SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
In het stadion waarschijnlijk.quote:
wacht nog een weekjequote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Fräser gaat deze wedstrijd ook niet verliezen.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet gebeuren... Volgende week pas
Volgend jaar kampioenquote:
Slaande beweging, gewoon de regels gevolgdquote:Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef n00b13 het volgende:
De Ridder rood. Ik ben zelf voor ADO. Maar zie er niet echt geel in?
Slaande beweging is toch direct rood?quote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slaande beweging, gewoon de regels gevolgd
Daar was deze dan weer te licht voor, gok ik. Maar doorgaans heb je wel gelijk iddquote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slaande beweging is toch direct rood?
Paul neukte een 020 supporter, die is nooit meer serieus te nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Paul zou trots zijn op de strijd en passie van De Ridder.
Paul was bij de geboorte al niet serieus te nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Paul neukte een 020 supporter, die is nooit meer serieus te nemen.
Hmmm, dat is wel een overgeefbaar dingetje jaquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er neukt alles wat zich maar aanbiedt, dat mag hier geen argument zijnquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
ik eet een broodje leverworstquote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul was bij de geboorte al niet serieus te nemen.
Knokken en 3 gele kaarten, waarvan 1 roodquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
G'middag
Nog wat gemist bij 070 - 030?
Vind je het zelf ook niet stiekem een beetje leuk?quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Johannes zouden het leuk vinden als je er een foto van maakt.
Rood voor De Ridder.quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
G'middag
Nog wat gemist bij 070 - 030?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |