De logica moet je dan ook in je controller houden, maar je hebt gelijk, de verleiding om javascript in de view te stoppen is erg groot, omdat het client side draait.quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Te pragmatisch is overigens ook niet goed. Daar lopen we bij ons huidige project tegenaan. Integratie van de mobiele variant in de desktop webapplicatie is eigenlijk slechts een kwestie van op basis van device detection de juiste views selecteren, maar dan moet je natuurlijk niet het gros van de business logic in je views hebben zitten. Iets dat dus in het verleden onder veel te grote tijdsdruk wel is gebeurd, waardoor we nu wel met een paar man enkele weken bezig zijn om dat enkel te verhelpen voordat we überhaupt kunnen beginnen aan de integratie.
Helemaal niks behalve lachen om achterlijkheid.quote:Op maandag 7 april 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Dit bijvoorbeeld.
Wat moet ik hier nou mee?
Zandverstuivingen zijn briljant. Het is heerlijk om daar af en toe een beetje uit te waaien. Als er sneeuw ligt is het daar prachtig. En 's zomers, als het zonnetje flink schijnt, is het lekker om door het bos te fietsen en ergens bier te kantelen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Helemaal niks behalve lachen om achterlijkheid.
De Veluwe in je achtertuin was overigens mooi dit weekend. We maakten de wandelaars erg blij door ze iedere denkbare zandverstuiving voor te schotelen
Het gaat niet om javascript, het gaat om Freemarker templates. Dat is nog veel erger. Bijkomend nadeel is dat die nauwelijks fatsoenlijk te debuggen zijn, in tegenstelling tot Java code zelf.quote:Op maandag 7 april 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De logica moet je dan ook in je controller houden, maar je hebt gelijk, de verleiding om javascript in de view te stoppen is erg groot, omdat het client side draait.
Angular hoor ik goeie dingen over, moet ik me nog eens in verdiepen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet om javascript, het gaat om Freemarker templates. Dat is nog veel erger. Bijkomend nadeel is dat die nauwelijks fatsoenlijk te debuggen zijn, in tegenstelling tot Java code zelf.
Op zich kun je wel client side business logic hebben. Er zijn ook wel een aantal javascript MVC frameworks zoals backbone, angular en GWT.
De eerste dag kregen ze met bepakking het hulshorster zand, beekhuizerzand en de zoom voor hun kiezen na een avondje bier en kampvuur. Was wel een succesquote:Op maandag 7 april 2014 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zandverstuivingen zijn briljant. Het is heerlijk om daar af en toe een beetje uit te waaien. Als er sneeuw ligt is het daar prachtig. En 's zomers, als het zonnetje flink schijnt, is het lekker om door het bos te fietsen en ergens bier te kantelen.
Veluwe![]()
Zal hier niet snel vertrekken, tenzij werk.
Ja dat is wel een prima frameworkje. We gebruiken nu zelf GWT en Google Closure. Hoor ook wel goede verhalen over Node JS, hoewel ik toch wel wat principiële bezwaren heb tegen server side Javascript.quote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Angular hoor ik goeie dingen over, moet ik me nog eens in verdiepen.
Dit in tegenstelling tot ambtenaren die per definitie geen nut hebben en vooral als obstakel dienen.quote:
Je onderschat de waarde van een goede bureaucratie.quote:Op maandag 7 april 2014 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot ambtenaren die per definitie geen nut hebben en vooral als obstakel dienen.
Een goede bureaucratie, is dat zoiets als een perfecte markt?quote:Op maandag 7 april 2014 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van een goede bureaucratie.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van een goede bureaucratie.
Ze zijn de kurk waar onze beschaving op drijft.quote:
Utopia is binnen handbereik.quote:Op maandag 7 april 2014 12:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een goede bureaucratie, is dat zoiets als een perfecte markt?
Fair enough.quote:
Dan wens ik je veel plezier.quote:Op maandag 7 april 2014 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemiddag Titus. Ik lees dit en de zon breekt door. Maar eens even erop uit.
quote:Op maandag 7 april 2014 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
Net of Drugshond auto rijdt. Dat is toch veel te gevaarlijk man?
Dufayquote:
Vastgeketend aan de toegangspoort van Philip Morris in Bergen op Zoom, vermoed ik.quote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef Euribob het volgende:
Roetietoe klinkt als Arjan.
Waar is die eigenlijk?
Arjan is tenslotte de ambassadeur van de kankerstok.quote:Op maandag 7 april 2014 14:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vastgeketend aan de toegangspoort van Philip Morris in Bergen op Zoom, vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |