Point taken helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vraag me sowieso wel vaker af wat sommige mensen van Tinder verwachten.
[..]
Hij doet iets verkeerd? Wanneer had jij ook alweer voor het laatst geneukt?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik doe me ook anders voor.
Op Tinder ben ik Basje Speldberg, 55 jaar, wiskundedocent.
Ik hou van Boergondisch genieten, steevast een wijntje met blokjes kaas iedere avond. Daarnaast ben ik een denker. Ik filosofeer. Ik wil weten waarom wij hier zijn. Wat de zin van het leven is.
Mijn hobby's zijn oude radio's verzamelen, lezen en bordspellen. Daarnaast ben ik erelid van de Zwolse stamppotclub.
Ik ben op Tinder op zoek naar warmte en genegenheid. Dit is ook mijn tagline. Ik zit op dit moment op 40 matches en heb aanstaande weekend een date met een vrouw.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hou van Boergondisch genieten, steevast een wijntje met blokjes kaas iedere avond. Daarnaast ben ik een denker. Ik filosofeer. Ik wil weten waarom wij hier zijn. Wat de zin van het leven is.
Mijn hobby's zijn oude radio's verzamelen, lezen en bordspellen. Daarnaast ben ik erelid van de Zwolse stamppotclub.
Ik ben op Tinder op zoek naar warmte en genegenheid. Dit is ook mijn tagline. Ik zit op dit moment op 40 matches en heb aanstaande weekend een date met een vrouw.
Zal wel een goede partij ongemakkelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja ik, mijn oude baas.
Had hem eerst naar links geswiped maar kreeg hem daarna nog 2x dus naar rechts geswiped, bleek een matchWe hebben even gepraat maar heb het ook wel weer snel gestopt
Viel opzich wel mee maar we zijn wel vrij snel gestopt jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:51 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Zal wel een goede partij ongemakkelijk zijn geweest
Yats, je "friendzoned" jezelf gewoon al, ik krijg er echt de kriebels van als ik zo'n kerel om mij heen zou hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken helaas.![]()
Dat is mijn 'probleem' ook vooral. Ik tref genoeg leuke vrouwen (afgelopen zondag dus nog) waarbij we beiden een leuke tijd hebben, maar ik denk te vaak van mezelf dat ik niet leuk genoeg ben waardoor ik geen move in de richting van zoenen of seks maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, je "friendzoned" jezelf gewoon al, ik krijg er echt de kriebels van als ik zo'n kerel om mij heen zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou het me niet verbazen als ik dan een vrouw uit zoek die geen vrijgezel is om vervolgens een mep van hun vriend te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Waarom zou het me niet verbazen als ik dan een vrouw uit zoek die geen vrijgezel is om vervolgens een mep van hun vriend te krijgen.Via Tinder, dat je een hele date gehad had, daarna terug liep ergens naar het station, auto of weet ik wat en je toen uit het niets een klap van een vriend van hun kreeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Laat nou maar gewoon SV, Laat maar..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Gast, denk in mogelijkheden, niet in wat-nou-als situaties
Neem mijn post niet zo serieus SV. Ik weet dat unicorn volledig gelijk heeft, alleen heb ik meestal moeite om te handelen op de door haar beschreven manier, en dat is niet het meest handig als je iemand probeert te versieren in een kroeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Gast, denk in mogelijkheden, niet in wat-nou-als situaties
Jullie hebben beiden gelijk unicorn. Alleen het daadwerkelijk doen vind ik moeilijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Laat nou maar gewoon SV, Laat maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM zet je een foto van jezelf op Tinder dat er een hondentong echt geheel over je gezicht heen gaat. Nee mensen, gewoon nee.![]()
Deze doet het vast goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou nou Yats, je hoeft niet gelijk 180 graden te draaien maar je moet toch wel iets minder stijf wordenJe hebt je voet toch ook niet op tinder gezet, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM zet je een foto van jezelf op Tinder dat er een hondentong echt geheel over je gezicht heen gaat. Nee mensen, gewoon nee.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee meid, geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je voet toch ook niet op tinder gezet, he?
Nou nou Yats, je hoeft niet gelijk 180 graden te draaien maar je moet toch wel iets minder stijf wordenIk doe mijn best unicorn. Het is al een stijgende curve t.o.v. een paar maanden terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM zet je een foto van jezelf op Tinder dat er een hondentong echt geheel over je gezicht heen gaat. Nee mensen, gewoon nee.
Dat van die foto is overigens een beetje apart. Zouden er echt mensen zijn die dat liken?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Gewoon Tinder fixenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe mijn best unicorn. Het is al een stijgende curve t.o.v. een paar maanden terug.
Dat van die foto is overigens een beetje apart. Zouden er echt mensen zijn die dat liken?
Ik probeer nog steeds een klant te vinden waar ik een iphone bij kan declareren zodat tinder het normaal doetquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon Tinder fixen![]()
Nee die zitten op KLB Anti-Tinder topics aan te maken.
Het is jammer dat er geen screenshots meer gepost mogen worden, heb wel het idee dat mannen het een stuk bonter maken. Net ook weer een vent die een badeendje voor zijn gezicht hield met de tekst "duckface" ha. ha. ha.
Nou nou Yats, je hoeft niet gelijk 180 graden te draaien maar je moet toch wel iets minder stijf wordenwahawhahahhahahah stijf xDD dat jy dat durft seg :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM zet je een foto van jezelf op Tinder dat er een hondentong echt geheel over je gezicht heen gaat. Nee mensen, gewoon nee.If not now, then when.
Ik weet niet hoor maar je hebt zojuist 75% van de mannen beschreven maar ach aan de andere kant, als hij/zij doe-baar is wat interesseert jou dan die kutdolfijnen of afrikaantjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds een klant te vinden waar ik een iphone bij kan declareren zodat tinder het normaal doet
Wat zou zo'n gast serieus denken over die foto? Vrouwen zijn juist weinig origineel qua foto's. Enorm vaak groepsfoto's met vriendinnen in een kroeg, veel foto's met zielige Afrikaantjes en af en toe een foto met kinderen of een veel te actieve labrador. Doe mij dan maar eens een keer een origineel iemand er tussen qua foto's.
Hihihihihi jij gekkiequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wahawhahahhahahah stijf xDD dat jy dat durft seg :p
Zijn wij mannen ook zo weinig origineel? Tinder is er inderdaad niet echt voor de langdurige relaties (al kun je niets uitsluiten natuurlijk). Ik denk dat ik toen ik nog in kon loggen een groot deel van de vrouwen met dergelijke foto's ondanks die foto's ook geliked heb (ik like ongeveer 1 op de 3). Puur op uiterlijk valt er immers vaak weinig op die vrouwen aan te merken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik weet niet hoor maar je hebt zojuist 75% van de mannen beschreven maar ach aan de andere kant, als hij/zij doe-baar is wat interesseert jou dan die kutdolfijnen of afrikaantjes
Neuken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
Wat hebben jullie op een 2e date gedaan?
Dat heb ik met elke chick na het neukenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, en daarna heb je haar nooit meer gezien.
Zolang het geen relatiemateriaal is...boeiend.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat heb ik met elke chick na het neuken
Je gaat je toch afvragen of je dan niet iets moet verbeterenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang het geen relatiemateriaal is...boeiend.
Ik twijfelde ook al evenquote:
Je hoeft niet origineel te zijn, wel een beetje lekker.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij mannen ook zo weinig origineel? Tinder is er inderdaad niet echt voor de langdurige relaties (al kun je niets uitsluiten natuurlijk). Ik denk dat ik toen ik nog in kon loggen een groot deel van de vrouwen met dergelijke foto's ondanks die foto's ook geliked heb (ik like ongeveer 1 op de 3). Puur op uiterlijk valt er immers vaak weinig op die vrouwen aan te merken.
p.s. Hoe is het met je date van laatst?
Mwa ligt ook aan de vrouw natuurlijk. Als je oppervlakkige hoeren zoekt moet je vooral lekker zijn en selfies met blote borstquote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je hoeft niet origineel te zijn, wel een beetje lekker.
nee dan is het nog niet oke, maar dan vind ik het minder ergquote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef Poolbal het volgende:
Best grappig dat een foto om je torso te showen niet ok is, maar een foto van een ontbloot bovenlijf tijdens een activiteit is wel ok. Die foto is er natuurlijk ook alleen maar om de torso te showen: ik zwem ook wel eens, kijk maar. En oh ja ja toevallig ben ik halfnaakt, maar het gaat er om dat ik wel eens zwem.
Ik heb gewoon mijn 2 meest recente selfies en een foto die al wat ouder is maar die ik gewoon heel mooi vindquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Poolbal het volgende:
Men wil misschien graag de illusie hebben dat ze zelf ontdekt hebben dat het een aantrekkelijk lichaam is. Volgens mij kiezen de dames vrij nauwkeurig hun foto's als t gaat om de hoeveelheid boob die je ziet..
Als het een goede duidelijke foto is vind ik (persoonlijk) dat overbodig. Ik open zelden andere foto's tenzij ik twijfel omdat ze op de eerste foto een zonnebril dragen of dat ze 10km verderop ergens op een berg staanquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik ging altijd op de eerste foto af, ik keek maar zelden of de overige foto's interessant waren.
Ik moet dus meerdere foto's uploaden?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hij pakt toch gewoon je foto's van Facebook? Kun je dat ook aanpassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |