quote:Op donderdag 15 mei 2014 05:16 schreef Pheno het volgende:
Mooi, dan ligt ie zo op mijn deurmat.
Maar ik ben iig benieuwd hoe het er nu uitziet in die resolutie. Op de beurzen zag het er tot nu toe goed uit, maar wie weet hebben ze later pas de resolutie naar beneden gegooid om performance redenen en was het daarvoor full hd.
Oh, ik ben geen cijferneuker, maar ik vraag me af hoe de scaling zal gaan. Voor zover ik weet moet er toch wat gebeuren om het 900p te maken, dus hopelijk zien we dat niet in beeldkwaliteit. Voor de rest roest het me, alleen pc-gebruikers krijgen harde piemels van cijfertjes, om hun onzekerheid over multiplatformgames te compenserenquote:Op donderdag 15 mei 2014 05:37 schreef -CRASH- het volgende:
Creative director on resolution global effect
60/30 frps 1080/720 wat maakt dat nou uit....
Als het spel maar lekker speelt
[..]
quote:
Het is meer dat Sony eerder deze week zelf melde dat het spel in 1080p en 60frps op de ps4 zou komen en alle marketing rond de xbox en ps4quote:Op donderdag 15 mei 2014 05:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ben geen cijferneuker, maar ik vraag me af hoe de scaling zal gaan. Voor zover ik weet moet er toch wat gebeuren om het 900p te maken, dus hopelijk zien we dat niet in beeldkwaliteit. Voor de rest roest het me, alleen pc-gebruikers krijgen harde piemels van cijfertjes, om hun onzekerheid over multiplatformgames te compenseren
Ik ben zo'n pc gamer maar ik zie het anders. Ik vind het gewoon belachelijk dat "next gen" consoles 792p/900p & 30fps hebben dat is echt niet van deze tijd. Terwijl pc games altijd al 60fps @1080p hebben of nog stukken hoger. Geloof me, je ziet het verschil wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 05:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ben geen cijferneuker, maar ik vraag me af hoe de scaling zal gaan. Voor zover ik weet moet er toch wat gebeuren om het 900p te maken, dus hopelijk zien we dat niet in beeldkwaliteit. Voor de rest roest het me, alleen pc-gebruikers krijgen harde piemels van cijfertjes, om hun onzekerheid over multiplatformgames te compenseren
Een console van 400 euro. Of een pc met daarin alleen al een videokaart (of twee) twv 400 euro. Mja, erg raar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pc gamer maar ik zie het anders. Ik vind het gewoon belachelijk dat "next gen" consoles 792p/900p & 30fps hebben dat is echt niet van deze tijd. Terwijl pc games altijd al 60fps @1080p hebben of nog stukken hoger. Geloof me, je ziet het verschil wel.
Da's ook nogal kort door de bocht want dat is HEEL erg spec-afhankelijk. Mijn PC is 3 jaar oud en mijn GTX570 haalt dat al lang niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Terwijl pc games altijd al 60fps @1080p hebben of nog stukken hoger. Geloof me, je ziet het verschil wel.
Pc van 700 euro is al stukken beter dan huidige consolesquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een console van 400 euro. Of een pc met daarin alleen al een videokaart (of twee) twv 400 euro. Mja, erg raar.
Net zoals mensen het verschil horen tussen gouden Monster-kabels of een Aldi-kabel. Eerlijk gezegd laat ik mijn lol niet afhangen van de hoeveelheid pixels
En het is een PC van 700 euro. Voor de gamer niet zo'n issue, voor de soccer-mom bij de Bart Smit wel. Die wil er gewoon voor 400 euro vanaf zijn voor de komende x jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pc van 700 euro is al stukken beter dan huidige consoles
Pixels niet zozeer. Maar framerate, draw distance etc. Wel
Dat bedoel ik niet, ook al was hij 100 euro, dan nog, een "nieuwe" console met dezelfde resolutie en fps als 8 jaar geleden dat kan gewoon niet vind ik..quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is een PC van 700 euro. Voor de gamer niet zo'n issue, voor de soccer-mom bij de Bart Smit wel. Die wil er gewoon voor 400 euro vanaf zijn voor de komende x jaar.
Tja, ik denk nog steeds dat het gros van de console-gamers echt geen resoluties gaat vergelijken. Ik heb zelf de One en dat ziet er beter uit dan de 360 en dat is voor mij voldoende.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ook al was hij 100 euro, dan nog, een "nieuwe" console met dezelfde resolutie en fps als 8 jaar geleden dat kan gewoon niet vind ik..
PS3 bedoel ik dan, die had ook al deze resolutie en fps bij launch en bij sommige games al direct hoger.
ik als pc gamer zie dat probleem nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ook al was hij 100 euro, dan nog, een "nieuwe" console met dezelfde resolutie en fps als 8 jaar geleden dat kan gewoon niet vind ik..
PS3 bedoel ik dan, die had ook al deze resolutie en fps bij launch en bij sommige games al direct hoger.
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. De PS2 had ook dezelfde resolutie als de PS1, dus dan was dat ook een crap console?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks hardcore. Is gewoon normale FOK! taal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
[..]Leuk hoor. Het grootste gedeelte van de community zal die woorden echt niets zeggen, maar ondertussen lekker net doen alsof je stoer bent omdat je tot de kansloze hardcore van FOK! behoort. Cool man
Nogmaals, stoerquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks hardcore. Is gewoon normale FOK! taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |