Snap ik, maar als ik die achievements wil halen dan heb ik die niet op mn geimporteerde savequote:Op zondag 27 april 2014 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me geen probleem? Gewoon je laatste save exporteren, resetten, dungeons proberen, okee het is kut, resetten, import save, klaar
Dat is met alles dan zoquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef SiIk het volgende:
AC 196 t/m 200 zijn gewoon net zo duur als die eerste 195 bij elkaar![]()
Ja, kwam me ook al bekend voor, die tendens. Maar vond het gewoon weer opnieuw opmerkelijkquote:
Ik heb nu nog maar 175kquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
Ik doe het op 300k hc. Volgens mij heb jij er meer
Klopt ja, 390kquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
Ik doe het op 300k hc. Volgens mij heb jij er meer
Oh, ik het dubbele ongeveer jaquote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, 390kMaar ik reset ook ongeveer iedere 5 dagen.
Bwoohquote:Op maandag 28 april 2014 18:08 schreef SiIk het volgende:
Op zoveel meer dan dat ik nu heb. Dus 500/550k dan straks.
Waar zie je dat dan?quote:Op maandag 28 april 2014 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je CookieMonster gebruikt kun je zelfs zien wanneer het tijd is om te resetten. Weet niet of CookieMaster dat ook heeft.
In dit geval niet. Die 200ste AC straks gaat m'n cps verdubbelen, resetten dan is dus funest als ik niet met mn hc ook in de buurt van die verdubbeling kom, anders gaat het weer een eeuwigheid duren voor ik weer op diezelfde cps zit..quote:Op maandag 28 april 2014 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoohja zo lang kan ik echt niet wachten hoor
En hoewel het verleidelijk is om echt een flinke stap te willen maken qua HC's is dat gewoon geen goed plan. Ze worden steeds duurder en de buildings ook. De CpS stijgt op het laatst echt maar heel marginaal meer
Dan is het tijd om te resetten
En dat is echt wel sneller dan na 2 weken
Onder Cookie Monster Goodies > Heavenly Chips. Als daar je Base Cost per Income blauw wordt is resetten het meest efficiënte wat je kunt doen (efficiënter dan welk extra building dan ook kopen).quote:
Kun je schudden, die verdubbeling. Hij gaat alleen de AC bijdrage aan de CpS verdubbelen. En dat is misschien een paar procent van je totaal. Verreweg de meeste productie komt van de prisms.quote:Op maandag 28 april 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dit geval niet. Die 200ste AC straks gaat m'n cps verdubbelen, resetten dan is dus funest als ik niet met mn hc ook in de buurt van die verdubbeling kom, anders gaat het weer een eeuwigheid duren voor ik weer op diezelfde cps zit..
Die Time Machines deden niks inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je schudden, die verdubbeling. Hij gaat alleen de AC bijdrage aan de CpS verdubbelen. En dat is misschien een paar procent van je totaal. Verreweg de meeste productie komt van de prisms.
De verdubbeling van de TM's bij 200 kon je niet eens zien in het 4e significante cijfer.
Oh dan moet ik eigenlijk resetten, maar dat doen we morgen na het werk wel dan.quote:Op maandag 28 april 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder Cookie Monster Goodies > Heavenly Chips. Als daar je Base Cost per Income blauw wordt is resetten het meest efficiënte wat je kunt doen (efficiënter dan welk extra building dan ook kopen).
Alleen, het blijft heel langzaam steeds NOG efficiënter worden
Spannend!quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die Time Machines deden niks inderdaad.
Maar deze gaan toch echt voor een verdubbeling zorgen, als ik Frozen Cookies mag geloven.
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 5,0 * 10^15, dus zelfs meer dan een verdubbeling.
Ik kan je er vanavond laat of morgen meer over vertellen
Netjes.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb net maar even die Octillion fingers binnengesleept, die is wel redelijk lucratiefDie krijg je bij 320 cursors. Ik ga voorlopig alleen niet resetten want dat heeft alleen zin als je daarna een paar uur de tijd hebt om de snelheid op een flink hoog niveau af te zetten
Dus woensdagavond op zn vroegst pas weer.
2690 buildings nu trouwens, ook weer een recordje![]()
7,505 Quadrillion Cps, zonder frenzy![]()
Kuch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoVan 0 tot Kitten Managers in 4:53:17.
Waar zijn de tijden dat je nog 18 uur deed over de Engineers of drie dagen over de Overseers.
Hoeveel HC heb je dan??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Nee natuurlijk niet.
Ik zit nu ongeveer op in een uurtje van alles 100 kunnen kopen behalve maar 78 AC en 65 prism.
ja, maar dat is maar 94000 HC, dat is misschien een weekjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat je een beetje gesmokkeld had tijdens een bug.
Maar respect, vooral dat je continu bent blijven spelen.
Sinds 25 augustus dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik. In ABO spelen we het al sinds zondag. Vorige week zondag that is.
Ja bij mij ook. Met 43 resets. Silk heeft er like 90 of zo. puur om die Speed baking 3 shadow Achievement (die ik ook nog steeds niet heb trouwens)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij staat er legacy started: a long while ago. Vind ik wel jammer ergens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de upgrade van 200 Time Machines is leeg. Die doet niks. Wel woorden, geen daden.
ga eens weg jij leukerd. Dit was al weken bekend.quote:
Ow dan begin ik ook nog eensquote:
Zitten die oma's die compleet gek worden en de gouden koekjes er niet meer in tegenwoordig?quote:
Gewonequote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dit de beta: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Of is dat de gewone?
Begint ie dan opnieuw??? Ik ben al bezig met de gewone dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Gewone
Probeer deze voor de beta. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Geen idee is doe alleen de gewone, op twee computers.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begint ie dan opnieuw??? Ik ben al bezig met de gewone dan.
Is het al een beetje lonend denk je?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Geralt het volgende:
Hmz ik wil voor het eerst resetten om van die heavenly cookies te krijgen. Maar ik wil nog niet. Eerst alles upgraden
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?quote:
Probeer te wachten tot een stuk of 500 iirc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?
9? Negen heavenly chips?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg er 9. Dat klinkt als niet heel veel wel?
Da's forsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Binnen 10 minuten 100 prisms en die upgrades
Alleen moet je eerste lucky een frenzy zijn en er moet dan een rendier passerenquote:
Niet alleen in het begin hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
Elder frenzy + rendier is trouwens echt episch in het "begin",
Spannend hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen in het begin hoorIk wacht als ik een red cookie heb en ik weet dat er een rendier aankomt altijd met klikken op die rode. Het KAN een Elder frenzy zijn. Veel vaker is het een clot, maar per saldo maakt een EF zo enorm veel goed
V'day heeft 6 extra cookie upgrades die gewoon achter elkaar aan komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet wat kerst en Pasen doen, maar wat doen de andere seizoenen eigenlijk?
quote:Currently, this season is purely cosmetic, and has no impact on cookie production.
Ok. Thanks. Dus Pasen en Kerst zijn verreweg het meest effectief?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
V'day heeft 6 extra cookie upgrades die gewoon achter elkaar aan komen.
Halloween was de eerste, die weet je ook wel (7 cookie upgrades bij wrinklers poppen)
Business day doet echt compleet helemaal niks:
[..]
Yish. Pasen eenmalig, Kerst elke keer weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok. Thanks. Dus Pasen en Kerst zijn verreweg het meest effectief?
Is Pasen éénmalig?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yish. Pasen eenmalig, Kerst elke keer weer.
Nou ja dat gaat vooral om achievements. Als je eerst 1 keer alle 20 eggs hebt krijg je een achievement waardoor ze de volgende keer veel vaker vallen. Maar je moet ze bij elke reset nog wel steeds opnieuw halen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is Pasen éénmalig?Want die speel ik nu en ik wilde eigenlijk weer eens updaten maar ik heb pas 14 van de 20.
Ik probeer elke keer bij het aantal te komen van voor mijn laatste reset en dan nog door te sparen zo lang ik geduld heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee we zijn er weer. 2700+ Buildings. Laatstvorige drie keer was het ook zo ver toen ik ging resetten. Misschien nu eens wat verder doortrekken
Ja de reindeers zijn baas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat vooral om achievements. Als je eerst 1 keer alle 20 eggs hebt krijg je een achievement waardoor ze de volgende keer veel vaker vallen. Maar je moet ze bij elke reset nog wel steeds opnieuw halen natuurlijk.
Wat ik eigenlijk bedoel: Pasen is even leuk, maar als je al die global 1% multipliers hebt, dan heb je ze. Punt. Wat betreft kerstmis: De Reindeers blijven gewoon komen
ik zit op ongeveer dat maar dan sext ipv quintquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer bij het aantal te komen van voor mijn laatste reset en dan nog door te sparen zo lang ik geduld heb.
In dit geval is dat 62,129 quint, en ik zit nu op 57,,065 quint.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer dat maar dan sext ipv quint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |