Ik moet binnenkort ook mijn kast opruimen, maar dan vooral omdat sommige dingen te klein zijn geworden -O-
Achja hou het maar voor ogen dat er in ieder geval 5 kilo af is sinds september....
Gisterenavond werd ik op eens ziek en ben ik vanalles gaan eten (doe ik altijd als ik ziek ben, beetje vreemd). Kwam op 2200kcal uit dus met een paar uur huishouden en half uur dansen nog geen ramp maar wel jammer.
pi_138819180
Ik heb ontbeten met ei-banaan-kaneel-pannenkoekjes, maar nu heb ik het recept uitgebreid met twee eetlepels havermout en stukjes appel. :9 Prima zondagochtendontbijtje.

Sinds een uitspattig afgelopen woensdag met veel bier en Turkse pizza na afloop is de wijzer van de weegschaal onverbiddelijk van 79 naar 80 gegaan. }:| Gelukkig is dit een voorbeeldig weekend w.b. maaltijden, sporten, wandelen en dat ene biertje (ja, echt, één! :D) op een verjaardag gisteravond lijkt me ook geen ramp. Dus hopelijk begint mijn gewicht aan het eind van deze week weer met een 7...
pi_138819303
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
Wat is je streef? Ik zag je foto's een keer voorbij komen in het " wat draag jij vandaag" topic en dat zag er al goed uit!
Eerst maar eens een gezond BMI (scheelt niet zoveel meer). Daarna tussen de 60-65 denk ik. :)

Dankje!
  zondag 13 april 2014 @ 11:01:49 #297
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_138819324
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Doe eens een lijstje? Misschien eet je te weinig? En trek eens een broek uit de kast die voorheen heeeeel strak zat of niet paste en check dan of die al beter zit. Misschien zijn er wel cm's af :)
Ik doe niet aan lijstjes, zal niet snel gaan gebeuren.

Oude broeken heb ik, op 1 na, niet meer. Die ene past nog lang niet. Mijn riem is wel door de gaatjes heen, maar goed. De weegschaal moet echt omlaag.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_138819520
Dan zit er toch echt maar een ding op. Gewoon volhouden. Als je zeker weet dat het met eten en bewegen goed zit knal je vanzelf wel omlaag als je het blijft volhouden.
  zondag 13 april 2014 @ 11:14:07 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138819598
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan zit er toch echt maar een ding op. Gewoon volhouden. Als je zeker weet dat het met eten en bewegen goed zit knal je vanzelf wel omlaag als je het blijft volhouden.
Precies :Y

En je hoeft natuurlijk niet per se lijstjes te maken van tevoren, maar wat ik bedoelde is: Vertel eens wat je eet. Misschien heeft er hier nog iemand een tip of advies waar je nog niet aan gedacht had.

Ik heb hier de dagelijkse jurkjes (dus nog niet de gala/feestcollectie), jasjes, broeken, rokjes en t-shirtjes uitgezocht en de wasmand is zo overvol dat ik hem niet durf aan te raken, omdat hij dan omkiept...

Zo maar even foto's maken en alles in een verhuisdoos proppen. Dan door naar de shirts met lange mouwen, truien, vesten, pyjama's en sportkleding en badkleding... En de gala/feestcollectie. Die laat ik wrs wel kleiner maken hoor. Al m'n galajurken de deur uit overleef ik denk ik niet :{
  zondag 13 april 2014 @ 11:31:30 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138820060
46 minuten non-stop gelopen. *)
pi_138821498
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2014 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
46 minuten non-stop gelopen. *)
Netjes! Het is ook mooi weer volgens mij (de gordijnen zijn hier nog dicht :D )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')