Nee daar ben ik ook ongeveerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef MAHL het volgende:
Begint nu saai te worden... Resetten, heavenly chips erbij, door alle gebouwen en upgrades heenraggen tot je iets boven je oude niveau zit, even wachten tot je weer genoeg HC hebt voor een nieuwe reset, waarna je weer reset. En echt schot zit er niet in voor die 200e prism.
Oh god, dit spelquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook ongeveerZit inmiddels 14 dagen te pushen voor 187 prisms, dan weet je dat het echt nog een heel eind is. Want de 196 t/m 200ste prism zijn samen duurder dan de eerste 195 bij elkaar
Sinds augustus ofzoquote:
nurtquote:
Restecp hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds augustus ofzo
Deze sessie is nu 15 dagen oud.
ja er is van alles bij gekomen aan upgrades en zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oh god, dit spel, toch maar weer eens opstarten.. Is er veel veranderd sinds oktober? Kan me jou nog wel herinneren hah!
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen. Heb nog altijd ergens een tabje openstaanquote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Uurtje geleden het cheaten maar eens geprobeerd. Ben meteen genezenEr is gewoon geen flikker meer aan zo
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ongeveer een kwart van een procent van een miljoenste knipoogquote:Twitter heeft 271 miljoen actieve gebruikers
Twitter-tijdlijn 173 miljard keer bekeken
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik doe nu alleen nog de beta op men laptop en desktop. De gewone staat effe op holt tot er weer een upgrade ofzo komt.
Nee, ik ben gewoon opnieuw begonnen. Ik was het beu om uren te wachten om dan toch weer een prism te kunnen kopen. Lekker weer die upgrades en achievements krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kun je je savegame ook importeren naar de beta?
Kijk hier eens danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
950k HC nu, maar nog steeds veel te traag en ik heb ook het gevoel dat de HC's steeds minder snel toenemen.
Mijn hemel, je speelt dit gewoon nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
GEwoon ongeveer iedere week resetten, anders trek je onvoldoende profijt van je nieuwe HC's.
Datquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:10 schreef Sjouveur het volgende:
Er is een update in de beta, nogal groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |