Waar was je nou zondag? Weinig lekkere wijven in Arnhem trouwensquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
1622 nu. Gaat wat moeizamer de laatste week.
Ik heb 'm op 35 km staan, en kom regelmatig in de vier grote steden in de Randstad. Verder valt het wel mee geloof ik.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tinder, dé ideale site om met mannen te kutten omdat ik in het echt gewoon te vriendelijk daarvoor ben.
Doen jullie je anders voor op Tinder?
Jeetje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
1622 nu. Gaat wat moeizamer de laatste week.
Ik heb 'm op 35 km staan, en kom regelmatig in de vier grote steden in de Randstad. Verder valt het wel mee geloof ik.
Ligt eraan. Als het sowieso een 'no go' is wordt het toch nooit een date dus wat maakt het dan uit. Bij serieuze interesse is het echter niet zo handig, je zal toch gelijk door de mand vallen en dan heb je je kansen meestal al verspeeld...quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tinder, dé ideale site om met mannen te kutten omdat ik in het echt gewoon te vriendelijk daarvoor ben.
Natuurlijk. Mensen die daadwerkelijk een serieuze partner zoeken via zoiets als Tinder kan ik onmogelijk serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef Repeating het volgende:
[..]
Jeetje.![]()
Je zit dus puur vanwege tijdverdrijf op die app hoop ik?
Als het daadwerkelijk om het 'zoeken' gaat, ben ik het met je eens. Dat komt ietwat wanhopig over. Maar ik kan voor mezelf niet uitsluiten dat een relatie ontstaat uit Tinder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mensen die daadwerkelijk een serieuze partner zoeken via zoiets als Tinder kan ik onmogelijk serieus nemen.
Sowieso, mensen die überhaupt 'zoeken' naar een relatie..quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk om het 'zoeken' gaat, ben ik het met je eens. Dat komt ietwat wanhopig over. Maar ik kan voor mezelf niet uitsluiten dat een relatie ontstaat uit Tinder.
Tuurlijk, maar een relatie kan overal uit ontstaan. Op een festivalletje, in het park, in de trein...overal kom je mensen tegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk om het 'zoeken' gaat, ben ik het met je eens. Dat komt ietwat wanhopig over. Maar ik kan voor mezelf niet uitsluiten dat een relatie ontstaat uit Tinder.
Doe je toch iets verkeerd. Ik heb me uitermate vermaakt met een leuke dame zondag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar was je nou zondag? Weinig lekkere wijven in Arnhem trouwens
Dit dus. Allemaal matches maar er gewoon niks mee doen omdat het gewoon voor de lol was eigenlijk. Mja, nu toch eentje wat wel die kant op kan gaan wat ook heel apart is moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die überhaupt 'zoeken' naar een relatie..
Hij doet iets verkeerd? Wanneer had jij ook alweer voor het laatst geneukt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd. Ik heb me uitermate vermaakt met een leuke dame zondag.
Je profielplaatje:quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die überhaupt 'zoeken' naar een relatie..
Nee. Dan heb je straks op de date dat het nogal tegenvalt of anders is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik ben denk ik ook vrij kieskeurig, en soms is het 10x nee en dan opeens weer 5x achter elkaar ja. Maar toch ook altijd de fotos checken. Die eerste foto is soms echt leuk en dan zie je opeens bij de volgende fotos dat t gewoon echt geen mooie meid is. Trickery, I tell ya!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:28 schreef TheMercenary976 het volgende:
Het valt me vooral op dat 90% van de vrouwen op Tinder mooi is, gruwelijk mooi. In het begin waren het veel fakeprofielen die je doorlinkte naar betaalsites maar nu die ook bijna allemaal weg zijn valt het me nog steeds op: Ik like er wel 7 van de 10 denk ik en ik ben nog wel het type kieskeurig as hell.
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef Poolbal het volgende:
Uit Tinder is voor mij nog één leuk ding gekomen: ik mag de tattoo van een tinderdate gaan ontwerpen. Best vereerd
Dat zal jouw naam worden, daarna wil ze 4 kinderen van je en trouwen binnen een half jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef Poolbal het volgende:
Uit Tinder is voor mij nog één leuk ding gekomen: ik mag de tattoo van een tinderdate gaan ontwerpen. Best vereerd
Avithal?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb ooit een 'bekende' NL-er erop gehad, niet heel bekend maar enkelen herinneren zich haar vast nog welIk heb ook haar nummer en spreek haar regelmatig haha !
ymkequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb ooit een 'bekende' NL-er erop gehad, niet heel bekend maar enkelen herinneren zich haar vast nog welIk heb ook haar nummer en spreek haar regelmatig haha !
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Hij doet iets verkeerd? Wanneer had jij ook alweer voor het laatst geneukt?![]()
Ik word hier best wel wild van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef Poolbal het volgende:
Ben al druk aan het schetsen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |