Ik zou het eens in het echt naast elkaar willen zien draaien op identieke schermen en zien of het ook echt opvalt. Die 108p verschil tussen de one en de ps4 zijn ook te verwaarlozen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:44 schreef delano.888 het volgende:
http://blog.ubi.com/watch-dogs-next-gen-game-resolution-dynamism/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lololol xbone @ 792p / 30fps & ps4 900p / 30fps.
PC masterrace![]()
Als we nu al op deze nummers zitten, en de games worden steeds uitgebreider, dan gaan de "next gen consoles" over een paar jaar terug naar 640x480?![]()
Ja maar vergeleken met een PC op 1080 @ 60fps zie je het echt welquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zou het eens in het echt naast elkaar willen zien draaien op identieke schermen en zien of het ook echt opvalt. Die 108p verschil tussen de one en de ps4 zijn ook te verwaarlozen natuurlijk.
Er zijn bar weinig spellen die ik voor zowel de console als de PC heb aangeschaft dus ook dat verschil boeit me weinig eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met een PC op 1080 @ 60fps zie je het echt wel
quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:44 schreef delano.888 het volgende:
http://blog.ubi.com/watch-dogs-next-gen-game-resolution-dynamism/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lololol xbone @ 792p / 30fps & ps4 900p / 30fps.
PC masterrace![]()
Als we nu al op deze nummers zitten, en de games worden steeds uitgebreider, dan gaan de "next gen consoles" over een paar jaar terug naar 640x480?![]()
Want het is compleet onspeelbaar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:45 schreef superniger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt chanant
Beter annuleren ze die game gewoon
Als games bij jou alleen draaien om een paar getalletjes, moet je misschien eens een andere hobby overwegen, want je hebt het nog niet echt doorquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:45 schreef superniger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt chanant
En hoeveel zullen het merken met hun HD-ready tv'tjes?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:55 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Wel goed dat die console boys eindelijk eens met hun neus op de feiten worden gedrukt. Ja een console is goedkoper dan een pc, daar is ook een reden voor.
Als je dergelijke gênante spelfouten maakt kun je beter je online aanwezigheid annuleren en meer tijd besteden aan je huiswerk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:45 schreef superniger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt chanant
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als je dergelijke gênante spelfouten maakt kun je beter je online aanwezigheid annuleren en meer tijd besteden aan je huiswerk.
Dat zie je wel, aangezien je geen 900p-tv hebt en je dus moet gaan scalen. Het is dan gewoon niet meer scherp.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zou het eens in het echt naast elkaar willen zien draaien op identieke schermen en zien of het ook echt opvalt. Die 108p verschil tussen de one en de ps4 zijn ook te verwaarlozen natuurlijk.
Dat zal geheel afhankelijk zijn van hoe de one met scaling omgaat toch? Maar ik kom er over 2 weken wel achter; als het eruit ziet alsof er vaseline op de lens zit zal ik hier wel melden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je wel, aangezien je geen 900p-tv hebt en je dus moet gaan scalen. Het is dan gewoon niet meer scherp.
Tuurlijk ziet het niet superwazig uit. Maar als je het verschil kunt zien tussen een 720p-aflevering van een serie, en een 1080p-versie, dan zie je ook het verschil tussen 792p en 1080p in een game.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zal geheel afhankelijk zijn van hoe de one met scaling omgaat toch? Maar ik kom er over 2 weken wel achter; als het eruit ziet alsof er vaseline op de lens zit zal ik hier wel melden.
Wil je nou serieus beweren dat chanant een Nederlands woord is?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef superniger het volgende:
[..]
noob
Beter lever jij je FOK! account in.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wil je nou serieus beweren dat chanant een Nederlands woord is?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wil je nou serieus beweren dat chanant een Nederlands woord is?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Waar soberso een famfare langsloopt als je de hont uit aan het laten bent.
Je onderschat de community schromelijk. En ik doe niet alsof ik stoer ben hoor, dat is slechts jouw mening. Een FOK! hardcore, wat is dat? Wat zijn de criteria om daartoe te behoren? En waarom zou dat überhaupt kansloos zijn? Voel je je beter dan die mensen? Beetje denigrerende reactie dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
[..]Leuk hoor. Het grootste gedeelte van de community zal die woorden echt niets zeggen, maar ondertussen lekker net doen alsof je stoer bent omdat je tot de kansloze hardcore van FOK! behoort. Cool man
Mijn reactie was niet per sé naar jou gericht hoor, vooral in het algemeen naar de personen die zelf denigrerend reageren op mijn eerdere reacties.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je onderschat de community schromelijk. En ik doe niet alsof ik stoer ben hoor, dat is slechts jouw mening. Een FOK! hardcore, wat is dat? Wat zijn de criteria om daartoe te behoren? En waarom zou dat überhaupt kansloos zijn? Voel je je beter dan die mensen? Beetje denigrerende reactie dit.
Dat je niet kunt lachen om een inside joke, betekent niet gelijk dat je je als een of andere arrogante aso hoeft te gaan gedragen hoor. Zegt meer over jou dan over degenen die de grap wel snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |