abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138672818
Een Isis extremist heeft deze foto gemaakt, al rijdend in een tank van assad.

Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138677556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weleens gehoord van urban warfare en guerilla tactieken, waar Hezbollah zogenaamd zo goed in was?
Want dat is natuurlijk niet zo?
pi_138678326
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De keuze is simpel. Wat burgerslachtoffers of de oorlog verliezen.
:N
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138683421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je doet nu alsof heel Aleppo/Damascus/Homs plat ligt :') .
Moet heerlijk zijn.. vanuit je veilige dorpje in Nederland zo,n conflict bagatelliseren.

Heel stoer enzo.
pi_138683524
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef firefly3 het volgende:
Een Isis extremist heeft deze foto gemaakt, al rijdend in een tank van assad.

[ afbeelding ]
Sorry, maar wat moet ik precies zien?
pi_138683732
pi_138684157
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zeggen dat dit mensen van troepen van Assad zijn en zich voordoen als Jihadisten.
pi_138684209
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood door aanvallen van de troepen van Assad, het lijkt mij overduidelijk dat het hier gaat om ISIS figuren.
pi_138684292
pi_138688150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Sorry, maar wat moet ik precies zien?
Het is een foto van binnen genomen vanuit een tank.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138688665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is een foto van binnen genomen vanuit een tank.
Dat begrijp ik.. maar wat voor bijzonders is er te zien op die foto dan?
pi_138689279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:13 schreef theunderdog het volgende:

_O-
-
pi_138689297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

_O-
Wat is er grappig?
pi_138689568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er grappig?
Het klopt van geen kant. Heb de tekst (en die twee links) getraceerd, ik kom terecht op allerlei conspiracy-freak-websites.
-
pi_138689727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het klopt van geen kant. Heb de tekst (en die twee links) getraceerd, ik kom terecht op allerlei conspiracy-freak-websites.
Zo onwaarschijnlijk is het anders niet.
pi_138691934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.. maar wat voor bijzonders is er te zien op die foto dan?
Dat er weer een tank van assad is overgenomen. Beter dan al die afgehakte hoofden fotos of fotos van vlaggen of andere nietszeggende fotos lijkt me.
pi_138691989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Haha, nog ff doorklikken en je komt vast op een site over de gemuteerde reptiel dolfijnen in het centrum van de aarde.
pi_138692033
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat er weer een tank van assad is overgenomen. Beter dan al die afgehakte hoofden fotos of fotos van vlaggen of andere nietszeggende fotos lijkt me.
:') _O-
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 15:48:26 #95
8781 crew  Frutsel
pi_138692247
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

misschien is het dezelfde tank die rondjes rijdt?
pi_138693383
quote:
Wat een figuren zeg. Onrust trappen mag maar gelukkig zal deze groep grotendeels wel met de grond gelijk gemaakt zijn. Het was allemaal revolutie dit revolutie dat en nu het in Syrie als eerste land niet lukt is het allemaal huilie huilie van de rebellen met wazige tactieken op social media, oorlog is serious business en als je aan het front staat te rellen (serieus oorlog voeren noem ik het niet echt) moet je niet huilen als er kinderen overlijden.

ISIS Strijders zijn gewoon totale randdebielen die geen bestaansrecht hebben op deze wereld. Pater Francis doden heeft me toch enigsinds persoonlijk geraakt. Dat ze allemaal de tyfus krijgen.
GGGG
  woensdag 9 april 2014 @ 18:07:12 #97
365082 IPA35
Patriarch
pi_138696864
quote:
BEIRUT: The Syrian army regained full control of Rankous in the Qalamoun region, Al-Manar television and Syrian state news agency reported Wednesday.

Regime forces continued to hunt down remnants of “terrorist” groups on the outskirts of the area known as the Northern Neighborhood and surrounding mountains after killing scores of them in town, SANA said.

“Army units and armed forces completed their operations in the town of Rankous in Damascus province and restored security and stability to the town after killing a large number of terrorists,” the agency said.

The Syrian Observatory for Human Rights, an anti-regime Britain-basedmonitoring group, had earlier confirmed that fierce fighting was taking place in the area between Nusra Front along with Islamist brigades and the Lebanese Hezbollah militiamen backed by the regime and the National Defense forces.

The announcement came a day after the army surrounded and shelled the town, one of the last remaining rebel strongholds, in preparation for the operation.
http://www.dailystar.com.(...)r.ashx#axzz2yAxIQt2k
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138697147
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

misschien is het dezelfde tank die rondjes rijdt?
:P
pi_138697526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Wat een figuren zeg. Onrust trappen mag maar gelukkig zal deze groep grotendeels wel met de grond gelijk gemaakt zijn. Het was allemaal revolutie dit revolutie dat en nu het in Syrie als eerste land niet lukt is het allemaal huilie huilie van de rebellen met wazige tactieken op social media, oorlog is serious business en als je aan het front staat te rellen (serieus oorlog voeren noem ik het niet echt) moet je niet huilen als er kinderen overlijden.

ISIS Strijders zijn gewoon totale randdebielen die geen bestaansrecht hebben op deze wereld. Pater Francis doden heeft me toch enigsinds persoonlijk geraakt. Dat ze allemaal de tyfus krijgen.
Wat is dit nu weer voor gelul..

Het zijn gewoon demonstranten die Assad weg willen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')