quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
LOL!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
WTF?quote:Dough elasticity halved for 66 seconds
quote:Golden Cookie Blab
The rarest result by far for either the Golden Cookie or the Wrath Cookie is the Cookie Blab, so dubbed by Orteil in the source code, with a 0.0002925% chance for the Golden Cookie. This result has no in-game effect, but gives one of the following funny lines.
• Cookie crumbliness x3 for 60 seconds!
• Chocolatiness x7 for 77 seconds!
• Dough elasticity halved for 66 seconds!
• Golden cookie shininess doubled for 3 seconds!
• World economy halved for 30 seconds!
• Grandma kisses 23% stingier for 45 seconds!
• Thanks for clicking!
• Fooled you! This one was just a test.
• Golden cookies clicked +1!
• Your click has been registered. Thank you for your cooperation.
• Thanks! That hit the spot!
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.
Hoelang zou die 5k nog duren, want rendieren zijn na een reset erg tof.
Ongeveer elke week, 9 dagenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Jawel maar als je de season switcher hebt kun je altijd kerstmis kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?
Duurt nog wel een of twee dagen denk ik (heb hem niet 's nachts aanstaan zoals sommige van jullie). Misschien nog één reset idd.
Nee daar ben ik ook ongeveerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef MAHL het volgende:
Begint nu saai te worden... Resetten, heavenly chips erbij, door alle gebouwen en upgrades heenraggen tot je iets boven je oude niveau zit, even wachten tot je weer genoeg HC hebt voor een nieuwe reset, waarna je weer reset. En echt schot zit er niet in voor die 200e prism.
Oh god, dit spelquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook ongeveerZit inmiddels 14 dagen te pushen voor 187 prisms, dan weet je dat het echt nog een heel eind is. Want de 196 t/m 200ste prism zijn samen duurder dan de eerste 195 bij elkaar
Sinds augustus ofzoquote:
nurtquote:
Restecp hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds augustus ofzo
Deze sessie is nu 15 dagen oud.
ja er is van alles bij gekomen aan upgrades en zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oh god, dit spel, toch maar weer eens opstarten.. Is er veel veranderd sinds oktober? Kan me jou nog wel herinneren hah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |