Heb dat wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
CookieMonster. Ik heb dat soort dingetjes niet.
Ik heb toen het net in kwam ook even zo iets gehad, een balk onderin met kleurtjes. Werd er doodzenuwachtig van dus heb het er na een paar uur weer afgegooid, terwijl Worst vrij lang bezig was geweest uit te leggen hoe ik het er op kreeg.quote:
Nee blijkbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm de nieuwe Cookie monster geeft geen reset advies meer?
quote:
Ik durfde aan het eind ook geen golden cookie of rendier meer te klikkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
CoolDat je dat precies op zo'n getal uit weet te kienen
![]()
Ik trek hem nog even door naar een miljoen, zal wel morgen worden978k nu (speel met 823k)
Ik gebruik ook geen cheats maar laat hem wel permanent aanstaan. En ondanks dat ik inmidddels 183 Prisms heb is het nog heel erg ver naar de 200 hoor. Daar gaan echt nog wel een paar resets overheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik krijg die 200 prism's maar niet bij elkaar.![]()
Ik gebruik wel geen sheats en laat m'n kompjuter niet de hele nacht opstaan.
130 nu in een uur ongeveer, maar daarna wordt het echt tergend jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen cheats maar laat hem wel permanent aanstaan. En ondanks dat ik inmidddels 183 Prisms heb is het nog heel erg ver naar de 200 hoor. Daar gaan echt nog wel een paar resets overheen.
Om je vast te ontmoedigen: de nummers 196 t/m 200 zijn samen iets duurder dan de nummers 1 t/m 195 bij elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
130 nu in een uur ongeveer, maar daarna wordt het echt tergend ja
Wil niet weten wat #200 kost
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
LOL!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering voor de 2e keer in 3 games is de Omelette egg de laatste die ik nog moet![]()
En wat doet het? "makes the other eggs appear sooner". Ja, maar als het de laatste is die ik nog niet heb dan hoef ik hem niet meer ook heKlotespel.
WTF?quote:Dough elasticity halved for 66 seconds
quote:Golden Cookie Blab
The rarest result by far for either the Golden Cookie or the Wrath Cookie is the Cookie Blab, so dubbed by Orteil in the source code, with a 0.0002925% chance for the Golden Cookie. This result has no in-game effect, but gives one of the following funny lines.
• Cookie crumbliness x3 for 60 seconds!
• Chocolatiness x7 for 77 seconds!
• Dough elasticity halved for 66 seconds!
• Golden cookie shininess doubled for 3 seconds!
• World economy halved for 30 seconds!
• Grandma kisses 23% stingier for 45 seconds!
• Thanks for clicking!
• Fooled you! This one was just a test.
• Golden cookies clicked +1!
• Your click has been registered. Thank you for your cooperation.
• Thanks! That hit the spot!
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu op > 500k HCs dus dat is appels met peren vergelijken.
Hoelang zou die 5k nog duren, want rendieren zijn na een reset erg tof.
Ongeveer elke week, 9 dagenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef MAHL het volgende:
1750 HCs nu, bij een reset ongeveer 3k. Zou ik doorgaan voor de 5k en daarmee de season switcher, of eerst resetten? Wanneer resetten jullie ongeveer?
Jawel maar als je de season switcher hebt kun je altijd kerstmis kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doen die rendieren dan? Zijn toch season upgrades, die je dus na elke reset opnieuw moet kopen?
Duurt nog wel een of twee dagen denk ik (heb hem niet 's nachts aanstaan zoals sommige van jullie). Misschien nog één reset idd.
Nee daar ben ik ook ongeveerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef MAHL het volgende:
Begint nu saai te worden... Resetten, heavenly chips erbij, door alle gebouwen en upgrades heenraggen tot je iets boven je oude niveau zit, even wachten tot je weer genoeg HC hebt voor een nieuwe reset, waarna je weer reset. En echt schot zit er niet in voor die 200e prism.
Oh god, dit spelquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook ongeveerZit inmiddels 14 dagen te pushen voor 187 prisms, dan weet je dat het echt nog een heel eind is. Want de 196 t/m 200ste prism zijn samen duurder dan de eerste 195 bij elkaar
Sinds augustus ofzoquote:
nurtquote:
Restecp hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds augustus ofzo
Deze sessie is nu 15 dagen oud.
ja er is van alles bij gekomen aan upgrades en zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oh god, dit spel, toch maar weer eens opstarten.. Is er veel veranderd sinds oktober? Kan me jou nog wel herinneren hah!
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen. Heb nog altijd ergens een tabje openstaanquote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Uurtje geleden het cheaten maar eens geprobeerd. Ben meteen genezenEr is gewoon geen flikker meer aan zo
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ongeveer een kwart van een procent van een miljoenste knipoogquote:Twitter heeft 271 miljoen actieve gebruikers
Twitter-tijdlijn 173 miljard keer bekeken
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik doe nu alleen nog de beta op men laptop en desktop. De gewone staat effe op holt tot er weer een upgrade ofzo komt.
Nee, ik ben gewoon opnieuw begonnen. Ik was het beu om uren te wachten om dan toch weer een prism te kunnen kopen. Lekker weer die upgrades en achievements krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?
Kijk hier eens danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
950k HC nu, maar nog steeds veel te traag en ik heb ook het gevoel dat de HC's steeds minder snel toenemen.
Mijn hemel, je speelt dit gewoon nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
GEwoon ongeveer iedere week resetten, anders trek je onvoldoende profijt van je nieuwe HC's.
Datquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:10 schreef Sjouveur het volgende:
Er is een update in de beta, nogal groot.
Goldens verschijnen direct na elkaar, goldens autoclick, buildings stay at base price. Dat soort dingen. Dan klapt het giga uit elkaar allemaal, en is de lol er zo vanaf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hmm, een dezer dagen maar weer eens beginnen hehe![]()
Probleem is dat mijn pc teveel geluid maakt door de fans en ik dus niet kan slapen als die niet uit (hibernate) staat![]()
Flash, wat noem jij cheaten? Als ik autclick reindeer oid aan heb staan vind ik dat nu niet echt cheaten
Nee ik verander niks nee. Alleen auto reindeer doe ik. Anders is de lol eraf voor mij want dan duurt het te langquote:Op zondag 7 september 2014 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goldens verschijnen direct na elkaar, goldens autoclick, buildings stay at base price. Dat soort dingen. Dan klapt het giga uit elkaar allemaal, en is de lol er zo vanaf.
Ik heb godverdomme gekliktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef yvonne het volgende:
Het schijnt dat er een nieuwe update is.
Maar ik klik niet
Neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik dit vannacht nog wel weg kunnen klikken en nooit meer openen?
hmz........ zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:15 schreef MAHL het volgende:
Wacht maar tot je wrath GCs krijgt met productie x666
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |