SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
In het stadion waarschijnlijk.quote:
wacht nog een weekjequote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Fräser gaat deze wedstrijd ook niet verliezen.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet gebeuren... Volgende week pas
Volgend jaar kampioenquote:
Slaande beweging, gewoon de regels gevolgdquote:Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef n00b13 het volgende:
De Ridder rood. Ik ben zelf voor ADO. Maar zie er niet echt geel in?
Slaande beweging is toch direct rood?quote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slaande beweging, gewoon de regels gevolgd
Daar was deze dan weer te licht voor, gok ik. Maar doorgaans heb je wel gelijk iddquote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slaande beweging is toch direct rood?
Paul neukte een 020 supporter, die is nooit meer serieus te nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Paul zou trots zijn op de strijd en passie van De Ridder.
Paul was bij de geboorte al niet serieus te nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Paul neukte een 020 supporter, die is nooit meer serieus te nemen.
Hmmm, dat is wel een overgeefbaar dingetje jaquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er neukt alles wat zich maar aanbiedt, dat mag hier geen argument zijnquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
ik eet een broodje leverworstquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul was bij de geboorte al niet serieus te nemen.
Knokken en 3 gele kaarten, waarvan 1 roodquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
G'middag
Nog wat gemist bij 070 - 030?
Vind je het zelf ook niet stiekem een beetje leuk?quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Johannes zouden het leuk vinden als je er een foto van maakt.
Rood voor De Ridder.quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
G'middag
Nog wat gemist bij 070 - 030?
hij is al opquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Johannes zouden het leuk vinden als je er een foto van maakt.
Daar heb je gelijk in, ja.quote:Op zondag 6 april 2014 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is al op
leverworst is best lekker he
Hij's een taart, manquote:Op zondag 6 april 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Beugelsdijk is een onderschatte speler.
Dit ga ik aan iedereen die ik tegenkom vertellen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou.
Niet zo onzeker Stijn, ik vind je grappig!
Stijn, al mijn miljoenen aankopen hebben dan wel kansloos verloren of speelde in zijn geheel nietquote:
Maar Ado kan niet voetballen dus het is alsnog knapquote:Op zondag 6 april 2014 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die hebben dan ook meer mensen tussen de lijnen
Je vader en moeder dus.quote:Op zondag 6 april 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik aan iedereen die ik tegenkom vertellen.
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 13:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begin me bijna zorgen te maken dat Ajax volgende week niet van ADO wint.
Ik heb ditquote:Op zondag 6 april 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, al mijn miljoenen aankopen hebben dan wel kansloos verloren of speelde in zijn geheel nietGelukkig blijft Alberg presteren.
[..]
Maar Ado kan niet voetballen dus het is alsnog knap
Wie neemt er dan ook een PSV-verdediging. Meer goals tegenkrijgen dan Cambuurquote:Op zondag 6 april 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn PSV verdediging was ook weer succesvol.
Oh. Nou ja. Tot 5:00 whatsappen, merken dat EL niet meer werkt en uitschieten met het zout op je ei is ook niet alles.quote:Op zondag 6 april 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit
Turuc 9
Promes 5
Chery 5
Zivkovic 5
Promes 5
Linssen 2
En aanvankelijk had ik 7 punten van Antonia, wat doet die teringdebiel, pakt ie rood![]()
![]()
.
Aids aids aids
Straks komen de Cil, Veltgod, Blind, Kongolo in actie. Martens Indie speelt helaas niet.
Ik ben benieuwd of PSV minder tegengoals zou krijgen als ze allemaal aanvallers in de verdediging zetten... De huidige mensen kunnen er sowieso niets vanquote:Op zondag 6 april 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een PSV-verdediging. Meer goals tegenkrijgen dan Cambuur![]()
![]()
![]()
Achenteh op je middenveldquote:Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Tot 5:00 whatsappen, merken dat EL niet meer werkt en uitschieten met het zout op je ei is ook niet alles.
Hopelijk weet Den Haag ons leed te verzachten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achenteh op je middenveld. Koppers speelt niet
. Ruiz in je aanval
.
LR er staat een stream in het utrechttopicquote:Op zondag 6 april 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Vergat telkens aan te passen en had op het laatste moment geen zin meer om na te denken.
Al is Ruiz als aanvaller niet heel gek.
Kutrecht, lulschuin.quote:
Ik doe heel verrast, maar ADO en Utrecht zijn allebei pauperclubs, dus in dat opzicht eigenlijk niet verrassend dat er na 3 minuten al geknokt wordt.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was de eerste gele kaart voor De Ridder
Genadeloos hard opgetreden.quote:Op zondag 6 april 2014 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR er staat een stream in het utrechttopic
ik hoop dat je hier een einde aan maak
Ik wist niet eens dat er een Utrechttopic was, is dat soms het privé-topic van Paul?quote:Op zondag 6 april 2014 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR er staat een stream in het utrechttopic
ik hoop dat je hier een einde aan maak
doe normaal over mijn uiquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je UI past wel goed bij deze zin.
En ik moet nog maar zien dat Ajax wint in Arnhem.quote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef S0nic het volgende:
Alsof Feyenoord punten gaat verspelen tegen fucking RKC thuis
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Typisch het volgende:
ik zal vandaag jullie vergezellen in dit topic jongens
Daar zaten we nou echt op te wachten met z'n allen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Typisch het volgende:
ik zal vandaag jullie vergezellen in dit topic jongens
Dat deed ik al.quote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal over mijn ui
toon eens respect
quote:
dat blijkt wel uit stinho zijn post inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zaten we nou echt op te wachten met z'n allen.
maar vandaag is de huldigingquote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dat blijkt wel uit stinho zijn post inderdaad
ik heb mijn seizoenkaart aan een maatje gegeven voor vandaag
Het is wat/quote:Op zondag 6 april 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, het brood was op en nu moet ik bolletjes eten. Maar ik vind dat bolletjes niet extreem je maag vullen.
Ik zou hem desondanks gewoon doen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Intellectueel het volgende:
Haha die Van der Marel, wat een prutsert.
twitter:
twitter:
Thuis is beterquote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Boer wíl vandaag nog geen kampioen worden
twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:13:57Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Vejinovic, Pröpper, Labyad, Atsu, Traore, Ibarra #vitaja reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:14:06Reserves #Vitesse: Room, Achenteh, Mori, Djurdjevic, Havenaar, Piazon, Qazaishvili #vitaja reageer retweet
laten zien aan elkaar dat zij wel een eckte zijnquote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Protestmars maar er mag geen camera bij. Wat willen ze dan bereiken als het geen aandacht voor de situatie is?
Natuurlijk wel, sufkut. Maar hij is realistisch en ziet Feyenoord geen punten verspelen thuis tegen RKC.quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Boer wíl vandaag nog geen kampioen worden
Na twee en een half jaar, ja. Ik kan ze nog steeds niet serieus nemen aangezien ze al eerder uitlieten dat ze de Chelseaverering wel goed vonden. Nu is het opeens niet goedquote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
Zo zo, zijn er eindelijk fans die zich realiseren dat het misschien toch niet zo fijn is dat de club is overgenomen door een volslagen idioot?
Ahhh, Havenaar op de bank.quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef donroyco het volgende:
twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:13:57Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Vejinovic, Pröpper, Labyad, Atsu, Traore, Ibarra #vitaja reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:14:06Reserves #Vitesse: Room, Achenteh, Mori, Djurdjevic, Havenaar, Piazon, Qazaishvili #vitaja reageer retweet
Met Siggi linksvoor en Boilesen als back?quote:Op zondag 6 april 2014 13:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, sufkut. Maar hij is realistisch en ziet Feyenoord geen punten verspelen thuis tegen RKC.
Ze gaan daar Cambuurtje spelen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Protestmars maar er mag geen camera bij. Wat willen ze dan bereiken als het geen aandacht voor de situatie is?
Boilesen als back, wat is daar mis meequote:Op zondag 6 april 2014 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met Siggi linksvoor en Boilesen als back?
Oh.quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten zien aan elkaar dat zij wel een eckte zijn
Tegen 10 man? Het is nou niet alsof Utrecht uberhaupt kan voetballen. (Net als Ado overigens)quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef n00b13 het volgende:
Het ziet er wel goed uit voor ADO, maar ben er nog niet gerust op. Om er een Cruijjfiaantje in te gooien:
Het is pas over als het voorbij is.
Dat komt omdat het nu pas mis gaat met dat stadionverbod voor Jordania. Het dringt blijkbaar nu pas door.quote:Op zondag 6 april 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na twee en een half jaar, ja. Ik kan ze nog steeds niet serieus nemen aangezien ze al eerder uitlieten dat ze de Chelseaverering wel goed vonden. Nu is het opeens niet goed?
Kun je daarna verder met Caprica.quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
Gaeta kwam gister voor het vuurpeloton te staan. Ik ben er bijna doorheen
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:32:27OPSTELLING Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè en Boëtius. #FEYrkc reageer retweet
Ze spelen altijd goed als ik er niet ben, no worries.quote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef hafcfan het volgende:
Als Feyenoord verliest is het helemaal een aids weekend.
Ik geef Koeman wel een kans op resultaat hoor, snap jequote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Feyenoord punten gaat verspelen tegen RKC
Leuke grap, serieus.quote:Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef Koeman wel een kans op resultaat hoor, snap je
Troost je, Feyenoord speelt thuis, met Pelle... No way dat Ajax vandaag kampioen wordtquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef GGMM het volgende:
Mijn vader komt volgende week zondag eten en de wedstrijd kijken, dus eigenlijk hoop ik dat Ajax vandaag geen kampioen wordt.
Dat stelt me gerust.quote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze spelen altijd goed als ik er niet ben, no worries.
Die gaf aan zijn voetbal vrienden een mooie box, wat leuke meisjes en nog een fles cognac.quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een commentaar op Jordania ineens, dat is een prima man. Johan Derksen heeft het zelf gezegd.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
Straks even titel 4 op rij binnenhalen
[..]
Ik wist niet eens dat er een Utrechttopic was, is dat soms het privé-topic van Paul?
Wat een ontzettend leuk verhaal!quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef GGMM het volgende:
Mijn vader komt volgende week zondag eten en de wedstrijd kijken, dus eigenlijk hoop ik dat Ajax vandaag geen kampioen wordt.
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul was bij de geboorte al niet serieus te nemen.
Jan Dirk Stouten zou dat waardeloos vinden.quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat RKC in de laatste seconde nog scoort tegen Feyenoord en dat Vitesse-Ajax ook ontiegelijk spannend wordt
Je bent zelf waardeloos.quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten zou dat waardeloos vinden.
Ik heb skitta aan Jan Dirk Stoutenquote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten zou dat waardeloos vinden.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er neukt alles wat zich maar aanbiedt, dat mag hier geen argument zijn
Nu heb ik iig wat te lachen als Feyenoord verliest.quote:Op zondag 6 april 2014 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, Feyenoord speelt thuis, met Pelle... No way dat Ajax vandaag kampioen wordt
Ik kijk geen Studio Voetbal. Vertel mij meer.quote:Op zondag 6 april 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RKC gaat Sjek te kijk zetten./
Tja, bal is rond, gras is groen, 11 tegen 11, Immers mi.... Oh, wacht...quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik iig wat te lachen als Feyenoord verliest.
Maar met wie ben je nou tot 5 uur sochtends aan het appen?quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk geen Studio Voetbal. Vertel mij meer.
Maar dat gebeurt niet. Die kans is echt heel klein.quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik iig wat te lachen als Feyenoord verliest.
Wat vindt de toto daar van?quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet. Die kans is echt heel klein.
Pics.quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb gisteren mijn aquarium schoongemaakt en het water is echt extreem helder nu.
Medegebruikers met een verziekt slaapritme kennelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar met wie ben je nou tot 5 uur sochtends aan het appen?
fokkers?quote:Op zondag 6 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Medegebruikers met een verziekt slaapritme kennelijk.
Komt hij uit Stadskanaal?quote:Op zondag 6 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Medegebruikers met een verziekt slaapritme kennelijk.
Tegen Utrecht lijkt het bijna of Kramer kan voetballen
Van die FOK! Groepsappsquote:Op zondag 6 april 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet met Fokkers en Foksters 24/7 appen
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dat voor autisten.
Paxcon is in het geheim groot fan van Pieter Jan Derks, wist je dat?quote:Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word hier ten onrechte en ongevraagd in diskrediet gebracht. Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.
Paxcon zal mij verdedigen in deze.
Wat een racistische vissenquote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je ziet valt die zwarte een beetje uit de groep.
Een kabel, ik zeg het je.quote:Op zondag 6 april 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nogalOp 0:23 probeert hij zich bij de groep te voegen, maar johannes jaagt hem weg.
Je hebt wel bazenvissen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je ziet valt die zwarte een beetje uit de groep.
Paul en ik hebben geconcludeerd dat een groot deel erin kneuzen/autisten zijn en een selectief groepje bazen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de Johannes vis daar uitstekende niet-etnische redenen voor had.quote:Op zondag 6 april 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nogalOp 0:23 probeert hij zich bij de groep te voegen, maar johannes jaagt hem weg.
Jou zal ik altijd verdedigingen. Ik ben echter nog wel in opleiding, dus de dienstverlening kan te wensen over laten.quote:Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word hier ten onrechte en ongevraagd in diskrediet gebracht. Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.
Paxcon zal mij verdedigen in deze.
Pieterquote:Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is in het geheim groot fan van Pieter Jan Derks, wist je dat?
De eredivisie is knotsgek.
daar zou je anders over denken als je dagelijks berichten van hmfgod mag ontvangenquote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets met dat die neger er zelf voor gezorgd heeft?quote:Op zondag 6 april 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de Johannes vis daar uitstekende niet-etnische redenen voor had.
Daar ben ik inderdaad zeer gefrustreerd over.quote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar zou je anders over denken als je dagelijks berichten van hmfgod mag ontvangen
Maakt niet uit. De zaak bestaat volledig uit los zand en er worden enkel insinuaties gemaakt. Insinuaties waar ik mij voor weiger te verantwoorden.quote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jou zal ik altijd verdedigingen. Ik ben echter nog wel in opleiding, dus de dienstverlening kan te wensen over laten.
Er lijkt inderdaad weinig tot geen direct bewijs te zijn...quote:Op zondag 6 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De zaak bestaat volledig uit los zand en er worden enkel insinuaties gemaakt. Insinuaties waar ik mij voor weiger te verantwoorden.
Als jij Pax inhuurt huur ik Etsu in als advocaat. Dat wordt de clash der titanen, ik zie er zelfs een goed filmscript in.quote:Op zondag 6 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De zaak bestaat volledig uit los zand en er worden enkel insinuaties gemaakt. Insinuaties waar ik mij voor weiger te verantwoorden.
Ik zit nooit in groepsgesprekken met fokkersquote:Op zondag 6 april 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Paul en ik hebben geconcludeerd dat een groot deel erin kneuzen/autisten zijn en een selectief groepje bazen.
Ik heb gehoord dat dit gewelddadig gaat worden.quote:Op zondag 6 april 2014 13:56 schreef Paul het volgende:
Er is wel zoeen ONZ-meet binnenkort las ik in een park
Heb je dat gelezen in een park ja?quote:Op zondag 6 april 2014 13:56 schreef Paul het volgende:
Er is wel zoeen ONZ-meet binnenkort las ik in een park
Nee.quote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij is namelijk saai en voorspelbaar.
Genoten van GAE gisteren?
Ik kijk meer uit naar de spin-off. Het script is daar inmiddels al voor geschreven en goedgekeurd.quote:Op zondag 6 april 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij Pax inhuurt huur ik Etsu in als advocaat. Dat wordt de clash der titanen, ik zie er zelfs een goed filmscript in.
Ja. Maar ja...quote:
De laatste tien minuten schijnen wat rood te zijn geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC v Cambuur was echt geniaal, je hebt een topshow gemist.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat Utrecht toch een bedroevend zootje.
Ja las het. Heb ook nog geen samenvatting gezien. Kijk het zo wel even terug. Als Roda zo wint is Nec wel gedegradeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC v Cambuur was echt geniaal, je hebt een topshow gemist.
Alberg in Oranje is een reëlere optie dan Immers in Oranje.quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
van duinen is/in oranje
![]()
![]()
ik denk dat deze grap bijzonder origineel is
Geef dan gelijk opquote:Op zondag 6 april 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij Pax inhuurt huur ik Etsu in als advocaat. Dat wordt de clash der titanen, ik zie er zelfs een goed filmscript in.
Hoe een jonge onervaren chef uitgroeit tot een bewierrookte meesterkok.quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar de spin-off. Het script is daar inmiddels al voor geschreven en goedgekeurd.
[..]
Ja. Maar ja...
Ha nee, dat zou een saaie film opleveren.quote:
Hell's Kitchen doet dat al 12 seizoenen, beetje gejat concept dusquote:Op zondag 6 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een jonge onervaren chef uitgroeit tot een bewierrookte meesterkok.
Nee. Al zit daar ook toekomst in. Ik heb het over een actie/drama film met Pax als de overwinnaar.quote:Op zondag 6 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een jonge onervaren chef uitgroeit tot een bewierrookte meesterkok.
[..]
Ha nee, dat zou een saaie film opleveren.
Etsu verdient op zijn minst een trainingsmontage.
Van wie denk je dat ze het idee hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hell's Kitchen doet dat al 12 seizoenen, beetje gejat concept dus
Je bedoelt Pax als een soort Steven Seagal?quote:Op zondag 6 april 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al zit daar ook toekomst in. Ik heb het over een actie/drama film met Pax als de overwinnaar.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4-0!-!!!!1111!!!1!
quote:Op zondag 6 april 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:
je zou hier je miljoenen maar vrijblijvend hebben in gepompt
Ik gok van de één of andere 2e rangs Schotse voetballer, maar ik kan het mis hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van wie denk je dat ze het idee hebben![]()
Volgens mij was het aanbod om minaar te worden, ik heb niks gelezen over huisvader.quote:Op zondag 6 april 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Maarel is echt heel erg slecht. Wellicht moet hij maar ingaan op Alors haar aanbod en huisvader worden.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, de potentie is er maar het wil niet boteren en er wordt niet gevochten.
Van der Maarel heeft een gezond sportersdieet. Hij schiet in 1x raak en als zijn condoom net zoveel tegenhoudt als hij vandaag doet xDquote:Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het aanbod om minaar te worden, ik heb niks gelezen over huisvader.
Mijn aquarium is echt een hopeloos geval aan het worden, ik denk aan een grondige herstructurering.quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb gisteren mijn aquarium schoongemaakt en het water is echt extreem helder nu.
Kan je veel zeggen maar als Ajax spelers zelfs niet vechten dan verliezen ze zo van een kut team zonder die goals van Riedewald of Salzburg waar ze overlopen worden.quote:
Waarom zou je over een heroinehoer zingen in een voetbalstadion?quote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, die drugsverslaafden daar op de tribune.Heroinehoer als spreekkoor is daar zelfkastijding.
Vetklepquote:
Als de scheids weer eens onbegrijpelijke beslissingen maaktquote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je over een heroinehoer zingen in een voetbalstadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |