Hij vervolgd ze niet of iets dergelijks, hij verbied alleen maar de taal. Van hele andere proporties dan een hoofddoekje verplichten of afvalligen veroordelen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Assad die opkomt voor de Koerdische minderheid. Goede grap.
Hij verbiedt alleen maar de taal, verder niks hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
Hij vervolgd ze niet of iets dergelijks, hij verbied alleen maar de taal. Van hele andere proporties dan een hoofddoekje verplichten of afvalligen veroordelen.
Zegt iemand die een hoofddoekje wil verplichten en afvalligen in de bak wil zienquote:Op maandag 7 april 2014 19:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij verbiedt alleen maar de taal, verder niks hoor.
Lul niet slap. Link met mijn reacties waar ik zoiets gezegd heb.quote:Op maandag 7 april 2014 19:06 schreef SadPanda het volgende:
Zegt iemand die een hoofddoekje wil verplichten en afvalligen in de bak wil zien
Kan je hier mooi vinden:quote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Lul niet slap. Link met mijn reacties waar ik zoiets gezegd heb.
Nee, ik kan het niet vinden. Directe link of zwijg.quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef SadPanda het volgende:
Kan je hier mooi vinden:
NWS / Pakistaanse christen ter dood veroordeeld
quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet vinden. Directe link of zwijg.
Een voorbeeld maar je beantwoord de vraag niet: je wilt dus niet hoofddoekje verplichten en afvalligen in de bak gooien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar ik zal dan degenen toejuichen die hun opstand de kop indrukken.
Ik verdedig me alleen maar tegenover zijn leugens. Ik had het over Assad, hij maakt het persoonlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef theunderdog het volgende:
Je kan toch zeker wel zien wie de schuldige is?
Charismatisch heeft nooit zoiets beweerd.
Ik neem het toch ook voor je op?quote:Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik verdedig me alleen maar tegenover zijn leugens. Ik had het over Assad, hij maakt het persoonlijk.
Jij hebt dat topic gelezen? Ik heb een voorbeeld gequote en hij weigert mijn vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan toch zeker wel zien wie de schuldige is?
Charismatisch heeft nooit zoiets beweerd.
Lijkt me geen leugen als je de vraag niet beantwoord.quote:Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef Charismatisch het volgende:
Ik verdedig me alleen maar tegenover zijn leugens.
Een terechte opmerking is hetquote:Ik had het over Assad, hij maakt het persoonlijk.
Feit is dat het voorbeeld dat je hebt geciteerd niet aantoont dat ik hoofddoeken wil verplichten of afvalligen in de cel wil gooien. Ik heb het gewoon nergens gezegd.quote:Op maandag 7 april 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:
Ik heb een voorbeeld gequote en hij weigert mijn vraag te beantwoorden.
En nog iets SadPanda een taal verbieden (bijv de Keordische taal) zorgt ervoor dat het desbetreffende volk zijn eigen taal cultuur en gewoontes gaat vergeten omdat het gewoon nergens onderwijzen mag worden.quote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lijkt me geen leugen als je de vraag niet beantwoord.
[..]
Een terechte opmerking is het
Stop ermee, hij doet dit opzettelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Feit is dat het voorbeeld dat je hebt geciteerd niet aantoont dat ik hoofddoeken wil verplichten of afvalligen in de cel wil gooien. Ik heb het gewoon nergens gezegd.
Jij steunt diegene die een opstand van christenen vanwege het verbieden van afvalligheid onderdrukken. En het klopt gewoon wat ik zeg gezien jij zowel in dat topic als in dit topic er niet op ingaat.quote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Feit is dat het voorbeeld dat je hebt geciteerd niet aantoont dat ik hoofddoeken wil verplichten of afvalligen in de cel wil gooien. Ik heb het gewoon nergens gezegd.
Klopt, ik zeg ook nergens dat het terecht is alleen dat het niet te vergelijken is met afvalligen vervolgen of een hoofddoekje verplichten.quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En nog iets SadPanda een taal verbieden (bijv de Keordische taal) zorgt ervoor dat het desbetreffende volk zijn eigen taal cultuur en gewoontes gaat vergeten omdat het gewoon nergens onderwijzen mag worden.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stop ermee, hij doet dit opzettelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |