.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef SLP_ het volgende:
Ok, zakken zijn dus blijkbaar geen normaal middel om geld mee te storten? Ik heb echt geen flauw idee hoe het bij andere filialen gaat
Goed punt. Aangepastquote:Op woensdag 9 april 2014 19:38 schreef monsterd. het volgende:
Is het wel verstandig om te vertellen wat er allemaal met de kokers en kluizen gebeurd?
Euh, oud.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder de gemiddelde klant?
ja maakt dat de oudjes maar een duidelijk. Een TL hoort er van open tot sluit te zijn op verkoopafhandeling. Waarom kunnen 2 caissières b geen lades tellen?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Dit kan bij ons al jaren niet meer, bij ons mogen TL's er alleen maar zijn in de blauwe momenten.
Dus we tellen ook niet meer de lades om 730, maar we zijn er dan om 800 of 900 uur.
Wat bij ons wel lang duurt of waar ik nog mee bezig ben. is de shiftklaar gedachte. Die heb ik nog steeds niet lekker lopen. Ik zit nu nog op 3 pauze smorgen en 3 smiddags en savonds nu geen meer.
Hoe verdelen jullie iemand van 20 uur over de week? of spreiden jullie de uren over 2 weken?
want? We werken bij ah toch veel met part timers op de TL functies.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
Als klant niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ach ja, voor AH begrippen ben jij ook al hoogbejaard.
Juist wel. Meeste winkels doen hartje hartje met PT TL.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ik zou gewoon even een filiaal binnenlopen. Ik denk trouwens dat ze niet heel veel hebben aan iemand van 10 uur per week (maar misschien ook wel)
Ik had gehoopt op wat inside informatie waar beschikbare plekken waren. Natuurlijk loopt ze volgende week wel bij een paar filialen naar binnen. En onze SM gaat natuurlijk ook wel naar de OM bellen regio Utrecht bellen. Maar misschien wist iemand wel een filiaal waar ze een tekort hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef einschtein het volgende:
Juist wel. Meeste winkels doen hartje hartje met PT TL.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
David ik krijg een oogbalziekte van je UI
Was bedoeld voor n paar minuutjes, toen vergeten uit te zetten en heb nu geen pc in de buurtquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
heb je dat ding nou weer opgedoken. Ik dacht dat je die verwijderd had.
* d4v1d mompelt iets over een evaluatiequote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Burrata kaas vorige week in de gecombineerde bol.com/AH folder, de hele week tegen klanten geroepen dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn, hebben we in totaal deze week al wel 9 hele CE binnen gehad, en in MOMO zit een beperking op bijbestellen van 'maximaal 0 BE'..... En dat voor een XL..
Ze gaan natuurlijk niet voor individuele winkels uitzonderingen maken op de momo-beperkingen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Burrata kaas vorige week in de gecombineerde bol.com/AH folder, de hele week tegen klanten geroepen dat het vanaf deze week leverbaar zou zijn, hebben we in totaal deze week al wel 9 hele CE binnen gehad, en in MOMO zit een beperking op bijbestellen van 'maximaal 0 BE'..... En dat voor een XL..
Ja, weer vijf pakjes of zo, net als vandaag...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet voor individuele winkels uitzonderingen maken op de momo-beperkingen.
Maar voorraad op 0 zetten, komt het vanzelf wel weer binnen.
We zijn d'r mee bezig.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Is het werkrooster op plaza opeens leeg of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |