abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139865732
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef iScrim het volgende:

[..]

GTA mag zich ook gaan bewijzen hoor, na gta 4 en 5 verwacht ik niet veel meer van rockstar.
Dat ligt dan aan jou. Met de afgelopen games van Rockstar kun je er wel redelijk van uitgaan dat je een gelikte game krijgt met een vermakelijke storyline, zeker wat GTA betreft. Dus wat dat betreft is, zoals -CRASH- al zei, GTA een begrip en hoeft zich nergens te bewijzen zoals een Watching Dogs dat zal moeten doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 12 mei 2014 @ 14:14:47 #202
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139865923
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan jou. Met de afgelopen games van Rockstar kun je er wel redelijk van uitgaan dat je een gelikte game krijgt met een vermakelijke storyline, zeker wat GTA betreft. Dus wat dat betreft is, zoals -CRASH- al zei, GTA een begrip en hoeft zich nergens te bewijzen zoals een Watching Dogs dat zal moeten doen.
Dan meld ik me ook maar, GTA4 uitgespeeld maar dat was een gruwelijke downer (en het continue gebel om je sociale-status op te houden was ook schijtirritant na de eerste paar keer).

GTA5 doet het al beter maar kon mij persoonlijk niet meer boeien na een uur of 5. De puberale humor en het geweld heb ik voort wel gezien.

Wat niets afdoet aan het feit dat het prachtig gemaakt is, maar aan mij is het niet meer besteed.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139866478
Dat kan en dat mag, alleen hoeft een Rockstar zich niet meer te bewijzen, want je weet wat je met een GTA kunt verwachten. Watch Dogs mag zich gaan bewijzen dat het geen Assassin's Creed kloon in Chicago is, en dat alle online / multiplayer modes gaan werken zoals ze in de filmpjes en reportages doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_139874983
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja vermaken, maar voor hoelang? Kwaliteit oké, maar dat is lang niet alles. SA is nog steeds de beste als je kijkt hoeveel tijd je erin hebt gestopt.

quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef OMG het volgende:
Dat kan en dat mag, alleen hoeft een Rockstar zich niet meer te bewijzen, want je weet wat je met een GTA kunt verwachten. Watch Dogs mag zich gaan bewijzen dat het geen Assassin's Creed kloon in Chicago is, en dat alle online / multiplayer modes gaan werken zoals ze in de filmpjes en reportages doen.
GTA mag zich zeker weer gaan bewijzen. De laatste echte goede van de GTA reeks was SA, waar iedereen de meeste tijd in heeft gestopt. De laatste 2 games zijn een joke en als dit zo doorgaat wordt het gewoon CoD game, niet eens eigenlijk omdat je in de multiplayer van CoD nog meer tijd instopt dan de SP en MP van GTA 4 of 5 bij elkaar.
pi_139875184
verdomme weer dubbel.
pi_139875191
dubbel
pi_139875869
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef iScrim het volgende:

[..]

Ja vermaken, maar voor hoelang? Kwaliteit oké, maar dat is lang niet alles. SA is nog steeds de beste als je kijkt hoeveel tijd je erin hebt gestopt.

[..]

GTA mag zich zeker weer gaan bewijzen. De laatste echte goede van de GTA reeks was SA, waar iedereen de meeste tijd in heeft gestopt. De laatste 2 games zijn een joke en als dit zo doorgaat wordt het gewoon CoD game, niet eens eigenlijk omdat je in de multiplayer van CoD nog meer tijd instopt dan de SP en MP van GTA 4 of 5 bij elkaar.
Twee keer een mening. Die ik overigens niet deel, want deel 4 en 5 vond ik fantastisch, en met San Andreas heb het ik geloof ik halverwege opgegeven omdat ik er niks meer aan vond. Zowel GTA IV als V op 100% gekregen, en dan ook nog flink veel GTA Online gespeeld, wat ik toch wel 1 van de leukere online modes sinds tijden vond.

Het enige wat Rockstar misschien enigszins zou moeten bewijzen is bij een eventuele online mode van een GTA 6 / VI laten zien dat ze snappen dat al die miljoenen gamers die online willen het dan ook kunnen. Want een GTA 6 gaat naar mijn verwachting weer net zo hard verkopen.

Ik hoop dat de online mode van Watch Dogs enigszins leuk wordt, want van de Assassin's Creed online modes moet ik altijd een beetje huilen. Nog een puntje waar de game zich mag gaan bewijzen.
pi_139876425
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:18 schreef OMG het volgende:

[..]

Twee keer een mening. Die ik overigens niet deel, want deel 4 en 5 vond ik fantastisch, en met San Andreas heb het ik geloof ik halverwege opgegeven omdat ik er niks meer aan vond. Zowel GTA IV als V op 100% gekregen, en dan ook nog flink veel GTA Online gespeeld, wat ik toch wel 1 van de leukere online modes sinds tijden vond.

Het enige wat Rockstar misschien enigszins zou moeten bewijzen is bij een eventuele online mode van een GTA 6 / VI laten zien dat ze snappen dat al die miljoenen gamers die online willen het dan ook kunnen. Want een GTA 6 gaat naar mijn verwachting weer net zo hard verkopen.

Ik hoop dat de online mode van Watch Dogs enigszins leuk wordt, want van de Assassin's Creed online modes moet ik altijd een beetje huilen. Nog een puntje waar de game zich mag gaan bewijzen.
Het kan me geen biet schelen hoe de online modus van Watch Dogs wordt. Ik vind het zelfs zonde, in plaats daarvan konden ze de singleplayer verbeteren/vergroten. Multiplayer is voor mij zeer secundair. Ik hoop dat de singeplayer een master piece wordt waar ik uren in kan stoppen en me voldaan voel wanneer ik het game uitspeel, en zeker na een tijdje voor een tweede keer zal spelen.
En inderdaad hoop ik ook dat dit geen AC game wordt met een andere tijd.
  maandag 12 mei 2014 @ 20:12:41 #209
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_139878568
27 mei de ps4 watchdogs bundel *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_139891627
Watch Dogs Online Freeroam zit alleen op de PS4 en Xbox One.
Op de PS3 en Xbox 360 zal het niet zitten.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_139892648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
Bron? En op pc dan?
graag op anoniem
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:48:18 #212
194233 Friday12
Originele kloon
pi_139892901
quote:
Klinkt gewoon niet waar :') daar gaat het hele spel over
pi_139893430
Het lijkt me ook wat apart, zeker die mode waar je zogezegd in de game van iemand anders zou kunnen droppen om die persoon te hacken. Of zit die hele mode er niet in?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:28:13 #214
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139893571
quote:
Klopt niet helemaal

quote:
Jonathan Morin has clarified some of the exclusive features regarding the PC, PS4 and Xbox One versions of the upcoming multiplatform video game, "Watch Dogs." According to a report from Dual Shockers on May 3, the creative director first confirmed that the unique seamless invasion element is actually also available for the PS3 and Xbox 360. The feature allows one player to invade the world of another player's game, which is similar to the competitive battles found in "Dark Souls 2" and the rest of the games from the "Souls" series.

He did state that the PC, PS4 and Xbox One versions should include the data decryption and more free roam multiplayer options not found in the PS3 and Xbox 360 iterations.
http://www.examiner.com/a(...)e-features-clarified
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_139897521
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:38 schreef Bitterlemon het volgende:

Bron? En op pc dan?
Zal mij niets verbazen als de pc gebruikers er weer bekaaid vanaf komen. }:|
Op een of andere manier schijnt de console een primaire zaak voor game-ontwikkelaars te worden i.p.v. de pc.
pi_139899154
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Op een of andere manier schijnt de console een primaire zaak voor game-ontwikkelaars te worden i.p.v. de pc.
Te worden?

Zit jij met je hoofd nog in 2006 ofzo?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_139902743
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig het idee dat het met Watch Dogs wel meevalt, maar bij veel andere spellen gebeurt dat wel ja. Aan de consoles verdienen ze duidelijk veel meer.
graag op anoniem
pi_139912182
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Klinkt gewoon niet waar :') daar gaat het hele spel over
Staat op ign
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_139916609
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Staat op ign
Er gaan meer modi zitten op next-gen, maar de basis zou er in moeten zitten :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:13:03 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_139918326
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:05:24 #221
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_139920719
Nog 2 weken :)
Dit is gewoon raar :l
pi_139923568
quote:
Super vet!
Blijkbaar ook zombie shit :D
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:57:40 #223
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_139924203
Was dat ps4 trailer ?
You dont believe me ? Read this line again.
pi_139935665
http://blog.ubi.com/watch-dogs-next-gen-game-resolution-dynamism/

_O- _O- _O- _O- _O-

Lololol xbone @ 792p / 30fps & ps4 900p / 30fps.

PC masterrace O-) _O_

Als we nu al op deze nummers zitten, en de games worden steeds uitgebreider, dan gaan de "next gen consoles" over een paar jaar terug naar 640x480? :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139936316
900p?!

UbiSoft loopt ons te flessen.

Oh, well. Als die fucking framerate dan maar stabiel is.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')