34.0.1847.116 m ook hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef P8 het volgende:
Bijzonder. Hier doet hij het zonder problemen.
Chrome Versie 34.0.1847.116 m
Awesome.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een werkende cookie master?
nvm, ik heb monster.
voor een werkende deze code:
javascript: (function () {var load = document.createElement('script');load.setAttribute('type', 'text/javascript');load.setAttribute('src', 'http://pastebin.com/raw.php?i=jtrXxH43');document.head.appendChild(load);}());
Ik had die achievement pas na 48 uur "spelen". Maar hoe doe je zoeen golden cookie autoclicker?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hmm. Stiekem toch een beetje aan het valsspelen en autoclick gold + reindeer aangezet
Tot de nieuwe Cookie Monster het weer doet en ik een geluid hoor als er ene is.
Verder heb ik na uuuuuuuren spelen nog steeds niet de "Just Plain Lucky" achievement.... Hoe kan dit?
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awesome.
Werkt ook onder Firefox 28.0Thanks dude!
Uhm moet je op de wiki kijken onder "java add-on"quote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik had die achievement pas na 48 uur "spelen". Maar hoe doe je zoeen golden cookie autoclicker?
[..]
Die van 90 Qi!? Damn. Ik ben nu rustig aan het grinden. Heb nu 2 dagen veel werk; dan laat ik de wrinklers zuigen (en snachts ook) en pop ik ze op prisms te komen. Zaterdag eens kijken hoe ik er voor sta en of ik reset.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Zokunen. het volgende:
De laatste katje ook maar eens gekocht, laat hem nu maar even doormalen voor iig 200 tm's
Had hem heel eerlijk gereset, maar had al wel rond de 100k HC's dus daar op gereset, kan er 1000 naast gezeten hebben, zowel in mijn voordeel als in mijn nadeel, maar meer niet. Gaat nu wel echt hard. die 900 QI heeft wel ruim 4 dagen geduurd, Nu met frenzy 11 QA per secondequote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die van 90 Qi!? Damn. Ik ben nu rustig aan het grinden. Heb nu 2 dagen veel werk; dan laat ik de wrinklers zuigen (en snachts ook) en pop ik ze op prisms te komen. Zaterdag eens kijken hoe ik er voor sta en of ik reset.
Maar ik kan nergens een copypastacode vinden voor een bookmarkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uhm moet je op de wiki kijken onder "java add-on"
Eigenlijk een bookmark die je zelf aanmaakt en dan aanklikt als je in de clicker bent; dan laad die de extra dingen. Kun je allemaal instellen.
Ik vind cookie monster de chillste, maar daar is nog geen update van.
Verder is het een beetje chaeten, maar ik doe dat meestal niet. Ik heb wel altijd een pling aan dat ik hoor wanneer een rendier of golden is.
Huh wat gek. Overigens was bij een van de vorige versies van cookie monster ook een mogelijkheid tot autoclick golden en reindeer!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens een copypastacode vinden voor een bookmark![]()
En trouwens, de code die ik plaatste voor een up-to-date cookie monster werkt wel bij Dr_Flash, dus ik zou hem nog maar eens proberen
Wajow!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Had hem heel eerlijk gereset, maar had al wel rond de 100k HC's dus daar op gereset, kan er 1000 naast gezeten hebben, zowel in mijn voordeel als in mijn nadeel, maar meer niet. Gaat nu wel echt hard. die 900 QI heeft wel ruim 4 dagen geduurd, Nu met frenzy 11 QA per seconde
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan die "Make XX from YY" dingen
Nooit....... Hoe dat dan......quote:
Klikken op jouw UI helpt nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had dit topic moeten verwijderen een keer.
Echt hoe heb je die make X from Y dan gekregen? Alsin; hoelang heb je daarover gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:58 schreef Zokunen. het volgende:
ik moet nog 5 achievements 200 TM's/AC's/Prisms/alles en 400 cursors.
Zit nu op 193 196, gotta love click frenzyTM's
Allemaal tijdens deze run. dus 4 dagen sinds de vorige reset.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Echt hoe heb je die make X from Y dan gekregen? Alsin; hoelang heb je daarover gedaan?
En heb je verder ook alle shadows?
add-on, true neverclick en plain lucky.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Allemaal tijdens deze run. dus 4 dagen sinds de vorige reset.
En ik heb maar 3 shadows.
Manmanman die plain lucky doet me de das om ooitquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:29 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
add-on, true neverclick en plain lucky.
Het wanneer resetten is zo irritant.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Manmanman die plain lucky doet me de das om ooitKen ik niet tegen
![]()
Zit nu op 5k, en als ik reset op +- 10k HC, dus eventjes door laten gaan voor nog 1 of 2 extra achievements en dan maar WEEEEER resetten
Komt geen einde aan hahaha
Jij.. Jij. Jij monster...quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb na een nacht wrinklers pompen eindelijk de kitten managers. Nu op naar een hoog genoege stash.
Ja. Maar hij is wel awesome voor je productiesnelheidquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het sparen voor die 'Kitten Managers' die van 837.900 Qi en besef net pas dat het een gewone upgrade dinges is. Die is dus de volgende reset gewoon weer weg.
Daar hoop ik wel op ja, weet alleen niet of het de moeite is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is wel awesome voor je productiesnelheidEn daarmee voor de heavenly chips voor je volgende reset
Dan moet je de cookie monster gebruiken, die laat nog een stuk meer stats zienquote:Op zondag 20 april 2014 17:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, weet alleen niet of het de moeite is.
Ja ik laat dus nu gewoon autoclicken (golden en reindeer). Even klaar met zelf opletten, heb zoveel gespeeld voor deze updates.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb hemna 3 dagen hard werken
[ afbeelding ]
Komt vanzelf. Dat is ongeveer de enige waar je zelf helemaal niks aan kunt doenquote:
Weetikwel, maar ben bang dat er iets fout is ofzo. Komt maar niet.quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Dat is ongeveer de enige waar je zelf helemaal niks aan kunt doen
Ik blijf het voorlopig nog zonder hulp middelen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja ik laat dus nu gewoon autoclicken (golden en reindeer). Even klaar met zelf opletten, heb zoveel gespeeld voor deze updates.
Nog steeds geen plain lucky though
Kan ik niet meer opbrengen. Weetniet, even niet meer zoveel zin maar toch doorzetten. Dan maar zo.quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik blijf het voorlopig nog zonder hulp middelen doen.
Ik zit op 141, griiiiinden tot 150 (want 2 achievements). MISSCHIEN dan nog 20 cursors voor de 300 en dan resetten (atm 5k HC, bij reset momenteel 25k)quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Die upgrade bij 200 Time Machines doet trouwens niks qua snelheid. Althans niet bij mij
Wat? Die eerste 2 mis ik en de speedbaking 3 (maar die doe jij met je mitrailleur, zo kan ik het ookquote:
SB 1 en 2 heb ik idd zelf gehaald; 3 met auto. (achja, of het nu puur geluk is (frenzy) of gewoon zo).quote:Op woensdag 23 april 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Die eerste 2 mis ik en de speedbaking 3 (maar die doe jij met je mitrailleur, zo kan ik het ook) Wat zijn die eerste 2??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |