Hee Gasten !!! - Sehh boykies !! - Goeie avond allemaal !! - yoooo klerelijers !!
Hier weer een klachtje van je boykie Djakkaa.
Zoals jullie misschien al weten ben ik 22 jaar en heb een klein lijstje met stoornissen
waardoor ik geen meissie ken krijgen, heb enkele keren een verkering gehad alleen dat bleef altijd bij zoennen!! (wat ook lekker is soms lekkerder als de s-e-k-s )
Maak verder ook niet uit, we leven in een vrij land en niet in Souadie Arabie ! dus mogelijkheden zat.. al is dat vaak nog een taboe wat ik soms doe haha.
Ik heb een wajonkie van rond de 960 per maand, en 1 keer in de 3 maanden bezoek ik een prostituee.. voor ik dat doe gaan er eerst nog weken speurwerk aan vooraf en zoek ik een mooi wijffie die ook aan tongzoenen en -b-e-f-f-e-n doet.
Laatst ben ik dus helemaal naar een lekker wijfie geweest vanuit Rotterdam die in Almere thuis ontving op hookers had ze kaulo goede recenties dus de telefoon gepakt en op een vrijdag avond naar Almere gereist met de trein
In Almere Buiten uitgestapt wat een klere stad is dat zeg.. een grote stad met alleen maar jaren 90 vinex.. maar het ging om het heerlijke half surinaams half nederlandse meisje mmmmmmm
Hahaha nouja na wat lopen eindelijk in de straat mos nog een keer bellen en ze nam op ''schatje, het is huisnummer xx mijn vriend hebt je al zien lopen hij doet de verdere afhandeling financieel''.
Een grote zwarte neger (niet discriminerend bedoeld want zoals jullie weten ben ik zelf indo en ook een beetje bruinig dus )
ik moest 160 euro afrekenen voor een uurtje met z'n vriendin ...
toen ik de trap opliep zag ik haar in een badjas voor me staan (niet eens in een golera lekker seksie lingerie pakje ) En ze had een veel ouwere kop als op de foto maar goed ....
Naar boven moest ik ff douchen, kreeg een handdoek waarmee ik me mee af moest drogen (terwijl ik thuis al goed had gedoucht en zelfs wat parfum tussen mn kont had gespoten)
Nouja op het bed ging ze een beetje kriebelen en zeggen dat ze een oudere man voor me had.. en dat die z'n zwabber niet in d'r emmer kreeg omdat het waarschijnlijk een natuurlijke reactie van haar emmer was.. bah.. daar kom ik toch niet voor !!!
Een seksie sfeer ontbrak voledig, ook stond het raampje open en er stonden allemaal antillianen met quads door de straat te rossen en te schreeuwen wat de sfeer ook niet ten goede kwam.
Verder een lekker wijfie, na een kwartier kwam ik zeg maar -k-l-a-a-r .. ik moest GELIJK weer douchen.. en toen ik werd afgedroogd moest ik op me buik op der bed liggen en ik kreeg een slappe massage en en de tijd te rekken met onintressante gesprekken ... of ik een rondleiding wou door haar huis

net alsof ik daar voor kom !!!!!
Ik kreeg mijn zwabber ook niet meer overeind door dat sfeertje en die gesprekken en ik lag maar met een mini pimmeltje naast een mooie surinaamse vrouw.. (27 jaar halfbloedje jammie )
(wat ik dus schamend vond) en ze trok terwijl die slap was er ook nog aan van ''hij wil niet meer volgens mij'' ''zullen we aankleden liefje? ''
Ik kon niks anders doen als ''ja '' zeggen want genant met zo'n piemeltje was het zeker.
Klacht maar een keer klaar gekomen, terwjil ik zoveel geld had geinvesteerd (in totaal 200 euro incl treinreis naar Almere )
Klacht prostituees die expres zo'n sfeer creeëren wat alles behalve opwindend is en je de oren van je kop lullen over niet seksie onderwerpen om je zo snel mogelijk weer buiten te krijgen
klacht 2 Almere is een stad waar zelfs somaliers spontaan heimwee krijgen naar somalie
Dat was mijn klacht, ook al eens eerder voor een uur betaald in een massagesalon en ook maar 1 x g-e-k-o-m-e-n.. een maatschappelijk probleem dat tijd rekken
verwachte reacties djakkka je heb weer gelijk goossie