abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 april 2014 @ 23:02:06 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138634163


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewerker/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Loll - vulploegleider omgeving Zwolle
Watdoeteenvulploegleider - Lulletje Rozenwater


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138634182
Eerste *O*
pi_138634187
Tweede
pi_138634236
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Verder gelukkig een container met Pepsi 4 packs e.d. Over. Echt de restanten puilen echt uit op dit moment.
Hier ook echt belachelijk veel. 4 volle rolly's van de oude actiekoppen, 'n hele container pepsi, 'n hele container Rivella (bijna dan..)..

Normaal staan er hier 4 of 5 containers navulling (bier, fris, eieren/cereals) waren er nu 8 :')
pi_138634239
vierde

gr
  maandag 7 april 2014 @ 23:05:46 #6
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138634293
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Normaal staan er hier 4 of 5 containers navulling (bier, fris, eieren/cereals) waren er nu 8
Ach gossie? Wil je een koekje?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138634307
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ach gossie? Wil je een koekje?
Ja, een Oreo graag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 23:06:53 ]
pi_138634318
Rivella, RC gewoon in fusten staand gepresenteerd met losse sixpacks ernaast, sappen staat gewoon een eiland in de winkel.
pi_138634325
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier ook echt belachelijk veel. 4 volle rolly's van de oude actiekoppen, 'n hele container pepsi, 'n hele container Rivella (bijna dan..)..

Normaal staan er hier 4 of 5 containers navulling (bier, fris, eieren/cereals) waren er nu 8 :')
Ik moet echt een keer die restanten goed gaan tellen, want dit kost alleen maar tijd met navullen.

Ik zat erover te denken om een berichtje te typen naar RE, maar dit is geen lokaal probleem als ik het zo lees :P
pi_138634417
Verder ontbreekt het me een beetje aan tijd om goed voorraadbeheer uit te voeren doordat we de laatste tijd een kutplanning hebben. Veel foutjes en een hoop zieken. Dan kom je er gewoon niet aan toe.
pi_138634459
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef mujentas het volgende:
Verder ontbreekt het me een beetje aan tijd om goed voorraadbeheer uit te voeren doordat we de laatste tijd een kutplanning hebben. Veel foutjes en een hoop zieken. Dan kom je er gewoon niet aan toe.
Dat is klote, want wel de beste en snelste manier om je magazijn leger en op orde te krijgen.
pi_138634461
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid dag/bulk restanten vandaag heel erg vind meevallen, alleen actie wat er op zaterdag eruit gaat is veel en vormt een groot gedeelte van onze weekrestanten. :)
  maandag 7 april 2014 @ 23:10:46 #13
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138634476
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid dag/bulk restanten vandaag heel erg vind meevallen, alleen actie wat er op zaterdag eruit gaat is veel en vormt een groot gedeelte van onze weekrestanten. :)
Hier ook. Morgen maar weer even alle weekrestanten erdoorheen halen :'(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138634503
Wat een extra actie meuk binnen gekregen! Maar onze koppen waren echt lekker vol, behalve Spa bosvruchten plank. Lekker de boel laten afspiegelen vanavond. Omzet liep wat achter, we leveren denk ik wat in door zondagsopenstelling.
pi_138634527
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid dag/bulk restanten vandaag heel erg vind meevallen, alleen actie wat er op zaterdag eruit gaat is veel en vormt een groot gedeelte van onze weekrestanten. :)
Gewoon apart zetten bij het uitruimen van de actie, 2 momenten per week voor prikken om na te vullen. Vaak paar week later toch weer actie.
pi_138634650
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat is klote, want wel de beste en snelste manier om je magazijn leger en op orde te krijgen.
Ja, ik vind het ook kut, bovendien wordt er sinds kort 1 restantenloper minder ingepland, terwijl we juist MEER restanten hebben dan voorheen. Dan redden ze het gewoon niet voordat de shift begint.

Maar ik moet het er binnenkort maar eens over hebben, want dit gaat nergens meer over.

Ik heb ook het gevoel dat de dagrestanten tijdens de shift niet tot nauwelijks gecontroleerd worden. Ik was vorige week eventjes wat restanten aan het doen, sommige dingen waren gewoon niet gevuld en naar achter geflikkerd.
pi_138634808
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Questionmarks het volgende:
Gewoon apart zetten bij het uitruimen van de actie, 2 momenten per week voor prikken om na te vullen. Vaak paar week later toch weer actie.
Actierestanten komen bij ons ook apart te staan, na een week nagevuld en bij weekrestanten gepleurd (die twee keer per week worden gelopen). Dan is de hoeveelheid ook aangenomen tot een paar kratjes per pad wat gewoon te doen is, op drogmetica, wijnen en drogmetica/wasmiddelen na dan. Bulk weekrestanten komen bij ons apart te staan en worden wanneer nodig nagevuld. Zo hebben wij nog Palm, Grolsch, Heineken, AH Cola, Lipton en Bavaria daar staan nu. :)
pi_138634850
Extremen in de actierestanten presenteren we de week erna ergens en laten de prognose aanpassen, werkt lekker.
pi_138634937
wat een tyfes werk blijft het toch, soms heb ik een kar (actie producten)
waarvan de helft er niet ingelazerd kan worden en ik alles op de grond moet pleuren vervolgens moet ik alles weer op de kar zetten en de restanten in een kist gooien.

En dan al die zware pakken appelsap koffiemelk waarvan ik er 8 stuk heb laten vallen en zeikende mensen die zeuren dat de indeling veranderd is krijg de pest pokken van dit werk haha
  maandag 7 april 2014 @ 23:22:54 #20
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138634969
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
wat een tyfes werk blijft het toch, soms heb ik een kar (actie producten)
waarvan de helft er niet ingelazerd kan worden en ik alles op de grond moet pleuren vervolgens moet ik alles weer op de kar zetten en de restanten in een kist gooien.

En dan al die zware pakken appelsap koffiemelk waarvan ik er 8 stuk heb laten vallen en zeikende mensen die zeuren dat de indeling veranderd is krijg de pest pokken van dit werk haha
Ik zou morgen gewoon even een briefje afgeven bij je TL dat je ontslag neemt. Aan deze instelling hebben we dus niets :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138634988
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
wat een tyfes werk blijft het toch, soms heb ik een kar (actie producten)
waarvan de helft er niet ingelazerd kan worden en ik alles op de grond moet pleuren vervolgens moet ik alles weer op de kar zetten en de restanten in een kist gooien.

En dan al die zware pakken appelsap koffiemelk waarvan ik er 8 stuk heb laten vallen en zeikende mensen die zeuren dat de indeling veranderd is krijg de pest pokken van dit werk haha
Lege kar pakken en de dingen die er niet in passen daar direct op zetten. Hoef je niks op de grond te zetten :+
pi_138635012
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
wat een tyfes werk blijft het toch, soms heb ik een kar (actie producten)
waarvan de helft er niet ingelazerd kan worden en ik alles op de grond moet pleuren vervolgens moet ik alles weer op de kar zetten en de restanten in een kist gooien.

En dan al die zware pakken appelsap koffiemelk waarvan ik er 8 stuk heb laten vallen en zeikende mensen die zeuren dat de indeling veranderd is krijg de pest pokken van dit werk haha
KLB / Pinkaart past niet in de pinspleet.

Je hebt gewoon een klein piemeltje.
pi_138635032
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

KLB / Pinkaart past niet in de pinspleet.

Je hebt gewoon een klein piemeltje.
Wat is deze :')
  maandag 7 april 2014 @ 23:24:55 #24
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635057
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

KLB / Pinkaart past niet in de pinspleet.

Je hebt gewoon een klein piemeltje.
Lesbische potten :')

Is dat niet hetzelfde als ronde cirkels?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635075
d4v1d goeie tip dankjewel
pi_138635129
De restanten zijn op dit moment geloof ik een groot probleem.
De combinatie van de aantrekkende omzet, route 99 en Pasen zorgt voor veel restanten.

De planning gaan we voor deze week iedere avond even upgrade met iemand. Morgen de teamleider er even actie op laten zetten.

Geloof dat we nu 8 bulk karren hebben. Lijkt ook of de eerste actie instuwing hoger was dan normaal.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138635135
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef djakkaa3033 het volgende:
d4v1d goeie tip dankjewel
Had je dat nou echt niet zelf kunnen bedenken? :')
  maandag 7 april 2014 @ 23:27:38 #28
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635177
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Had je dat nou echt niet zelf kunnen bedenken? :')
Blijkbaar niet. Zou hij familie van Mapima zijn?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635251
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef djakkaa3033 het volgende:
d4v1d goeie tip dankjewel
Ben je een Wajong'er?
pi_138635267
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ben je een Wajong'er?
Ik denk een 15 jarige vuller die geen fuck om z'n werk geeft.
pi_138635279
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Had je dat nou echt niet zelf kunnen bedenken? :')
Helaas kon hij dat niet blijkbaar. Blijkbaar vond zijn teamleider het ook niet nodig hem dat uit te leggen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  maandag 7 april 2014 @ 23:30:20 #32
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Hee Gasten !!! - Sehh boykies !! - Goeie avond allemaal !! - yoooo klerelijers !!

Hier weer een klachtje van je boykie Djakkaa.
Zoals jullie misschien al weten ben ik 22 jaar en heb een klein lijstje met stoornissen
waardoor ik geen meissie ken krijgen, heb enkele keren een verkering gehad alleen dat bleef altijd bij zoennen!! (wat ook lekker is soms lekkerder als de s-e-k-s )

Maak verder ook niet uit, we leven in een vrij land en niet in Souadie Arabie ! dus mogelijkheden zat.. al is dat vaak nog een taboe wat ik soms doe haha.
Ik heb een wajonkie van rond de 960 per maand, en 1 keer in de 3 maanden bezoek ik een prostituee.. voor ik dat doe gaan er eerst nog weken speurwerk aan vooraf en zoek ik een mooi wijffie die ook aan tongzoenen en -b-e-f-f-e-n doet.
Dit verklaart een hoop :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635319
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dit verklaard een hoop :')
Mijn ogen. :{ :'(
pi_138635333
Klopt heb wajong ja maar mijn proef periode word niet verlengd haha dus laatste weekies
pi_138635339
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef djakkaa3033 het volgende:
Goeieavond allemaal je boykie Djakkaa is weer terug, ik heb een hele poos ff niet gefokt niet omdat ik fok niet leuk vond maar ik in een depressie zat.

Ik werk dus nu al 3 maanden bij Albert heijn in Rotterdam Noord
Jullie zullen wel denken waarom neem de albert heijn zo iemand als mij aan want ik heb
- Autisme (pdd nos)
- ADHD
- Hypochondrie
- Verstandskiezen die er dit jaar uitgesneden moeten worden door de kaakchirurg
- angststoornis
- rode vlekken in mijn gezicht (als ik in een spannende periode zit) .
- Chronische hyperventilatie

Zekers heel erg wennen want ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt en nu op mn 22e leeftijd is het zo ver haha, ik ben voor de appie gratis de eerste 2 maanden maar omdat ze niet overtuigd waren van me werkprestaties heb ik geen halfjaar contract gekregen maar nog een maandje proef, (proefmaanden zijn gratis voor de supermarkt en behoud ik me wajonkie)

Nou zit er een golera lekker wijfie in het albert heijn team zuiver blank, mooie blauwe ogen en stijl lang bruin haar, (niet racistisch bedoeld ben zelf namelijk indo maar val op mooie blanke dames haha, er werken ook Marokkaanse dames maar die zijn zo arrogant als de varkenspest en ze kennen wel knap zijn (mooier als turkse vrouwen) (niet discriminerend of neerbuigend naar de turkse gemeenschap bedoeld trouwens) . maar de arrogantie en dat gesmak van kauwgom met hun mond open in de pauze doet me ook geen vreugde tegenmoet

Maar goed, ik kan het goed vinden met dat wijfie dus met dat bruine haar.. ik ben sinds ik er werk stapel verliefd en vaak als ze aan het werk is ga ik in het magazijn snel een kar pakken die vlak bij haar vulpad is, en dan ga ik vaak ff langslopen ff praatje maken en dat gaat altijd lekker (ze heb me laatst ook toegevoegd op de ping) (we hebben een goede band)

Ik was dus afgelopen vrijdag bij hef bundy (Dat is een rapper) in de hollywood music hall (discotheek), want ik zag op haar facebook staan dat ze met der vriendinnen erheen ging,
Ik ken nog een jongen Mootje van het buurthuis hier in Crooswijk (daar liep ik stage moest van mijn jobcoach van het UWV) en ik zag ook op zijn facebook staan dat hij ook naar hollywood ging, dus heb afgesproken dat ik met hem mee ging, en ik zag daar dat wijfie waar ik smoor verliefd op ben staan... in een groepje anderen meissies

Ze zag me staan (was alweer in me eentje want mohammed was weer bij zen anderen maten )
en ze ging expres zo staan in dr vriendengroep in een cirkel dat ze precies met dr rug naar me toe stond........................

Ik zag het.. dat ze het expres deed was kapot en ben afgedropen.
later die avond ben ik nog bedreigd en had bijna onder dwang XTC moeten kopen maar ik liet zien dat mn flappen in mn portemenee leeg waren en mocht verder van de groep maar dat is te offtopic anders dwaal ik te veel af

Dus ik mos vandaag weer naar het werk en ze was er ook weer en ik zei ''ik zag je nog''
zei ze: Volgens mij zag ik je ook nog heel ff hihi

Klacht heb ik een keer sjans met een golera lekker wijfie bij de albert heijn wil ze in dr vrije tijd niks met me te maken hebben (aan me uiterlijk ligt het niet, heb 2 oorbelletjes petje en ben indo maar ligt denk meer aan me karakter want ik heb weinig vrienden en haast nooit verkering)

dat was de eerste klacht van je boykie djakkaa dit jaar
(als ik zo ff niet reageer op de terechte/onterechte klacht reacties dan ben ik ff aan het douchen dan weten jullie dat)
  maandag 7 april 2014 @ 23:31:38 #36
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635350
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klopt heb wajong ja maar mijn proef periode word niet verlengd haha dus laatste weekies
Joh
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635360
Hahahahaha sorry maar zo iemand hoeven we niet in de organisatie.
pi_138635376
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klopt heb wajong ja maar mijn proef periode word niet verlengd haha dus laatste weekies
Tsja, dat krijg je als je boven je niveau gaat werken.
pi_138635417
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef ikbenschipper het volgende:
De restanten zijn op dit moment geloof ik een groot probleem.
De combinatie van de aantrekkende omzet, route 99 en Pasen zorgt voor veel restanten.

De planning gaan we voor deze week iedere avond even upgrade met iemand. Morgen de teamleider er even actie op laten zetten.

Geloof dat we nu 8 bulk karren hebben. Lijkt ook of de eerste actie instuwing hoger was dan normaal.
Heb vanavond wat actierestant mee laten splitsen en laten verwerken op restant, weer wat containertjes weg. :)
  maandag 7 april 2014 @ 23:34:30 #40
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635451
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mijn ogen. :{ :'(
Hee collega's,

Hier weer een berichtje van je boykie Schuimpjes. RenR werkt niet, nemen jullie dat mee in de evaluatie?

Gr gr
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635514
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hee collega's,

Hier weer een berichtje van je boykie Schuimpjes. RenR werkt niet, nemen jullie dat mee in de evaluatie?

Gr gr
heb ik een keer sjans met een golera lekker wijfie bij de albert heijn wil ze in dr vrije tijd niks met me te maken hebben (aan me uiterlijk ligt het niet, heb 2 oorbelletjes petje en ben indo)
  maandag 7 april 2014 @ 23:36:49 #42
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635549
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

heb ik een keer sjans met een golera lekker wijfie bij de albert heijn wil ze in dr vrije tijd niks met me te maken hebben (aan me uiterlijk ligt het niet, heb 2 oorbelletjes petje en ben indo)
Godver _O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 7 april 2014 @ 23:38:09 #43
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_138635614
:')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  maandag 7 april 2014 @ 23:39:16 #44
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635655
quote:
Ik woon in een appartementen complex,(geen sloeber flat hoor, mijn moeder huurt high class vrije sector (780 euro excl service kosten per maand) als ik op balkon sta zie ik een grasveldje met daar tegenover een grote VMBO school

Nu het lekker weer liggen in de pauze overal scholieren van die school in het gras in groepjes :9~
Erg mooi uitzicht dus, en ik als wajong autist die niks te doen heeft elke dag maar de verrekijker erbij gepakt en ben ik via het open raam naar buiten gaan loeren.
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635693
Jammer dat die nu overdag moet werken. :') Nou ja, op het werk moet zijn.
pi_138635714
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:40 schreef exelletor het volgende:
Jammer dat die nu overdag moet werken. :') Nou ja, op het werk moet zijn.
Wat is daar jammer aan? :P
  maandag 7 april 2014 @ 23:41:09 #47
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635740
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 23:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat is daar jammer aan? :P
Kan ie niet meer met zij verrekijker naar tienermeisjes gluren :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635750
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:')
pi_138635768
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Kan ie niet meer met zij verrekijker naar tienermeisjes gluren :')
oh ik lees niet goed.
  maandag 7 april 2014 @ 23:43:00 #50
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138635821
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138635826
Binnenkort heeft hij weer tijd zat om te loeren. Geen baan + wajong trekken + zon = $$$ profit $$$
pi_138635900
Om het topic nog enigzins bij appie te houden

quote:
Supermarktwerkgevers negeren looneis

Supermarkt
07-04-2014

Supermarkt vakkenvuller
Supermarktwerkgevers gaan niet in de op de eis van vakbonden van een loonsverhoging van 3,5 procent. Dat heeft brancheorganisatie CBL maandag bekendgemaakt. ‘Voor de werkgevers is behoud van werkgelegenheid van belang en daarom zijn werkgevers niet bereid hierop in te gaan’, stelt het CBL.

De werkgevers hebben wel collectief afgesproken om de bestaande cao-afspraken te handhaven. Daarnaast zeggen ze hun personeel een loonsverhoging toe van 1,25 procent per 1 januari 2015, mocht er dan nog geen nieuwe cao zijn.

‘Door op dit moment gezamenlijk vast te leggen dat werkgevers de cao ook na 1 april 2014 blijven toepassen, willen de werkgevers zich een betrouwbare en consistente werkgever en onderhandelingspartner tonen’, laat de brancheorganisatie weten.

Supermarktpersoneel wacht inmiddels een jaar op een nieuwe cao. De collectieve arbeidsovereenkomst is sinds 1 april 2013 verlopen. De onderhandelingen voor een nieuwe overeenkomst stokten in oktober.
pi_138636872
Liep vandaag 'n muis over mn voet tijdens t vullen. ben niet bang voor muizen ofzo, maar t was toch ff schrikken :')
pi_138636978
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef mujentas het volgende:
Om het topic nog enigzins bij appie te houden

[..]

Wettelijk gezien kan je voor oude werknemers ook daar niet van afwijken en alleen voor nieuwe wel. De enige bepaling die wijzigt doordat er geen CAO is is de proeftijd die van 2 naar 1 maand gaat. Vooral voor de winkels erg vervelend... Het is soms na twee maanden al moeilijk in te schatten, na één maand word natuurlijk helemaal lastig.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138637009
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
Liep vandaag 'n muis over mn voet tijdens t vullen. ben niet bang voor muizen ofzo, maar t was toch ff schrikken :')
Onze vroegere supermarktmanager die zich voordeed als de ondernemer had ooit tijdens onze muizenplaag met een nijptang een muis bewerkt door zijn kop eraf te knippen :')
pi_138637062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wettelijk gezien kan je voor oude werknemers ook daar niet van afwijken en alleen voor nieuwe wel. De enige bepaling die wijzigt doordat er geen CAO is is de proeftijd die van 2 naar 1 maand gaat. Vooral voor de winkels erg vervelend... Het is soms na twee maanden al moeilijk in te schatten, na één maand word natuurlijk helemaal lastig.
Wij hielden altijd al 1 maand aan.

Maar het is inderdaad soms lastig in te schatten. Je moet echter wel een complete downer zijn als je niet door je proeftijd komt.
pi_138637081
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

heb ik een keer sjans met een golera lekker wijfie bij de albert heijn wil ze in dr vrije tijd niks met me te maken hebben (aan me uiterlijk ligt het niet, heb 2 oorbelletjes petje en ben indo)
Dat golera doet 't en _O-
pi_138637145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Onze vroegere supermarktmanager die zich voordeed als de ondernemer had ooit tijdens onze muizenplaag met een nijptang een muis bewerkt door zijn kop eraf te knippen :')
Wat :')
pi_138638690
Ik ga van AH wisselen, oude beviel me na anderhalf jaar niet meer ipv de leidinggevenden, het werk vond ik echt super. Nieuw werk wordt kassa en info hoogstwsl (hopelijk, de leidinggevende vond mij erg geschikt voor info zei ze tijdens het sollicitatiegesprek). Ik kan tot nu toe alleen kassa, maar ik ben er goed, weet echt hoe alles moet en ken van fruit en groente bijna alle PLU codes. Nieuwe werkplek heeft oude kassa's, oude werkplek de nieuwe.. wordt dat een groot probleem?? De PLU lijst hoef ik er in ieder geval niet vaak erbij te pakken, alleen voor bier, beltegoed (als het kaartje er niet meer hangt) en groente/fruit waar de barcode van mist, maar wel een PLU code heeft. :P

[ Bericht 37% gewijzigd door HIPPExNAAM op 08-04-2014 02:40:52 ]
-_-
pi_138639278
Ondertussen begin ik volgens mij ziek te worden. :{
pi_138639279
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:34 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik ga van AH wisselen, oude beviel me na anderhalf jaar niet meer ipv de leidinggevenden, het werk vond ik echt super. Nieuw werk wordt kassa en info hoogstwsl (hopelijk, de leidinggevende vond mij erg geschikt voor info zei ze tijdens het sollicitatiegesprek). Ik kan tot nu toe alleen kassa, maar ik ben er goed, weet echt hoe alles moet en ken van fruit en groente bijna alle PLU codes. Nieuwe werkplek heeft oude kassa's, oude werkplek de nieuwe.. wordt dat een groot probleem?? De PLU lijst hoef ik er in ieder geval niet vaak erbij te pakken, alleen voor bier, beltegoed (als het kaartje er niet meer hangt) en groente/fruit waar de barcode van mist, maar wel een PLU code heeft. :P
wut.
pi_138639332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:34 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik ga van AH wisselen, oude beviel me na anderhalf jaar niet meer ipv de leidinggevenden, het werk vond ik echt super. Nieuw werk wordt kassa en info hoogstwsl (hopelijk, de leidinggevende vond mij erg geschikt voor info zei ze tijdens het sollicitatiegesprek). Ik kan tot nu toe alleen kassa, maar ik ben er goed, weet echt hoe alles moet en ken van fruit en groente bijna alle PLU codes. Nieuwe werkplek heeft oude kassa's, oude werkplek de nieuwe.. wordt dat een groot probleem?? De PLU lijst hoef ik er in ieder geval niet vaak erbij te pakken, alleen voor bier, beltegoed (als het kaartje er niet meer hangt) en groente/fruit waar de barcode van mist, maar wel een PLU code heeft. :P
Ok. Veel succes daar dan :P
pi_138639563
Wisselen van nieuw naar oud systeem is een kwestie van wennen. Mag geen probleem vormen. Succes in je nieuwe filiaal!
pi_138639603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik heb je lange post als antwoord op mij in vorig topic even doorgelezen.

Knap dat de afdeling al enorm ontwikkeld is in de laatste jaren. Mijn ervaring is ook dat het veel tijd en energie vergt om de normen op de zelfde hoogte te krijgen. Dat is bij ons een enorm proces geweest met uitstroom van 2 tl's als gevolg. 2 Nieuwe tl's opgeleid met nieuwe normen en nu staat de afdeling vrijwel elke dag als een huis, heerlijk om in te werken.

De actieploeg van je op zondag lijkt me ook ruim genoeg. Ook dit probleem herken ik, het niet goed achterlaten op de zondagavond. Ik werk nu zelf altijd op deze avond en heb een tijd lang 2 personen er extra bij gepland. Naar verloop van tijd heb ik de diensten met een half uur verkort, en nu zijn we altijd op tijd klaar met een verkoopklare winkel, kan een tip voor je zijn.

Leuk om je ontwikkelingen te lezen in ieder geval :)
pi_138639615
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
Liep vandaag 'n muis over mn voet tijdens t vullen. ben niet bang voor muizen ofzo, maar t was toch ff schrikken :')
Lekker dan als je in zo een supermarkt werkt die altijd propageert het toonbeeld van netheid en schoon te zijn.Kortom de ideale plek om te komen winkelen. }:|
pi_138639631
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:23 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Lekker dan als je in zo een supermarkt werkt die altijd propageert het toonbeeld van netheid en schoon te zijn.Kortom de ideale plek om te komen winkelen. }:|
Tsja er zijn winkels die last hebben van muizen, vooral in binnensteden ed. Vanuit AH is er standaard ongediertebestrijding aanwezig en deze wordt verscherpt als er daadwerkelijk ongedierte wordt waargenomen.
pi_138645547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:24 schreef SausDip het volgende:

[..]

Tsja er zijn winkels die last hebben van muizen, vooral in binnensteden ed. Vanuit AH is er standaard ongediertebestrijding aanwezig en deze wordt verscherpt als er daadwerkelijk ongedierte wordt waargenomen.
Er staan hier enkel wat muizenvallen :')

En je kan meestal wel 1 of 2 van je fusten restant weg mieteren omdat ze zijn aangevreten :')
pi_138647477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er staan hier enkel wat muizenvallen :')

En je kan meestal wel 1 of 2 van je fusten restant weg mieteren omdat ze zijn aangevreten :')
Waar gaat jullie SM heen?
pi_138648306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er staan hier enkel wat muizenvallen :')

En je kan meestal wel 1 of 2 van je fusten restant weg mieteren omdat ze zijn aangevreten :')
Hadden wij paar maanden terug ook last van. Op een gegeven moment moesten we zo'n grote zak die je voor plastic gebruikt om de chipsrestanten zetten en naar de kantine verplaatsen :'). Enige manier om de chips te beschermen tegen die beesten. Nu zijn er van die dingetjes geplaatst die geluid maken, maar dat horen alleen de muizen en nu zijn ze weg :P
pi_138648367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Hadden wij paar maanden terug ook last van. Op een gegeven moment moesten we zo'n grote zak die je voor plastic gebruikt om de chipsrestanten zetten en naar de kantine verplaatsen :'). Enige manier om de chips te beschermen tegen die beesten. Nu zijn er van die dingetjes geplaatst die geluid maken, maar dat horen alleen de muizen en nu zijn ze weg :P
Die plastic zak bijten ze toch zo doorheen? :')
pi_138648400
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die plastic zak bijten ze toch zo doorheen? :')
Nee, in ieder geval nooit gemerkt :P
pi_138655216
Ik heb jullie advies/hulp nodig. Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd bij de AH als TLVKK(van buitenaf). Ik werk echter wel al een jaar of 3 in een andere supermarkt, dus ik weet wel ongeveer hoe alles in z'n werk gaat. Ik ben doorgestuurd naar selectiegesprekken met 2 supermarktmanagers van andere filialen, dit gesprek heb ik overmorgen. Kan iemand mij vertellen wat voor vragen ik kan verwachten, en hoe ik mij het beste kan voorbereiden? Ik heb immers nog nooit bij Albert Heijn gewerkt.. Zijn er dingen waaraan extra aandacht wordt besteed? En zijn er echte do's of don'ts?
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:33:14 #73
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138657125
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef mujentas het volgende:
Om het topic nog enigzins bij appie te houden

[..]

Was te verwachten. De bonden verkeren echt in de veronderstelling dat we in de zeven vette jaren zitten. 3,5%, grapjassen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138657323
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef ilja993 het volgende:
Ik heb jullie advies/hulp nodig. Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd bij de AH als TLVKK(van buitenaf). Ik werk echter wel al een jaar of 3 in een andere supermarkt, dus ik weet wel ongeveer hoe alles in z'n werk gaat. Ik ben doorgestuurd naar selectiegesprekken met 2 supermarktmanagers van andere filialen, dit gesprek heb ik overmorgen. Kan iemand mij vertellen wat voor vragen ik kan verwachten, en hoe ik mij het beste kan voorbereiden? Ik heb immers nog nooit bij Albert Heijn gewerkt.. Zijn er dingen waaraan extra aandacht wordt besteed? En zijn er echte do's of don'ts?
Poets je tanden en trek een schone onderbroek aan ^O^
pi_138664628
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Poets je tanden en trek een schone onderbroek aan ^O^
_O_ _O- :') Helpt altijd!
pi_138665910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef ilja993 het volgende:
Ik heb jullie advies/hulp nodig. Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd bij de AH als TLVKK(van buitenaf). Ik werk echter wel al een jaar of 3 in een andere supermarkt, dus ik weet wel ongeveer hoe alles in z'n werk gaat. Ik ben doorgestuurd naar selectiegesprekken met 2 supermarktmanagers van andere filialen, dit gesprek heb ik overmorgen. Kan iemand mij vertellen wat voor vragen ik kan verwachten, en hoe ik mij het beste kan voorbereiden? Ik heb immers nog nooit bij Albert Heijn gewerkt.. Zijn er dingen waaraan extra aandacht wordt besteed? En zijn er echte do's of don'ts?
Dat gesprek heb ik net gehad, verwacht wel dat je een wat ander gesprek hebt dan dat ik heb gehad aangezien ik al 3 jaar bij AH werk.

- Dus je wil TL worden, vertel? Waarom vkk?
- Ervaring
- Kwaliteiten
- Competenties
- Misschien thuissituatie? Hoe je woont? (ja hoor ik ook wel eens)
pi_138666211
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:22 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ik heb je lange post als antwoord op mij in vorig topic even doorgelezen.

Knap dat de afdeling al enorm ontwikkeld is in de laatste jaren. Mijn ervaring is ook dat het veel tijd en energie vergt om de normen op de zelfde hoogte te krijgen. Dat is bij ons een enorm proces geweest met uitstroom van 2 tl's als gevolg. 2 Nieuwe tl's opgeleid met nieuwe normen en nu staat de afdeling vrijwel elke dag als een huis, heerlijk om in te werken.

De actieploeg van je op zondag lijkt me ook ruim genoeg. Ook dit probleem herken ik, het niet goed achterlaten op de zondagavond. Ik werk nu zelf altijd op deze avond en heb een tijd lang 2 personen er extra bij gepland. Naar verloop van tijd heb ik de diensten met een half uur verkort, en nu zijn we altijd op tijd klaar met een verkoopklare winkel, kan een tip voor je zijn.

Leuk om je ontwikkelingen te lezen in ieder geval :)
we bouwen actie op zaterdagavond:) zondag zijn we nog gezegend met een gesloten winkel.

Momenteel is de bezetting voor de zaterdag zelfs lastig verhogen tijdelijk met 1 of 2 zou een optie zijn om dan op te leiden en misschien later terug te gaan naar 2,5 uur net als de andere dagen.... Ben er nog niet helemaal uit hoe en wat we nu verder gaan doen. Zaterdag is gewoon onze probleem dag op maandagavond staat er met dezelfde TL een mooie winkel...

We zijn nu aan het testen op een aantal dagen met vulkoppels. Met ze 2en 1 pad waardoor paden eerder klaar zijn en ze elkaar ook kunnen aanspreken... SAMEN.
Misschien ook op zaterdag proberen. We blijven proberen
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138667021
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

we bouwen actie op zaterdagavond:) zondag zijn we nog gezegend met een gesloten winkel.

Momenteel is de bezetting voor de zaterdag zelfs lastig verhogen tijdelijk met 1 of 2 zou een optie zijn om dan op te leiden en misschien later terug te gaan naar 2,5 uur net als de andere dagen.... Ben er nog niet helemaal uit hoe en wat we nu verder gaan doen. Zaterdag is gewoon onze probleem dag op maandagavond staat er met dezelfde TL een mooie winkel...

We zijn nu aan het testen op een aantal dagen met vulkoppels. Met ze 2en 1 pad waardoor paden eerder klaar zijn en ze elkaar ook kunnen aanspreken... SAMEN.
Misschien ook op zaterdag proberen. We blijven proberen
Dit willen wij ook proberen, maar moeten wel erg kijken wie de koppels zijn. Ben bang dat sommige de verantwoordelijkheid niet nemen en hele tijd lopen praten etc.
pi_138668532
Heb zelf ook meestal het idee dat met zijn tweeën op een pad niet twee keer zo vroeg klaar betekent. Probeer het zelf ook altijd te vermijden, op bulk paden na. :P Maar goed, hier is VKK in drie weken tijd van 100-150 naar 20-30 uur te veel in de week gegaan, dus vind de prestatie van Schipper niet eens zo bijzonder. :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:30:55 #80
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138668644
Uren schrappen is niet zo ingewikkeld. Het is de kunst om je productiviteit omhoog te krijgen zonder dat de kwaliteit omlaag gaat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138668712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
Uren schrappen is niet zo ingewikkeld. Het is de kunst om je productiviteit omhoog te krijgen zonder dat de kwaliteit omlaag gaat.
Wij zijn niet echt in kwaliteit omlaag gegaan. Eigenlijk zelfs omhoog, omdat we weer langzaam begonnen zijn met spiegelen. :P
pi_138669025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:29 schreef exelletor het volgende:
Heb zelf ook meestal het idee dat met zijn tweeën op een pad niet twee keer zo vroeg klaar betekent. Probeer het zelf ook altijd te vermijden, op bulk paden na. :P Maar goed, hier is VKK in drie weken tijd van 100-150 naar 20-30 uur te veel in de week gegaan, dus vind de prestatie van Schipper niet eens zo bijzonder. :P
Het idee van samenvullen komt natuurlijk gewoon uit de handboeken waarin dit bevorderd word. Tja laten we dat dan maar eens proberen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wij zijn niet echt in kwaliteit omlaag gegaan. Eigenlijk zelfs omhoog, omdat we weer langzaam begonnen zijn met spiegelen. :P
Toch bijzonder, dat je dan uren bespaart en een betere winkel neer zet, dan vraag ik me oprecht af wie er heeft lopen slapen... Ik ben van mening dat je zoiets in etappes moet doen. Vooral vanwege hetgeen Janneke dus ook zegt.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138669099
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Toch bijzonder, dat je dan uren bespaart en een betere winkel neer zet, dan vraag ik me oprecht af wie er heeft lopen slapen... Ik ben van mening dat je zoiets in etappes moet doen. Vooral vanwege hetgeen Janneke dus ook zegt.
De SM zei dat we voortaan de uren moesten gaan halen. En toen kon het opeens wel.
pi_138669273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Toch bijzonder, dat je dan uren bespaart en een betere winkel neer zet, dan vraag ik me oprecht af wie er heeft lopen slapen... Ik ben van mening dat je zoiets in etappes moet doen. Vooral vanwege hetgeen Janneke dus ook zegt.
Waar wij vooral uren in kunnen besparen is het navullen. De dagrestanten worden tijdens de shift door de meesten niet of nauwelijks gecontroleerd met de handterminal. Hierdoor zijn de restanten de laatste tijd enorm opgelopen. Ook worden er lukraak dingen weggeteld onder het mom van 'oh dat zullen we wel niet meer hebben'. Nee-verkoop wordt ook slecht gelopen.

Ik ben vandaag begonnen met het tellen van de restanten, echt bizar hoeveel er niet klopte. Gewoon hele colli's verschil.

Morgen maar even duidelijk maken dat ze de dagrestanten beter moeten controleren en meer tijd uit moeten trekken voor een goede nee-verkoop.
pi_138669484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Waar wij vooral uren in kunnen besparen is het navullen. De dagrestanten worden tijdens de shift door de meesten niet of nauwelijks gecontroleerd met de handterminal. Hierdoor zijn de restanten de laatste tijd enorm opgelopen. Ook worden er lukraak dingen weggeteld onder het mom van 'oh dat zullen we wel niet meer hebben'. Nee-verkoop wordt ook slecht gelopen.

Ik ben vandaag begonnen met het tellen van de restanten, echt bizar hoeveel er niet klopte. Gewoon hele colli's verschil.

Morgen maar even duidelijk maken dat ze de dagrestanten beter moeten controleren en meer tijd uit moeten trekken voor een goede nee-verkoop.
Goed tellen e.d. is het halve werk, echter gaat er normaal om uren te halen wel een aantal voorwaarde aan vooraf.

Vorige week was de OPWU pakker de Minidonuts :) Mocht gewoon 250 uur op verkoop gebruiken :D
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138669695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Goed tellen e.d. is het halve werk, echter gaat er normaal om uren te halen wel een aantal voorwaarde aan vooraf.

Vorige week was de OPWU pakker de Minidonuts :) Mocht gewoon 250 uur op verkoop gebruiken :D
Ik ben altijd wel van het goed en zorgvuldig tellen. Maar als even later een één of andere downer weer met zijn verstand op 0 dingen verkeerd telt, dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee.

Doordeweeks gebruiken we een vast aantal uren op verkoop, ongeacht wat er in de aanbieding is.
pi_138669830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel van het goed en zorgvuldig tellen. Maar als even later een één of andere downer weer met zijn verstand op 0 dingen verkeerd telt, dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee.

Doordeweeks gebruiken we een vast aantal uren op verkoop, ongeacht wat er in de aanbieding is.
Wij ook :) Hielt dan ook veel uren over :) Heel soms een uurtje extra als er echt een speciale actie is.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138670069
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:

Ben er nog niet helemaal uit hoe en wat we nu verder gaan doen. Zaterdag is gewoon onze probleem dag op maandagavond staat er met dezelfde TL een mooie winkel...
Waarom dan niet zelf een of twee zaterdagavonden gaan werken, en van een afstandje toekijken wat er allemaal gebeurt? Waarschijnlijk vallen jou weer andere dingen op dan jouw TL.
pi_138670109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Waarom dan niet zelf een of twee zaterdagavonden gaan werken, en van een afstandje toekijken wat er allemaal gebeurt? Waarschijnlijk vallen jou weer andere dingen op dan jouw TL.
Ik werk er voldoende. Helaas ben ik er zelf ook nog niet uit. Afgelopen zaterdag was wel een dieptepunt.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138670191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik werk er voldoende. Helaas ben ik er zelf ook nog niet uit. Afgelopen zaterdag was wel een dieptepunt.
Hier ook soort van een dieptepunt. :P Hoop echt dat het as zaterdag beter gaat, anders ben ik wel beetje de lul. :)
pi_138670261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hier ook soort van een dieptepunt. :P Hoop echt dat het as zaterdag beter gaat, anders ben ik wel beetje de lul. :)
ben er dan ook a.s. zaterdagavond weer zelf, en het moet dan gewoon goed zijn, ga niet maandag weer puin ruimen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138670854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik werk er voldoende. Helaas ben ik er zelf ook nog niet uit. Afgelopen zaterdag was wel een dieptepunt.
We hadden vandaag een dieptepunt bij de kassa. Ik ben er ook even helemaal klaar mee.

Vanmiddag regelmatig door die intercom roeptoeteren dat er een kassa bij moest. Er kwam telkens niemand. Ja logisch natuurlijk, want iedereen is wel een beetje klaar met de kassa. Altijd maar huilie doen van 'kassa bij', maar zelf nooit een andere afdeling helpen als het rustig is. Nee, dan staan ze met z'n drietjes te chillen achter die counter.

Later op de middag was het stervensdruk. Op zo'n moment moet gewoon iedere cassiere in de kassa zitten. Stonden er 2 rondjes te lopen ofzo, waarvan eentje de zogenaamde teamleider. Stuur ik nog met mijn leipe hoofd iemand van houdbaar de kassa in.

Ze weten totaal niet wat daar op die kassa afdeling gebeurt. Niemand had vandaag de tijdschriften gedaan, er stond geen enkele gids. Ik dus met mijn leipe hoofd die tijdschriften in het vak gooien.

Even later was het nog steeds druk. Stond er eentje wat briefjes uit de airbox te plukken. Ik dus met mijn leipe hoofd die kassa in (terwijl ik al een uur klaar was eigenlijk, maar goed). Ging er één cassiére dicht om de mandjes te doen. Toen werd ik echt pissig, maar ja ik kan natuurlijk niet op de winkelvloer gaan lopen schreeuwen.

Ik moest ook heel even op de computer bij de counter iets doen. Wat een tyfuszooitje was het daar weer zeg. Ik kon niet eens de muis bewegen en iets op het toetsenbord intypen.

Totaal geen overzicht van zowel de zogenaamde teamleider als de anderen. En maar roepen 'kassa bij'. Flikker nou gauw op, ik ga ze voorlopig niet meer helpen. Ze zoeken het maar uit, ik ben er wel even klaar mee. Ze moeten eens leren om hun eigen zaakjes op orde te hebben en zelf hun eigen problemen oplossen.

Zo, dat moest ik even kwijt :9
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:14:25 #93
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138671026
Goed dat je de boekjes hebt gevuld :Y

Verder terechte klacht!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138671167
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:
Goed dat je de boekjes hebt gevuld :Y

Verder terechte klacht!
Ik heb expres tijdschriften gezegd :9

Maar die zogenaamde teamleider heeft ook zo'n mentaliteit waar ik me kapot aan erger. Oh, het is 16.00 uur. Groetjes!

Je kent het wel.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:17:49 #95
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138671236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb expres tijdschriften gezegd :9

Maar die zogenaamde teamleider heeft ook zo'n mentaliteit waar ik me kapot aan erger. Oh, het is 16.00 uur. Groetjes!

Je kent het wel.
Heel herkenbaar.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138671394
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:

Maar die zogenaamde teamleider heeft ook zo'n mentaliteit waar ik me kapot aan erger. Oh, het is 16.00 uur. Groetjes!

Je kent het wel.
De hele vrijdagavond hulp nodig hebben, en om kwart over negen 'Prettige avond nog!' roepen, terwijl ik met de vulploeg tot twaalf uur rondliep om de schade in te halen.
Die goede oude C1000 tijd.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:21:30 #97
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138671448
Heel herkenbaar allemaal. Ik heb wat (inwendig) lopen vloeken op die mutsen. Geen idee dat er meer is in de winkel dan alleen dingen die piep zeggen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138671496
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Heel herkenbaar.
Ik bedenk me net dat het fust nog steeds niet geteld is.

Niemand natuurlijk die even het voortouw neemt en dit gaat doen. Moet altijd weer op mij aankomen. Net of ik daar de enige ben :')

er lopen genoeg van die wannebe managers rond die het allemaal denken te weten.
pi_138671512
Het valt me op dat ik de laatste tijd vaak caissières zie bezig zijn met spiegelen, vullen of andere vkk dingen. :P Mij hoor je de laatste tijd niet klagen iig. :)
pi_138671549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb expres tijdschriften gezegd :9

Maar die zogenaamde teamleider heeft ook zo'n mentaliteit waar ik me kapot aan erger. Oh, het is 16.00 uur. Groetjes!

Je kent het wel.
Terechte klacht en aan die houding heb ik een hekel. Red je het bij mij niet mee. Regel je zaken goed.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138671643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

aan die houding heb ik een hekel. Red je het bij mij niet mee.
Tsja, zo zijn ze allemaal bij de kassa. Op zich snap ik het ook wel, omdat ze worden overgenomen. Maar je kunt altijd nog even snel de mandjes ophalen of een bezem langs je kassa halen ofzo, of wat producten terugbrengen.
pi_138671762
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tsja, zo zijn ze allemaal bij de kassa. Op zich snap ik het ook wel, omdat ze worden overgenomen. Maar je kunt altijd nog even snel de mandjes ophalen of een bezem langs je kassa halen ofzo, of wat producten terugbrengen.
Doe je werk gewoon goed.

Gisteren was ik er ook klaar mee. Ja die is ziek maar heb dat en dat geregeld. Vervolgens is het ook moeilijk om degene die om 1830 met pauze moet dan ook te sturen i.p.v. om 18:00 en dan dus 2 kassa's gevolg. Jongen van verkoopklaar die vroeg was ging maar bijdraaien en ik stelde me pauze maar weer uit omdat ze ook nog eens veel te laat actie er op zette.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:27:15 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138671788
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tsja, zo zijn ze allemaal bij de kassa. Op zich snap ik het ook wel, omdat ze worden overgenomen. Maar je kunt altijd nog even snel de mandjes ophalen of een bezem langs je kassa halen ofzo, of wat producten terugbrengen.
Caissières zijn nou eenmaal gewend dat het werk naar hun toekomt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138671866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Caissières zijn nou eenmaal gewend dat het werk naar hun toekomt.
Ja net als dat het 2,5 jaar geleden heel lang geduurd heeft om de cassieres duidelijk te maken dat ik geen 3 kassa's en een counter wou om 8 uur. En niet maar met twee kassa's om 17 uur wou zitten daardoor.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138672242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Doe je werk gewoon goed.

Gisteren was ik er ook klaar mee. Ja die is ziek maar heb dat en dat geregeld. Vervolgens is het ook moeilijk om degene die om 1830 met pauze moet dan ook te sturen i.p.v. om 18:00 en dan dus 2 kassa's gevolg. Jongen van verkoopklaar die vroeg was ging maar bijdraaien en ik stelde me pauze maar weer uit omdat ze ook nog eens veel te laat actie er op zette.
Is het stervensdruk, zit die gozer van houdbaar bij te draaien. Loop ik naar achter om wat kratten weg te zetten. Zit die teamleider in de kantine pauze te houden. Doe eens gewoon je verantwoordelijkheid als teamleider nemen ofzo :? Dan ga je straks maar verder met je pauze.
pi_138672397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is het stervensdruk, zit die gozer van houdbaar bij te draaien. Loop ik naar achter om wat kratten weg te zetten. Zit die teamleider in de kantine pauze te houden. Doe eens gewoon je verantwoordelijkheid als teamleider nemen ofzo :? Dan ga je straks maar verder met je pauze.
Gelukkig hebben onze teamleiders dat dan over het algemeen weer niet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:00:31 #107
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138673979
Iedere keer als ik dat lammetje op de friesbiljetten zie moet ik aan SLP_ denken :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138674362
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Iedere keer als ik dat lammetje op de friesbiljetten zie moet ik aan SLP_ denken :)
Ik herkende het al ergens van toen ik ze zondag heb gehangen.. Nu weet ik dus weer waarvan _O-
pi_138674600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Caissières zijn nou eenmaal gewend dat het werk naar hun toekomt.
Of iemand van houdbaar omroepen omdat er een klein plasje bier ligt terwijl er 2 cassieres niks aan het doen zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 23:12:50 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:14:53 #110
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138674721
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Of iemand van houdbaar omroepen omdat er een klein plasje bier ligt terwijl er 2 cassieres niks aan het doen zijn :')
>> Schuimpjes kun je iemand naar de kassa sturen? Er is een fles wijn gevallen.
<< Is het druk dan?
>> Nee niet echt... Er zitten twee caissières stil.
<< Oke veel succes
*hangt op*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138675119
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Iedere keer als ik dat lammetje op de friesbiljetten zie moet ik aan SLP_ denken :)
Daar is't van! :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:30:30 #112
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138675540
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Of iemand van houdbaar omroepen omdat er een klein plasje bier ligt terwijl er 2 cassieres niks aan het doen zijn :')
Grootste ergernis op het werk dit. Of bijgeroepen worden terwijl een cassiere op haar gemak bij de infobalie aan het vegen is. Of bijgeroepen worden voor één klant.
Flesje bier
pi_138677463
Jaa, ik ben een halfjaar geleden benaderd met de vraag of ze mijn foto mochten gebruiken. Dacht dat ik dat al eens verteld had.
pi_138677586
En onze caissieres zijn tof O+ (de meeste dan). Ze vullen sneller dan de meeste jongens, kunnen goed met klanten omgaan, lopen twee keer in de week restanten na, en ik tel dagrestanten en loop codeboek. De meeste jongens lopen alleen maar te lullen, en dat is op zich geen probleem, maar ze kunnen niet lullen en vullen tegelijk. Klantenvragen beantwoorden gaat ook niet heel soepel en ze maken altijd een troep op de vloer :P
pi_138677607
En ik voel me vereerd dat er tijdens werk aan mij gedacht wordt en nu stop ik met spammen.
pi_138677733
Ik wil nog wel even zeggen dat ik net pas de promo van de season finale van Suits heb gezien en het best tof vind dat Andre Drazen uit 24 in die aflevering speelt. 8-)
pi_138678118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef SLP_ het volgende:
En onze caissieres zijn tof O+ (de meeste dan). Ze vullen sneller dan de meeste jongens, kunnen goed met klanten omgaan, lopen twee keer in de week restanten na, en ik tel dagrestanten en loop codeboek. De meeste jongens lopen alleen maar te lullen, en dat is op zich geen probleem, maar ze kunnen niet lullen en vullen tegelijk. Klantenvragen beantwoorden gaat ook niet heel soepel en ze maken altijd een troep op de vloer :P
Je wil niet zien wat voor troep ik soms achterlaat :X :X
pi_138678183
Inb4: mujentas of schuimpjes die foute/vieze dingen gaan denken over die vorige zin :')
pi_138678333
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je wil niet zien wat voor troep ik soms achterlaat :X :X
Dat wil ik inderdaad niet zien. Houd het gewoon netjes ofzo :P
  woensdag 9 april 2014 @ 02:51:15 #120
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138678746
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je wil niet zien wat voor troep ik soms achterlaat :X :X
He bah!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138678990
Ja, David, luister naar mama.
pi_138679373
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:45 schreef SLP_ het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat ik net pas de promo van de season finale van Suits heb gezien en het best tof vind dat Andre Drazen uit 24 in die aflevering speelt. 8-)
Hij heeft recentelijk ook in Revolution gespeeld. Goede acteur wel :Y
  woensdag 9 april 2014 @ 08:06:00 #123
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138679906
Vannacht alarm gehad. Zou de TVU uren die ik daarmee heb opgebouwd eigenlijk vanochtend wel willen opnemen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138679915
Kennismakingsgesprek in R'Dam vandaag *O*
pi_138680021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Vannacht alarm gehad. Zou de TVU uren die ik daarmee heb opgebouwd eigenlijk vanochtend wel willen opnemen :')
haha dat geloof ik direct. Alarm is wat dat betreft zo kut altijd. Daarom sta ik zelf eigenlijk ook op 1 want als ik alarm heb en dus naar de winkel moet kan ik makkelijk later beginnen. Voor de teamleiders is dat lastiger. Om goed te functioneren heb je namelijk je nachtrust nodig.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 08:16:02 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138680025
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef einschtein het volgende:
Kennismakingsgesprek in R'Dam vandaag *O*
Tof! Succes. Vlakbij mij nog? Er had bij mij nu plek geweest. Van de week een TL VKK die ontslag heeft genomen, 40 uur
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 9 april 2014 @ 08:18:53 #127
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138680058
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:15 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

haha dat geloof ik direct. Alarm is wat dat betreft zo kut altijd. Daarom sta ik zelf eigenlijk ook op 1 want als ik alarm heb en dus naar de winkel moet kan ik makkelijk later beginnen. Voor de teamleiders is dat lastiger. Om goed te functioneren heb je namelijk je nachtrust nodig.
Ik sta op 1. Nu hoef ik pas om 9 te beginnen vandaag maar voel me aardig beroerd. Heb na thuiskomst amper een oog meer dichtgedaan :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138680229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Vannacht alarm gehad. Zou de TVU uren die ik daarmee heb opgebouwd eigenlijk vanochtend wel willen opnemen :')
Ken het gevoel, haha. Maar je verdient er wel lekker mee ^O^
pi_138680417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef einschtein het volgende:
Kennismakingsgesprek in R'Dam vandaag *O*
Succes!!
Ik ben ook AH's in Rotterdam aan het benaderen maar tot nu toe nog geen reacties helaas.
pi_138681030
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef exelletor het volgende:
Het valt me op dat ik de laatste tijd vaak caissières zie bezig zijn met spiegelen, vullen of andere vkk dingen. Mij hoor je de laatste tijd niet klagen iig.
Goed om te horen, in ons filiaal ook geen klachten meer van VK over VA. Alleen bij excessen gaat het niet lekker. bv ziekte wat niet is op te lossen of zoals gisteren de hagelbuien....dan 40 minuten niks doen en 20 minuten volle bak.
pi_138681097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja net als dat het 2,5 jaar geleden heel lang geduurd heeft om de cassieres duidelijk te maken dat ik geen 3 kassa's en een counter wou om 8 uur. En niet maar met twee kassa's om 17 uur wou zitten daardoor.
Dit kan bij ons al jaren niet meer, bij ons mogen TL's er alleen maar zijn in de blauwe momenten.
Dus we tellen ook niet meer de lades om 730, maar we zijn er dan om 800 of 900 uur.
Wat bij ons wel lang duurt of waar ik nog mee bezig ben. is de shiftklaar gedachte. Die heb ik nog steeds niet lekker lopen. Ik zit nu nog op 3 pauze smorgen en 3 smiddags en savonds nu geen meer.

Hoe verdelen jullie iemand van 20 uur over de week? of spreiden jullie de uren over 2 weken?
pi_138681134
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Gezicht het volgende:
Of bijgeroepen worden voor één klant.
3 in de rij = 3 in de rij, dus ook voor die ene klant. Op dat moment staan er 4 in de rij dus kassa erbij. Ook wanneer het verder niet druk is.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:47:54 #133
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138681517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:30 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

3 in de rij = 3 in de rij, dus ook voor die ene klant. Op dat moment staan er 4 in de rij dus kassa erbij. Ook wanneer het verder niet druk is.
Klopt, maar het is gewoon bloedirritant.
Flesje bier
  woensdag 9 april 2014 @ 10:10:07 #134
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138682030
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:33 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ken het gevoel, haha. Maar je verdient er wel lekker mee ^O^
4 TVU :')

Heb deze periode al weer 32 TVU gespaard :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138682096
Heeft iemand voor mij het nasa nummer (of omschrijving) voor bruin magazijn tape?
pi_138682115
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand voor mij het nasa nummer (of omschrijving) voor bruin magazijn tape?
Niet uit mijn hoofd, maar zoek in momo naar tape en dan staat hij daar als VRO artikel :).
pi_138682200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Niet uit mijn hoofd, maar zoek in momo naar tape en dan staat hij daar als VRO artikel :).
Nee heeft een andere naam. Volgens mij kleefband ofzoiets.
pi_138682266
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nee heeft een andere naam. Volgens mij kleefband ofzoiets.
2 weken geleden nog op tape gevonden, per collo à 36 rollen :P.
pi_138682284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:34 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Dat wil ik inderdaad niet zien. Houd het gewoon netjes ofzo :P
Ja maar mijn karton ding paste nog niet op mn container :(
pi_138682350
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja maar mijn karton ding paste nog niet op mn container :(
Is dit woordspeling?
pi_138682518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:20 schreef Wupgup het volgende:

[..]

2 weken geleden nog op tape gevonden, per collo à 36 rollen :P.
dozentape heet het volgens mij. Is echt zo'n artikel waarvan je 2x per jaar veel besteld en er verder niet naar om kijkt.
pi_138682588
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand voor mij het nasa nummer (of omschrijving) voor bruin magazijn tape?
645335
pi_138683886
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Tof! Succes. Vlakbij mij nog? Er had bij mij nu plek geweest. Van de week een TL VKK die ontslag heeft genomen, 40 uur
Njah, dichtbij.. :P

Ja godver. Jullie winkel. O+ En jullie gemiddelde klant. O+ Exact zoals ik nu gewend ben.
pi_138684432
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef einschtein het volgende:
En jullie gemiddelde klant. O+ Exact zoals ik nu gewend ben.
In Rotterdam zijn er amper Groningers, hoor. :)

pi_138685886
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:17 schreef einschtein het volgende:

[..]

Njah, dichtbij.. :P

Ja godver. Jullie winkel. O+ En jullie gemiddelde klant. O+ Exact zoals ik nu gewend ben.
Wat versta jij dan onder de gemiddelde klant? :D
pi_138686420
Wat er gister trouwens is gebeurd. :{ G4S komt bij ons een keer in de week, op dinsdag. Dan nemen ze de zakken met geld en administratie mee. Nu heeft mijn sm blijkbaar gister een open zak aangegeven die ik gister gevuld heb met het geld van maandag en G4S heeft dat gewoon aangenomen! :{ Super kut, is natuurlijk nog geen storting van gemaakt en er staan ook geen filiaalgegevens op die zak. Het is voor die mensen dus heel makkelijk om er wat briefjes uit te halen. Morgen moet ik ff bellen met G4S en dan geven zij de aantallen door die ze geteld hebben. Ik hoop echt dat het overeenkomt met wat ik gister heb afgeroomd, maar ik heb nooit zoveel vertrouwen in de mens dus ben een beetje bang dat er toch wat geld uitgehaald is :P Maar dat lijkt mij toch de eerste regel die je meekrijgt als je bij G4S werkt, dat je geen open zakken mee mag nemen? :P
pi_138688699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef SLP_ het volgende:
Wat er gister trouwens is gebeurd. :{ G4S komt bij ons een keer in de week, op dinsdag. Dan nemen ze de zakken met geld en administratie mee. Nu heeft mijn sm blijkbaar gister een open zak aangegeven die ik gister gevuld heb met het geld van maandag en G4S heeft dat gewoon aangenomen! :{ Super kut, is natuurlijk nog geen storting van gemaakt en er staan ook geen filiaalgegevens op die zak. Het is voor die mensen dus heel makkelijk om er wat briefjes uit te halen. Morgen moet ik ff bellen met G4S en dan geven zij de aantallen door die ze geteld hebben. Ik hoop echt dat het overeenkomt met wat ik gister heb afgeroomd, maar ik heb nooit zoveel vertrouwen in de mens dus ben een beetje bang dat er toch wat geld uitgehaald is :P Maar dat lijkt mij toch de eerste regel die je meekrijgt als je bij G4S werkt, dat je geen open zakken mee mag nemen? :P
Ik hoor net dat die G4S chauffeur een last minute vakantie heeft geboekt naar de Malediven.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:22:57 #148
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138689254
Diepvrieskasten uitgevallen. Leegruimen is begonnen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138689277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Diepvrieskasten uitgevallen. Leegruimen is begonnen
En jij hebt tijd om te FOK!en? :') :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 14:23:53 ]
pi_138689339
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef d4v1d het volgende:
En jij hebt tijd om te FOK!en? :') :D
Teamleider he.
pi_138689341
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Diepvrieskasten uitgevallen. Leegruimen is begonnen
Klein filiaal dus weinig kasten. Eitje.
pi_138689359
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Klein filiaal dus weinig kasten. Eitje.
Ook een kleine diepvriescel gok ik zo :')
pi_138689388
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ook een kleine diepvriescel gok ik zo :')
Oh nvm.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:55:04 #154
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138690284
Fokken tijdens het bellen met OM, RE, Sita etc :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138691354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ook een kleine diepvriescel gok ik zo :')
Ach ja, ben je voor verzekerd.
  woensdag 9 april 2014 @ 17:29:38 #156
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138695672
En dat is 8 TVU opgebouwd op 1 dag :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138696547
Net een caissière in d'r bek gespuugt door een neger. Wordt steeds zotter :')
pi_138696663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef mujentas het volgende:
Net een caissière in d'r bek gespuugt door een neger. Wordt steeds zotter :')
Wat? :')

Was die dronken oid?
pi_138697117
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef mujentas het volgende:
Net een caissière in d'r bek gespuugt door een neger. Wordt steeds zotter :')
MINDER MINDER MINDER!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 18:17:06 ]
pi_138697127
Zeker alcohol geweigerd?
pi_138697143
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

MINDER MINDER MINDER!!!
_O-
pi_138697187
En daarna? Bij zijn strot gepakt en politie gebeld?
  woensdag 9 april 2014 @ 18:20:22 #163
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_138697219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef mujentas het volgende:
Net een caissière in d'r bek gespuugt door een neger. Wordt steeds zotter :')
:') :r
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_138697250
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:17 schreef d4v1d het volgende:
Zeker alcohol geweigerd?
Waarschijnlijk een blikje euroshopper energy geweigerd wegens te weinig geld op zijn pinpas :')
pi_138697263
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een blikje euroshopper energy geweigerd wegens te weinig geld op zijn pinpas :')
Ik had dat ooit :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 18:22:06 ]
pi_138697274
quote:
9s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik had dat ooit :') :')
Dat is best wel... triest eigenlijk :') Sorry :')
pi_138697280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is best wel... triest eigenlijk :') Sorry :')
Ja ik weet het :')
pi_138697603
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik hoor net dat die G4S chauffeur een last minute vakantie heeft geboekt naar de Malediven.
Ik mag hopen van niet :P
pi_138698517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef SLP_ het volgende:
Wat er gister trouwens is gebeurd. G4S komt bij ons een keer in de week, op dinsdag. Dan nemen ze de zakken met geld en administratie mee. Nu heeft mijn sm blijkbaar gister een open zak aangegeven die ik gister gevuld heb met het geld van maandag en G4S heeft dat gewoon aangenomen! Super kut, is natuurlijk nog geen storting van gemaakt en er staan ook geen filiaalgegevens op die zak. Het is voor die mensen dus heel makkelijk om er wat briefjes uit te halen. Morgen moet ik ff bellen met G4S en dan geven zij de aantallen door die ze geteld hebben. Ik hoop echt dat het overeenkomt met wat ik gister heb afgeroomd, maar ik heb nooit zoveel vertrouwen in de mens dus ben een beetje bang dat er toch wat geld uitgehaald is Maar dat lijkt mij toch de eerste regel die je meekrijgt als je bij G4S werkt, dat je geen open zakken mee mag nemen?
:)

[ Bericht 6% gewijzigd door marsipilamie op 09-04-2014 19:54:35 ]
pi_138698646
Wie werkt er in Utrecht stad en weet er een filiaal waar ze op zoek zijn naar een teamleider VA voor 10 uur in de week?

Op de website staan geen vacatures open namelijk?
pi_138698771
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:05 schreef marsipilamie het volgende:
Wie werkt er in Utrecht stad en weet er een filiaal waar ze op zoek zijn naar een teamleider VA voor 10 uur in de week?

Op de website staan geen vacatures open namelijk?
ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
pi_138699336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef rboy14 het volgende:
ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
Hoezo hebben ze daar niet veel aan? Je hebt toch ook TL's nodig voor de avonden en de weekenden.
Bij ons filiaal hebben we de volgende contracten : 30-18-12-10-12

Ben wel benieuwd wat voor contracten ze in jullie filiaal hanteren om dekking te hebben
pi_138699414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze daar niet veel aan? Je hebt toch ook TL's nodig voor de avonden en de weekenden.
Bij ons filiaal hebben we de volgende contracten : 30-18-12-10-12

Ben wel benieuwd wat voor contracten ze in jullie filiaal hanteren om dekking te hebben
volgens mij hebben de meeste tl vka bij mij een contract van 18-30 uur, maar zoals ik al zei kan het daar wel heel anders zijn.

Gewoon binnenlopen en vragen of ze nog mensen zoeken.
pi_138699790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Zakken met geld? hebben jullie geen airboxsyssttem en storten jullie niet of met blauwe koffers?
Ok, zakken zijn dus blijkbaar geen normaal middel om geld mee te storten? :P Ik heb echt geen flauw idee hoe het bij andere filialen gaat :P
pi_138699924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ok, zakken zijn dus blijkbaar geen normaal middel om geld mee te storten? :P Ik heb echt geen flauw idee hoe het bij andere filialen gaat :P
Jullie hebben zeker geen transito? blablah nvm.
pi_138699940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef SLP_ het volgende:
Ok, zakken zijn dus blijkbaar geen normaal middel om geld mee te storten? Ik heb echt geen flauw idee hoe het bij andere filialen gaat
.

[ Bericht 13% gewijzigd door marsipilamie op 09-04-2014 19:53:47 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 19:38:53 #177
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_138700004
Is het wel verstandig om te vertellen wat er allemaal met de kokers en kluizen gebeurd? ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_138700111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:38 schreef monsterd. het volgende:
Is het wel verstandig om te vertellen wat er allemaal met de kokers en kluizen gebeurd? ;)
Goed punt. Aangepast :)
pi_138700142
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jullie hebben zeker geen transito?
Wat is een transito? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

.
Ok ik haal mn verhaal ook wel weg :')
pi_138700380
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Wat versta jij dan onder de gemiddelde klant? :D
Euh, oud. :D
pi_138700673
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:47 schreef einschtein het volgende:

[..]

Euh, oud. :D
Ach ja, voor AH begrippen ben jij ook al hoogbejaard.
pi_138701218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Dit kan bij ons al jaren niet meer, bij ons mogen TL's er alleen maar zijn in de blauwe momenten.
Dus we tellen ook niet meer de lades om 730, maar we zijn er dan om 800 of 900 uur.
Wat bij ons wel lang duurt of waar ik nog mee bezig ben. is de shiftklaar gedachte. Die heb ik nog steeds niet lekker lopen. Ik zit nu nog op 3 pauze smorgen en 3 smiddags en savonds nu geen meer.

Hoe verdelen jullie iemand van 20 uur over de week? of spreiden jullie de uren over 2 weken?
ja maakt dat de oudjes maar een duidelijk. Een TL hoort er van open tot sluit te zijn op verkoopafhandeling. Waarom kunnen 2 caissières b geen lades tellen?

Geen pauzes is soms bij verkoopafhandeling echt wel lastig.
Iemand van 20 uur afhankelijk van beschikbaarheid. 3 dagen 10-16 een dag half 8 tot 11?

Beter half uren plannen dan kwartiertjes
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138701326
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:47 schreef einschtein het volgende:

[..]

Euh, oud. :D
;) _O-
pi_138701337
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef rboy14 het volgende:

[..]

ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
want? We werken bij ah toch veel met part timers op de TL functies.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138701800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:53 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ach ja, voor AH begrippen ben jij ook al hoogbejaard.
Als klant niet. :P
pi_138701847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef rboy14 het volgende:

[..]

ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
Juist wel. Meeste winkels doen hartje hartje met PT TL.
pi_138702963
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef einschtein het volgende:
Juist wel. Meeste winkels doen hartje hartje met PT TL.
Ik had gehoopt op wat inside informatie waar beschikbare plekken waren. Natuurlijk loopt ze volgende week wel bij een paar filialen naar binnen. En onze SM gaat natuurlijk ook wel naar de OM bellen regio Utrecht bellen. Maar misschien wist iemand wel een filiaal waar ze een tekort hebben.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:05:09 #188
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138704189
David ik krijg een oogbalziekte van je UI
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138704221
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
David ik krijg een oogbalziekte van je UI
*;
pi_138704321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

*;
heb je dat ding nou weer opgedoken. Ik dacht dat je die verwijderd had.
pi_138704372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

heb je dat ding nou weer opgedoken. Ik dacht dat je die verwijderd had.
Was bedoeld voor n paar minuutjes, toen vergeten uit te zetten en heb nu geen pc in de buurt :')
pi_138705961
Nu blij? :+
pi_138706261
Burrata kaas vorige week in de gecombineerde bol.com/AH folder, de hele week tegen klanten geroepen dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn, hebben we in totaal deze week al wel 9 hele CE binnen gehad, en in MOMO zit een beperking op bijbestellen van 'maximaal 0 BE'..... En dat voor een XL.. :')
pi_138706294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Burrata kaas vorige week in de gecombineerde bol.com/AH folder, de hele week tegen klanten geroepen dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn, hebben we in totaal deze week al wel 9 hele CE binnen gehad, en in MOMO zit een beperking op bijbestellen van 'maximaal 0 BE'..... En dat voor een XL.. :')
* d4v1d mompelt iets over een evaluatie
pi_138706339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Burrata kaas vorige week in de gecombineerde bol.com/AH folder, de hele week tegen klanten geroepen dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn, hebben we in totaal deze week al wel 9 hele CE binnen gehad, en in MOMO zit een beperking op bijbestellen van 'maximaal 0 BE'..... En dat voor een XL.. :')
Ze gaan natuurlijk niet voor individuele winkels uitzonderingen maken op de momo-beperkingen.

Maar voorraad op 0 zetten, komt het vanzelf wel weer binnen.
pi_138706381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ze gaan natuurlijk niet voor individuele winkels uitzonderingen maken op de momo-beperkingen.

Maar voorraad op 0 zetten, komt het vanzelf wel weer binnen.
Ja, weer vijf pakjes of zo, net als vandaag... :(
  woensdag 9 april 2014 @ 21:44:50 #197
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138706383
Waarom zou voor een XL geen Momo-beperking gelden?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138706410
Wut. Is het werkrooster op plaza opeens leeg of ligt dat aan mij? :')
  woensdag 9 april 2014 @ 21:45:53 #199
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138706430
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Is het werkrooster op plaza opeens leeg of ligt dat aan mij? :')
We zijn d'r mee bezig.

Gr gr

IM
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138706495
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

We zijn d'r mee bezig.

Gr gr

IM
Hallo IM

Hoelaat moet ik morgen beginnen?

Gr gr
Piet
  woensdag 9 april 2014 @ 21:47:31 #201
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138706513
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hallo IM

Hoelaat moet ik morgen beginnen?

Gr gr
Piet
6 uur in de ochtend.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138706607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, weer vijf pakjes of zo, net als vandaag... :(
Tsja, als ze die beperking weghalen dan bestel je alles, en dan hebben de andere winkels niks. Die beperking zit er niet voor niets, schaarste in de keten enzo.
pi_138706641
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom zou voor een XL geen Momo-beperking gelden?
Waarom zou je iets groot in de folder zetten, en het vervolgens blijkbaar amper kunnen/willen uitleveren..? Als we er meer krijgen, heb ik ook geen last van de beperking.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:50:39 #204
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138706707
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Waarom zou je iets groot in de folder zetten, en het vervolgens blijkbaar amper kunnen/willen uitleveren..? Als we er meer krijgen, heb ik ook geen last van de beperking.
Jij moet niet tegen klanten roepen dat je het dan en dan zeker weer binnen hebt. Met jouw ervaring zou je beter moeten weten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138706876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:50 schreef Janneke141 het volgende:

Jij moet niet tegen klanten roepen dat je het dan en dan zeker weer binnen hebt. Met jouw ervaring zou je beter moeten weten.
Dat roep ik dan ook zeker niet (Dit artikel is deli), er is alleen gezegd dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn. Dat er vervolgens wel negen hele bakjes binnenkomen in de afgelopen drie dagen, dat vind ik niet kunnen.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:55:52 #206
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138706998
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat roep ik dan ook zeker niet (Dit artikel is deli), er is alleen gezegd dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn. Dat er vervolgens wel negen hele bakjes binnenkomen in de afgelopen drie dagen, dat vind ik niet kunnen.
Ben ik met je eens. Maar de logistiek van niet-reguliere artikelen is vaker niet dan wel voor elkaar (gelukkig nemen ze het mee in de evaluatie :{ ) en een van de beroerdste dingen die je kan doen, is je klanten beloftes maken die je niet kan nakomen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138707033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat roep ik dan ook zeker niet (Dit artikel is deli), er is alleen gezegd dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn. Dat er vervolgens wel negen hele bakjes binnenkomen in de afgelopen drie dagen, dat vind ik niet kunnen.
Zijn ze allemaal verkocht dan?

Of wil je gewoon wat meer van die bakjes, voor de heb, zeg maar.
pi_138707237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef mujentas het volgende:
Zijn ze allemaal verkocht dan?
Ja, allemaal verkocht.

Vanavond een klant die het in de folder had gezien, en de hulpkracht bij de deli kende het niet, dus ik heb uitgezocht wat het was en of ik het eventueel kon bestellen.
En dan moet je die klant dus gaan vertellen dat er amper wat binnenkomt en je het niet mag bijbestellen, en dat is gewoon een slecht verhaal.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:02:20 #209
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138707406
Is het deze? http://www.ah.nl/appie/pa(...)me=+burrata&ns_fee=0

Dan is ie wellicht vanaf volgende week volop leverbaar omdat het een code van 5 dagen heeft. Aangezien het een Paasartikel is moet het dus 2e paasdag kunnen halen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138707441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, allemaal verkocht.

Vanavond een klant die het in de folder had gezien, en de hulpkracht bij de deli kende het niet, dus ik heb uitgezocht wat het was en of ik het eventueel kon bestellen.
En dan moet je die klant dus gaan vertellen dat er amper wat binnenkomt en je het niet mag bijbestellen, en dat is gewoon een slecht verhaal.
Ben ik met je eens.

Maar ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat iemand dat blaadje daadwerkelijk leest :9
pi_138707499
En ook leuk: Kleinere filialen in de omgeving die zonder te bellen o.i.d. tegen klanten roepen: "Ga maar naar de XL, die hebben het wel hoor!" :(
pi_138707519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, allemaal verkocht.

Vanavond een klant die het in de folder had gezien, en de hulpkracht bij de deli kende het niet, dus ik heb uitgezocht wat het was en of ik het eventueel kon bestellen.
En dan moet je die klant dus gaan vertellen dat er amper wat binnenkomt en je het niet mag bijbestellen, en dat is gewoon een slecht verhaal.
Je kan toch ook gewoon vertellen dat het een feestdagenproduct is, dus een tijdelijk product, en dat het verdeeld wordt tussen alle AH's.

Klanten snappen dat best wel.
pi_138707655
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Is het deze? http://www.ah.nl/appie/pa(...)me=+burrata&ns_fee=0

Dan is ie wellicht vanaf volgende week volop leverbaar omdat het een code van 5 dagen heeft. Aangezien het een Paasartikel is moet het dus 2e paasdag kunnen halen
AH Burrata 48+ ja.
pi_138707852
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Is het deze? http://www.ah.nl/appie/pa(...)me=+burrata&ns_fee=0

Dan is ie wellicht vanaf volgende week volop leverbaar omdat het een code van 5 dagen heeft. Aangezien het een Paasartikel is moet het dus 2e paasdag kunnen halen
Ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je die dingen op het bord allemaal in het bakje zaten, en dat voor 1.99. Ik dacht, dat is best een mooi prijsje. Tot ik me realiseerde dat we bij appie werken en dat er iets niet kon kloppen.

  woensdag 9 april 2014 @ 22:10:19 #215
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138707984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:
Tot ik me realiseerde dat we bij appie werken en dat er iets niet kon kloppen.
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138707993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je die dingen op het bord allemaal in het bakje zaten, en dat voor 1.99. Ik dacht, dat is best een mooi prijsje. Tot ik me realiseerde dat we bij appie werken en dat er iets niet kon kloppen.

[ afbeelding ]
Daar zouden we minimaal ¤14,99 voor vragen denk ik.. :P
pi_138708151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, weer vijf pakjes of zo, net als vandaag... :(
Tja ik herken het ik wou ook wat bijbestellen, helaas momo beperking. Hebben er 5 ofzo gehad tot nu toe. FLOP!!

Wat vinden jullie trouwens van die zakkjes die we nu bij e zuivel hebben hangen voor op je yoghert of kwark?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Tja ik herken het ik wou ook wat bijbestellen, helaas momo beperking. Hebben er 5 ofzo gehad tot nu toe. FLOP!!

Wat vinden jullie trouwens van die zakkjes die we nu bij e zuivel hebben hangen voor op je yoghert of kwark?
Zakjes :?
  woensdag 9 april 2014 @ 22:15:11 #219
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138708343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zakjes :?
Ja notentopping voor op de yoghurt. Worden in een soort van "string" geleverd en moet je doormiddel van een haakje ophangen bij de zuivel
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138708388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef ikbenschipper het volgende:

Wat vinden jullie trouwens van die zakkjes die we nu bij e zuivel hebben hangen voor op je yoghert of kwark?
Wij hebben ze eerder gehad als proef, en de eerste weken ging er helemaal niets af, pas met de kerst ging het lopen en waren we redelijk snel alles kwijt. Ik denk dat het met de feestdagen op zich wel gaat, vast assortiment hoeft het van mij niet te worden.
pi_138708389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Ferry_76 het volgende:
En ook leuk: Kleinere filialen in de omgeving die zonder te bellen o.i.d. tegen klanten roepen: "Ga maar naar de XL, die hebben het wel hoor!" :(
:Y |:(
pi_138708390
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja notentopping voor op de yoghurt. Worden in een soort van "string" geleverd en moet je doormiddel van een haakje ophangen bij de zuivel
Oh ja, nu je het zegt. Wij hebben ze in ieder geval niet.
pi_138708398
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tsja, als ze die beperking weghalen dan bestel je alles, en dan hebben de andere winkels niks. Die beperking zit er niet voor niets, schaarste in de keten enzo.
Slecht inkoop beleid.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon vertellen dat het een feestdagenproduct is, dus een tijdelijk product, en dat het verdeeld wordt tussen alle AH's.

Klanten snappen dat best wel.
Nee
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Is het deze? http://www.ah.nl/appie/pa(...)me=+burrata&ns_fee=0

Dan is ie wellicht vanaf volgende week volop leverbaar omdat het een code van 5 dagen heeft. Aangezien het een Paasartikel is moet het dus 2e paasdag kunnen halen
Dat is interessant, had die 5 dagen nog niet gezien, maar klanten willen het proberen he.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708424
Loopt geen storm maar heb al een aantal zakjes verkocht. De strips zitten wel in de weg bij het vullen.
pi_138708453
Hoe krijg je die zakjes eigenlijk?
pi_138708473
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wij hebben ze eerder gehad als proef, en de eerste weken ging er helemaal niets af, pas met de kerst ging het lopen en waren we redelijk snel alles kwijt. Ik denk dat het met de feestdagen op zich wel gaat, vast assortiment hoeft het van mij niet te worden.
Dan nog hoef ik niet 3 colli per smaak te ontvangen. De bijverkoop kansen zoals in het buitenland zie ik wel.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
Hoe krijg je die zakjes eigenlijk?
Kant en klaar in een doosje. Haakje aan het vak en klaar. ;)
pi_138708561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
Hoe krijg je die zakjes eigenlijk?
er was een taak bericht waar alle info in staat, inclusief foto's.
pi_138708565
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Kant en klaar in een doosje. Haakje aan het vak en klaar. ;)
Ik bedoelde eigenlijk, hoe zijn ze bestelbaar? Gewoon via momo?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef UncleSam het volgende:

[..]

er was een taak bericht waar alle info in staat, inclusief foto's.
Heb ik niet voorbij zien komen...
pi_138708606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk, hoe zijn ze bestelbaar? Gewoon via momo?
Ja via momo waarschijnlijk, maar ik kan je van iedere smaak ook wel een string OZen hoor.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708632
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Wupgup het volgende:

[..]

:Y |:(
Herkenbaar? :P

Vandaag een klant die mosselvlees zocht, wat dus met de mutatie van afgelopen maandag gesaneerd is.. Ze had alles van haar recept in een andere AH gekocht, maar miste dus alleen nog het mosselvlees. Die kwam dus voor niks naar ons toe.. Bedankt, collega!
  woensdag 9 april 2014 @ 22:19:52 #232
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138708673
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat is interessant, had die 5 dagen nog niet gezien, maar klanten willen het proberen he.
Dat is waarschijnlijk ook waarom er minimaal wordt afgestuurd :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138708718
Iemand de paasvlecht op het brood al gezien. Leuk product schijnt erg lekker te zijn.

Wel 1 probleem na ontdooien is hij maar alleen op de dag zelf te verkopen. P+0 dus.

Maar dat gaan mensen nu dus echt niet al kopen en eten. Waarom hadden we dit product niet met streepjescode vanuit de diepvries kunnen verkopen?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:21:06 #234
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138708757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Herkenbaar? :P

Vandaag een klant die mosselvlees zocht, wat dus met de mutatie van afgelopen maandag gesaneerd is.. Ze had alles van haar recept in een andere AH gekocht, maar miste dus alleen nog het mosselvlees. Die kwam dus voor niks naar ons toe.. Bedankt, collega!
Gewoon via de RE tool kijken wat de voorraad in een winkel is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138708775
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook waarom er minimaal wordt afgestuurd :)
Misschien moeten we leren dat we vooral op vers een iets grotere veiligheidsmarge moeten inzetten. Verkopen doet het toch wel.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Herkenbaar? :P

Vandaag een klant die mosselvlees zocht, wat dus met de mutatie van afgelopen maandag gesaneerd is.. Ze had alles van haar recept in een andere AH gekocht, maar miste dus alleen nog het mosselvlees. Die kwam dus voor niks naar ons toe.. Bedankt, collega!
Gelukkig kan je hem nu weer toevoegen aangezien de mosselen tussentijds zijn gesaneerd :) En hij komt vanaf dinsdag na pasen in veel winkels weer in het assortiment.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138708916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef ikbenschipper het volgende:
Iemand de paasvlecht op het brood al gezien. Leuk product schijnt erg lekker te zijn.

Wel 1 probleem na ontdooien is hij maar alleen op de dag zelf te verkopen. P+0 dus.

Maar dat gaan mensen nu dus echt niet al kopen en eten. Waarom hadden we dit product niet met streepjescode vanuit de diepvries kunnen verkopen?
Niet op gelet eigenlijk.

Ik zag een mail voorbij komen over de appel brioche, speciaal voor pasen. Is misschien wel iets dat aan kan slaan.
pi_138708923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Ferry_76 het volgende:
En ook leuk: Kleinere filialen in de omgeving die zonder te bellen o.i.d. tegen klanten roepen: "Ga maar naar de XL, die hebben het wel hoor!" :(
Doe ik altijd, maar dan zeggen ze "Ja dat is me toch iets te ver" :')
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Tja ik herken het ik wou ook wat bijbestellen, helaas momo beperking. Hebben er 5 ofzo gehad tot nu toe. FLOP!!

Wat vinden jullie trouwens van die zakkjes die we nu bij e zuivel hebben hangen voor op je yoghert of kwark?
irritant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 22:23:26 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 22:23:23 #239
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138708930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Misschien moeten we leren dat we vooral op vers een iets grotere veiligheidsmarge moeten inzetten. Verkopen doet het toch wel.
Ben ik met je eens, hoewel de organisatie volgens mij bang is voor derving. Er is weer een project opgestart om derving te verminderen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138708978
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Niet op gelet eigenlijk.

Ik zag een mail voorbij komen over de appel brioche, speciaal voor pasen. Is misschien wel iets dat aan kan slaan.
appel broiche is speciaal voor pinksteren ;)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138709005
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar vind ik dat? Of kan een mw vkk dat niet zien?
pi_138709031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

appel broiche is speciaal voor pinksteren ;)
Oh ja, ik zie het nu. Blind als een kip 8)7
pi_138709089
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gewoon via de RE tool kijken wat de voorraad in een winkel is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: als je de RE tool in Chrome opent hoef je niet te kutten met de sessie en cookies.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:25:46 #244
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tip: als je de RE tool in Chrome opent hoef je niet te kutten met de sessie en cookies.
_O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138709105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Gelukkig kan je hem nu weer toevoegen aangezien de mosselen tussentijds zijn gesaneerd :) En hij komt vanaf dinsdag na pasen in veel winkels weer in het assortiment.
Ja, maar daar had die klant vanavond helaas niet veel aan. Lekker een hoop tijd en teleurstelling voor niets.
pi_138709172
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook waarom er minimaal wordt afgestuurd :)
Gemiddeld één pakje op meer dan duizend klanten is wel heel erg minimaal. :P
pi_138709227
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gewoon via de RE tool kijken wat de voorraad in een winkel is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorraad van een andere winkel bekijken!? Hoe!?
pi_138709258
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, hoewel de organisatie volgens mij bang is voor derving. Er is weer een project opgestart om derving te verminderen.
Als we bang zijn voor derving dan zijn we nog banger om omzet te scoren.

Ik weet een aantal tips om derving ter verminderen
1. Stoppen met grootverpakkingen wasmiddelen verkopen die kleine winkels niet in het assortiment hebben
2. Stoppen met bizarre hoeveelheden non-food in te sturen
3. Stoppen met VVM kaas en Kaas v.d. Maand in kleine winkels.
4. Beter uitleveren (minder colli verwisselingen)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:28:13 #249
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709285
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef UncleSam het volgende:

[..]

voorraad van een andere winkel bekijken!? Hoe!?
N.a.v. tip Mujentas: Open de RE tool in Google Chrome, dan kun je rechts bovenin de winkel selecteren, en vervolgens via artikelinfo de voorraadstanden zien :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138709308
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef ikbenschipper het volgende:
1. Stoppen met grootverpakkingen wasmiddelen verkopen die kleine winkels niet in het assortiment hebben
_O_
pi_138709311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, maar daar had die klant vanavond helaas niet veel aan. Lekker een hoop tijd en teleurstelling voor niets.
Helaas waar.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Gemiddeld één pakje op meer dan duizend klanten is wel heel erg minimaal. :P
Helemaal eens. Ik nam helaas dezelfde verhouding vandaag weer.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138709549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als we bang zijn voor derving dan zijn we nog banger om omzet te scoren.

Ik weet een aantal tips om derving ter verminderen
1. Stoppen met grootverpakkingen wasmiddelen verkopen die kleine winkels niet in het assortiment hebben
2. Stoppen met bizarre hoeveelheden non-food in te sturen
3. Stoppen met VVM kaas en Kaas v.d. Maand in kleine winkels.
4. Beter uitleveren (minder colli verwisselingen)
5.Leer DC medewerkers ook eens Fifo vullen en picken.
pi_138709582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als we bang zijn voor derving dan zijn we nog banger om omzet te scoren.

Ik weet een aantal tips om derving ter verminderen
1. Stoppen met grootverpakkingen wasmiddelen verkopen die kleine winkels niet in het assortiment hebben
2. Stoppen met bizarre hoeveelheden non-food in te sturen
3. Stoppen met VVM kaas en Kaas v.d. Maand in kleine winkels.
4. Beter uitleveren (minder colli verwisselingen)
Ik heb ook nog een tip. Die paasmolens en barbecuemolen staan we ieder jaar weer af te prijzen en weg te gooien omdat we er geen ruk van verkopen. Waarom kan die zooi niet retour voor volgend jaar :?

En ook, die assortimentswijzingen die nergens op slaan word je helemaal leip van. Komt er weer een pak Sun vaatwastabs waar 1 tabje meer inzit ofzo. Of een flesje shampoo dat van 250 ml naar 240 ml gaat. Kost een vermogen 8)7
pi_138709650
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

5.Leer DC medewerkers ook eens Fifo vullen en picken.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een tip. Die paasmolens en barbecuemolen staan we ieder jaar weer af te prijzen en weg te gooien omdat we er geen ruk van verkopen. Waarom kan die zooi niet retour voor volgend jaar :?

En ook, die assortimentswijzingen die nergens op slaan word je helemaal leip van. Komt er weer een pak Sun vaatwastabs waar 1 tabje meer inzit ofzo. Of een flesje shampoo dat van 250 ml naar 240 ml gaat. Kost een vermogen 8)7
Helemaal mee eens, we mochten ook weer intekenen op de kerstboom versier display voor 2014 EUH NEE. Dat ding heb ik in 2012 mogen vernietigen omdat we bijna een volle over hadden! In 2013 wou ik hem niet en nu dus ook NIET

Misschien kan schuimpjes deze 7 tips even doorgeven aan het dervings team.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:34:15 #255
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Misschien kan schuimpjes deze 7 tips even doorgeven aan het dervings team.
Daar heb ik geen contact mee hoor...
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138709742
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar heb ik geen contact mee hoor...
Jammer :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138709759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Misschien kan schuimpjes deze 7 tips even doorgeven aan het dervings team.
Ik snap best dat fabrikanten willen innoveren en dat er soms een product veranderd moet worden, maar voor minimale veranderingen denk ik weleens, kan dat niet gewoon aan hetzelfde nasanummer gekoppelt worden :?
pi_138709803
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

6 uur in de ochtend.
Kom jij even met de sleutel? :')
pi_138709815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik snap best dat fabrikanten willen innoveren en dat er soms een product veranderd moet worden, maar voor minimale veranderingen denk ik weleens, kan dat niet gewoon aan hetzelfde nasanummer gekoppelt worden :?
volledig met je eens, we raken zo wel snel door de nasanummers heen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:35:31 #260
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709818
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kom jij even met de sleutel? :')
Is goed. Hoelaat?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138709843
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar heb ik geen contact mee hoor...
Je bent niet geselecteerd voor de verplichte cursus?
pi_138709845
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kom jij even met de sleutel? :')
Ben jij nog geen sleutelhouder dan? :N
pi_138709886
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Is goed. Hoelaat?
Ik moest toch om 6 uur daar staan? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 22:37:01 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 22:36:14 #264
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709895
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Je bent niet geselecteerd voor de verplichte cursus?
Als filiaal wel. Maar die cursus wordt gegeven door een TL volgens mij. Of een ASM.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138709971
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als filiaal wel. Maar die cursus wordt gegeven door een TL volgens mij. Of een ASM.
Bij ons moest er een TL en een ASM komen.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:37:14 #266
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138709977
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik moest toch om 6 uur daar staan? :')
Ja, maar ga je dan om 5:45 naar binnen, of om 5:50?

Maar laat je me wel door G4S bellen? Dan krijg ik er tenminste nog wat voor :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 9 april 2014 @ 22:37:50 #267
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Bij ons moest er een TL en een ASM komen.
Bij ons moet dat ook. Maar de cursus wordt gegeven door een TL of ASM. Niemand van HK zegmaar.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710027
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, maar ga je dan om 5:45 naar binnen, of om 5:50?

Maar laat je me wel door G4S bellen? Dan krijg ik er tenminste nog wat voor :P
Geen idee :+
pi_138710046
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

volledig met je eens, we raken zo wel snel door de nasanummers heen.
We zitten al op de 8xxxxx. De 9xxxxx zijn volgens mij gereserveerd voor lokaal assortiment.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:38:16 #270
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710053
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geen idee :+
Oke, dan niet. Niet tot morgen dan.

Niet dat jij er zou staan, want nieuwe mensen ontmoeten is eng.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 9 april 2014 @ 22:38:48 #271
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710093
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

We zitten al op de 8xxxxx. De 9xxxxx zijn volgens mij gereserveerd voor lokaal assortiment.
Zouden ze niet nasanummers opnieuw kunnen gebruiken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710094
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als filiaal wel. Maar die cursus wordt gegeven door een TL volgens mij. Of een ASM.
Ohw wacht ik weet al waar je het over hebt.

De workshop afprijzen en vernietigen die door onze BSS specialist VKK is bedacht en uitgerold in onze winkelgroep. Worden geloof ik door BSS Field gegeven.

Ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138710113
Mag trouwens zowaar Koningsdag werken, er hebben te veel hulpkrachten vrij gevraagd. _O-

Nog openen ook, dus dat gaat een duur dagje worden voor de baas. :D
  woensdag 9 april 2014 @ 22:39:54 #274
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ohw wacht ik weet al waar je het over hebt.

De workshop afprijzen en vernietigen die door onze BSS specialist VKK is bedacht en uitgerold in onze winkelgroep. Worden geloof ik door BSS Field gegeven.

Ik dacht dat je wat anders bedoelde.
We hebben het over hetzelfde. Alleen komt er bij ons niemand van BSS Field maar een TL/ASM uit een andere winkel(groep).
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710253
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

We hebben het over hetzelfde. Alleen komt er bij ons niemand van BSS Field maar een TL/ASM uit een andere winkel(groep).
Okay dat zou kunnen had haar vandaag nog aan de lijn en ze moest de cursus aan deze mensen gaan geven die het gaan uitrollen en moest onze afspraak dus verzetten.
Heb niet gevraagd hoe het precies er uit gaat zien.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138710265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Ferry_76 het volgende:
Mag trouwens zowaar Koningsdag werken, er hebben te veel hulpkrachten vrij gevraagd. _O-

Nog openen ook, dus dat gaat een duur dagje worden voor de baas. :D
Want die toeslag voor openen is een echte rib uit zijn lijf?...

Tot hoelaat werk je dan? :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 22:42:09 ]
pi_138710303
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Want die toeslag voor openen is een echte rib uit zijn lijf?...

Tot hoelaat werk je dan? :+
de 200% die betaald moet worden wel waarschijnlijk/
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138710315
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

de 200% die betaald moet worden wel waarschijnlijk/
uhu, maar dat heeft toch niks te maken met openen of niet openen? :P
pi_138710361
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Want die toeslag voor openen is een echte rib uit zijn lijf?...

Tot hoelaat werk je dan? :+
Of de vaste hulpkracht van achttien het doet, of ik scheelt toch wel een beetje. :+
Lekker 5-13 werken.

En die rib kan hij wel betalen, ik weet hoeveel winst er gemaakt wordt. :P
pi_138710389
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

uhu, maar dat heeft toch niks te maken met openen of niet openen? :P
Het eerste uur is extra toeslag.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:44:59 #281
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710430
Ik werk waarschijnlijk Koningsdag 6:30 - 13. Die planning ga ik morgen maken (ja ik ben wat laat :+ )
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het eerste uur is extra toeslag.
Hoelaat komt jullie eerste vracht dat jij daar al 3 uurtjes voor openingstijd bent? :o
pi_138710435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het eerste uur is extra toeslag.
nee
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:45:11 #284
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138710440
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zouden ze niet nasanummers opnieuw kunnen gebruiken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben alles tussen de pakweg 111000 en 499999 overgeslagen, dus voorlopig is er nog wel ruimte.

Maar als ze bij de Jumbo in staat zijn om opvolgende artikelnummers te koppelen en de nieuwe variant pas in te stuwen als de oude in de winkel (bijna) op is, dan zou AH dat toch ook moeten kunnen implementeren zou je zeggen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138710481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

nee
5 tot 6 is toch echt 50% volgens de OP :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 22:45:57 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 22:45:54 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138710483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het eerste uur is extra toeslag.
Volgens mij niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 9 april 2014 @ 22:46:01 #287
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het eerste uur is extra toeslag.
Nee. Hele dag 100% toeslag. Niks extra's
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710494
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee. Hele dag 100% toeslag. Niks extra's
oh op die fiets.
pi_138710498
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik werk waarschijnlijk Koningsdag 6:30 - 13. Die planning ga ik morgen maken (ja ik ben wat laat :+ )
Die van ons hangen vandaag dat is gewoon netjes zoals het hoort. Als je nu nog je hele zaterdag moet dichtplannen is het wat anders.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:46:24 #290
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710508
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

5 tot 6 is toch echt 50% volgens de OP :o
Koningsdag valt dan wel op een zaterdag, maar is volgens de CAO gewoon een "zon- of feestdag"
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710526
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoelaat komt jullie eerste vracht dat jij daar al 3 uurtjes voor openingstijd bent? :o
5 uur brood, half zes vers.
pi_138710552
Ik werk niet op koningsdag, maar krijg wel doorbetaald.
pi_138710575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef mujentas het volgende:
Ik werk niet op koningsdag, maar krijg wel doorbetaald.
ik sluit me daar bij aan
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:47:48 #294
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Die van ons hangen vandaag dat is gewoon netjes zoals het hoort. Als je nu nog je hele zaterdag moet dichtplannen is het wat anders.
Ik heb een overzicht wie er vrij wil. Morgen even met de SM overleggen of we wellicht niet de acties op zondag kunnen gaan bouwen. Maakt loonsomtechnisch deze keer niets uit.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710599
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik heb een overzicht wie er vrij wil. Morgen even met de SM overleggen of we wellicht niet de acties op zondag kunnen gaan bouwen. Maakt loonsomtechnisch deze keer niets uit.
en waarom niet op maandagochtend? het is vakantie.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:48:38 #296
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

en waarom niet op maandagochtend? het is vakantie.
Dat was ik even vergeten. Dank voor de tip ^O^
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710635
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat was ik even vergeten. Dank voor de tip ^O^
Graag gedaan :) Ik moet aan de kostenefficientcy van het bedrijf denken :P
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:49:21 #298
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Graag gedaan :) Ik moet aan de kostenefficientcy van het bedrijf denken :P
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138710685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Graag gedaan :) Ik moet aan de kostenefficientcy van het bedrijf denken :P
Mogen ze bij ons ook wel eens gaan doen.
pi_138710708
één keer promo gehangen in de vroege ochtend, nooit weer... :')
  woensdag 9 april 2014 @ 22:50:50 #301
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138710716
Dicht
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')