Neuken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
Wat hebben jullie op een 2e date gedaan?
Dat heb ik met elke chick na het neukenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, en daarna heb je haar nooit meer gezien.
Zolang het geen relatiemateriaal is...boeiend.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat heb ik met elke chick na het neuken
Je gaat je toch afvragen of je dan niet iets moet verbeterenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang het geen relatiemateriaal is...boeiend.
Ik twijfelde ook al evenquote:
Je hoeft niet origineel te zijn, wel een beetje lekker.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij mannen ook zo weinig origineel? Tinder is er inderdaad niet echt voor de langdurige relaties (al kun je niets uitsluiten natuurlijk). Ik denk dat ik toen ik nog in kon loggen een groot deel van de vrouwen met dergelijke foto's ondanks die foto's ook geliked heb (ik like ongeveer 1 op de 3). Puur op uiterlijk valt er immers vaak weinig op die vrouwen aan te merken.
p.s. Hoe is het met je date van laatst?
Mwa ligt ook aan de vrouw natuurlijk. Als je oppervlakkige hoeren zoekt moet je vooral lekker zijn en selfies met blote borstquote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je hoeft niet origineel te zijn, wel een beetje lekker.
nee dan is het nog niet oke, maar dan vind ik het minder ergquote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef Poolbal het volgende:
Best grappig dat een foto om je torso te showen niet ok is, maar een foto van een ontbloot bovenlijf tijdens een activiteit is wel ok. Die foto is er natuurlijk ook alleen maar om de torso te showen: ik zwem ook wel eens, kijk maar. En oh ja ja toevallig ben ik halfnaakt, maar het gaat er om dat ik wel eens zwem.
Ik heb gewoon mijn 2 meest recente selfies en een foto die al wat ouder is maar die ik gewoon heel mooi vindquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Poolbal het volgende:
Men wil misschien graag de illusie hebben dat ze zelf ontdekt hebben dat het een aantrekkelijk lichaam is. Volgens mij kiezen de dames vrij nauwkeurig hun foto's als t gaat om de hoeveelheid boob die je ziet..
Als het een goede duidelijke foto is vind ik (persoonlijk) dat overbodig. Ik open zelden andere foto's tenzij ik twijfel omdat ze op de eerste foto een zonnebril dragen of dat ze 10km verderop ergens op een berg staanquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik ging altijd op de eerste foto af, ik keek maar zelden of de overige foto's interessant waren.
Ik moet dus meerdere foto's uploaden?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hij pakt toch gewoon je foto's van Facebook? Kun je dat ook aanpassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |