Dat ligt dan aan jou. Met de afgelopen games van Rockstar kun je er wel redelijk van uitgaan dat je een gelikte game krijgt met een vermakelijke storyline, zeker wat GTA betreft. Dus wat dat betreft is, zoals -CRASH- al zei, GTA een begrip en hoeft zich nergens te bewijzen zoals een Watching Dogs dat zal moeten doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef iScrim het volgende:
[..]
GTA mag zich ook gaan bewijzen hoor, na gta 4 en 5 verwacht ik niet veel meer van rockstar.
Dan meld ik me ook maar, GTA4 uitgespeeld maar dat was een gruwelijke downer (en het continue gebel om je sociale-status op te houden was ook schijtirritant na de eerste paar keer).quote:Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Met de afgelopen games van Rockstar kun je er wel redelijk van uitgaan dat je een gelikte game krijgt met een vermakelijke storyline, zeker wat GTA betreft. Dus wat dat betreft is, zoals -CRASH- al zei, GTA een begrip en hoeft zich nergens te bewijzen zoals een Watching Dogs dat zal moeten doen.
Ja vermaken, maar voor hoelang? Kwaliteit oké, maar dat is lang niet alles. SA is nog steeds de beste als je kijkt hoeveel tijd je erin hebt gestopt.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Met de afgelopen games van Rockstar kun je er wel redelijk van uitgaan dat je een gelikte game krijgt met een vermakelijke storyline, zeker wat GTA betreft. Dus wat dat betreft is, zoals -CRASH- al zei, GTA een begrip en hoeft zich nergens te bewijzen zoals een Watching Dogs dat zal moeten doen.
GTA mag zich zeker weer gaan bewijzen. De laatste echte goede van de GTA reeks was SA, waar iedereen de meeste tijd in heeft gestopt. De laatste 2 games zijn een joke en als dit zo doorgaat wordt het gewoon CoD game, niet eens eigenlijk omdat je in de multiplayer van CoD nog meer tijd instopt dan de SP en MP van GTA 4 of 5 bij elkaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef OMG het volgende:
Dat kan en dat mag, alleen hoeft een Rockstar zich niet meer te bewijzen, want je weet wat je met een GTA kunt verwachten. Watch Dogs mag zich gaan bewijzen dat het geen Assassin's Creed kloon in Chicago is, en dat alle online / multiplayer modes gaan werken zoals ze in de filmpjes en reportages doen.
Twee keer een mening. Die ik overigens niet deel, want deel 4 en 5 vond ik fantastisch, en met San Andreas heb het ik geloof ik halverwege opgegeven omdat ik er niks meer aan vond. Zowel GTA IV als V op 100% gekregen, en dan ook nog flink veel GTA Online gespeeld, wat ik toch wel 1 van de leukere online modes sinds tijden vond.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef iScrim het volgende:
[..]
Ja vermaken, maar voor hoelang? Kwaliteit oké, maar dat is lang niet alles. SA is nog steeds de beste als je kijkt hoeveel tijd je erin hebt gestopt.
[..]
GTA mag zich zeker weer gaan bewijzen. De laatste echte goede van de GTA reeks was SA, waar iedereen de meeste tijd in heeft gestopt. De laatste 2 games zijn een joke en als dit zo doorgaat wordt het gewoon CoD game, niet eens eigenlijk omdat je in de multiplayer van CoD nog meer tijd instopt dan de SP en MP van GTA 4 of 5 bij elkaar.
Het kan me geen biet schelen hoe de online modus van Watch Dogs wordt. Ik vind het zelfs zonde, in plaats daarvan konden ze de singleplayer verbeteren/vergroten. Multiplayer is voor mij zeer secundair. Ik hoop dat de singeplayer een master piece wordt waar ik uren in kan stoppen en me voldaan voel wanneer ik het game uitspeel, en zeker na een tijdje voor een tweede keer zal spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Twee keer een mening. Die ik overigens niet deel, want deel 4 en 5 vond ik fantastisch, en met San Andreas heb het ik geloof ik halverwege opgegeven omdat ik er niks meer aan vond. Zowel GTA IV als V op 100% gekregen, en dan ook nog flink veel GTA Online gespeeld, wat ik toch wel 1 van de leukere online modes sinds tijden vond.
Het enige wat Rockstar misschien enigszins zou moeten bewijzen is bij een eventuele online mode van een GTA 6 / VI laten zien dat ze snappen dat al die miljoenen gamers die online willen het dan ook kunnen. Want een GTA 6 gaat naar mijn verwachting weer net zo hard verkopen.
Ik hoop dat de online mode van Watch Dogs enigszins leuk wordt, want van de Assassin's Creed online modes moet ik altijd een beetje huilen. Nog een puntje waar de game zich mag gaan bewijzen.
Bron? En op pc dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
Watch Dogs Online Freeroam zit alleen op de PS4 en Xbox One.
Op de PS3 en Xbox 360 zal het niet zitten.
Klinkt gewoon niet waarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
Klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.examiner.com/a(...)e-features-clarifiedquote:Jonathan Morin has clarified some of the exclusive features regarding the PC, PS4 and Xbox One versions of the upcoming multiplatform video game, "Watch Dogs." According to a report from Dual Shockers on May 3, the creative director first confirmed that the unique seamless invasion element is actually also available for the PS3 and Xbox 360. The feature allows one player to invade the world of another player's game, which is similar to the competitive battles found in "Dark Souls 2" and the rest of the games from the "Souls" series.
He did state that the PC, PS4 and Xbox One versions should include the data decryption and more free roam multiplayer options not found in the PS3 and Xbox 360 iterations.
Zal mij niets verbazen als de pc gebruikers er weer bekaaid vanaf komen.quote:
Te worden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als de pc gebruikers er weer bekaaid vanaf komen.![]()
Op een of andere manier schijnt de console een primaire zaak voor game-ontwikkelaars te worden i.p.v. de pc.
Ik heb gelukkig het idee dat het met Watch Dogs wel meevalt, maar bij veel andere spellen gebeurt dat wel ja. Aan de consoles verdienen ze duidelijk veel meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als de pc gebruikers er weer bekaaid vanaf komen.![]()
Op een of andere manier schijnt de console een primaire zaak voor game-ontwikkelaars te worden i.p.v. de pc.
Staat op ignquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Klinkt gewoon niet waardaar gaat het hele spel over
Er gaan meer modi zitten op next-gen, maar de basis zou er in moeten zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |