Of AT heeft een risico-analyse gedaan op het niet afnemen van een Full-Service contract en kan nu flink gaan dokken. Heeft de reiziger niets aan maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de contracten tussen NS (vervoerder), Alpha Trains (leasemaatschappij) en Bombardier (onderhoudsbedrijf). Als NS een 'full service'-contract heeft gesloten met AT dan zal AT ook een soortgelijk contract sluiten met Bombardier, waarna Bombardier ervoor zorgt dat die loks beschikbaar zijn voor de klant en dat de klant geen omkijken heeft naar het onderhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melanie, Jeroen en Wilma in de bijstand en iemand met tanden op de HRN-concessie. Echt, er is niet zoveel mis met de NS per se, maar het feit dat ze maar gewoon aan kunnen modderen zolang er maar dividend afgedragen wordt heeft natuurlijk niets met reizigersbelangen te maken.quote:
Ik vermoed alleen NS automaten, maar ik kan je geen 100% uitsluitsel geven. Wees ons proefpersoon zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag (ik denk dat James of BY2PY het weten):
als je een klassewissel voor reizen op saldo NS doorvoert op de website van NS moet je die ophalen als bestelling bij een automaat. Moet dat dan een NS automaat zijn persé? Of kan dat bij wijze van spreken ook bij het busstation van Oosterhout? (de website praat over NS-automaat, maar t minder logisch als ze over een veolia automaat zouden spreken)
Dat er eerder ingegrepen had moeten worden bij vooral ProRail en qua NS bij het HSL-gezeik staat als een paal boven water. Ik zie dit echter niet als aanmodderen. Aanmodderen zou zijn als NS genegeerd had dat er mogelijke veiligheidsrisico's zouden zijn omdat ze de TRAXX'en door hadden laten rijden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melanie, Jeroen en Wilma in de bijstand en iemand met tanden op de HRN-concessie. Echt, er is niet zoveel mis met de NS per se, maar het feit dat ze maar gewoon aan kunnen modderen zolang er maar dividend afgedragen wordt heeft natuurlijk niets met reizigersbelangen te maken.
Zou jij er bang van worden als de experts die je wel even door komen lichten Betty de Boer en Farshad Bashir zijn? Ik snap Wilma ergens welquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo dat er dan wel kamervragen zijn over de problemen op het spoor. Dan staat Mansveld even op uit haar luie stoeltje om die te beantwoorden en dan hup terug haar kantoor in en de benen omhoog. Lekker F5'en op de NS-site om dan bij de eerstvolgende storing meteen te roeptoeteren dat NS het prima doet. De kamerleden vinden het wel okee zolang ze hun antwoorden maar hebben. Schultz boeit het geen reet wat er allemaal misgaat op het spoor, integendeel, ze is er zelfs blij om. Het biedt haar zelfs kans om meer geld in het asfalt te pompen
Nah, pas als het op nu.nl staatquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo dat er dan wel kamervragen zijn over de problemen op het spoor. Dan staat Mansveld even op uit haar luie stoeltje om die te beantwoorden en dan hup terug haar kantoor in en de benen omhoog. Lekker F5'en op de NS-site om dan bij de eerstvolgende storing meteen te roeptoeteren dat NS het prima doet. De kamerleden vinden het wel okee zolang ze hun antwoorden maar hebben. Schultz boeit het geen reet wat er allemaal misgaat op het spoor, integendeel, ze is er zelfs blij om. Het biedt haar zelfs kans om meer geld in het asfalt te pompen
Nee, integendeel.. Dat is ook een deel van het probleem.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou jij er bang van worden als de experts die je wel even door komen lichten Betty de Boer en Farshad Bashir zijn? Ik snap Wilma ergens wel.
Ok, ik loop zo even naar een oplaadpunt, later meer...quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed alleen NS automaten, maar ik kan je geen 100% uitsluitsel geven. Wees ons proefpersoon zou ik zeggen
kan ze net zo goed een abo op ANP of Novum nemen, want bijna al het nieuws van Nu komt daar rechtstreeks vandaan.quote:
Ik ga hier op terugkomen, ik moet mezelf corrigeren: De samenreiskorting kan je niet programmeren voor 8 maanden lang, maar programmeren voor bepaalde dagen met een maximum van 8 maanden vooruit op palen van dit typequote:
Ja en nee, jan ik kon de bestelling 1e klas treinreizen -ophalen-, maar ik kreeg iets over dat iets niet ging ofzo, en, toen een foutmelding en daarna liep de paal vastquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed alleen NS automaten, maar ik kan je geen 100% uitsluitsel geven. Wees ons proefpersoon zou ik zeggen
Helemaal waar, maar heeft zo'n Traxx altijd een vaste DC en AC-stroomafnemer opstaan of wisselt het?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Getrokken treinen hebben bijna een eeuw lang al met twee stroomafnemers op moeten vertrekken. Dat is dus echt kolder dat dat nu opeens niet meer zou kunnen. Tussen Zwolle en Arnhem moet dit grapje dus al 6 keer in een uur tijd.
Er zijn twee DC stroomafnemers en twee AC.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar heeft zo'n Traxx altijd een vaste DC en AC-stroomafnemer opstaan of wisselt het?
Zit wat in, maar gebruiken ze altijd de achterste of de voorste?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er zijn twee DC stroomafnemers en twee AC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |