abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138654965
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 08-04-2014 17:47:03 ]
pi_138655437
Tja lekkernijen heb maar 1 tip.. Niet kopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138655545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Werkt bij mij ook het beste :Y
pi_138655889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Werkt bij mij ook het beste :Y
Jup dan is de verleiding weg en dat maakt het allemaal zoveel makkelijker. Al ligt er nog wel wat hier. Maar taal er niet zo naar. Gisteren wel wat pepermuntjes op. 5 ofzo. Dat was een oops. Pepermunt is wel echt mijn grootste zwakte trouwens.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:59:44 #5
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138655895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep :')

Die halve chocolade paashaas die ik nog had staan, is gister ook opgegaan. :@ Ik moet gewoon voorlopig even geen koek/chocolade in huis halen. Mijn man geeft er niet echt om, dus hij zal het niet missen. En wat niet in de kast ligt, eet ik niet op. We hebben heel veel chips liggen, maar daar kan ik wel goed vanaf blijven gelukkig. En dat ligt in een kast waarvoor ik een trapje nodig heb, dus ik zie het ook niet 'per ongeluk' liggen als ik naar iets anders op zoek ben :P
pi_138655999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jep :')

Die halve chocolade paashaas die ik nog had staan, is gister ook opgegaan. :@ Ik moet gewoon voorlopig even geen koek/chocolade in huis halen. Mijn man geeft er niet echt om, dus hij zal het niet missen. En wat niet in de kast ligt, eet ik niet op. We hebben heel veel chips liggen, maar daar kan ik wel goed vanaf blijven gelukkig. En dat ligt in een kast waarvoor ik een trapje nodig heb, dus ik zie het ook niet 'per ongeluk' liggen als ik naar iets anders op zoek ben :P
Doe maar niet meer in huis halen dan nee ^^ ik moet wel zeggen dat ik het geluk heb dat mijn vriend met mij meedoet wat een gezondere levensstijl ontwikkelen betreft. Ik snap dat het een stuk lastiger is als vriend/vriendin wel vanalles naar binnen aan het schuiven is.
pi_138656001
Als ik eenmaal weer goed in het ritme zit kan ik het wel weer in huis halen.
Maar dat is nu dus nog lang niet.
pi_138656050
Oh ja ik ben tegelijkertijd dat ik begonnen ben met afvallen ook gestopt met roken. Die combinatie vind ik wel rete zwaar. Als ik zin in een sigaret heb mag ik dat niet dus wil ik iets te eten.. Dat mag ik ook weer niet dus wil ik weer een sigaret. Die momenten zijn er gelukkig wel steeds minder en minder.
pi_138656086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja ik ben tegelijkertijd dat ik begonnen ben met afvallen ook gestopt met roken. Die combinatie vind ik wel rete zwaar. Als ik zin in een sigaret heb mag ik dat niet dus wil ik iets te eten.. Dat mag ik ook weer niet dus wil ik weer een sigaret. Die momenten zijn er gelukkig wel steeds minder en minder.
Wow dat is wel knap ^O^
Goed bezig *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:05:21 #10
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656111
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe maar niet meer in huis halen dan nee ^^ ik moet wel zeggen dat ik het geluk heb dat mijn vriend met mij meedoet wat een gezondere levensstijl ontwikkelen betreft. Ik snap dat het een stuk lastiger is als vriend/vriendin wel vanalles naar binnen aan het schuiven is.
Mijn man was een hele tijd goed bezig en ook fanatiek aan het hardlopen. In die periode vorig jaar zijn wij allebei flink afgevallen en dat voelde goed! Alleen kan hij sinds een operatie afgelopen december nog steeds niet voluit sporten (hij is het hardlopen nu weer rustig aan het oppakken) en uit frustratie is hij weer wat meer gaan snacken. En sinds ik werkloos thuiszit, heb ik geen fijn ritme meer en vind ik het ook lastig om vooral gezond te kiezen. En als je dan allebei een beetje 'mwaaaaahh' doet, dan helpt dat niet echt nee :P
Maar ik geloof dat bij manlief de knop weer een beetje de goede kant op aan het draaien is, sinds hij weer wekelijks een les Evy kan doen. Nu de mijne ook ff goed zetten...
pi_138656149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat is wel knap ^O^
Goed bezig *O*
Tja knap.. Ik vind het eerlijk gezegd voornamelijk stom dat ik er ooit aan begonnen ben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn man was een hele tijd goed bezig en ook fanatiek aan het hardlopen. In die periode vorig jaar zijn wij allebei flink afgevallen en dat voelde goed! Alleen kan hij sinds een operatie afgelopen december nog steeds niet voluit sporten (hij is het hardlopen nu weer rustig aan het oppakken) en uit frustratie is hij weer wat meer gaan snacken. En sinds ik werkloos thuiszit, heb ik geen fijn ritme meer en vind ik het ook lastig om vooral gezond te kiezen. En als je dan allebei een beetje 'mwaaaaahh' doet, dan helpt dat niet echt nee :P
Maar ik geloof dat bij manlief de knop weer een beetje de goede kant op aan het draaien is, sinds hij weer wekelijks een les Evy kan doen. Nu de mijne ook ff goed zetten...
Ik hoop dat de knop snel weer omslaat bij jou en partner en dan komt het vast wel goed. In ieder geval fijn dat hij weer een lesje kan lopen :) en thuiszitten is wel balen ja. Ik werk vanuit huis dus ik ken je struikelblok wel denk ik. Maar keep up the good work! Dan gaat het helemaal goedkomen *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:06:27 #12
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656150
quote:
Goed bezig!! *O*

Stoppen met roken is kut, je krijgt er ineens een hoop hongergevoel bij. Erg fijn in combinatie met afvallen ja :X
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:06:40 #13
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja knap.. Ik vind het eerlijk gezegd voornamelijk stom dat ik er ooit aan begonnen ben.
Hehe, klinkt herkenbaar :')
pi_138656242
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je was toen vast jong ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:09:54 #15
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656267
Ik heb honger. En geen zin om te koken. En heel erg veel zin in paaseitjes en paashazen dankzij dit topic. Fijnnnnn.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138656313
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik heb honger. En geen zin om te koken. En heel erg veel zin in paaseitjes en paashazen dankzij dit topic. Fijnnnnn.

;)

hup koken!
pi_138656324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Goed bezig!! *O*

Stoppen met roken is kut, je krijgt er ineens een hoop hongergevoel bij. Erg fijn in combinatie met afvallen ja :X
Ja van die heerlijke vreet aanvallen. Dat is ook de reden dat ik van mezelf in het weekend dus wel gewoon lekkerst mag enzo. Anders houd ik dat echt echt echt niet vol. Zolang ik tegen mezelf kan zeggen van het weekend mag je weer wat. Is het doordeweeks allemaal wel goed te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hehe, klinkt herkenbaar :')
Ja stom he..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je was toen vast jong ;)
Jup.. En ontzettend naïef.. (Als ik wil dan stop ik meteen... Jaja :N ) ben nu ook pas 24 daar niet van :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:13:42 #18
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;)

hup koken!
Pro ana party slammah *O*

Koken it is ;(
pi_138656413
Wat eten jullie vandaag? Wij tartaartje, sperziebonen en gekookte aardappelen en toetje natuurlijk.. Het belangrijkste onderdeel van heel de maaltijd ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:20:41 #20
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138656661
Sperziboontjes, rode kriel uit de oven en zigeuner schnitzel want die moet op.
Ik zit een beetje hoog kwa kcal dankzij mijn mueslibol met gerookte makreel maar het zij zo.
pi_138656704
Zelfgemaakte vegan bonenburger, wokgroente en gebakken gekruide aardappelpartjes. Misschien met klein beetje zelfgemaakte vegannaise. Ca. 450 kcal.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:23:17 #22
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656742
Roerbakmie met wokgroenten, zoet-zure woksaus en kipfilet. Gisteren expres veel van gemaakt, zodat ik vandaag het restant op kan warmen want mijn man eet niet thuis :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:24:53 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138656798
quote:
Super!
Dat heb ik ook gedaan, van 50 sigaretten per dag naar 0, al bijna 6 jaar geleden.
Van 90 kg naar zo'n 55 kg gegaan in 3 jaar ofzo daarna.

En niet kopen van lekkers of (ja heel zonde) maar echt een klein hapje proeven en daarna weggooien met afwasmiddel erover ofzo.
Daarna is het ook gewoon uit je hoofd en dan hoeft het ook gewoon niet meer.

Genieten van een klein stukje is bevredigender dan je hoofd volproppen totdat het op is, dan geniet je ook helemaal niet.
/makkelijker gezegd dan gedaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:25:31 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656821
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Jup.. En ontzettend naïef.. (Als ik wil dan stop ik meteen... Jaja :N ) ben nu ook pas 24 daar niet van :P
Ik had altijd gedacht dat het stoppen moeilijker was. Als ik van tevoren had geweten dat het me zo mee zou vallen, had ik het gewoon veel eerder moeten doen. Ik was ook 24 toen ik stopte. Inmiddels de 30 gepasseerd en nooit meer naar een sigaret gepakt :D
pi_138656876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Super!
Dat heb ik ook gedaan, van 50 sigaretten per dag naar 0, al bijna 6 jaar geleden.

En niet kopen van lekkers of (ja heel zonde) maar echt een klein hapje proeven en daarna weggooien met afwasmiddel erover ofzo.

Genieten van een klein stukje is bevredigender dan je hoofd volproppen totdat het op is, dan geniet je ook helemaal niet.
Oh het zit wel goed op. Maar is met momenten heel moeilijk. Maar dan denk ik maar weer. Van het weekend dan mag er weer wat lekkers :) maar knap hoor zoveel afgevallen en gestopt met roken ^O^
pi_138656879
Eten weggooien vind ik te erg, dan koop ik echt liever overpriced eenpersoons porties of iets los bij een bakker. ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:27:08 #27
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Super!

Een hele verpakking van iets open maken met de bedoeling om het merendeel weg te gooien, kan ik echt niet :N In zo'n geval hoop ik dat anderen het nog willen eten (soms vraag ik het gewoon van tevoren :') ). Maar ik vind het weggooien van eten zo zonde...
pi_138656901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een hele verpakking van iets open maken met de bedoeling om het merendeel weg te gooien, kan ik echt niet :N In zo'n geval hoop ik dat anderen het nog willen eten (soms vraag ik het gewoon van tevoren :') ). Maar ik vind het weggooien van eten zo zonde...
ik ook, maar het werkt wel inderdaad
maar ik kan het niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138656941
Ik eet groentensoep en daarna een broodje vegaburger met gegrilde groenten trouwens

owja en ik ga weer aan de pil (lang verhaal over waarom ik er af was maar goed)
zou je dan weer aankomen? ook al is het dezelfde als die je jaren lang al slikte?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:28:50 #30
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138656954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook, maar het werkt wel inderdaad
maar ik kan het niet
Als ik zin heb in een afbakbroodje en we hebben een verpakking met 4 pistolets, dan maak ik hem niet open. Alleen als mijn man ook mee eet, want dan gaan ze op. Hij vindt het stom dat ik dan niet iets pak waar ik zin in heb en ik vind het stom om 2 broodjes weg te mikken :')
pi_138656970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik had altijd gedacht dat het stoppen moeilijker was. Als ik van tevoren had geweten dat het me zo mee zou vallen, had ik het gewoon veel eerder moeten doen. Ik was ook 24 toen ik stopte. Inmiddels de 30 gepasseerd en nooit meer naar een sigaret gepakt :D
Ik wist dat stoppen an sich niet zo heel moeilijk is. Ik ben al eerder gestopt geweest. Alleen door nogal een rotte ervaring in een opwelling een opgestoken en toen was het hek van de dam... Niet meer doen dus...

Ik vind het stoppen met roken en niet mogen snaaien wel moeilijk. Vond moet ik eigenlijk zeggen. Want vind het nu heel af en roe nog maar moeilijk.
pi_138656988
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Wij tartaartje, sperziebonen en gekookte aardappelen en toetje natuurlijk.. Het belangrijkste onderdeel van heel de maaltijd ;)
Volkoren spaghetti met een sausje van spinazie, geitenkaas en creme fraiche
pi_138657040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:31:42 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138657074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet helemaal. Dan moet je een grote verpakking niet open maken als je al weet dat je het niet bij een klein beetje kan houden.
Zodra je dan alles op MOET eten dan weggooien, dan is het uit je systeem en dan is de drang weg.
Stom is dat he? dan moet het echt op en dan kan je niet stoppen totdat het op is.
Heel vervelend.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138657146
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!
Is de eerste keer dat ik het maak dus ben benieuwd :D
pi_138657161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:9
pi_138657197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is de eerste keer dat ik het maak dus ben benieuwd :D
Ben benieuwd
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:36:44 #38
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet helemaal. Dan moet je een grote verpakking niet open maken als je al weet dat je het niet bij een klein beetje kan houden.
Zodra je dan alles op MOET eten dan weggooien, dan is het uit je systeem en dan is de drang weg.
Stom is dat he? dan moet het echt op en dan kan je niet stoppen totdat het op is.
Heel vervelend.
Het is niet per se zo dat ik een verpakking meteen leeg moet eten als hij open is, gelukkig! Maar ik heb dan wel in mijn hoofd zitten dat ik het niet wil verspillen. En sommige dingen blijven na openen maar een paar dagen goed. Dus dan 'moet' ik de komende dagen dus ook van die koekjes/whatever eten. En soms vind ik dat ok, dan kies ik er bewust voor. Maar meestal vind ik 1 koek dan heel lekker en voel ik me bij voorbaat al schuldig over de rest van het pak want weggooien wil ik gewoon niet :@
Mijn man wil altijd een pak koeken op voorraad hebben, voor het geval er ineens visite is. Inmiddels heb ik dus maar een soort gekozen met een lange houdbaarheidsdatum en die ik niet zo interessant vind, dan blijft het tenminste liggen. :')
pi_138657410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn man wil altijd een pak koeken op voorraad hebben, voor het geval er ineens visite is. Inmiddels heb ik dus maar een soort gekozen met een lange houdbaarheidsdatum en die ik niet zo interessant vind, dan blijft het tenminste liggen. :')
Gewoon boter, bloem en suiker in huis hebben. Als er onverwachts iets binnenkomt heb je binnen een half uur verse koekjes staan. Desnoods maak je het deeg van te voren en leg je dat gewoon in de vriezer. Als je ze nodig hebt haal je alleen eruit wat je nodig hebt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit iets in huis heb, en koeken echt niet mis als er mensen over de vloer komen. Ik heb dan ook nooit drinken in huis. Koffie, thee en soms limonadesiroop.
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:43:54 #40
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657502
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon boter, bloem en suiker in huis hebben. Als er onverwachts iets binnenkomt heb je binnen een half uur verse koekjes staan. Desnoods maak je het deeg van te voren en leg je dat gewoon in de vriezer. Als je ze nodig hebt haal je alleen eruit wat je nodig hebt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit iets in huis heb, en koeken echt niet mis als er mensen over de vloer komen. Ik heb dan ook nooit drinken in huis. Koffie, thee en soms limonadesiroop.
Dit inderdaad. Ik heb verder echt geen koekjes oid in huis voor het geval dat.
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:44:16 #41
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657520
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boter, bloem en suiker heb ik standaard in huis, dus dat is misschien wel een idee :D
Ik mis de koeken zelf ook niet als er visite is, maar mijn man wil mensen altijd iets aan kunnen bieden. En qua drinken hebben wij hier ook alleen datgene in huis wat we zelf altijd drinken. Ik heb van mijn verjaardag een tijd terug nog wat flessen fris staan en die gaan dus binnenkort allemaal over de datum want wij pakken er niet naar :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:44:55 #42
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657540
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:43 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik heb verder echt geen koekjes oid in huis voor het geval dat.
Toen ze laatst op waren, had ik ook niks gezegd omdat ik het ook onzin vind. Maar toen was het hem na een paar weken ineens opgevallen, dus toen nam hij ze weer mee :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:45:32 #43
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Toen ze laatst op waren, had ik ook niks gezegd omdat ik het ook onzin vind. Maar toen was het hem na een paar weken ineens opgevallen, dus toen nam hij ze weer mee :')
Ker0ls :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:47:06 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138657603
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:45 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Ker0ls :')
Jah :')
Het is ook al wel een paar keer gebeurd dat we heul geen onverwachte visite kregen en de koeken dus bijna over de datum gingen. Toen kon ik ze mee naar werk nemen (ik was bezig met afvallen), en dan kocht hij weer een nieuw pak voor thuis, waar dan uiteindelijk weer hetzelfde mee gebeurde 8)7
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:48:02 #45
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138657642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jah :')
Het is ook al wel een paar keer gebeurd dat we heul geen onverwachte visite kregen en de koeken dus bijna over de datum gingen. Toen kon ik ze mee naar werk nemen (ik was bezig met afvallen), en dan kocht hij weer een nieuw pak voor thuis, waar dan uiteindelijk weer hetzelfde mee gebeurde 8)7
Haha. Gelukkig is mijn O+ een gier en hoef ik me daar niet druk om te maken (want weggooien is zonde en dan beland het in mijn mik :') )
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:18:53 #46
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138658668
Ik heb mijn ker0l geloof ik verpest door 'm zelfgebakken zooi te voeren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138659042
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De keuze van m'n vriend vandaag: wraps met shoarma vlees. En ik heel bad ass zonder groente. }) M'n vriend had sla erbij.

Gister gebakken aardappel stukjes, stoofpeertjes en een boomstammetje.

Onze kookkunsten gaan nog niet zo ver en aangezien we maar 2 dagen hier eten (we passen 3 dagen op een huis) kunnen we ook niet van alles qua ingrediënten gaan kopen dus het moet wel op gaan. :P
pi_138659533
Ik had Stiltonsoep gemaakt als voorafje, maar na 2 kommen had ik wel genoeg en heb verder niets meer gekookt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138660858
Net even een uurtje thuis BodyPump gedaan. Ik dacht wat ik in de sportschool kan, kan ik thuis ook, gewoon een Spotify playlist van gemaakt. Tijdje geleden had ik al een barbell gekocht, dus geen excuus om niet te sporten. Zelfs niet als het zo hard regent als nu. ;-)

Donderdag weer gewoon in de sportschool, maar nu ivm tijdgebrek geen behoefte aan al dat gedoe van reistijd en omkleden en zo. :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is niet per se zo dat ik een verpakking meteen leeg moet eten als hij open is, gelukkig! Maar ik heb dan wel in mijn hoofd zitten dat ik het niet wil verspillen. En sommige dingen blijven na openen maar een paar dagen goed. Dus dan 'moet' ik de komende dagen dus ook van die koekjes/whatever eten. En soms vind ik dat ok, dan kies ik er bewust voor. Maar meestal vind ik 1 koek dan heel lekker en voel ik me bij voorbaat al schuldig over de rest van het pak want weggooien wil ik gewoon niet :@
Meestal als je iets in huis haalt voor de visite dan hebben ze of zelf ook wat meegenomen of ze zijn ook op dieet. :+
pi_138660994
Brownie pudding van Mona is echt zo lekker :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')