Op basis van de investering, zonder naar de exploitatie te kijken.quote:
Ik mag aannemen dat de drie verkenners bepaalde richtlijnen hebben gekregen waarop ze hun onderzoek moesten gaan baseren. Dat zal dan waarschijnlijk ook de reden kunnen zijn dat Volkert Wessels geen doorgang heeft gekregen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef H.FR het volgende:
Op basis van de investering, zonder naar de exploitatie te kijken.
Volgens mij hebben ze zelf de kaders gesteld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat de drie verkenners bepaalde richtlijnen hebben gekregen waarop ze hun onderzoek moesten gaan baseren. Dat zal dan waarschijnlijk ook de reden kunnen zijn dat Volkert Wessels geen doorgang heeft gekregen.
RT en Likequote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het een mogelijkheid om een apart nieuwe kuip topic te openen?
Die is er al.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het een mogelijkheid om een apart nieuwe kuip topic te openen?
De Kuip = Feyenoordquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah. Kan het dan hier weer gewoon over Feyenoord gaan
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah. Kan het dan hier weer gewoon over Feyenoord gaan
Hmja, de kuip discussie die ondertussen al 5 keer exact in dezelfde postvolgorde opnieuw is gevoerd doet me persoonlijk niet zo veel met het oog op de 3 finales die nog komen. Mei Juni Juli Augustus weer voldoende komkommertijd om ieder plan af te schieten lijkt me.quote:
Hoho, die zitten al vol met transfergeruchten hè. Zo schijnt het te zijn dat Kuyt gister niet alleen in Rotterdam was voor het openen van die fanshop bron: mijn duimquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, de kuip discussie die ondertussen al 5 keer exact in dezelfde postvolgorde opnieuw is gevoerd doet me persoonlijk niet zo veel met het oog op de 3 finales die nog komen. Mei Juni Juli Augustus weer voldoende komkommertijd om ieder plan af te schieten lijkt me.
Maar bon, blijkbaar heeft de rest er nog wel zin in, wie ben ik
Clasie naar Manchester City ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, die zitten al vol met transfergeruchten hè. Zo schijnt het te zijn dat Kuyt gister niet alleen in Rotterdam was voor het openen van die fanshop bron: mijn duim
Driedetti terug, Touré + 20 miljoen voor Lex, allesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Clasie naar Manchester City ja toch niet dan.
Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Mocht dit echt zo zijn dan vrees ik dat het nog lang gaat duren voordat er een definitief besluit genomen wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zelf de kaders gesteld.
Alles ruim boven de 200mln investering -> out
Alles met weinig draagvlak -> out
Exploitatie -> van latere zorg
Financiering -> van latere zorg
De meeste plannen hadden zelfs geen financiering en exploitatie plannen.
Ik geloof dit ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Mocht dit echt zo zijn dan vrees ik dat het nog lang gaat duren voordat er een definitief besluit genomen wordt.
uefa kan niet om ons heen en per uitzondering direct geplaatst in de poulefase CL.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Driedetti terug, Touré + 20 miljoen voor Lex, alles
Mwha. Onderdeel van. Zal niet juichend op de Coen Moulijnweg staan als ie gesloopt wordt maar moet t dan moet t.quote:
quote:Verhoek heeft nog altijd hoop om te slagen bij Feyenoord
Voor het tweede jaar op een rij beleeft Wesley Verhoek een uitzichtloos seizoen bij Feyenoord. Toch weigert de 27-jarige aanvaller de handdoek in de ring te gooien.
Ja, het stond er echt. Tot zijn eigen verbazing zag Wesley Verhoek afgelopen zaterdag zijn naam tussen de basisspelers van Feyenoord staan. Een dag later mocht hij in de Kuip tegen RKC Waalwijk voor het eerst dit seizoen aan de aftrap verschijnen. Verder moest hij het doen met een handvol invalbeurten. Meer dan hem lief is nam hij plaats op de reservebank of zelfs de tribune. Maar nu kreeg hij van Ronald Koeman weer een kans.
"De trainer zei dat ik me elke dag volledig inzet op de training en dat ik me goed gedraag. Maar ik had niet verwacht dat ik tegen RKC mocht beginnen. Wellicht speelde mijn invalbeurt tegen Heracles mee", aldus Verhoek, die na 57 minuten al weer naar de kant moest. Koeman had hem, Miquel Nelom en Ruud Vormer laten starten omdat hij in elke linie meer elan wilde. Maar na nog geen uur was de oefenmeester dermate ontevreden dat hij Vormer en Verhoek wisselde. Op de rechtsbuitenpositie stond invaller Ruben Schaken aan de basis van de tweede treffer van Graziano Pellè.
Het is het bekende verhaal voor Verhoek. Sinds hij ADO Den Haag midden in het seizoen 2011/2012 verliet, doen zijn concurrenten het altijd beter. Eerst kwam hij bij FC Twente op het tweede plan terecht, daarna is het ook in dienst van Feyenoord vechten tegen de bierkaai geworden. Vorig seizoen kwam hij nog tot een flink aantal wedstrijden (twaalf basisplaatsen en zestien invalbeurten), maar de ontevredenheid overheerste. Basisklant in Rotterdam-Zuid, daarvoor was hij naar de Maasstad gekomen. Daarom huurde hij een sportpsycholoog in en liet zich aan zijn scheve neus opereren om meer lucht te krijgen.
In zijn tweede voetbaljaar is het er echter niet beter op geworden. Sterker nog, tegen het eind van de competitie staat de teller pas op zes competitieduels. Verhoek: "Je kunt als speler dan twee dingen doen: je kont tegen de krib gooien of keihard blijven werken. Ik heb voor dat laatste gekozen, ik heb nog nooit lopen klooien. Desondanks heb ik het de trainer blijkbaar nooit moeilijk genoeg kunnen maken. Maar ik wil nog steeds slagen bij Feyenoord, hopelijk gaat me dat lukken.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, die zitten al vol met transfergeruchten hè. Zo schijnt het te zijn dat Kuyt gister niet alleen in Rotterdam was voor het openen van die fanshop bron: mijn duim
Aldus desgevraagd door aanwezige journalisten, dus niet geheel alleen uit je duimquote:Kuyt zinspeelt op terugkeer: ''Ben en blijf een Feyenoord-man''
Dirk Kuyt is inmiddels in de herfst van zijn loopbaan beland, maar de Katwijkse aanvaller sluit een terugkeer bij Feyenoord niet uit: ''Hopelijk ligt de weg in de toekomst nog open, maar dat ligt niet alleen aan mij natuurlijk'', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.
De geroutineerde international leek twee jaar geleden op weg naar de Rotterdamse Kuip. Hij verruilde Liverpool echter voor het ambitieuze Fenerbahçe. Kuyt hoopt niet dat Het Legioen daar nog boos over is: ''Het zat er destijds gewoon niet in. Dat heb ik toen zo goed mogelijk proberen uit te leggen.''
''Ik ben en blijf een Feyenoord-man, maar ik heb het wel naar mijn zin bij Fenerbahçe, zo eerlijk ben ik ook. Hopelijk worden we kampioen, dan zien we wel wat de toekomst brengt'', aldus Kuyt, die in juli zijn 34e verjaardag viert.
Vilhena natuurlijk. Mister middelmaat Vormer mag lekker banken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat denken jullie dat Koeman gaat doen met de opstelling van zondag? Ik neem aan dat Verhoek niet speelt, BMI voor Nelom komt, dus Kongolo naar links. Maar Vilhena/Vormer?
Mooi. Einde fucking lijk Emmen uit af kunnen strepen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord wil ook met de beloften de Jupiler in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |