Hmm hier ookquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mijn shadow achievement van 7777 golden cookies is weg.
1 run neem ik aan. Anders had ik er vast al een paar van.quote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef Zokunen. het volgende:
Die nieuwe achievements, moet je die in 1 run halen of overall?
Die is nu gewoon een normale achievementquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mijn shadow achievement van 7777 golden cookies is weg.
Mja is nu inderdaad stuk als je f5 doet is het game over.quote:
Ik heb mijn 156000 even stiekem naar 250.000 gesmokkeldquote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Zokunen. het volgende:
Oh hij doet het weer.
Moest alleen gokken hoeveel heavenly chips ik had.
Zat ergens rond de 100.000 dus heb dat ronde getal maar genomen.
Voelt dat niet als cheaten?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn 156000 even stiekem naar 250.000 gesmokkeld
Neuh, heb ik wel verdiend na 7 maanden of zoquote:
Zojuist aangeschafd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, heb ik wel verdiend na 7 maanden of zo![]()
Enneh, Kitten Managers - 837,9 Qi wat?
Ik had mijn HC ook veel verder omhoog moeten smokkelenquote:
Ik heb mijn hc braaf op 150k gehouden. Maar was toevallig al een dag aant sparen voor prism, dus cookies stonden al op 600 ofzo. Hoefde dus nog maar 300 bij, viel mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had mijn HC ook veel verder omhoog moeten smokkelen
Die is wel f*cking duur gek.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kitten manager gekocht. Nu is die 200 van alles nog steeds best een eindmaar het gaat iig weer flink sneller dan eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiki ken ik alquote:Op zondag 13 april 2014 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Clicker_Wiki
Daar staat alles.
Kort gezegd:
Hoop achievements erbij gekomen
Paar Upgrades erbij gekomen
Prisms 50 % duurder geworden
En alle Javascript addons werken niet meer. Moeten door hun eigen baasjes bijgewerkt worden. En misschien hebben die wel een leven of zo. De flikkers
Dank dank. Ik heb alle halloween en christmas achievements al van de vorige run, maargoed. Eerst even tot 5k heavenly komen heb er maar 2kquote:Op zondag 13 april 2014 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Business Day season zuigt stierenballen in de hel, dat moet je niet hebben. Heeft ook geen upgrades vgs mij. Als je de upgrades van Valentines day (6) en Halloween (7) hebt, dan moet je naar Christmas want dan krijg je tenminste ook reindeers.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik kom er net pas achter hoe je die 'tiny cookie' achievement krijgt.
Bij je statistics. cookies in bank enzo staan kleine koekjes, doe daar eens op klikkenquote:
Ooooooooooh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Bij je statistics. cookies in bank enzo staan kleine koekjes, doe daar eens op klikken
Ja ik heb ook geen zin wat nieuws te proberen. Was heel tevreden over monster.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:57 schreef SiIk het volgende:
Frozen cookies werkt heel de tijd al. Is sowieso ook de beste qua efficiëntie voorspellen. Vindt alleen die aftelbalk minder fijn dan bij die anderen, en verder ook minder uitgebreid. Geen geluidsmelding bij gc bijvoorbeeld.
Dus hoop dat cookie master het binnenkort toch weer gaat doen.
Ik heb gewoon een werkende cookie master?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:57 schreef SiIk het volgende:
Frozen cookies werkt heel de tijd al. Is sowieso ook de beste qua efficiëntie voorspellen. Vindt alleen die aftelbalk minder fijn dan bij die anderen, en verder ook minder uitgebreid. Geen geluidsmelding bij gc bijvoorbeeld.
Dus hoop dat cookie master het binnenkort toch weer gaat doen.
Dus dit is voor Cookie Monster Java add-on voor versie 1.0453?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een werkende cookie master?
nvm, ik heb monster.
voor een werkende deze code:
javascript: (function () {var load = document.createElement('script');load.setAttribute('type', 'text/javascript');load.setAttribute('src', 'http://pastebin.com/raw.php?i=jtrXxH43');document.head.appendChild(load);}());
Nope werkte nog steeds niet. Na aanklikken hing het spel vast... Kon ook niet meer zelf op het koekje klikkenquote:
34.0.1847.116 m ook hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef P8 het volgende:
Bijzonder. Hier doet hij het zonder problemen.
Chrome Versie 34.0.1847.116 m
Awesome.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een werkende cookie master?
nvm, ik heb monster.
voor een werkende deze code:
javascript: (function () {var load = document.createElement('script');load.setAttribute('type', 'text/javascript');load.setAttribute('src', 'http://pastebin.com/raw.php?i=jtrXxH43');document.head.appendChild(load);}());
Ik had die achievement pas na 48 uur "spelen". Maar hoe doe je zoeen golden cookie autoclicker?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hmm. Stiekem toch een beetje aan het valsspelen en autoclick gold + reindeer aangezet
Tot de nieuwe Cookie Monster het weer doet en ik een geluid hoor als er ene is.
Verder heb ik na uuuuuuuren spelen nog steeds niet de "Just Plain Lucky" achievement.... Hoe kan dit?
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awesome.
Werkt ook onder Firefox 28.0Thanks dude!
Uhm moet je op de wiki kijken onder "java add-on"quote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik had die achievement pas na 48 uur "spelen". Maar hoe doe je zoeen golden cookie autoclicker?
[..]
Die van 90 Qi!? Damn. Ik ben nu rustig aan het grinden. Heb nu 2 dagen veel werk; dan laat ik de wrinklers zuigen (en snachts ook) en pop ik ze op prisms te komen. Zaterdag eens kijken hoe ik er voor sta en of ik reset.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Zokunen. het volgende:
De laatste katje ook maar eens gekocht, laat hem nu maar even doormalen voor iig 200 tm's
Had hem heel eerlijk gereset, maar had al wel rond de 100k HC's dus daar op gereset, kan er 1000 naast gezeten hebben, zowel in mijn voordeel als in mijn nadeel, maar meer niet. Gaat nu wel echt hard. die 900 QI heeft wel ruim 4 dagen geduurd, Nu met frenzy 11 QA per secondequote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die van 90 Qi!? Damn. Ik ben nu rustig aan het grinden. Heb nu 2 dagen veel werk; dan laat ik de wrinklers zuigen (en snachts ook) en pop ik ze op prisms te komen. Zaterdag eens kijken hoe ik er voor sta en of ik reset.
Maar ik kan nergens een copypastacode vinden voor een bookmarkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uhm moet je op de wiki kijken onder "java add-on"
Eigenlijk een bookmark die je zelf aanmaakt en dan aanklikt als je in de clicker bent; dan laad die de extra dingen. Kun je allemaal instellen.
Ik vind cookie monster de chillste, maar daar is nog geen update van.
Verder is het een beetje chaeten, maar ik doe dat meestal niet. Ik heb wel altijd een pling aan dat ik hoor wanneer een rendier of golden is.
Huh wat gek. Overigens was bij een van de vorige versies van cookie monster ook een mogelijkheid tot autoclick golden en reindeer!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens een copypastacode vinden voor een bookmark![]()
En trouwens, de code die ik plaatste voor een up-to-date cookie monster werkt wel bij Dr_Flash, dus ik zou hem nog maar eens proberen
Wajow!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Had hem heel eerlijk gereset, maar had al wel rond de 100k HC's dus daar op gereset, kan er 1000 naast gezeten hebben, zowel in mijn voordeel als in mijn nadeel, maar meer niet. Gaat nu wel echt hard. die 900 QI heeft wel ruim 4 dagen geduurd, Nu met frenzy 11 QA per seconde
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan die "Make XX from YY" dingen
Nooit....... Hoe dat dan......quote:
Klikken op jouw UI helpt nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had dit topic moeten verwijderen een keer.
Echt hoe heb je die make X from Y dan gekregen? Alsin; hoelang heb je daarover gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:58 schreef Zokunen. het volgende:
ik moet nog 5 achievements 200 TM's/AC's/Prisms/alles en 400 cursors.
Zit nu op 193 196, gotta love click frenzyTM's
Allemaal tijdens deze run. dus 4 dagen sinds de vorige reset.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Echt hoe heb je die make X from Y dan gekregen? Alsin; hoelang heb je daarover gedaan?
En heb je verder ook alle shadows?
add-on, true neverclick en plain lucky.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Allemaal tijdens deze run. dus 4 dagen sinds de vorige reset.
En ik heb maar 3 shadows.
Manmanman die plain lucky doet me de das om ooitquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:29 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
add-on, true neverclick en plain lucky.
Het wanneer resetten is zo irritant.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Manmanman die plain lucky doet me de das om ooitKen ik niet tegen
![]()
Zit nu op 5k, en als ik reset op +- 10k HC, dus eventjes door laten gaan voor nog 1 of 2 extra achievements en dan maar WEEEEER resetten
Komt geen einde aan hahaha
Jij.. Jij. Jij monster...quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb na een nacht wrinklers pompen eindelijk de kitten managers. Nu op naar een hoog genoege stash.
Ja. Maar hij is wel awesome voor je productiesnelheidquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het sparen voor die 'Kitten Managers' die van 837.900 Qi en besef net pas dat het een gewone upgrade dinges is. Die is dus de volgende reset gewoon weer weg.
Daar hoop ik wel op ja, weet alleen niet of het de moeite is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is wel awesome voor je productiesnelheidEn daarmee voor de heavenly chips voor je volgende reset
Dan moet je de cookie monster gebruiken, die laat nog een stuk meer stats zienquote:Op zondag 20 april 2014 17:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, weet alleen niet of het de moeite is.
Ja ik laat dus nu gewoon autoclicken (golden en reindeer). Even klaar met zelf opletten, heb zoveel gespeeld voor deze updates.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb hemna 3 dagen hard werken
[ afbeelding ]
Komt vanzelf. Dat is ongeveer de enige waar je zelf helemaal niks aan kunt doenquote:
Weetikwel, maar ben bang dat er iets fout is ofzo. Komt maar niet.quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Dat is ongeveer de enige waar je zelf helemaal niks aan kunt doen
Ik blijf het voorlopig nog zonder hulp middelen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja ik laat dus nu gewoon autoclicken (golden en reindeer). Even klaar met zelf opletten, heb zoveel gespeeld voor deze updates.
Nog steeds geen plain lucky though
Kan ik niet meer opbrengen. Weetniet, even niet meer zoveel zin maar toch doorzetten. Dan maar zo.quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik blijf het voorlopig nog zonder hulp middelen doen.
Ik zit op 141, griiiiinden tot 150 (want 2 achievements). MISSCHIEN dan nog 20 cursors voor de 300 en dan resetten (atm 5k HC, bij reset momenteel 25k)quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Die upgrade bij 200 Time Machines doet trouwens niks qua snelheid. Althans niet bij mij
Wat? Die eerste 2 mis ik en de speedbaking 3 (maar die doe jij met je mitrailleur, zo kan ik het ookquote:
SB 1 en 2 heb ik idd zelf gehaald; 3 met auto. (achja, of het nu puur geluk is (frenzy) of gewoon zo).quote:Op woensdag 23 april 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Die eerste 2 mis ik en de speedbaking 3 (maar die doe jij met je mitrailleur, zo kan ik het ook) Wat zijn die eerste 2??
Snap ik, maar als ik die achievements wil halen dan heb ik die niet op mn geimporteerde savequote:Op zondag 27 april 2014 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me geen probleem? Gewoon je laatste save exporteren, resetten, dungeons proberen, okee het is kut, resetten, import save, klaar
Dat is met alles dan zoquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef SiIk het volgende:
AC 196 t/m 200 zijn gewoon net zo duur als die eerste 195 bij elkaar![]()
Ja, kwam me ook al bekend voor, die tendens. Maar vond het gewoon weer opnieuw opmerkelijkquote:
Ik heb nu nog maar 175kquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
Ik doe het op 300k hc. Volgens mij heb jij er meer
Klopt ja, 390kquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
Ik doe het op 300k hc. Volgens mij heb jij er meer
Oh, ik het dubbele ongeveer jaquote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, 390kMaar ik reset ook ongeveer iedere 5 dagen.
Bwoohquote:Op maandag 28 april 2014 18:08 schreef SiIk het volgende:
Op zoveel meer dan dat ik nu heb. Dus 500/550k dan straks.
Waar zie je dat dan?quote:Op maandag 28 april 2014 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je CookieMonster gebruikt kun je zelfs zien wanneer het tijd is om te resetten. Weet niet of CookieMaster dat ook heeft.
In dit geval niet. Die 200ste AC straks gaat m'n cps verdubbelen, resetten dan is dus funest als ik niet met mn hc ook in de buurt van die verdubbeling kom, anders gaat het weer een eeuwigheid duren voor ik weer op diezelfde cps zit..quote:Op maandag 28 april 2014 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoohja zo lang kan ik echt niet wachten hoor
En hoewel het verleidelijk is om echt een flinke stap te willen maken qua HC's is dat gewoon geen goed plan. Ze worden steeds duurder en de buildings ook. De CpS stijgt op het laatst echt maar heel marginaal meer
Dan is het tijd om te resetten
En dat is echt wel sneller dan na 2 weken
Onder Cookie Monster Goodies > Heavenly Chips. Als daar je Base Cost per Income blauw wordt is resetten het meest efficiënte wat je kunt doen (efficiënter dan welk extra building dan ook kopen).quote:
Kun je schudden, die verdubbeling. Hij gaat alleen de AC bijdrage aan de CpS verdubbelen. En dat is misschien een paar procent van je totaal. Verreweg de meeste productie komt van de prisms.quote:Op maandag 28 april 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dit geval niet. Die 200ste AC straks gaat m'n cps verdubbelen, resetten dan is dus funest als ik niet met mn hc ook in de buurt van die verdubbeling kom, anders gaat het weer een eeuwigheid duren voor ik weer op diezelfde cps zit..
Die Time Machines deden niks inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je schudden, die verdubbeling. Hij gaat alleen de AC bijdrage aan de CpS verdubbelen. En dat is misschien een paar procent van je totaal. Verreweg de meeste productie komt van de prisms.
De verdubbeling van de TM's bij 200 kon je niet eens zien in het 4e significante cijfer.
Oh dan moet ik eigenlijk resetten, maar dat doen we morgen na het werk wel dan.quote:Op maandag 28 april 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder Cookie Monster Goodies > Heavenly Chips. Als daar je Base Cost per Income blauw wordt is resetten het meest efficiënte wat je kunt doen (efficiënter dan welk extra building dan ook kopen).
Alleen, het blijft heel langzaam steeds NOG efficiënter worden
Spannend!quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die Time Machines deden niks inderdaad.
Maar deze gaan toch echt voor een verdubbeling zorgen, als ik Frozen Cookies mag geloven.
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 5,0 * 10^15, dus zelfs meer dan een verdubbeling.
Ik kan je er vanavond laat of morgen meer over vertellen
Netjes.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb net maar even die Octillion fingers binnengesleept, die is wel redelijk lucratiefDie krijg je bij 320 cursors. Ik ga voorlopig alleen niet resetten want dat heeft alleen zin als je daarna een paar uur de tijd hebt om de snelheid op een flink hoog niveau af te zetten
Dus woensdagavond op zn vroegst pas weer.
2690 buildings nu trouwens, ook weer een recordje![]()
7,505 Quadrillion Cps, zonder frenzy![]()
Kuch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoVan 0 tot Kitten Managers in 4:53:17.
Waar zijn de tijden dat je nog 18 uur deed over de Engineers of drie dagen over de Overseers.
Hoeveel HC heb je dan??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Nee natuurlijk niet.
Ik zit nu ongeveer op in een uurtje van alles 100 kunnen kopen behalve maar 78 AC en 65 prism.
ja, maar dat is maar 94000 HC, dat is misschien een weekjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat je een beetje gesmokkeld had tijdens een bug.
Maar respect, vooral dat je continu bent blijven spelen.
Sinds 25 augustus dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik. In ABO spelen we het al sinds zondag. Vorige week zondag that is.
Ja bij mij ook. Met 43 resets. Silk heeft er like 90 of zo. puur om die Speed baking 3 shadow Achievement (die ik ook nog steeds niet heb trouwens)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij staat er legacy started: a long while ago. Vind ik wel jammer ergens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de upgrade van 200 Time Machines is leeg. Die doet niks. Wel woorden, geen daden.
ga eens weg jij leukerd. Dit was al weken bekend.quote:
Ow dan begin ik ook nog eensquote:
Zitten die oma's die compleet gek worden en de gouden koekjes er niet meer in tegenwoordig?quote:
Gewonequote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dit de beta: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Of is dat de gewone?
Begint ie dan opnieuw??? Ik ben al bezig met de gewone dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Gewone
Probeer deze voor de beta. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Geen idee is doe alleen de gewone, op twee computers.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begint ie dan opnieuw??? Ik ben al bezig met de gewone dan.
Is het al een beetje lonend denk je?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Geralt het volgende:
Hmz ik wil voor het eerst resetten om van die heavenly cookies te krijgen. Maar ik wil nog niet. Eerst alles upgraden
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?quote:
Probeer te wachten tot een stuk of 500 iirc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?
9? Negen heavenly chips?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?
Da's forsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Binnen 10 minuten 100 prisms en die upgrades
Alleen moet je eerste lucky een frenzy zijn en er moet dan een rendier passerenquote:
Niet alleen in het begin hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
Elder frenzy + rendier is trouwens echt episch in het "begin",
Spannend hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen in het begin hoorIk wacht als ik een red cookie heb en ik weet dat er een rendier aankomt altijd met klikken op die rode. Het KAN een Elder frenzy zijn. Veel vaker is het een clot, maar per saldo maakt een EF zo enorm veel goed
V'day heeft 6 extra cookie upgrades die gewoon achter elkaar aan komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet wat kerst en Pasen doen, maar wat doen de andere seizoenen eigenlijk?
quote:Currently, this season is purely cosmetic, and has no impact on cookie production.
Ok. Thanks. Dus Pasen en Kerst zijn verreweg het meest effectief?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
V'day heeft 6 extra cookie upgrades die gewoon achter elkaar aan komen.
Halloween was de eerste, die weet je ook wel (7 cookie upgrades bij wrinklers poppen)
Business day doet echt compleet helemaal niks:
[..]
Yish. Pasen eenmalig, Kerst elke keer weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok. Thanks. Dus Pasen en Kerst zijn verreweg het meest effectief?
Is Pasen éénmalig?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yish. Pasen eenmalig, Kerst elke keer weer.
Nou ja dat gaat vooral om achievements. Als je eerst 1 keer alle 20 eggs hebt krijg je een achievement waardoor ze de volgende keer veel vaker vallen. Maar je moet ze bij elke reset nog wel steeds opnieuw halen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is Pasen éénmalig?Want die speel ik nu en ik wilde eigenlijk weer eens updaten maar ik heb pas 14 van de 20.
Ik probeer elke keer bij het aantal te komen van voor mijn laatste reset en dan nog door te sparen zo lang ik geduld heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee we zijn er weer. 2700+ Buildings. Laatstvorige drie keer was het ook zo ver toen ik ging resetten. Misschien nu eens wat verder doortrekken
Ja de reindeers zijn baas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat vooral om achievements. Als je eerst 1 keer alle 20 eggs hebt krijg je een achievement waardoor ze de volgende keer veel vaker vallen. Maar je moet ze bij elke reset nog wel steeds opnieuw halen natuurlijk.
Wat ik eigenlijk bedoel: Pasen is even leuk, maar als je al die global 1% multipliers hebt, dan heb je ze. Punt. Wat betreft kerstmis: De Reindeers blijven gewoon komen
ik zit op ongeveer dat maar dan sext ipv quintquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer bij het aantal te komen van voor mijn laatste reset en dan nog door te sparen zo lang ik geduld heb.
In dit geval is dat 62,129 quint, en ik zit nu op 57,,065 quint.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer dat maar dan sext ipv quint
Heb dat wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
CookieMonster. Ik heb dat soort dingetjes niet.
Ik heb toen het net in kwam ook even zo iets gehad, een balk onderin met kleurtjes. Werd er doodzenuwachtig van dus heb het er na een paar uur weer afgegooid, terwijl Worst vrij lang bezig was geweest uit te leggen hoe ik het er op kreeg.quote:
Nee blijkbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm de nieuwe Cookie monster geeft geen reset advies meer?
quote:
Ik durfde aan het eind ook geen golden cookie of rendier meer te klikkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
CoolDat je dat precies op zo'n getal uit weet te kienen
![]()
Ik trek hem nog even door naar een miljoen, zal wel morgen worden978k nu (speel met 823k)
Ik gebruik ook geen cheats maar laat hem wel permanent aanstaan. En ondanks dat ik inmidddels 183 Prisms heb is het nog heel erg ver naar de 200 hoor. Daar gaan echt nog wel een paar resets overheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik krijg die 200 prism's maar niet bij elkaar.![]()
Ik gebruik wel geen sheats en laat m'n kompjuter niet de hele nacht opstaan.
130 nu in een uur ongeveer, maar daarna wordt het echt tergend jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen cheats maar laat hem wel permanent aanstaan. En ondanks dat ik inmidddels 183 Prisms heb is het nog heel erg ver naar de 200 hoor. Daar gaan echt nog wel een paar resets overheen.
Om je vast te ontmoedigen: de nummers 196 t/m 200 zijn samen iets duurder dan de nummers 1 t/m 195 bij elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
130 nu in een uur ongeveer, maar daarna wordt het echt tergend ja
Wil niet weten wat #200 kost
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
LOL!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
WTF?quote:Dough elasticity halved for 66 seconds
quote:Golden Cookie Blab
The rarest result by far for either the Golden Cookie or the Wrath Cookie is the Cookie Blab, so dubbed by Orteil in the source code, with a 0.0002925% chance for the Golden Cookie. This result has no in-game effect, but gives one of the following funny lines.
• Cookie crumbliness x3 for 60 seconds!
• Chocolatiness x7 for 77 seconds!
• Dough elasticity halved for 66 seconds!
• Golden cookie shininess doubled for 3 seconds!
• World economy halved for 30 seconds!
• Grandma kisses 23% stingier for 45 seconds!
• Thanks for clicking!
• Fooled you! This one was just a test.
• Golden cookies clicked +1!
• Your click has been registered. Thank you for your cooperation.
• Thanks! That hit the spot!
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.
Hoelang zou die 5k nog duren, want rendieren zijn na een reset erg tof.
Ongeveer elke week, 9 dagenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Jawel maar als je de season switcher hebt kun je altijd kerstmis kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?
Duurt nog wel een of twee dagen denk ik (heb hem niet 's nachts aanstaan zoals sommige van jullie). Misschien nog één reset idd.
Nee daar ben ik ook ongeveerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef MAHL het volgende:
Begint nu saai te worden... Resetten, heavenly chips erbij, door alle gebouwen en upgrades heenraggen tot je iets boven je oude niveau zit, even wachten tot je weer genoeg HC hebt voor een nieuwe reset, waarna je weer reset. En echt schot zit er niet in voor die 200e prism.
Oh god, dit spelquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook ongeveerZit inmiddels 14 dagen te pushen voor 187 prisms, dan weet je dat het echt nog een heel eind is. Want de 196 t/m 200ste prism zijn samen duurder dan de eerste 195 bij elkaar
Sinds augustus ofzoquote:
nurtquote:
Restecp hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds augustus ofzo
Deze sessie is nu 15 dagen oud.
ja er is van alles bij gekomen aan upgrades en zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oh god, dit spel, toch maar weer eens opstarten.. Is er veel veranderd sinds oktober? Kan me jou nog wel herinneren hah!
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen. Heb nog altijd ergens een tabje openstaanquote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Uurtje geleden het cheaten maar eens geprobeerd. Ben meteen genezenEr is gewoon geen flikker meer aan zo
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ongeveer een kwart van een procent van een miljoenste knipoogquote:Twitter heeft 271 miljoen actieve gebruikers
Twitter-tijdlijn 173 miljard keer bekeken
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik doe nu alleen nog de beta op men laptop en desktop. De gewone staat effe op holt tot er weer een upgrade ofzo komt.
Nee, ik ben gewoon opnieuw begonnen. Ik was het beu om uren te wachten om dan toch weer een prism te kunnen kopen. Lekker weer die upgrades en achievements krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?
Kijk hier eens danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
950k HC nu, maar nog steeds veel te traag en ik heb ook het gevoel dat de HC's steeds minder snel toenemen.
Mijn hemel, je speelt dit gewoon nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
GEwoon ongeveer iedere week resetten, anders trek je onvoldoende profijt van je nieuwe HC's.
Datquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:10 schreef Sjouveur het volgende:
Er is een update in de beta, nogal groot.
Goldens verschijnen direct na elkaar, goldens autoclick, buildings stay at base price. Dat soort dingen. Dan klapt het giga uit elkaar allemaal, en is de lol er zo vanaf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hmm, een dezer dagen maar weer eens beginnen hehe![]()
Probleem is dat mijn pc teveel geluid maakt door de fans en ik dus niet kan slapen als die niet uit (hibernate) staat![]()
Flash, wat noem jij cheaten? Als ik autclick reindeer oid aan heb staan vind ik dat nu niet echt cheaten
Nee ik verander niks nee. Alleen auto reindeer doe ik. Anders is de lol eraf voor mij want dan duurt het te langquote:Op zondag 7 september 2014 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goldens verschijnen direct na elkaar, goldens autoclick, buildings stay at base price. Dat soort dingen. Dan klapt het giga uit elkaar allemaal, en is de lol er zo vanaf.
Ik heb godverdomme gekliktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef yvonne het volgende:
Het schijnt dat er een nieuwe update is.
Maar ik klik niet
Neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik dit vannacht nog wel weg kunnen klikken en nooit meer openen?
hmz........ zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:15 schreef MAHL het volgende:
Wacht maar tot je wrath GCs krijgt met productie x666
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |