Standaard 250 pm is procentueel absoluut geen slechte stijging hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahmachtig. Ik verdien wel iets minder, maar ik werk maar 36 uurtjes per week. Zit op zo'n 44k p/j nu. Jaarlijks maar een standaard stijging van om en nabij de 250 euro bruto p/m. Niet erg veel dus. Netto hou ik wel minder over dan gebruikelijk, door de grote graaiers van het ABP.
Precies, toch ca. 6-7% erbij per jaar.quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Standaard 250 pm is procentueel absoluut geen slechte stijging hoor.
Slechts 1.82quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie bij jou altijd voor me dat je niet heel lang bent.
Ja ik heb ook nooit standaard stijgingen gehad van dergelijke omvang. De echte verbeteringen kwamen door promotie en nieuwe werkgevers.quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies, toch ca. 6-7% erbij per jaar.
Ken een hoop jongens en meiden die het met een inflatiecorrectie moeten doen.
Ik zie nu dat het 200 p/m is trouwens, maar goed op een gegeven moment is de rek eruit. Ik heb nog een paar treden te gaan in deze schaal. In mijn huidige functie is het maximale jaarsalaris 63k op basis van 36 uur.quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Standaard 250 pm is procentueel absoluut geen slechte stijging hoor.
Ja dat heb je altijd. Voorlopig hen je in ieder geval nog zo'n 19k groeimogelijkheden dus.quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het 200 p/m is trouwens, maar goed op een gegeven moment is de rek eruit. Ik heb nog een paar treden te gaan in deze schaal. In mijn huidige functie is het maximale jaarsalaris 63k op basis van 36 uur.
Hele vette serie..quote:Op zondag 6 april 2014 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Vette serie Unsere Mutter, Unsere Vater.
Ik las het net. Wat een zegen. Gefeliciteerd. Eerste kind?quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Tem het volgende:
Nogmaals dank voor hartelijke gelukwensen aan de mensen hier.
Tweede, we hebben al een zoontje van 2 jaar.quote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik las het net. Wat een zegen. Gefeliciteerd. Eerste kind?
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Tweede, we hebben al een zoontje van 2 jaar.
Ik vertrek pas als het onderklasse-vraagstuk is opgelost, boefje.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef betyar het volgende:
Franse joden migreren massaal naar Israël
Voorbeeld doet volgen?
![]()
![]()
waht.
Dat klinkt als een compleet gezin....quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Tweede, we hebben al een zoontje van 2 jaar.
Bedankt Mutant
Iedereen op de FP heeft het over de moslims die er al decennia wonen, ik zou het meer bij FN zoekenquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef betyar het volgende:
Franse joden migreren massaal naar Israël
Voorbeeld doet volgen?
![]()
![]()
waht.
Ik voorspel dat u hier nog zult posten met een grijze baard en dito pijpenkrullen...quote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vertrek pas als het onderklasse-vraagstuk is opgelost, boefje.
Die paar burgemeesters zullen het verschil maken, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen op de FP heeft het over de moslims die er al decennia wonen, ik zou het meer bij FN zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |